Úgy látszik az Extreme Digitalnál nem kivételeznek a többmilliós megrendelésekkel sem, mindenki pont ugyanazt a fogalom nélküli ügyfélszolgálatot kapja. Naiv ügyfélék egy megakadt rendelés kapcsén eljutottak arra a pontra, amikor kénytelenek voltak a Fogyasztóvédelemhez fordulni, amire kaptak egy új key account maganagert. Nem a beígért időben szállítottak, kimaradt cucc, amit nem hoztak egy hónapig, aztán amit cserélni kellett, abból is kimaradtak dolgok. Mindezt hiábavaló telefonálgatás és emailezés övezte:
Egy norvég tulajdonú multinacionális cég magyarországi leányvállalatánál dolgozom. Cégünk nagy értékű elektronikai eszközöket rendelt az Extreme Digital nevű cégtől. Álmunkban sem gondoltuk volna, hogy annak ellenére, hogy az Extreme Digital kiemelt ügyfelei vagyunk és több millió forint értékben rendeltük meg tőlük az eszközöket, szó szerint meg kell harcolnunk azért, hogy a megrendelt termékeket megkapjuk.
A történet akkor kezdődött, amikor az első szállítást este 18 óra utánra kértük, mivel az irodaház szabályzata csak a 18 óra utáni teherszállítást teszi lehetővé, és a futárszolgálat délután 2-kor telefonált, hogy itt vannak és meghozták az árut. Ismét elmondtuk, hogy nem tudjuk átvenni, mert nem jöhetnek be az épületbe és kértük őket, hogy jöjjenek 18 h után. Kollégám aznap este 20h-ig várta őket az irodában, de nem érkeztek meg, valamint telefonon sem jelezték, hogy nem jönnek.
A termékek pár nap múlva megérkeztek, ám egy projektorvászon kimaradt a szállítmányból és azt csak egy hónap múlva, hosszas telefonálgatás és emailezés után sikerült kiszállítaniuk.
Időközben kértük a megérkezett 2 televízió és a hozzájuk tartozó két állvány cseréjét, mert méretüknél fogva nem voltak felszerelhetőek az iroda falára. A problémát időben jeleztük a kapcsolattartó felé, illetve csak jeleztük volna, de az illető hetekig nem volt elérhető se emailen, se telefonon. Az Extreme Digital ügyfélszolgálatához fordultunk a kéréssel, ahol kaptunk mindenféle ígéretet, de érdemben nem történt semmi. Folyamatos emailezés és telefonálás után jeleztük az ügyfélszolgálatnak, hogy a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordulunk a panasszal, erre másnap reggel annyit reagáltak, hogy új key account menedzsert jelölnek ki számunkra. Ezt követően további 10 napig tartott kicserélni az említett eszközöket, de azt is csak úgy, hogy a 2 televíziót kicserélték, ám a tartóállványokat már nem. Ez csak akkor derült ki, amikor megérkezett a szállítmány, ezért aznap, péntek este 8 órakor le kellett mondanunk a szombat délelőtti beszerelést a belsőépítésszel.
Újabb telefonálgatás következett, ahol az ügyfélszolgálat megígérte, hogy visszahívnak telefonon a következő szállítás (a 2 lemaradt állvány) időpontjával kapcsolatban, de erre várhattam. Miután nagy nehezen sikerült elérnem őket, megígérték, hogy hétfőn kiszállítják az állványokat, de persze ez sem történt meg. Helyette másnap, kedden hozták meg a két állványt. A termékek árkülönbözetét elvileg visszautalják, bár ezek után azon sem lepődöm meg, ha ezért is hosszasan kell majd könyörögni.
Az Extreme Digital teljesen feleslegesen tartja fent azt a valamit, amit ügyfélszolgálatnak hív, az ugyanis nem ügyfélszolgálat, csak egy telefonvonal és postafiók, ami arra hivatott, hogy elhitesse a naiv ügyféllel, hogy van lehetősége érdemben kommunikálni a céggel. Ugyanez vonatkozik a vállalati key account menedzserre, aki elvileg azért kapja a fizetését, hogy a kiemelt ügyfelekkel foglalkozzon, de a mi cégünk semmi hasznát nem vette, sőt.
