Teljesen lényegtelen, hogy benne van-e vagy sem a Telenor ÁSZF-jében, hogy egy másodpercért felszámolhat egy egész hónapot, akkor is nettó parasztság és lopás:
Tisztelt Telenor Ügyfélszolgálat, szeretném megköszönni az eddigi közreműködésüket, segítségüket abban, hogy úgy hagyom el a Telenort ahogy. Remélhetőleg soha többet nem leszek az előfizetőjük. Annak ellenére, hogy Önök nem érdemlik meg az „Európai szolgáltató” jelzőt, én kulturált módon szeretném kifejezni elégedetlenségemet.
Smarttarifa 3 díjcsomagomról váltottam át számhordozással. Az, hogy hova, azt hiszem a történet szempontjából teljesen lényegtelen. Számhordozással váltottam, ami annak rendje és módja szerint ma (2013. október 15.) meg is történt. Sajnos csak ma, hiszen a számlazárásom napja minden hónap 14-éjére esett. Szerintem már sejtik a problémát. Tegnap, 2013. október 14-én felhívtam az Ügyfélszolgálatot, ahol jeleztem, hajlandó vagyok akár Önöknél letétbe is helyezni a SIM kártyámat, cserébe nem szeretném kifizetni 1 napra az egész havi előfizetést (összesen 5.790 Ft).
Természetesen azért hívtam fel az Ügyfélszolgálatot, mivel egy jó barátom, már járt hasonlóan az Önök nagyszerű cégénél. A válasz természetesen az volt, hogy a „kedvezmény” (ugye, amiért fizetek…) már az első naptól a rendelkezésemre áll, ezért meg kell fizetnem 1 napra az egész előfizetési díjat. Persze visszakérdeztem, hogy „Ön szerint mennyire valószerű, hogy 1 nap alatt az amúgy átlagos havi forgalmamat elhasználnám?”. Mire jött a frappáns válasz, mely szerint az ÁSZF tartalmazza ezt a kitételt.
Gondolom Önök is, amikor egy szolgáltatást igénybe vesznek, akkor mindig átböngészik a legfrissebb (jelenleg ez Önöknél 2013. október 4-ére datálódik és 90 oldal körüli dokumentum, míg a következő 2013. november 1-ei hatállyal fog életbelépni) szolgáltatási feltételeket… Természetesen nem olvastam el betűről betűre, de kihasználván az olyan modern funkciókat mint a „ctrl-f” rákerestem a „lemondás” illetve a „felmondás” címszóra. Természetesen az adott kitételt nem találtam meg.
Biztos vagyok benne, hogy valóban a dokumentum valóban tartalmazza ezt a kitételt, de ehhez nekem havonta át kellene olvasni (Önök és a hasonló profilú vállalkozások szokták azzal hirdetni magukat, hogy a „mai rohanó világban” illetve ehhez hasonlatos, igen hangzatos mondatokkal). Jól látom a helyzetet? A rendkívüli érdekes a helyzetben, hogy amikor 2009 őszén megkötöttem (előtte 8 éven keresztül voltam Praktikumos) Önökkel az első havidíjas szerződésemet, akkor valami Isteni csoda segítségével Önök még képesek voltak tört hónap elszámolására!
Nem vagyok informatikus, de hallottam már a Moore törvényről, mely azt mondja, hogy a számítástechnika exponenciálisan fejlődik. Ezért nem értem, hogy négy évvel később, hogy történhet meg mindez, hogy a Telenor immár nem képes tört hónap elszámolására. Megjegyzem, ezt elmondtam a leendő szolgáltatómnál is, ahol az ottani kollega jegyezte meg, hogy „minden európai szolgáltató képes tört hónapra” valamint „jogilag nem is tehetnék meg”, innen a párhuzam a bevezetőben. Jogi ismereteim csekélyek, lévén közgazdasági felsőfokú végzettséggel rendelkezem, azonban emlékszem olyan kitételekre, hogy „jóhiszeműség” és hasonlóak.Bár gyanítom ez Önöknél a „vadkapitalizmus” korában csak üres közhely. Hiszen Önök rendkívül ügyfélbarátak és ügyfélorientáltak (Tisztelt ügyintéző munkatárs, kérem ne vegye magára, tudom, hogy Ön csak egy végrehajtó ebben az esetben) illetve mindent megtesznek azért, hogy az Önök szolgáltatásának igénybevevői a legeslegelégedettebbek legyenek kerek e Földön!
Gondolom, amikor két hónapot töltött a telefonom garanciális szervizeléssel (első körben egy hónapot, majd visszakaptam javítatlanul a telefont, mondván a kollegájuk rosszul vitte fel a rendszerbe, a második alkalommal közel egy hónap várakozás után sikerült a garanciális javítást elvégezni, innen a két hónap összidő, tehát ez sem tekinthető problémának az Önök jogászai szerint gondolom, hiszen nem egyhuzamban volt a telefon két hónapot szervízben) akkor nem gondoltak rám, szegény ügyfélre, aki otthon szomorkodik az okostelefonja nélkül. Nem kell mondanom, hogy az első leadáskor cserekészüléket sem tudtak biztosítani számomra (nem is kellett volna, hiszen amikor korábban leadtam az eszközt, akkor majdnem egy táskatelefont kaptam cserekészülék gyanánt, érdekes a magenta színű riválisnál vannak már erre rendszeresített Galaxy S3 mini készülékek). Éppen ezért az igazán modern, Smarttarifa 3 tarifacsomagomat sem tudtam teljes mértékben kihasználni (gondolom az, hogy telefonálni, smsezni és körülbelül wapozni tudtam ez egyenértékű Önök szerint egy okostelefon tudásával, amire ez a tarifa ki van találva), de nem reklamáltam, nem követeltem állati áldozatot az Olümposz hegyén, pusztán örültem, hogy egyáltalán visszakaptam a telefont.
