István a Telekom Facebook oldalán panaszolt be egy tahó szervizpontot, ahonnan elhajtották 2 hetes iPhone 5 telefonjának képernyőhibájájával. Egy Apple-üzletben kiderítették, hogy gyári a repedés, de ők sajnos nem cserélhetik, csak a Telekom:
"Kedves" Telekom! Mivel eddig minden más fórumon falakba ütköztem, gondoltam megosztom itt is tapasztalataimat, hátha más is tanul belőle. Egy két hete aktivált iPhone 5öt szerettem volna garanciális javításra bevinni az Allee-ban található szervizükbe, melynek a kijelzője hibás volt. Az ott foglalkoztatott "szakember" azonnal visszautasította az igényemet, mondván, "kijelzőt nem javítanak, én tettem biztosan tönkre". Érdeklődésemre, hogy milyen lehetőségeim vannak, amennyiben nem értek egyet ezzel a véleménnyel, azt a választ kaptam, hogy mehetek a bíróságra...
Miután tájékoztattam (az ügyfél a szakembert), hogy csak nem rendeltetésszerű használatból eredő sérülés esetén érvénytelen a jótállás, illetve véleménykülönbség esetén a Telekom független szakértőt vonhat be, ezt követően pedig Békéltető Testülethez fordulhatok, gyakorlatilag kitépte a kezemből a jótállási jegyet és elvonult vele egy zárt szobába, hogy beszélhessen a felettesével. Ezt követően közölte, hogy a Telekom csak beszerezHETi független szakértő véleményét, de nem fogja, sőt, én is hiába viszek, mert azt "úgysem fogják figyelembe venni."
Ezen a ponton hagytam ott a szervizpontot - sajnos a jegyzőkönyv átvétele nélkül, melyet utólag a Mammutban található szervizükben kértem ki, megjegyzem, itt sem törték magukat különösebben, hogy megoldják a problémát.
Ezen a ponton mentem el az egyik magyarországi Apple viszonteladó szervizébe, ahol a telefonomat megvizsgálták, megállapították, hogy azt semmiféle külső behatás nem érte, a kijelző található sérülés nem ütés, ütődés, hanem gyártási hiba eredménye, mely garanciális javítást - ez esetben cserét - tesz lehetővé. Ez után derült ki, hogy a telefon nem független, így ők azt nem vehetik át, csak Önök szervizeltethetik.
Az Ügyfélszolgálaton panaszt tettem, melyet 30 napon belül vizsgálnak ki, amit egy ilyen, kvázi balesetveszélyes (egy repedt üveget tarthatok a zsebemben, vagy a fülemhez!) esetben elfogadhatatlannak tartok. Jelenleg állítom össze a szükséges dokumentumokat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz, ahol remélem végre rendeződik ügyem.
Az utolsó 100 komment: