Tékozló Homár

Bréking: lopnak a Postán

2013.08.21. 11:47 | jackyll | 75 komment

Úgy látszik hiába koptatjuk a billentyűzetet már 8 éve, ha még mindig vannak emberek, akik azt hiszik, hogy a Magyar Posta arra van, hogy a jelöletlen szirszarjaikat borítékba tuszkolva elvigye A-ból B-be. Tessék fizetni a szolgáltatásért és máris lehet interneten nyomon követni.

A Magyar Posta korábban már ajánlott küldeményeimet is eltette, amiért egy fillér kártérítést sem fizettek, arrogáns, modortalan válaszokkal kis túlzással az édes szülőmbe küldtek. Most szépen, udvariasan írtam nekik, ezért szépen, udvariasan röhögtek ki azzal a csomaggal, amiben a testvéremnek küldtem volna 1-2 dolgot.


Üdvözlettel:
Anita  


 ----- Forwarded Message -----

Tisztelt Magyar Posta!
 
2013. 07.31-én vagy 08.01-jén feladtam egy A5-ös méretű párnázott borítékot a Stadionok aluljárójában levő 146-os postán. Bízva Önökben, ezt sima postai levélként tettem, ám bebizonyosodott, hogy nem kellett volna, mert a csomag a címzetthez soha nem érkezett meg. A testvérem nagyon várta ezt a küldeményt. Lehetséges volna utánanézni, hogy mi történhetett vele?
 
Szíves segítségüket előre is megköszönöm.
 
Tisztelettel:
Anita

From: Központi Ügyfélszolgálati Iroda <ugyfelszolgalat@posta.hu>

Tisztelt Anita!
 
 Köszönjük, hogy megkereste ügyfélszolgálatunkat. Tájékoztatni szeretnénk, hogy a küldeményeket azonosítószám alapján regisztráljuk. Kizárólag ennek ismeretében van lehetőség a küldemények postai kezelését érdemben vizsgálni. Adatvédelmi okok miatt a név- és címadatokat nem tarthatjuk nyilván.
 
A fentiek ismeretében az azonosítószám nélkül feladott (nem könyvelt) küldemények sorsáról nem rendelkezünk információval.  Bízunk benne, hogy válaszunkat megértéssel fogadja.
 
Üdvözlettel:
 
központi ügyfélszolgálati ügyintéző
Magyar Posta Zrt.

Tisztelt Magyar Posta!

Igen, köszönöm megtisztelő válaszukat, amire sajnos számítottam is. Az Önök dolgozója, aki ellopta a nem regisztrált küldeményem, tudva ezt nyugodtan megtehette. Így inkább rendőrségi feljelentést teszek és fogyasztóvédelmi panaszt. Korábban a regisztrált küldeményeimet is eltette a régi postásunk, amiért Önök szintén nem vállaltak sem felelősséget, sem kártérítést, így ez a vállalati szinten támogatott lopás szinte borítékolható volt.

A bizalmam ezennel az Önök irányába végérvényesen megvonom, a történetet másokkal is megosztom.

Tisztelettel:
Anita



Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hartmy 2013.08.21. 11:50:54

Tessék, tényleg engem várt :D

Hartmy 2013.08.21. 11:57:15

Mi, mint a magyar posta önt hasunkat fogva kiröhögjük és várjuk a feljelentést, ami után úgysem fog semmi történni, mert levelekért felelősséget nem vállalunk. Tetszett volna ajánlva feladni és akkor lehetne reklamálni legalább minimálisan. Illetve ajánljuk figyelmébe kis hazánkban fellelhető valamennyi futárszolgálat szolgáltatását, ami lehet, hogy pár forinttal többe kerül, de legalább szolgáltatásnak nevezhető. A boríték, a bélyeg és postai bélyegző nevében: Ámen.

Manyecska 2013.08.21. 12:00:46

Amerika nemzeti ételét esze: csípős szecsuáni csirke. :D
7?

dani27bpbp 2013.08.21. 12:02:23

@Hartmy: :-DD
Még egy jó pár évig nem is lesz konkurenciájuk.

