Tékozló Homár

Nem cserél, nem javít a Telenor, de a pénzt kéri

2013.08.02. 12:50 | jackyll | 34 komment

Két hete írtunk a ZTE Blade telefonról, amit 3 hónap alatt csak összekarcolni tudtak a Telemax szervizben. Azóta a Telenor azzal hárítja a cserét, hogy dehiszen javítják. 4. hónapja. Mi ez, ha nem hibás teljesítés?

A telefon még mindig szervizben, 07.01 óta, azóta megtörtént a feljelentés a Békéltető Testületnél, és több soron kértem a telenort hogy egyezzünk meg valamiben, de sajnos mindig kitérnek ez alól... Ma pl ezt a választ kaptam, 2 hét várakozás után...

"Nyilvántartásunk szerint a +3620xxxxx-es GSM számú előfizetéséhez értékesített ZTE Blade III (IMEI: xxxxxx) típusú készülék jelenleg is szervízelés alatt áll. Sajnáljuk, hogy készüléke működésével kapcsolatban problémákat tapasztal, azonban a készülék nem megfelelő működése nem tekinthető a szolgáltatás hibás teljesítésének, melynek értelmében a nevezett előfizetés kötbérmentes megszüntetését egyedileg sem tudjuk engedélyezni."

Ez ám az igazi korrekt, ügyfélbarát hozzáállás... Se nem javítják meg, se nem cserélik, se a szerződést nem bontják fel...

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hartmy 2013.08.02. 12:54:43

Hogy tapasztal hibás működést, mikor szervizben van? Különben telenornak is sünt kisgyereknek. Ez már azért lassan egy fogyasztóvédelmet megérdemelne így 4 hónap után.

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.08.02. 12:55:54

Ennyi idő után már jogosan lehet kérni a cserét. Mivel az eltelt idő nagymértékű kényelmetlenséget jelent számodra stb stb.

PITTA 2013.08.02. 13:00:11

ZTE-t csak ebayről :-)

Hartmy 2013.08.02. 13:00:35

De az a szép, hogy nem a szolgáltatás hibás teljesítése, de ha a telefont a szolgáltatáshoz vette és nem tud telefonálni mert az szervizben van, akkor onnan fogva a szolgáltatás hibás teljesítésének simán felfogható lenne, mivel a telenor láthatóan nem tesz meg mindent, hogy használni tudja a szolgáltatást. Arra pedig nem kötelezhetnek senkit, hogy az ő lassúságuk miatt vegyen új telefont, amíg ez lesz szíves megjavulni.

AtiSnatch 2013.08.02. 13:04:38

SÜNdörög a telenor...

herk 2013.08.02. 13:12:21

"..egyedileg sem tudjuk engedélyezni."
nem is kell, elég ha te bontod fel a szerződést nemteljesités miatt.
Persze egy jó jogász tanácsát kérd ki, mert mindkét oldal igazához tudnék csomó érvet felsorakoztatni, kérdés, hogy a JOG mit mond. JOGszolgáltatás, nem igazságszolgáltatás van, ugye.

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2013.08.02. 13:32:04

NMHH és a fogyvéd ehhez mit szól?
Mert akkor legalábbis el kéne engedni a kötbér egy részét, hiszen a szolgáltatással azért kapcsolatban van a teló.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.02. 13:33:40

"megtörtént a feljelentés a Békéltető Testületnél"

Anyám borogass, megint egy IQ huszár!

A rendőrségen meg sorbanáll pizzáért.

Hartmy 2013.08.02. 13:35:25

@ColT: Ennyi idő után már nem csak hogy elgondolkozni kellene a fogyvéden, hanem lassan pofátlanság nem szóba hozni őket.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.02. 13:35:26

"szervízelés alatt áll"

Eddig csak leszarták, most már le is vííízelik. aAztán majd visszakapja, hogy nem javítják, mert beázott.