2013.08.01. 09:41:37
2013.08.01. 09:43:27
Na de majd a többiek!! :)
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.08.01. 09:44:18
2013.08.01. 09:44:42
Ehh! Azok is biztosan zsék!
labirintus1 2013.08.01. 09:47:07
Bár ez valószínűleg a konkrét bolt sara volt és nem az egész cégé, nagyon gáz, hogy csak akkor cserélték ki (igaz, akkor villámgyorsan), amikor erélyesen fel lett hívva a figyelmük arra, hogy a csalás bűncselekmény.
Ekkor azt gondoltam, hogy csak egy bolttal van baj, de úgy tűnik az egész cég problémás.
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.01. 09:48:10
Belsőépítész baszod.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.08.01. 09:50:17
Szerintem rátapintottál :D Kifizette az ügyfél, onnantól nem érdekes.
Mondjuk ha eszük lenne, összekapnák magukat.
England win The Ashes! 2013.08.01. 09:50:41
Apropó: "norvég tulajdonú multinacionális cég"
- Telenor?
- Opera?
- NAS?
- Fred.Olsen?
- Bionor?
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.08.01. 09:51:44
@atpijkamo : Az a cég is hülye, ami egy több millás rendelést így kezel, mindegy, ki a megrendelő.
PITTA 2013.08.01. 09:54:16
AtiSnatch 2013.08.01. 10:20:42
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.08.01. 10:22:58
500 milla / nap???
Te eszednél vagy?? Nem közgép ez...
Kicsit olvass utána pl az előző éves adatok alapján. Segítek: opten.hu
Kovács Terpentin 2013.08.01. 10:22:59
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.08.01. 10:28:33
360 nappal számolva (kari, húsvét stb)
39 milla / nap.
Manyecska 2013.08.01. 10:35:13
AtiSnatch 2013.08.01. 10:36:30
Atörökk 2013.08.01. 10:37:40
duddva 2013.08.01. 10:40:49
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.08.01. 10:43:45
Akkor érzik hogy Ők mekkora cég ha belsőépítész mondja meg hogy rakják a tv-t, ha urológus mondja meg mikor menjenek sz.arni..
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.01. 10:52:32
Én megeszem, nincs ahhoz idegem.
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.08.01. 10:53:34
Manyecska 2013.08.01. 10:54:33
Manyecska 2013.08.01. 10:55:39
Atörökk 2013.08.01. 10:55:59
Az attól függ, mennyire vagyunk bebaszcsizva dinnyeevés előtt :D
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.08.01. 10:57:34
De ott éreztük is... ha bármi gondom volt felhívtam a kapcsolat tartót és Ő intézett mindent, azonnal.
Vörös Szonja, a tetovált lány 2013.08.01. 11:09:14
AtiSnatch 2013.08.01. 11:10:13
duddva 2013.08.01. 11:21:19
Hartmy 2013.08.01. 11:22:22
Hartmy 2013.08.01. 11:23:57
Manyecska 2013.08.01. 11:24:01
Manyecska 2013.08.01. 11:25:29
Hartmy 2013.08.01. 11:27:21
AtiSnatch 2013.08.01. 11:28:49
Vörös Szonja, a tetovált lány 2013.08.01. 11:29:14
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.01. 11:30:02
Megeszi: atpijkamo, *Vörös Szonja*, Avi Snatch, Hartmy
Kimagozza: duddva
Bizonytalan: atörökk
Nem eszik dinnyét: amsz
Gusztustalankodik vele: Manyecska
AtiSnatch 2013.08.01. 11:30:23
@Manyecska: a tejfölös kenyeret cukorral eszem :P :D
Hartmy 2013.08.01. 11:33:21
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.01. 11:33:41
Mert tévedés. SZŐLŐ lágy kenyérrel.