Hartmy 2013.08.21. 12:02:47

@Élő Fa: Az nem a szecsuániak nemzeti étele? :D

Atörökk 2013.08.21. 12:04:28

Postára járó vadász panaszos énekét olvashattuk.

@Élő Fa:
Csípős szecsuáni szisza lesz az :)

Hartmy 2013.08.21. 12:04:48

@dani27bpbp: Sajnos. Elég nagy monopólium, ahhoz hogy maradjon...

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.21. 12:05:34

Nem értem, mit akart ezzel a levéllel.

Manyecska 2013.08.21. 12:07:27

@Hartmy: nem dehogy, kólával iszom így átjár Amerika szellemisége:):D@atörökk: nekem nyóc, mikróban sterilizálom:P aztán felőlem ember is lehet, de most találtam egy indiai éttermet is..

Hartmy 2013.08.21. 12:08:31

@atpijkamo: Lehet, hogy a második e-mail-t már ellopta a freemail...

Manyecska 2013.08.21. 12:08:51

..én az alkotmányvédelmnek attam fel kíváncsi vagyok el merik-e lopni????:P

Hartmy 2013.08.21. 12:10:14

@Élő Fa: :D végül is gulyáslevest ettem és coca-cola-t ittam, akkor most én is amerikai nemzeti ételt ettem? :D

"de most találtam egy indiai éttermet is.. " - A mikróban?

Manyecska 2013.08.21. 12:14:30

@Hartmy: nem, azt takarítom rendesen.

Amúgy mi a rákér nem lehet +240 Ft-ot rááldozni az ajánlottra?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.08.21. 12:17:31

@Élő Fa: azért, mert a sima levéltől is elvárható lenne, hogy oadérjen rendben. elég nagy ökörség, hogy a postától úgy kell megvédenem magam, hogy tovább tömöm az ő zsebüket, nem? :D

Manyecska 2013.08.21. 12:20:04

@zsiráfffff: ugyan már, az csak az ajánlott ár!:DD ki az a hülye aki elhiszi hogy száztízér elviszi??

helianthus 2013.08.21. 12:20:59

Én homoktövis teját iszok. Milyen nemzet szelkeme jár belém így?
Költői kérdés fogalmam sincs róla.

Manyecska 2013.08.21. 12:24:20

@helianthus: kifelé magyar,sejtem:DD@zsiráfffff: ez olyan mint a "nem fog fájni" ugye? Veszélyes ország ez!:P

helianthus 2013.08.21. 12:27:35

Vajon hány levélbarátság szakadt meg azért mert az egyik azt hitte a másik nem válaszolt?

telkoe 2013.08.21. 12:30:01

Tisztelt ugyfel!

Elkuldtuk a fo postai levelelveszes es ellopasvizsgalo osztaly megbizottjat a Stadionok aluljárójában levő 146-os postára aki minden dolgozot kihallgatott hogy latott-e 2013. 07.31-én vagy 08.01-jén egy A5-ös méretű párnázott borítékot amit az On testverenek kuldtek. Ezutan munkatarsunk felkereste a szallitast vegzo dolgozokat, a postai osztalyzo dolgozoit valamint a tesvere kezbesitojet. Sajnos elegge el nem itelheto modon a postasok nem emlekeztek fejbol a testvere kuldemenyer, ezert a jovoben eloirtuk nekik hogy minden kuldemenyre az esetleges problemak miatt 30 napig emlekezni kotelesek.

Udvozlettel

Posta Ugyfelkezelesi osztaly

Hartmy 2013.08.21. 12:35:22

@telkoe: "de most találtam egy indiai éttermet is.. " :DDD

Hartmy 2013.08.21. 12:38:01

@telkoe: Előző válaszom sztornó... valami begajdul és beszúrta az idézetet is :D

duddva 2013.08.21. 13:05:45

Borítékolható volt a borítéklopás :)
Még szerencse, hogy a posztolónak a káresemény után is megmaradt a humorérzéke.