England win The Ashes! 2013.08.02. 13:49:09

@PITTA: Vödrös ZTE-t csak Zalaegerszegről!

duddva 2013.08.02. 14:06:15

Sajnáljuk, de az ügyfél továbbra is levízelés alatt áll.

duddva 2013.08.02. 14:07:21

hol van a kommentem? vagy eltörték a homár wifijét?

elwood 2013.08.02. 14:10:02

@atpijkamo: ebbe a szervíz kérdésbe bele fogsz őrülni. sztem egyszerűbb a szótárban átírni.

Gazsibacsi 2013.08.02. 14:10:02

Sajnos az egysejtű posztoló nem tud különbséget tenni a szolgáltatás és a kedvezményesen, támogatott áron vásárolt telefon között.

asdf 2013.08.02. 15:16:18

Ket szerzodes kottetett:
- egy mobilhang elofizetoi
- es egy telefonvasarlasi adasveteli

Attol mert a telefon szervizelesevel benaznak (emiatt vasarlok konyvebe bejegyzes, masolat az NFH-nak, akar az elallason is el lehet gondolkozni, ha megallnak a feltetelek, most nem olvasom vissza), attol meg a mobilhang elofizetes el es mukodik, es igenybeveheto, be kell pattintani a SIMet egy masik telefonba es kesz, ennek tekinteteben nincs hibas teljesites. Mas kerdes, hogy viszont az elhuzodo javitasbol eredo karokat (pl. folosleges internet elofizetes, mert csak egy regi, eldobos telefonnal hasznalja az elofizut a juzer, hogy legalabb telefonalni tudjon) viszont valoban be lehet hajtani, elso korben tertis level, ha ez nem eleg, es van az embernek kedve pereskedni, akkor pedig birosag.

Hartmy 2013.08.02. 21:21:59

@asdf: Ez oké, de ha nincs otthon eldobhatós telefonja, akkor most csak azért vegyen egyet, mert amit vett az előfizuhoz azt nem javítják meg neki? Veszel egy autót, akkor ha a szerviz javítja hónapokig, akkor vegyél egy másikat, amibe átrakhatod az akksidat meg az üzemanyagot, hogy azokat tudd használni? Jó nem teljesen korrekt a hasonlat, de ez kb ilyen kisarkítva.

Hartmy 2013.08.02. 21:21:59

@asdf: Ez oké, de ha nincs otthon eldobhatós telefonja, akkor most csak azért vegyen egyet, mert amit vett az előfizuhoz azt nem javítják meg neki? Veszel egy autót, akkor ha a szerviz javítja hónapokig, akkor vegyél egy másikat, amibe átrakhatod az akksidat meg az üzemanyagot, hogy azokat tudd használni? Jó nem teljesen korrekt a hasonlat, de ez kb ilyen kisarkítva.

RS 2013.08.03. 11:32:01

A szolgáltatóknak még mindig az az üzletpolitikájuk, hogy a meglévő ügyfelekre tojnak. Csak az új ügyfél számít. Ez nagyjából ki is van mondva.

Etie N 2013.08.03. 12:04:20

Ebben az országban eszedbe se jusson az ügyfélbarát hozzáállás, mert az nagyon nagyon nincs általában semmilyen szolgáltatónál.. kb. másfél éve volt szerencsém venni egy nokia c7 telót, ami fél éves korára kb. 3 hónapot töltött szervizben, a problémák azután sem javultak. Persze hiába kerestem meg bárhányszor az ügyfélszolgálatot, kb. lexarták, elhajtottak, az Alleeben lévő szervizpontban pedig majdnemhogy üvöltöttv velem az átvevő hogy mit képzelek, ez a telenon egy csúcskategóriás készülék, ne hazudjak, hogy hibás.. aztán ezen kívül tudnék sztorizni vodafonról, T-mobilról, stb., de gondolom szinte mindenkinek van hasonló élménye..

2013.08.03. 12:09:19

@PITTA: ZTE-t onnan sem....

