Tékozló Homár

Tranzakciós adó a K&H-nál

2013.10.07. 12:25 | jackyll | 122 komment

Folyatódik a verseny, hogy a történelmielg vérszívó bankok, vagy az anyja szemét kilopó kormány tudja kifinomultabban kizsigerelni a lakosságot. A K&H-nál például a havidíjak kezdtek fibrillálni:

Több cikk is foglalkozott az Indexen, hogyan próbálják meg a bankok, valahogy áthárítani, a tranzakciós adó miatti buktájukat.  (hiszen a törvény bejelentése után ők csak hatvan nappal tudják ezt ránk terhelni, mert ugye a naiv az aki azt gondolja, hogy ezt nem az emberek, és főként a vállalkozások fizetik meg).  Mivel cégünk számláját a K&H vezeti még örültem is neki, hogy ez a bank nem szerepel a hírekben, gondoltam milyen jó fejek, őnekik biztos belefér.  Persze nem, másképp oldják meg dolgot mint az Unicredit, és az Erste.

A K&H Start számlacsomag eredeti díja 400 Ft volt, majd valamikor az év közepén megemelték 990 ft-ra. Azt mondtuk ez még belefér, még így is jó. Azonban szeptember 17-től 3.690 Ft-ra emelték a díjat, ami majd 2014.01.01.-től visszacsökken 1.390 Ft-ra. (tegyük hozzá a jelenlegi hirdetményük alapján).

 Mond meg nekem mi ez ha nem pénz beszedés! Természetesen mindent a jogszabályoknak megfelelően tesznek, egy szavunk sem lehet! Köszönet illeti Mr. Matolcsy-t, hogy az átgondolatlan szabályozásokkal, így támogatják a kisvállalkozásokat. Mivel egy havonta 100-200e ft-os árbevételű kis cégnek, mint a mienk ez óriási emelés. (a kommentelőknek üzenem árbevétel<>haszon). Mindenesetre figyelni fogom a hirdetmény változásokat, és ha lesz jobb akkor váltani kell.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.10.07. 12:28:22

Hasztalamanya , megint?
Nem lehet kommentelni, csak mézemadzag?

AtiSnatch 2013.10.07. 12:29:55

duplázni nem ér! :)

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.10.07. 12:31:45

@Snatch_A:
Szoft hiba Lnézést, visszalépek az ezüst helyröl
:)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.10.07. 12:32:03

A mi cégünk az OTP-nál van ősidők óta. Éves szinten a bank költségünk (kb ugyanannyi forgalomnál) 1,5 millió. Ebben az évben már most 2,8 milliónál tartunk, és még csak október van.

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.10.07. 12:33:16

Mivel cégünk számláját a K&H vezeti még örültem is neki, hogy ez a bank nem szerepel a hírekben"

Szabadföldet is olvasod?
Lehet abban volt benn

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.10.07. 12:37:08

Pénzbeszedés nem két szó. Képzelt első! (ami vagyok). Valaki elolvassa és feldolgozza helyettem? 3 szóban, please.

Országúti Ninja 2013.10.07. 12:39:26

@Kellemes Zérókomponista: "3 szóban, please."
<k&H> <emelt> <rinya>

dBLOOD 2013.10.07. 12:40:04

Pont a K&H-nál nem? Ott egyszer már lekapcsoltak valakit, aki ügyeskedett...

Manyecska 2013.10.07. 12:40:43

Nem-e lehetne e, he, arról egy posztot hogy a svájci bankok valszeg trükköztek.. amit most hallani.. ??

Ádám 2013.10.07. 12:41:43

Nem lehetne bankra tank!?!

Rosszindulatú Vászka 2013.10.07. 12:45:19

"Folyatódik a verseny, hogy a történelmielg vérszívó bankok, vagy az anyja szemét kilopó kormány tudja kifinomultabban kizsigerelni a lakosságot. A K&H-nál például a havidíjak kezdtek fibrillálni:"

Na innen kezdve kilépek. Kösz, de ez nekem nem kell. Mennyetek a picsába a politizés prolidialektikával.