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2013.08.21. 13:11:30

Poszter valami tipikus életében először adott fel levelet forma lehet... És höbörög a "szőke" Anita!

1. Először is "fontos" leveleket csakis regisztrált (ajánlott) küldeményként adunk fel! (jelenleg ez +250 Ft)
Ha annyira fontos levél volt, miért kell sajnálni ilyen piti összeget!
2. Asszem talán pont július elsejétől van az hogy az A4-esnél nagyobb levelek csak ajánlottként szabad feladni... (pont az ilyen esetek miatt, mert nemfér postaládába, így elveszhet stb.)
3. Tudom, hogy ebben az országban már-már a vérünkbe van a panaszkodás, de nekem meglepő módon szinte csak pozitív tapasztalatom van a postával... (najó, hogy folyton sokat kell sorbanállni az negatív, de pl regisztrált elveszett küldemények max. 200-ból 1 fordult elő velem, és elég gyakran adok fel leveleket - csomagokat)
4. Ha bizonyíthatóan regisztrált (értsd megvan a feladóvevény - szám), és elveszett küldemény után a posta visszafizeti a feladási díjat, illetve kb. 2-4 héttel később még egy 6x-os összeget, azaz összesen 6+1x-es összeget, mely pl. 600 Ft-os feladás esetén 7*600 Ft = 4.200 Ft
5. Ha mondjuk 10.000 Ft-nál értékesebb a levél (értsd 2kg alatt minden levélnek számít, ha mérete se nagy), akkor inkább értékbiztosíott csomagként kell feladni vagy futárral

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2013.08.21. 13:13:52

Ja és még:
6. Szerencsére errefelé jófej - nem lopós postások vannak (ezt már-már áldom is), volt rá eset sajnos többször is, hogy kici kínai külföldről nem regisztráltként adta fel (pedig kifizettem +2-4$-t) és még az ilyen leveleket is megkaptam - megkapom... (elmúlt félévbe vagy 5-6 ilyen esetem volt)

Bálintka. 2013.08.21. 13:28:18

"A bizalmam ezennel az Önök irányába végérvényesen megvonom, a történetet másokkal is megosztom."

kinek volt idáig bizalma feléjük?

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.08.21. 13:33:16

Jé, megint egy poszt, amit teljes szívemmel, annak mindenkori dobogásával magaménak érezhetek. A véreres anyád te gyáva tolvaj, ki elcsórta a telefonomat (is). Lesz még beszélgetésünk.:* /ominózus postai dolgozó részére/ Különben meg micsoda felkonf, jackyll. Hát micsoda empátia ez a szenvedőközönség felé?
@JunkieeeBoy: biggyeszd má' oda, hogy azért picit nincs rendben, amit csinálnak, kármennyire is igaz a többi.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.08.21. 13:36:11

@JunkieeeBoy: meg ez, hogy mindenféle postai szabályzatra hivatkozol, amiket egy LOPÁS - érted, lopás - az fényévekkel, simán felülír. Nem érzed ezt egy kicsit viccesnek? Ecsetelni itt a hiábavalót. Hány sikertörténet van, amikor kártérítést fizettek? Hány lopásra jut egy ilyen? Valamelyikünk álomvilágban él.

Démonmac1 2013.08.21. 13:53:38

A dolgon az sem segítene, ha Iráni módszerrel nagy nyilvánosság előtt felakasztanák, azt aki elvitte a csomagot.

A tetü Magyar posta miatt az ország tilalmi listán van, egy csomó külföldi szolgáltatónál:(

kb ugyanaz, mint a reptéri csomagdézsmálás.

vprof 2013.08.21. 14:07:35

@JunkieeeBoy: Rosszul tudod, a kártérítési átalány nem a feladási díj 6-szorosa, hanem annak 15-szöröse.
www.posta.hu/static/internet/download/PASZF_ASZF_elozetes_20130816.pdf
(9.1.3.2)

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2013.08.21. 14:24:52

@Kellemes Zérókomponista:
Az életbe sokminden "nincs rendben", de ha egyszer így van... nem tehetek róla, hogy leírtam a szomorú igazságot!

