Egy hónappal ezelőtti naiv K&H-s ügyfél négy panaszlevele után egyszer csak kapott egy mappát. Mivel nem tudta mire vélni, újra írt nekik. És megtörtént a csoda! Válaszoltak az eredeti felvetésre is, bár kicsit misztikusan csak annyit, hogy kivizsgálták. A mappa pedig ajándék, csak ahhoz sem sikerült hozzácsatolni az üzenetet. Hiába, ezek a megbízhatatlan, bonyolult analóg rendszerek...
Drága Bankom,
A mai napon kaptam Önöktől egy ajánlott levelet. Az ajánlott levél tartalma egy kedves K&H-s zacskóban lévő K&H-s dosszié volt. Csatoltam róla három képet is, hogy biztosan ugyanarról beszélünk. Mivel a borítékban semmilyen információ, nekem szóló levél, nem volt azzal kapcsolatban, miért kaptam én ezt, promóció-e, vagy esetleg valami másról van szó, úgy döntöttem, inkább teszek egy próbát, és levélben kérdezem meg: Miért kaptam Önöktől ezt a szép dossziét? Mindenesetre nagyon köszönöm, ez úton is.
Üdvözlettel,
[könyörtelensrác]
Tisztelt [könyörtelensrác]!
Levele a bank központi e-mail címére érkezett.
Illetékes területünktől kapott információ alapján az ajándék mappa mellet egy levélnek is kellet volna lennie.. Levelében jelezte, hogy a mellékelt levelén nem volt a borítékban így azt illetékes területünk kérésre elküldjük az Ön részére.
Tisztelt [könyörtelensrác]!
Sajnálattal értesültünk arról, hogy rossz tapasztalata volt a különböző elérhetőségeinken bankunk ügyfélszolgálatával. Szeretnénk megköszönni, hogy tájékoztatott bennünket – sajnálatosan negatív – tapasztalatáról. Visszajelzése segítségünkre szolgál, hogy a szolgáltatásaink színvonalában folyamatosan előre léphessünk és az esetleges hibákat kiküszöbölhessük.Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy a bankunkhoz 2013.09.05-i dátummal eljuttatott levele alapján rögzített, 0028DEE9 azonosító számon regisztrált panaszát kivizsgáltuk. Elnézését kérjük, amiért a probléma felmerülésekor rögtön nem tudtunk az Ön számára is megnyugtató választ adni. Kérjük megértését, hogy az azonnali kivizsgálás ügyfélazonosítás nélkül nem lehetséges, hiszen erre az Ön pénzének biztonsága érdekében van szükség. Emellett köszönjük ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatos észrevételeit, mert természetesen bankunk számára fontos ügyfelei, így az Ön elégedettsége is, ezért mindent megteszünk annak érdekében, hogy a jövőben pozitív tapasztalatai legyenek bankunk szolgáltatásaival kapcsolatban.
Bízunk benne, hogy elfogadja válaszunkat és a jövőben is bankunk ügyfelei között tudhatjuk. Amennyiben mégis úgy dönt, hogy a történtek miatt más pénzintézetet választ, a költségektől való eltekintésről bankfiókja egyedi elbírálás alapján tud intézkedni. Az okozott kellemetlenségért még egyszer elnézését kérjük és fogadja el apró ajándékunkat, melyet levelünkhöz mellékelünk.
Megértését és türelmét köszönjük! Felhívjuk szíves figyelmét, hogy mivel jelen csatornán nem lehetséges a banki- illetve jogszabályok által előírt ügyfélazonosítás, így az ügyfél adatok, valamint a banktitok védelme miatt válaszunk tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek, vagy banki tanácsadásnak. Teljes körű tanácsadásért kérjük, személyesen keresse fel ügyintézőnket a bankfiókokban, vagy hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat, a K&H TeleCentert a 06 (1/20/30/70) 335 3355 telefonszámon.