Kösz a halakat és szép volt, amíg tartott. Csőváz.

Manyecska 2013.10.07. 12:48:22

@Rosszindulatú Vászka: hát kell az olvasoccság igazán megérthetnéd!:))

Ádám 2013.10.07. 12:48:43

@Snatch_A: és a tankra! :)

na közösen ezt is megoldottuk

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.10.07. 12:48:54

A cég az nem ember, jogi fogalom
Tuttam hogy hihetek a Fidesznek
Ha meg megnézem a bankkontómat, nem hiszek neki mégsem
Vagy a szememnek ne higgyek? Fidesz felűlírhatja amit a szemem lát?
:)

AtiSnatch 2013.10.07. 12:49:28

@Rosszindulatú Vászka: akkor neked van akváriumod? :)

@dr. phil. Sün‼ ツ: oszt mit mondanak, hogy nem egyenlő? :D

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.10.07. 12:50:17

@Rosszindulatú Vászka: várjál mert még tejfeol is tartozik a sülthalakhoz, azt még várd meg igazán, fiam! Amúgy meg mindenki hibá(d)zik, ezért ne teávolodj el.
@Országúti Ninja: gazdag storyboard, köszi.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.10.07. 12:52:31

@horex: ó, ne konfrontálódj. Ha birka vagy simán megy minden, így hát.. Tudod melyik útat kell választanod.:D Ne nézegesd, akkor nem fáj (annyiszor).:)

AtiSnatch 2013.10.07. 12:55:31

@vén szivar: megy ez, mint borjú az új kapura! na akkor ugorgyunk! :D

opati666 2013.10.07. 13:00:44

Ugyanezen díjcsomagnál a kártyás kp. felvétel is jól megemelkedett. 1,26%-ot vonnak le kp. felvételi díjként. Megakurv@anyjukat!

Mindamellett elgondolkodtam azon, hogy a Pszáf ezt így jónak látja? 990-ről 3690-re emelkedő díj? Ész megáll!

Ádám 2013.10.07. 13:02:12

@Snatch_A: Elmészteapitába! A múltkor is meghívtalak, hogy ugorgyunk le a Határ úti aluljáróba, de te értetlenkedtél.
Most megígértem valakinek,hogy veszek valami jegytömböt neki. A Nagyváradtérit kihagytam. Most mehetek a határra....

AtiSnatch 2013.10.07. 13:03:41

ne, a zemberek, fizessék meg!

@vén szivar: itt kásztálkocc a környéken? gyanús vagy! kövec engem? :D

Manyecska 2013.10.07. 13:04:31

a kommentelőknek üzenem árbevétel<>haszon)..én meg üzenem hogy kapd be a haszom..

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.10.07. 13:06:46

Válthatsz, a másik majd másképp húz le.
De különben pénzbeszedés? Az egész bank az... MOndjuk ha már emelgetnek, akkor csinálhatnák konzekvensen is.

Manyecska 2013.10.07. 13:07:46

@ColT: találtam a másik tárcámban húszezret ma..:) Több részletben mielőtt még fantáziálni kezd vki:))

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.10.07. 13:08:23

@Kellemes Zérókomponista:
Lismerem, birka vagyok. Ha ↓hülyézel azt is
Ez olyan mint amikor elhajolsz az ütések Löl
:)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.10.07. 13:10:07

@Manyecska:
Most akkor te fiú vagy, vagy lány?
Jézusmá.....csak nem?
Fölül lány, alul fiú?