Kellemes Zérókomponista 2013.08.21. 13:36:11:
Nem hivatkozok én semmire se, csak leírtam, hogy ha regisztráltként (ajánlott) tűnik el a levél, akkor valós kártérítést kap a feladó! Szal nekem most 2 eset jut eszembe levélre, amikor sikeresen kaptam kártérítést (szerencsére többet is, mint maga atartalom értéke)
Meg 1x volt egy esetem, amikor mobilt rendeltem (szigorúan értékbiztosított csomagként 50E-re értékelt, pedig csak 30E-t ért), elveszett és az eladó akitől vettem megkapta a 50E-s kártérítést a 30E-s mobilért... De az ilyen 10 Ft spórolásért az anyámat is eladom gondolkodású emberek, mint a posztoló csodálkozik, hogy a nem regisztált levél könnyen elveszik... na attól a falnak megyek! Hiába esetelem, hogy lopni bűn, attól még a postán a nem regisztrált küldemények egy része valahol elfog tünni a posta rendszerébe egy enyveskezű dolgozó által... (De mint írtam nekem eddigi még külföldi nem regisztált levelek esetén is szerencsém volt a "helyi postásokkal")

vprof 2013.08.21. 14:26:21

@Kellemes Zérókomponista:

"Hány sikertörténet van, amikor kártérítést fizettek?"

Én nemrég adattam fel a feleségemmel egy Start csomagot törékenyként, értéknyilvánítással. Ez két munkanapos időgarantált küldemény. Nem volt sürgős, és picit olcsóbb volt így, mint Start Pluszként, ezért választottam ezt. A postás kisasszony viszont figyelmetlenségből Start Pluszként vette fel, így aztán 274 Ft-tal többet fizettem érte. Nem nagy összeg, de mivel bosszantott a dolog, másnap bementem reklamálni, abban bízva, majd elnézést kérnek és visszafizetik a díjkülönbözetet. Az elnézést kérés megvolt, de ezen túl nem nagyon ajánlottak semmi érdemlegeset, sőt, a postavezető azt se tudta, hogy sunnyogjon el a közelből! Nem kicsit kiverte nálam a biztosítékot a viselkedése, ezért a neten utánaolvastam a dolognak, és a Posta ÁSZF-jében megtaláltam, hogy a garantált idejű küldemények késedelmes kézbesítése esetén a feladási díj kétszerese a kártérítési átalány. A csomag persze nem ért oda egy munkanap alatt, csak egy nappal később (pont úgy, ahogy eredetileg is vártam), de akkor legalább épségben. A késedelem miatt viszont egy szép levelet vetettem át a sunyi postavezetővel, melyben az ÁSZF-re hivatkozva kértem a kártérítési átalány kifizetését. Legalább dolgozhatott egy kicsit vele, ha már előző nap nem volt hozzá kedve. Végeredményben a csomagomat ingyen vitte el a posta, én meg kerestem rajta közel kétezer-ötszáz forintot.

A tanulság? El kell olvasni az ÁSZF vonatkozó passzusait, és élni a jogainkkkal.

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2013.08.21. 14:27:23

vprof 2013.08.21. 14:07:35

Elnézést... régebben ez a 6+1x visszafizetés volt szerintem, de lehet rosszul emlékszem... mert ez a 15x is rémlik valahonnan!

kajo 2013.08.21. 14:40:03

@JunkieeeBoy:
A5 éppen egy mérettel kisebb mint az A4 ;)

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2013.08.21. 14:49:41

Még annyi, hogy a nem regisztált sima levél arra van, hogy képeslapot adjunk fel vagy a csekket küldjék nekünk! Mindenmásra az ajánlott! (ha már 1.000 Ft-nál értékesebb a tartalom, csakis regisztrált - ajánlott)
10.000 felett meg csakis értékbiztosított csomag (azért csomag, mert olcsóbb, mint az értékbiztosított levél)

Kovács Terpentin 2013.08.21. 14:50:18

nahát! A posta? Nem, ezt nem vagyok hajlandó elhinni!