Manyecska 2013.08.01. 11:34:30
Vörös Szonja, a tetovált lány 2013.08.01. 11:35:30
Manyecska 2013.08.01. 11:35:45
Hartmy 2013.08.01. 11:35:51
Manyecska 2013.08.01. 11:36:41
AtiSnatch 2013.08.01. 11:38:27
Manyecska 2013.08.01. 11:38:40
Hartmy 2013.08.01. 11:39:25
Szőlő lágy kenyérrel tényleg jó sajtokkal. Ismerős szokott csinálni sajtot és van pincészete is, ott össze jön az összes egy helyre :)
Manyecska 2013.08.01. 11:40:00
Egyszer kipróbáltam tejszínhabbal a dinnyedarabokat.. :P
Hartmy 2013.08.01. 11:40:40
Manyecska 2013.08.01. 11:42:10
AtiSnatch 2013.08.01. 11:42:25
Hartmy 2013.08.01. 11:44:21
isti77 2013.08.01. 11:45:47
A probléma másik fele meg igazából abból indult ki, hogy a T. Megrendelő először rendelt, aztán (sem) gondolkodott, és akkor vágta a meglepett arcot, amikor kiderült, hogy nem azt kapta, amit elképzelt (de azt, amit megrendelt, ez fontos).
Az ED reklamációkezelési gyakorlata valóban hagy némi kívánnivalót maga után, de kedves vikingek, azért ne felejtsük el, hogy a ti hülyeségetek is kellett ahhoz, hogy ez a helyzet előálljon. Persze a vevőnek joga van hülyének lenni, ezt megmondta annak idején Hofi Géza is. Bár ő azt is hozzátette, hogy azért nem kötelező.
Manyecska 2013.08.01. 11:46:54
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.01. 11:47:01
Manyecska 2013.08.01. 11:48:09
:D ON jóétvágy!
Hartmy 2013.08.01. 11:50:19
Hartmy 2013.08.01. 11:51:47
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.01. 11:53:19
Mondjuk a halászlében a tészta már eleve fura nekem.
Manyecska 2013.08.01. 11:55:42
Atörökk 2013.08.01. 11:59:29
Nem véletlen mondják Szeged környékén a bajaiakra, hogy tésztazabálók :)
Manyecska 2013.08.01. 11:59:43
Hartmy 2013.08.01. 12:00:13
"A krumplileves legyen krumplileves..." ahogy egykor valaki mondotta volt.
Hartmy 2013.08.01. 12:05:23
Manyecska 2013.08.01. 12:10:03
Őrjöngő Sandy (törölt) 2013.08.01. 12:31:35
Régebben nem volt gondol a DE-el, de azóta inkább rálltám az I**N-ra. Tetszik, ahogy össze lehet rakni a gépeket alkatrészenként a megrendelőmenüben és szól, hogy hello, paraszt, az a proci nem lesz jó abba az alaplapba. Kedvelem, tényleg.
Őrjöngő Sandy (törölt) 2013.08.01. 12:33:06
Manyecska 2013.08.01. 12:35:02
Lóf..szt.. 9-es.
Martinicske 2013.08.01. 12:40:29
homar.blog.hu/2013/08/01/miert_nem_a_karosultaknak_szedi_a_penzt_a_fogyasztovedelem
AtiSnatch 2013.08.01. 12:43:09
Martinicske 2013.08.01. 12:48:09
Szerintem inaktiválhatták, mert eddig azt írta a tartalom nem található.
killerkaller 2013.08.01. 14:04:01
killerkaller 2013.08.01. 14:08:27
Andrass9 · http://blogkocsma.blog.hu 2013.08.01. 15:17:16
blogkocsma.blog.hu/2012/12/18/_a_krumplileves_az_legyen
bigmac 2013.08.01. 16:58:22
" Én megeszem, nincs ahhoz idegem."
utána gondolom nehéz veled egy légtérben maradni:)
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.01. 18:09:00
karl_bartos 2013.08.02. 03:00:55
karl_bartos 2013.08.02. 03:15:36
költsd gyógyszerre a pénzem!
VVICC 2013.08.02. 13:01:32
Vannak itthon olyan informatikai cégek akik nagyvállalati kiszolgálásra szakosodtak.
Artech 2014.11.28. 22:50:58
Ők pedig, (legalábbis Borsodban a legtöbb cég) 15 óráig szállítanak ki.
Artech 2014.11.28. 22:55:32
Isteni..