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.10.07. 13:17:42

@horex: félreértesz. Bár viccesen sznob vagy (én is) és gazdag környezetből jövő, de téged sohasem birkáználak.
@Manyecska: költő vagy!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.10.07. 13:18:52

@horex: hát most inkább a szemednek hiszel, mint nekem???????te.te..béla.

vape 2013.10.07. 13:23:28

Ha a cégnek 100-200e Ft a havi árbevétele, akkor érdemes még fenntartani a vállalkozást? Ha igen, akkor ott gyanús, hogy "okosban megoldva" is mennek üzleti tranzakciók.

Manyecska 2013.10.07. 13:40:35

Bukesznak mennyi volt a tranzakciós illetéke?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.10.07. 13:40:59

amúgymeg most mijagond? tessenek menni kubába, ott van ilyenkor a jó világ.

Manyecska 2013.10.07. 13:41:42

@dr. phil. Sün‼ ツ: asse lehet rossz de lányokkal én nem, soha.

opati666 2013.10.07. 13:57:02

@vape: Hogy érdemes-e fenntartani a vállalkozást? Miért ne. Egy vállalkozás lehet igazán kis méretű is. A családi BT-nk két tagú. Havi bevételünk 150-200 eFt. nem nagy összeg, de ez mellékállásban, heti néhány óra ráfordítással keressük meg. Költségek és adók levonás után marad tisztán havonta 80-120 eFt. Érdemes-e fenntartani? Naná!

Atörökk 2013.10.07. 14:04:20

Helyes. Válcsáldöncsokossan.

elwood 2013.10.07. 14:32:37

már alakul a nemzeti takarékszövetkezet bank, ami végre megoldja a helyzetet.

ingyen vezeti a számlákat, és ingyen ad hitelt. ha elég nagy hitelt veszünk fel akkor még nekünk fizet kamatot.

a bent elhelyezett pénzre meg kétszer annyi kamatot ad mint amit el tudunk képzelni.

ez matolcsy terve. csak néztek majd.

Amusing 2013.10.07. 14:33:33

srác előtte vett fel 10misit. 180.000 Ft-ot számoltam fel neki !!!!! Persze a sok írigy most azt mondja biztos telik rá, de ez azért kicsit túlzás

Nekünk céges utalás, Utalási díj 1% !!!
tehát ha elutalok 100.000 Ft-ot 1.000 ft-ot leszed a bank !!! rohadjanak meg

peppe83 2013.10.07. 14:51:49

@horex: Szabadföld? létezik még olyan? :PP

Baldrick68 2013.10.07. 16:06:19

Nincs menekvés a szopás elől ahogy látom.
Nekem kb. vagy 20 éve egy takarék szövetkezetnél volt a vállalkozói számlám.
Nem is volt semmi gubanc, amíg nem jött Vicctor, hogy államosítsa magának.
Gondoltam, oké srácok ebből nem esztek átmegyek egy másik bankba. Nekem is egy ilyen start bankszámlám van, mivel csak mellékállásban nyomom és csak tényleg 100 200 esik be havonta.
Na de ide is elért a kormány keze, bassza meg.

Cseber Lajos 2013.10.07. 20:27:25

A posztolónak tökre igaza van, ebbe én is most futottam bele a K&H-nál, 990 Ft helyett 3690 Ft. Ráadásul úgy hirdetik a honlapjukon a Start számlát, hogy "a számlavezetés díja ingyenes". És ebben nem is hazudnak, csak abban, hogy ezt egy úgynevezett "csomag" alapján veheted igénybe, ami most már 3690 Ft/hó. Vagyis az ingyenes számlavezetés havonta 3690 Ft-ba kerül, érthető, nem? Én tavaly a CIB-et hagytam ott miattuk, hát már bánom.