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2013.08.21. 14:52:15

@kajo: Basszus.. tényleg! A6-osnak hittem... :DDD

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2013.08.21. 14:54:16

Vagymi már megint hülyeséget írok... A3-asnak naaaa! :D

Mérgező Hulladék 2013.08.21. 15:11:03

@duddva: ja, ez mottónak is jó, "Magyar Posta - ahol a lopás borítékolható". Biztos el is sütötték már páran ezt a poént.

@telkoe:
Tisztelt Ügyfél!
Levélben kértük a postai küldemények eltűnésének vizsgálatáért felelős államtitkárt az esete kivizsgálására. Attól tartunk, nem kapta meg. Kérjük szíves türelmét.
Üdvözlettel,
Postai ügyfélkapcsolati kormánybiztos

Manyecska 2013.08.21. 16:10:50

@vprof: az hagyján nekem kaszásdülőn a zöldhajú nem utánvéttel vette fel ahogy kértem /akkor jöttek be az új nyomtatványok..../ valami negyvenezres csomag volt, hanem simán. Kilépek, nézem, rohanok vissza, majdnem elvitte a kocsi, tudod mikor fizetett volna érte a feladó..:D

telkoe 2013.08.21. 16:19:33

@Mérgező Hulladék: Az allamtitkar kivizsgalja a neki kuldott level eltuneset es aztan kivizsgalja a level okaul szolo level eltuneset. Megyek is mindjart a postara es megkerdezem toluk hogy mi van azzal a levellel amit a tesomnak kuldtem tegnap vagy tegnapelott kis feher boritekban.

00000000-0000-0000-0000-000000000001 2013.08.21. 16:21:26

Nekem most volt egy jó tapasztalatom a Magyar (Királyi) Postával: feladtam egy csekket, pont ebben a k. nagy hőségben. A Postán -- annak ellenére, hogy ment a légkondi -- a postás lány igen csak el volt már szontyolodva. Én is, de én a melegből mentem be oda. A lényeg, hogy a blokkot elraktam, de a csekkszelvény valahogy ott maradt nekik. Lusta voltam visszamenni érte, mert az ELMU oldalán úgyis le tudom ellenőrizni, hogy a befizetés rendesen átment-e. Természetesen rendben is volt minden. Aztán pár nap múlva ránéztem a postaládámra (minek nézegessem naponta, csak a spam jön oda is, azt meg kb. hetente kiganézom onnan) és ott volt egy postaszolgálati borítékban a postán felejtett csekkszelvény. Szóval hiába soroljuk az értelmiségi lista nagyon aljára őket, sikerült azt meglépniük, hogy a csekken lévő címre utánam küldték.
Ezúton is köszönöm nekik ezt a korrekt eljárást!

_panni_ 2013.08.21. 16:29:07

Erről egy nagyon édes történet jutott eszembe. Férjem 2 éve kiköltözött Svájcba, mi akkor még a gyerekkel nem tudtuk követni. Én éppen munkaügyben külföldön voltam, anyósom pedig a gyerekkel Magyarországon. Férj gondolta, meglepi őket és küldött pár tábla finom Lindt csokit, ami a veresegyházi postára úgy érkezett meg, hogy a csomagolás (kartondoboz) feltépve és egy db csoki kiszedve, mert így majd nyilván nem lesz feltűnő.
Férj megírta a panaszt, ahogy kell, amire a Magyar Postának az volt a válasza, hogy hát az ő alkalmazottaik nem lopnak, de nem ám, deviszontazonban a svájci postáért ők nem vállalhatnak felelősséget. Viszont annyira rendesek, hogy méltányosságból kártalanítanak minket.
Nem azért, mert nincs más választásuk, mert anyós kézbesítéskor ragaszkodott a sérülési jegyzőkönyvhöz és mert ők viszont nem tudják bizonyítani, hogy az árut a svájci postától sérülten vették át (hiszen nem is), nem, ők csakis jófejségből fizettek, mert egyébként vagy az van, hogy a svájci postás annyira rosszul keres, hogy pont egy tábla Lindt csoki menti meg az éhenhalástól, vagy pedig Svájcban nem terem minden bolt minden polcán helyi viszonylatban fillérekbe kerülő Lindt csokoládé.