Tisztelettel:
[Ügyintéző]
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.10.11. 11:00:53
Neela _ t 2013.10.11. 11:01:22
Neela _ t 2013.10.11. 11:02:20
Dr. Kix 2013.10.11. 11:03:16
Manyecska 2013.10.11. 11:03:59
Manyecska 2013.10.11. 11:05:18
Panelproli 2013.10.11. 11:05:32
Ádám 2013.10.11. 11:07:26
Neela _ t 2013.10.11. 11:07:52
Neela _ t 2013.10.11. 11:09:31
Manyecska 2013.10.11. 11:09:47
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.10.11. 11:09:55
Neela _ t 2013.10.11. 11:10:45
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.10.11. 11:12:38
Neela _ t 2013.10.11. 11:12:45
Igazából sehogy :S
staropramen 2013.10.11. 11:18:28
vernek-szaladj el.
Amúgy bankkártya nem lapult valamelyik kis zsebben??
Ádám 2013.10.11. 11:20:49
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.10.11. 11:23:13
Mer anélkül semmi haszna.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.10.11. 11:25:48
De akkor hogy oldod meg?
Lehúzod az ablakot, oszt fejenállsz?
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.10.11. 11:29:14
Azért, hogy abba irogasd a panaszaidat.
Aztán féltéglához kell erősíteni, és bejuttatni az ügyfélszolgálatra az ablakon át!
Neela _ t 2013.10.11. 11:32:28
:D
Országúti Ninja 2013.10.11. 11:35:13
wow!
Nekem általában pár másodpercig tart, max 1-2 perc :)
AtiSnatch 2013.10.11. 11:36:40
Neela _ t 2013.10.11. 11:39:07
Csak erre vártál... :DD
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.10.11. 11:40:10
Mindenkinek megvan a saját hobbija...
@Neela _ t:
Ölég fárasztó lehet.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.10.11. 11:41:02
Neela _ t 2013.10.11. 11:41:18
:DD
Aaaaaaah!
Országúti Ninja 2013.10.11. 11:43:04
már jó pár óra hosszát :D
@dr. phil. Sün‼ ツ: ezért is szeretek homárt olvasni, érdekesebbnél érdekesebb emberek írnak ide (és nem csak posztot) :DD
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.11. 11:44:10
:)) Áááááá!
Országúti Ninja 2013.10.11. 11:45:12
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.11. 11:46:19
Barbár módszer. Ahhoz adták a fekete tornazsákot a legfelső képen.
@zsiráfffff: :))
elwood 2013.10.11. 11:48:21
lennék a norbi helyreigazítás poszton, ha lehetne kommentelni.
Neela _ t 2013.10.11. 11:49:48
Manyecska 2013.10.11. 11:50:53
Manyecska 2013.10.11. 11:55:25
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.10.11. 11:58:45
Ennyi.,
Manyecska 2013.10.11. 12:00:24
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.11. 12:01:38
bonifac · http://vezetek.blog.hu 2013.10.11. 12:02:46
Ezt tényleg így írták? Sic?
Voltam K&H-s, soha többet, ez csak megerősít. Írástudatlanoknál bankolni?!
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.11. 12:03:03
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.11. 12:04:13
Legyen inkább késő délelőtt!
helianthus 2013.10.11. 12:07:29
Könyörtelensrác for prez!
LOL
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.11. 12:09:26
Manyecska 2013.10.11. 12:30:16
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.11. 12:31:41
vape 2013.10.11. 12:34:54
" A Tékozló Homár című oldalon 2013.10.11-én megjelent 'Reménytelen a K&H-val kommunikálni, de ezt ők is tudják' című posztunkhoz a következő helyreígazítást közöljük.
1., Valótlanul állítottuk, hogy reménytelen a K&H-val kommunikálni. A valóság az, hogy a K&H-val van remény kommunikálni.
2., Továbbá valótlanul állítottuk, hogy a K&H Bank ezt tudja. A valóság az, hogy a Bank ezt nem tudja."
Manyecska 2013.10.11. 13:24:40
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.11. 13:26:57
Manyecska 2013.10.11. 13:27:31
helianthus 2013.10.11. 15:38:52
A megszólítást most vettem észre.
Drága bankom!
:))
Még sok könyörtelensrácos posztot, léci, léci!