^LutheR^ 2013.10.07. 20:38:39

<> helyett kérném ezt írni: ≠

2013.10.07. 23:46:18

"vérszívó bankok, vagy az anyja szemét kilopó kormány"
A kormány jobban teljesít, a K&H meg az ország legjobb bankja.
Holtverseny.

emzéperiksz 2013.10.08. 07:24:41

Bankolni muszáj, a kormányt viszont el lehet küldeni a picsába a "stratégiai atomfegyverével" együtt. Amíg nem volt tranzakciós illeték, egymás után jelentek meg a nullás számlák, volt a Citinél, Raiffeisennél, KH-nál, Ersténél stb. Azóta meg sorra szűnnek meg. Olyan nincs, hogy egy költséget a végén ne a végfogyasztó fizessen meg, aki azt hiszi, eltűnik egy adó útközben, vagy a banki ügyintéző majd fénymásol 20 ezreseket, hogy abból fizessék be, az ügyfélnek meg nem kell beleadni semmit, az hülye.

2013.10.08. 08:24:48

aszondja Rogán, hogy a bankok kizsigerelik a népet... csak azt nem teszi hozzá, hogy a bank nem tud törvényt hozni a tranzakciós adóról

Falkbeer_ellencsel (törölt) 2013.10.08. 08:28:26

"Folyatódik a verseny, hogy a történelmielg vérszívó bankok, vagy az anyja szemét kilopó kormány tudja kifinomultabban kizsigerelni a lakosságot."

Érdekes, amíg "jó" volt a CHF-árfolyam, meg amíg majdnem az összes banknak volt ingyenes számlája ("véletlenül" ezeknek a megszűnése egybeesett a Matolcsy-adók behozatalával, lásd: @emzéperiksz: ), addig nem voltak vérszívók a bankok.

Amint kijött a tehénből a szar, nem azon kezd el agyalni a nép, hogy hova lapátolja azt el, hanem azon, hogy agyon kéne verni a tehenet.

VT Man 2013.10.08. 08:34:04

"Mivel egy havonta 100-200e ft-os árbevételű kis cégnek, mint a mienk ez óriási emelés."

Már írták, de: ez elég érdekes.

A minimálbér 98.000 Ft bruttó.
Összes a Munkáltatót terhelõ bérköltség: 125 930

De nyilván nem azért alapít valaki céget, hogy egy db minimálbéres embert foglalkoztasson.

Kettő viszont már nem jön ki...

VT Man 2013.10.08. 08:35:06

@Cseber Lajos:
"Én tavaly a CIB-et hagytam ott miattuk, hát már bánom. "

Ne bánd. A CIB is kezd egy rakás szar lenni.

Baldrick68 2013.10.08. 09:09:24

@VT Man:
Nyuszómuszó arról ugye nem hallottál, hogy valaki mellékállásban nyomja az ipart ugye?

Nekem is van vállalkozásom, ahol mellékállásban csinálok ezt azt. A havi bevételem is hasonló.
Nyilván ha ebből kellene megélni az gáz lenne, de a fizetésed mellé kiegészítésnek nem rossz.

elwood 2013.10.08. 10:19:08

@Amusing: "tehát ha elutalok 100.000 Ft-ot 1.000 ft-ot leszed a bank !!! rohadjanak meg"

ja ja meg ők találták ki, hogy magukat halálba adóztassák, nem ám a kormány vet ki magas közvetett adókat, hogy azt szidd aki beszedi.

ideális propagandaalany vagy-e ?

Egyéves Önkéntes 2013.10.08. 10:38:20

@elwood: de a bank irányítja a kormányt a tuggyukik által! Echo tévén volt, úgyhogy elhiszem!

Lencsés István 2013.10.08. 10:45:03

A kormány nem zsigereli ki a lakosságot .

Lencsés anyuka 2013.10.08. 10:50:59

@Lencsés István: Viszont téged fiam kizsigerelhetne már egy mocsári tigris. Én szégyellem magam miattad!