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2013.08.21. 19:49:44

@Hartmy: Viszont a Futárszolgálatnál időpontot kell egyeztetni mind föladáskor, mind átvételkor. A postára akkor megyek be a nyitva tartási idő alatt, amikor akarok.

CID 2013.08.21. 21:32:41

Jajmár, lehet ekézni a postát, de tényleg, hogy nézzenek utána?Lehet, kilopták a postaládából, meg az is lehet majd egyszer megkapja. Ha bubis borítékban küldte, nyilván nem egy sima levél volt. Miért nem szánt párszáz forintot arra a kurva ajánlottra?

CID 2013.08.21. 21:36:11

@_panni_: Szépen nevelitek a kölköket. Minek csináltátok, ha nagymami vigyáz rájuk?Apuci meg hozza haza azt a kurva csokit, hátha látják a gyerekek....

_panni_ 2013.08.22. 07:33:40

@CID: Gratulálok. Előszöris egy gyerek, másodszor 3 hétről volt szó, ami alatt gyerek és nagymama jó sokat voltak kint a férjemnél, aki utólag küldte a csokit, meglepetésnek. Harmadszor, azóta már mindannyian kint élünk, együtt.
Tudod, lehet családostul is külföldre költözni, ha pl anyukának nincs munkája, vagy olyan a munkája, hogy gond nélkül otthagyhatja. Vagy lehet úgy is, hogy nem számolunk utána, csak megyünk és az első 3 hónapba beledöglünk. Meg lehet ésszel is. De nagyon örülök, hogy megtaláltad a komment lényegét és jól ki is vesézted.

CID 2013.08.22. 08:30:16

@_panni_: A kommented lényege, hogy kaptál kártérítést. Svájcba már beengednek minden marhát, tehát akár az ottani postánál is dolgozhat, pölö egy román, arról ne is beszéljek, nem mindenki azért lop mert rá van szorulva.

holdlányka 2013.08.22. 09:02:25

@CID: Nem akarok belevau, de szerinted melyik a valószínűbb? Hogy Svájcban, vagy itt Mo.-n lopták ki a csokit?
Költői kérdés...
Másrészről, ha a küldemény odaátról sérült, feltépett csomagolásban érkezik, minimum kell valamit kezdeni vele, ha mást nem, jegyzőkönyvet fölvenni. Szerintem. De lehet, hogy naivság.
Postásnak lenni, valamikor bizalmi állás volt. Manapság... 'legyint'
Mindenféle kétes alakot felvesznek. Mondjuk már szinte csak azok jelentkeznek.
De erről az egészről nem a postai dolgozók tehetnek,(kiváltképp a becsületesek, mert szerencsére sok olyan is van, főleg a régi dolgozók közül) hanem a tisztelt vezetőség...Amelyik nagy ívben szarja le a Magyar (Királyi) Posta becsületét. Nem is próbálnak rendet tenni.

A megoldás: értékesebb, fontosabb küldeményhez futárszolgálat. És még csak nem is sokkal drágább. Ha egyáltalán...
Postát csak levelezőlaphoz igénybe venni. De akkor ahhoz meg már inkább email.