Matty 2013.08.03. 13:21:29

A posztoló azért nem fordul(hat) a Fogyasztóvédelemhez, mert vállalkozás. A fogyasztóvédelem csak egyéni fogyasztók (természetes személyek) panaszaival foglalkozik. A vállalkozások a Békéltető Testülethez fordulhatnak panaszaikkal. A kedves kommentelők csipetnyit érdeklődhettek volna puffogás előtt.
Személy szerint, azt gondolom, hogy a szolgáltató igazán adhatott volna valamilyen kedvezményt pl. a havidíjból a javítás(?) idejére.
A készülékről pedig az a véleményem, hogy alapvetően megvenni sem lett volna szabad. A ZTE remek hálózati eszközöket gyárt (lásd Telenor HSPA hálózata), de készüléket nem vennék tőlük. Mint ahogy LG-től is legfeljebb mikrosütőt veszek.
Persze, egyetlen gyártó sem nyomtatja azt a csomagolásra, hogy "Ez a termék pocsék."

Joe80 2013.08.03. 14:37:28

30 nap után kölcsönkészülék jár, azt megkaptad?

zsírvezér 2013.08.03. 15:59:14

@Matty: Ès akkor mit tetszett volna venni Mr. Everythingknows?
A békéltető testületes okoskodást meg már csak azért sem értem mert azt igénybe veheti mindenki.
Mondjuk lófasz esti fénnyel... a békéltető testület is.

Matty 2013.08.03. 16:08:50

@zsírvezér: Bevallom, nem tudom pontosan mit vennék. Mindenképpen kínai gyártásút (ez elkerülhetetlen), de lehetőleg nem kínai tervezésűt (ZTE, Huawei).
A békéltető testületet bárki igénybe veheti, de a fogyvédet nem.
Valóban mindkettő annyit ér, mint halottnak a báriumos beöntés. Bár, találkoztam már olyan fogyvédes megkereséssel, ami képes volt megmozgatni a szolgáltatót. Békéltető testületet könnyebb elhajtani szolgáltatói oldalról. (szakmai tapasztalat.)

Mlinarcsik 2013.08.03. 18:10:16

Hat gyerekik errol ez jutott eszembe. Nem mobil, hanem internet szolgaltatas, de ez egy kutya.

www.youtube.com/watch?v=0ilMx7k7mso

Jo szorakozast!!! Ebben sztm minden benne van...

Tiborfalvi Tibor 2013.08.04. 03:05:47

Jóhogy ezt csinálják... :D Tegyük fel, hogy van 100 ilyen eset, vajon hogy reagálnak az emberek egy ilyen helyzetre?

1 ír a homárra (pipa), ezen kívül még mondjuk van 9 olyan vehemens, tájékozott/habzószájú egyén, aki feljelent, üvölt, veri azt asztelt, fenyegetőzik, a maradék 90 meg egy bosszús 'ígyjártam' nézéssel szerez magának cseretelefont / elfogadja az ingyentollat, ingyenpólót a telenortól.

Ha számolgatunk, akkor még mindig jól jár a telenor, hiszen ha jön a pereskedés, akkor hívják a független (értsd: ex-telenoros) szakértőt, vagy ha már nagyon nagy a cumi, akkor kifizetik/felmondják/kártalanítják az ügyfelet. 100-ból tízet. A többi 90-en meg ott a profit dállörsz.

szmoker (Homo Trollicus) 2013.08.04. 10:15:28

Király, nekem is ilyen telefonom van, a Telenornál (teljesen fasza kis kütyü a saját árkategóriájában, mindenképpen jobb mint egy Sumsang). Készítsem a fospunepát?

@Joe80: 30 nap után? Anno pár éve T-s telefonom elromlott és a szerviz azonnal adott másik (szarabb) készüléket amíg az enyémet javították.

PITTA 2013.08.05. 10:15:35

@bogyo112: Nekem onnan van és jól működik :-)

asdf 2013.08.05. 13:16:17

@Joe80: "30 nap után kölcsönkészülék jár, azt megkaptad?"

Nem jar, csak szolok...