Ádám 2013.10.08. 10:56:56

@Lencsés anyuka: miért nem bassza agyon az apja!?! bárki is az.:)

elwood 2013.10.08. 11:00:59

@Egyéves Önkéntes: a vörösiszapkatasztrófát is a rejtett hatalom idézte elő.
(én láttam is a simort egyszer egy gyalogsági ásóval az aktatáskájában, akkor még nem tudtam mire megy ki a dolog.)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.08. 11:06:12

@elwood: Ismi a kisbótba látta a Simort, gyűjtögette a pontokat.

opati666 2013.10.08. 11:23:50

@VT Man: Az ilyen kis vállalkozásoknál jellemzően nem foglalkoztatnak főállású dolgozókat. TA hatálya alatt a mellékállású tag díjazása, vagy KATA alatt a havi fizetendő sokkal kevesebből kijön. 200 eFt bevétel 2 mellékállású tagnak KATA alatt havi 50 ezerbe fáj + a felmerülő költségek. És nagyon sok ilyen vállalkozás van...

Amusing 2013.10.08. 12:50:02

@elwood:
pont leszarom, ki veszi el tőlem, ha nincs nálam!
(ha ebből azt veszed ki, hogy fideszes vagyok és megeszem a parasztvakításaikat, akkor komoly problémáid vannak)

Lencsés István 2013.10.08. 13:44:41

@Lencsés anyuka: Nem vagyok a fiad . Édesanyám ugyanis nem tud internetezni . Én a menyasszonyomat szeretem , én nem állatokkal csinálom mint te . Személyeskedésen kívül ( amit egyébként név nélkül nem lehet .... ) a ténnyel amit a mocskos pofádba toltam tudsz valamit kezdeni ?

@vén szivar: Mondatkezdés nagybetű . A mostani .

Ádám 2013.10.08. 14:37:50

@Lencsés István: miért? azt ki kell érdemelni. "látom" kulthúr ember vagy...:)

elwood 2013.10.08. 14:47:06

@Amusing: pdig tökre úgy tűnt, hogy a bankokat anyázod mert beszedik tőled az adót. a boltban is az eladókat lehetne szidni a 27%-os áfa miatt.

McZozo 2013.10.08. 16:13:26

A problema ott van hogy mikor anno beengedtek a bankokat ezt minden komolyabb szabalyozas nelkul tettek. Eltelt tobb evtized amikor a vilagazdasagi helyzet nagy hasznot generalt a bankoknak ekkor nem vetettek ki rajuk adot nem korlatozta ka kezelesi koltsegek illetve a kamatok maximalis merteket. Gondolom a Bankok eleg jo lobbitevekenyseget folytattak. Peldanak ott van a postabankos Princ aki aztan osztotta a bankpenzeket jobbra balra es lam lam vegul sep csondben megmenekult minden felelossegre vonas alol.

Aztan jottek a szuk evek es jelenlegi kormanyunk kitalalta milyen jo dolog az hogy a nepnyuzo bankokat most megbuntetjuk, mert ez milyen jol hangzik a por nep szamara hogy szegeny ember egyszem fia legyozi a sarkanyt. Csak azt felejtik el hogy ad egy most nem ugyanolyan a vilagazdasagi helyzet es ezzel hogy tekergetik a bankok tokeit most tulajdonkeppen a sajat gazdasagunkat olik meg. Mivel a vilagba jelenleg penzboseg van addig nalunk nem lehet a nem fideszes vallakozasoknak penzhez jutniuk. Rovidlatasuk hosszu tavon nagyon draga lesz az orszagnak, de ehez jelenleg mek sokan is tapsolnak.

A masik meg hogy most is ugy tekerik a bankok toket hogy csak a sajat beveeleik erdeklik oket es meg mindig nincs mogotte valami normalisan kidolgozott szabalyozasi norma. Igy az egy vicc mikor azt mondjak hogy m imegadoztatjuk a csunya kapitalista bankokat, es ok majd ezt jol benyelik, mert nem. De miert is, hat mert jelenlegi kormanyunk tojik az emberekre es csak populista szlogeneket puffogtat de kozbe letojja azt hogy a bankok ezeket a brutalis adokat honnan szerzik be, es vajon ok is honnan tennek, mi vagyunk az ugyfeleik tehat ha az egyik oldalon tobbet kell fizessenek nem kell hozza nagy logika hogy azt honnan fogjak beszerezni ha nincs ez konkretan leszabalyozva.