_panni_ 2013.08.22. 09:53:09

@CID: nem, a kommentem lényege az volt, hogy a posta megpróbálta a svájciakra kenni a felelősséget, pedig nyilvánvaló, hogy ilyen mértékben sérült csomagot ők is csak jegyzőkönyvvel vettek volna át. Svájcba szerencsére nem engednek be minden marhát, a postások pedig alapban három nyelven beszélnek (mint mindenki, aki itt született és tanult).

Atörökk 2013.08.22. 10:01:11

@CID:
Te megint annyira okos vagy, hogy az maga a csoda.

Konyvtaroslany 2013.08.22. 10:22:55

A kedvenc történetem az, amikor hazánk egyszerű lánya pár éve megkérte az angliai barátnőjét, hogy küldjön már neki postán egy ritka könyvet, ami a munkájához kell, de itthon nem kapható. Az angliai barátné elküldte. Aztán a csomag eltűnt. E-mailen, telefonon egyeztetnek a lányok. Elküldve? Hetek óta. Megjött? Nem. A magyar lány beballag a postára, kerestetné a csomagját, de a posta csak széttette a kezét. Csomag nincs meg. A magyar lány nagyon szomorú, mert számított arra a fóliánsra. Bánatában azt se tudja mit csinál és beballagott az Andrássy út elején található, azóta már megszűnt antikváriumba. Az első dolog, amit meglátott, a könyv, amire nagyon vágyott! Belelapozott. Az első oldalak közé be volt csúsztatva egy neki név szerint címzett levélke, amiben az angliai barátnője jó munkát kíván a könyv alapján! Szóval ez nem egy ugyanolyan könyv volt, mint amit neki küldtek, hanem ez AZ a könyv volt, amit neki küldtek! Valahol, valaki lenyúlta a neki szánt könyvet és eladta az antikváriumban. Az egyszeri lány beballagott az esettel Juszt Lászlóhoz, akinek még működött a fogyasztóvédelmi műsora és elmesélte neki az esetet. Juszt műsora meginterjúvolt valami postai vezetőt és szembesítették a helyzettel. A könyvbe tett, a lánynak szóló levél egyértelművé tette, hogy az az ő példánya. A postai vezető rezzenéstelen arccal azt nyilatkozta a kamerának, hogy ez egyáltalán nem bizonyíték arra, hogy a könyvet egy magyar postás lopta el a budaörsi központi levélfeldolgozóban. Lehet, hogy egy angol postás lopta el és hozta el Budapestre eladni.

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.08.22. 13:33:07

@Konyvtaroslany:

Magyar lányka buta volt, hogy decensen fogalmazzak, mert kerestetni bármilyen levelet, csak a feladó tud
Ajánlás nélkülit senki sem

Lányka, rencerváltás volt, tessék "haladni a korral" csak fészbukozni

bibok 2013.08.22. 13:34:47

Legalább ajánlottan küldted volna el...
Illetve ha fontos csomagot akarsz célba juttatni érdemesebb futárt hívni! Pár forinttal drágább, ám biztos célba ér!

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.08.22. 13:35:31

@horex:
És folytatom

Buta lánykának , ezek után nem megvenni és Juszt is elballagni, hanem azonnal megtenni a feljelentést a ker. rendőrségen, ismeretlen tettes ellen, megnevezve hol a könyv és más adatokat
Antikvárnak igy kötelessége kiadni az eladó adatait

CID 2013.08.22. 14:57:59

@holdlányka: Nézd, lehet én vagyok naív, de egyszerűen, nem tudom elhinni, hogy valaki rászorultságból lop egy tábla csokit, egy lezárt csomagból. Sem a Magyar Postánál, sem a svájcinál. Az meg, hogy a svájciak, milyen überfasza lények, példázza a pár évvel ezelőtti meleggyilkosság..

CID 2013.08.22. 15:01:47

@atörökk: Csituljál, mert küldöm a selyemzsinórt. Kolléganőm pasija, törököket utaztat. Elmondása szerint, ritka prasnya egy banda.