Reggie 2013.10.08. 19:06:01

@Lencsés István: A problema ott kezdodik, hogy semmilyen tenyt nem mondtal.

Lencsés István 2013.10.09. 09:33:15

@vén szivar: A mondatkezdés továbbra is nagybetű , ha ez nem változik , akkor ma és ezen blogbejegyzésnél utoljára reagálok rád . Az alapdolog . Ilyen nincs , hogy . : " .... kulthúr .... " .

@Reggie: Ékezetek használatát tanuld meg . Én csak tényt írok , mikor kommentelek .

Ádám 2013.10.09. 10:09:52

@Lencsés István: Hú! Á! Juj! Jaj! Ó!

....kardomba fogok dőlni, ha egy ekkora nyelvtan náci hanyagolna.....és akkor most finom voltam :)

aroney 2013.10.09. 10:12:41

@Snatch_A: "nem egyenlő", pl programozásban :)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.09. 10:14:37

@vén szivar: Haggyad, Imre! A kulthúrt sem értette. Meg a többi szó közül kb. egyet se.

AtiSnatch 2013.10.09. 10:48:37

@Lencsés István: hé te, nagyfejű! ne a régi bejegyzésekben trollkodj! gyere az újba :) meghalt a hangulat, kicsit legalább feldobnád :) (ha lehetne, még a neved is átírnám kisbetűre :) )

Lencsés István 2013.10.09. 12:13:22

@Snatch_A: 1 . Mondatkezdés nagybetű . 2 . Nem nagy a fejem . 3 . Nem trollkodom , tényt közlök , az hogy ez téged zavar az nem az én bajom . 4 . A személyeskedésen kívül ( amit név nélkül nem lehet , de ezt te nem tudod úgy látszik .... ) a ténnyel amit a mocskos pofádba toltam , tudsz mit kezdeni ?

Ádám 2013.10.09. 12:16:37

@Snatch_A: ezt kapd ki, kereszt apu :DDD

AtiSnatch 2013.10.09. 12:27:19

@Lencsés István: ja, lehúzom a wc-n :)

@vén szivar: mennyit fizethetnek szegény szerencsétlennek? vagy van olyan elmeroggyant, hogy ingyen csinálja? :D

Lencsés István 2013.10.09. 12:36:12

@Snatch_A: A mondatkezdés továbbra is nagybetű , ha ez nem változik , akkor ma és ezen blogbejegyzésnél utoljára reagálok rád . Attól még tény marad . :) ;)

AtiSnatch 2013.10.09. 12:41:45

@Lencsés István: majd ha hivatalos levelezést folytatunk, és nem a neten csetelünk. (bár téged inkább etetni szoktak )

u.i.: nagyon hiányozni fog a reakciód, de majd csak megleszek nélküle valahogy :)

Xezs 2013.10.13. 11:21:05

@Rosszindulatú Vászka: Osztom a véleményt. Ilyet még viccből is ultragáz leírni, mert csak hergeli a proletár elemeket.

karosszékely 2013.10.13. 12:12:47

@Lencsés István: Vessző, ember, vessző. Tanulj már meg helyesen írni, ha másokat akarsz kioktatni a helyesírásról.

Xezs 2013.10.13. 17:02:48

@karosszékely: És az írásjelek előtti fölösleges szóközök? Az neked smafu?

Lencsés István 2013.10.14. 09:42:21

@karosszékely: Én helyesen írok , az hogy ez téged zavar az nem az én bajom . :) ;) Nem oktatok ki senkit , alapdolgot várok el , van különbség . :) ;)

Ádám 2013.10.14. 10:36:56

@Lencsés István: te félnótás vagy, mert ahhoz is hüjje vagy, hogy egész legyél:)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.14. 12:12:24

@Lencsés István: "Én helyesen írok ,"

Máris nem.

1. Írásjel előtt nincs szóköz.
2. Írásjel előtt nincs szóköz.
3. Írásjel előtt nincs szóköz.
...
99. Írásjel előtt nincs szóköz.

Lencsés István 2013.10.14. 12:36:06

@atpijkamo: Ha idézel , pontosan tedd , köszönöm szépen . :) Van szóköz írásjel előtt .

Ádám 2013.10.14. 12:47:24

@Lencsés István: :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

te degenerált! éppen az a baj!!!
te klinikai eset VAGY! :DDD

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.14. 12:50:59

@Lencsés István: "Van szóköz írásjel előtt ."

Éppen ez a baj. Mert nem kellene, hogy legyen.

Lencsés István 2013.10.14. 12:57:15

@atpijkamo: Sajnos továbbra sem tudsz pontosan idézni , ha ez nem változik , akkor ma és ezen blogbejegyzésnél utoljára reagálok rád . Kell hogy legyen szóköz írásjel előtt .

délioldal 2013.10.14. 12:57:29

@Lencsés István: Pityuka! Magyarázd már el, hogy hol tanultad azt, hogy így idézünk pontosan:

" .... idézett szöveg .... "

Mi az a négy pont (3 a helyes, de nem is kell) és mit keres ott az a szóköz?

Amikor a 100.000-ik ember mondja, hogy hülye vagy akkor miért nem kezded már el kicsit használni a mogyorónyi agyad és fogod fel, hogy tévedsz?

Lencsés István 2013.10.14. 13:01:12

@délioldal: Nem vagyok " Pityuka .... " , azaz tanulj meg olvasni . Iskolában tanultam , ahova te nem jártál , ez már kiderült . A négy pont a helyes . A szóköz kell , azért van ott . Nem nagyon érdekel az anonimok rólam kialakított véleménye , mert hazugság . Az a hülye aki mondja . Amikor tévedek vállalom , itt ez most nem áll fenn .

Xezs 2013.10.14. 17:59:52

@Lencsés István: Ugye te valami fizetett troll vagy?

De ha mégsem, akkor javaslataim:

1. Olvass sok könyvet, majd megszokod, hogy nem kell elé szóköz.
2. Ha nem tudod hogy mi az a könyv, akkor legalább ezt olvasd el:

hu.wikipedia.org/wiki/Vessz%C5%91_(%C3%ADr%C3%A1sjel)

3. Ha erre is képtelen vagy, akkor idemásolom neked az idevágó részt:

"Tipográfiai szempontból mindig tapad az előtte álló betűhöz vagy más írásjelhez (tehát nem állhat előtte szóköz)"

Nem kell megköszönnöd, nagyon szívesen.

Lencsés István 2013.10.15. 09:36:25

@délioldal: 1 . Mondatkezdés nagybetű . 2 . Nem vagyok gyerek . 3 . Az a hülye aki mondja , ha ez nem jut el , akkor ma és ezen blogbejegyzésnél utoljára reagálok rád .

@Xezs: Nem vagyok troll , mert névvel nem lehet annak lenni . A neten azért kommentelek , mert utálom amikor valaki fosva ( azaz név nélkül ) hazudik mint te is most . Kötőszóval nem kezdünk mondatot . Sok könyvet olvasok , és kell elé szóköz . A link nem tény . Nincs mit megköszönnöm .

Ádám 2013.10.15. 09:55:04

@Lencsés István: csak nem te is túl vagy már a 3000. könyveden!?!

délioldal 2013.10.15. 13:25:28

A space billentyű alaposan ki lehet kopva Pityukánál.