CID 2013.08.22. 15:06:53

@Konyvtaroslany: Lányka is sima levélként adta fel?

Atörökk 2013.08.22. 16:39:12

@CID:
Szerintem összetévesztettél valakivel.

Plüssmacska 2013.08.22. 20:15:38

Kedves (szőke)Anita !
Ha az ajánlott levél elveszik, akkor én kiverem a balhét és a feladási díjon túl még a feladási díj 15*-ét is visszakapom kártérítés gyanánt. Nem mindenféle fórumokon kell a néppel megosztani a hülyeségének a történetét, hanem utána kell olvasni a lehetőségeknek.
Na de mindegy.... hőzöngjünk, mert a saját hülyeségünk miatt úgyis mást kell mindig hibáztatni.

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2013.08.22. 22:02:08

@élhetővilágot: Blokk-ot azért még kapni a sima levél után is... de azzal is kitörölheti a seggét! aki spúr +250Ft-ot fizetni azon csak röhögök, hogy ígyjárt!

Stefánia vagdalt 2013.08.25. 15:12:57

@JunkieeeBoy: Ezek szerint a postán csak azért nem lopnak, mert az ajánlott levélnek nyoma van?

Mit szólnál egy olyan világhoz, ahol a sima levelet sem lopják el? Szerintem az lenne a normális. Mindez idáig abban a hitben ringattam magam, hogy a posta dolga az: elvigye a küldeményt A-ból B-be. Az pedig, hogy közben nem dézsmálják meg a küldeményt, az a természetes.

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2013.08.25. 17:45:42

@Stefánia vagdalt: Tökmindegy, ha most leírom, hogy nem kéne lopni, stb. attól még fognak... És ennek megakadályozására a postán ott az ajánlott "felár", és eltűnés esetén 15x kártérítés van!

Meg most derítsd ki egy ragszám nélküli küldeménynél, hogy hol tűnt el a csomag... a felvevő nénike rakta el vagy a kocsis bácsi aki beviszi a központi raktárba esetleg ott a központba vagy a biciklis kézbesítő aki kiviszi neked... esetleg ne adj isten a postaládából lopták ki...

Panelproli 2013.08.26. 14:38:31

Engem pedig most már nagyon érdekel, mi volt abban a nagyon fontos levélben, ami annyira fontos volt, hogy nem ért meg +250Ft.-ot?
Viszont egyetértek, hogy senki ne lopjon, akár postás, akár nem!
Ja és még ha csak arról lenne szó, hogy lopás!
A büntetőjogban a levéltitok megsértése egy szabadság és emberi méltóság elleni, szubszidiárius bűncselekmény. A levéltitok megsértése vétségét vagy bűntettét követi el, aki másnak közlést tartalmazó zárt küldeményét, a tartalmának megismerése végett felbontja(!!!), megszerzi, vagy ilyen célból illetéktelen személynek átadja, illetve aki távközlési berendezés útján továbbított közleményt kifürkész.
xxxxxxxxxxx
Bűncselekmény gyanúja esetén pedig a hatóságoknak kötelessége annak kivizsgálása.

Ördögügyvédje 2013.10.16. 18:56:54

Szerintem nem jár azért plusz pénz, hogy valaki ne kövessen el bűncselekményt szolgáltatás címén, ennyi. Nem azért nem szabad lopuni, meg hazudni, mert az kiderül vagy meg kell téríteni. Ez olyan bonyi?

kovacslaci88 2013.11.12. 13:59:30

2012-ben bőr női pénztárcát rendeltem hongkongból, amiből az üres boríték (pénztárca formájúra nyomva) meg is érkezett.. idén kártyaolvasót rendeltem, amit szintén Judapesten vagy itt a helyi postán elloptak, mert az is üresen jött meg, de látszódott benne szintén a termék lenyomata...

rooter 2013.11.19. 13:52:10

Mindig jön valami faszfej, aki a tolvajokat védi!
süti beállítások módosítása