Xezs 2013.10.15. 19:23:51

@Lencsés István: Baszki, te tényleg egy troll vagy. Az meg a kutyát nem érdekli hogy milyen névvel regisztráltál ide.

Ádám 2013.10.15. 19:27:52

@Xezs: Egy trollnak SOKKAL több esze van!

Xezs 2013.10.15. 19:36:58

@vén szivar: Igazad van. Visszavonom. Legyen inkább félkegyelmű?

Ádám 2013.10.15. 19:40:46

@Xezs: ennek, MÁR MINDEGY! :):D

Lencsés István 2013.10.16. 10:28:55

@Xezs: Sajnos nem érted , hogy névvel nem lehet trollnak lenni , ha ez nem jut el , akkor ma és ezen blogbejegyzésnél utoljára reagálok rád . Nekem ez a nevem , ellentétben a tiéddel , ugyanis nem Xezs van a személyidben ....

délioldal 2013.10.16. 11:31:54

@Lencsés István: Miért ne lehenél troll? A troll nem attól troll, hogy mi a neve, vagy hogy van-e neve. A troll a tevékenysége miatt troll. Azért neveznek trollnak valakit, amit csinál. Tehát troll vagy. És valóban az. Csak keresd meg a definiciót.

Lencsés István 2013.10.16. 13:44:17

@délioldal: Névvel nem lehet trollnak lenni . A tevékenységem pedig az igazmondás , és az sem trollság . A rólam kialakított véleményed nem érdekel , mert hazugság . Kötőszóval ( és ) nem kezdünk mondatot . Tudom mi a definiciója .

Xezs 2013.10.17. 00:33:48

@Lencsés István: Te tényleg ennyire gyengeelméjű vagy? Szerinted téged ez a név egyedileg, kétséget kizárólag azonosít? Mert nincs belőled minimum 10 ezer ebben az országban, mi? Fogadok a Facebookon is van belőled vagy 100. Semmit nem jelent hogy ezzel a névvel regisztráltál de egyáltalán mi a fasznak tépem a számat, falrahányt borsó.

Lencsés István 2013.10.17. 09:34:15

@délioldal: EMBER vagyok .

@Xezs: A rólam kialakított véleményed nem érdekel , mert hazugság . Aki ismer , az tudja ki vagyok , és nekem tényleg ez a nevem , a tiéddel ellentétben , ugyanis olyan név hogy Xezs mint IGAZI név NINCS ! ! ! + ! Jelent hogy a saját nevemmel regisztráltam , nem fosok mint te . Neten nem lehet szájat tépni .

délioldal 2013.10.17. 10:22:07

@Lencsés István: A juhász nem ember? Látom, nem értetted. Pedig próbálok nagyon egyszerűen fogalmazni, ahányszor csak írok neked.

Lencsés István 2013.10.17. 10:24:42

@délioldal: Ha nincs neve , akkor nem az . Én értem , te nem érted .

délioldal 2013.10.17. 10:26:28

@Lencsés István: Most a tenyerembe temettem az arcomat és csóválom a fejemet.

Lencsés István 2013.10.17. 11:54:32

@délioldal: Azt csinálsz amit akarsz , szabad ország , de nekem nincs hozzá közöm .

Xezs 2013.10.17. 19:24:02

@Lencsés István: Na, ha olyan kurva bátor vagy akkor linkeld már a FB profilodat, megnézném.

Lencsés István 2013.10.18. 09:15:55

@Xezs: Férfi nem lehet kurva . A rövidítés szint alatti . A link meg nem tény .

Xezs 2013.10.18. 19:16:21

@Lencsés István: Ennyit arról hogy te vállalod magad a neten keresztül. Sejtettem hogy ilyen bátor leszel.

Lencsés István 2013.10.19. 09:06:41

@Xezs: Vállalom magam , ott a nevem , veled ellentétben . :) ;)
süti beállítások módosítása