Nem kell megjegyeznem, hogy a Facebookon is kértem segítséget a Telenortól, azonban hasonló, semmitmondó választ kaptam, mint a telefonos megkeresésre.
Ezért is szeretném megköszönni Önöknek, hogy ilyen korrektül és jóhiszeműen járnak el az ügyfeleikkel! Biztosíthatom Önöket, hogy a jövőben ugyanilyen korrekt módon fogom ajánlani az Önök szolgáltatóját barátaimnak, ismerőseimnek. Ugyanakkor kívánom azoknak, akik ezt a döntést hozták az ÁSZF-et illetően (jogászok, felsővezetők, akárkik), hogy életük során csak hasonló korrektségben legyen részük!
Tisztelettel:
Egy 12 évig volt Pannonos\Telenoros
u.i.: Engedelmükkel a címzettek közé betettem a Tékozló Homár blogot is, hátha másokhoz is eljut ez a nagyszerű információ, mely egyébként bent van az ÁSZF-ben.
Országúti Ninja 2013.10.16. 12:09:35
Nemszereteknicknevengondolkodni 2013.10.16. 12:10:21
Országúti Ninja 2013.10.16. 12:10:43
Ádám 2013.10.16. 12:12:18
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.10.16. 12:12:27
Faus to 2013.10.16. 12:12:34
Országúti Ninja 2013.10.16. 12:12:45
Ilyet nem szabad írni, mert még elhiszik! :/
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2013.10.16. 12:20:03
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.10.16. 12:28:08
Neela _ t 2013.10.16. 12:28:12
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.16. 12:29:09
Egész kevés a helyesírási hiba. De a szerviznek még mindig semmi köze a vízhez, ezért rövid i-vel írjuk. És az elesejei sem 1-ei (elsejeei).
McZozo 2013.10.16. 12:37:40
AtiSnatch 2013.10.16. 12:37:55
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.16. 12:40:27
Ádám 2013.10.16. 12:46:39
LÉPEM!
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.10.16. 13:14:03
Manyecska 2013.10.16. 13:15:35
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.10.16. 13:16:07
Dzesekíll, már megint durván egymásba lapolódnak a posztok! Picsázás kinéz négy
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.10.16. 13:18:57
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.16. 13:20:28
Most öt percig nem szólok beléd... melléd... hozzád.
@vén szivar: Ha ilyen barátaim vannak, mi szükségem ellenségre?
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.10.16. 13:21:28
AtiSnatch 2013.10.16. 13:22:02
Manyecska 2013.10.16. 13:22:08
Manyecska 2013.10.16. 13:24:09
AtiSnatch 2013.10.16. 13:24:16
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.16. 13:27:00
Nem rád mondta.
Én is azt hittem, hogy rádd mondta, már írni is akartam, hogy "A Manyinak több esze van, mint hármunknak együttvéve.", csak hogy kicsit elgondolkoztassam, vajon ki lehet a harmadik.
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.16. 13:28:32
Ha megkérdezel, szóltam volna, hogy a bableves sogk gázt csinál. Nem kellett volna annyit enni, hogy elszálljál. Javaslom, a kutyapórázzal kösd ki magad.
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.16. 13:31:02
A második mondatodban meg annyi a betűkihagyás, hogy egy se maradt belőle. Világcsúcs!
Bluemotion 2013.10.16. 13:32:19
El kellett volna olvasni és utána szerződést kötni. Utólag könnyű okosnak lenni. Váltson szolgáltatót, vagy kommunikáljon füstjelekkel, az nem számláz túl.
AtiSnatch 2013.10.16. 13:33:40
CID 2013.10.16. 13:35:26
Manyecska 2013.10.16. 13:37:07
Manyecska 2013.10.16. 13:38:52
Manyecska 2013.10.16. 13:44:44
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.10.16. 13:45:14
A tologatás meg a AltGr+vheliantus által említett 2picsára vonatkozik all the time. Vésődött elmémbe. Feldolgozhatatlan.:)
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.16. 13:49:17
Manyecska 2013.10.16. 13:53:28
Ádám 2013.10.16. 13:56:59
Rokonyom a fél világ!:)
Zirowe 2013.10.16. 13:57:03
Persze ha tarifacsomagot váltok vagy számhordozás van, akkor érdekes módon tudnak törthavi számlát készíteni.
AtiSnatch 2013.10.16. 14:11:41
Ui: a keresztapa választható, bár nem tudom nálatok hogy megy :D
Flekko 2013.10.16. 14:24:18
kakukk11 2013.10.16. 14:55:07
danee91 2013.10.16. 15:12:37
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.10.16. 15:57:26
Molló!
serfecs (törölt) 2013.10.16. 16:06:02
Gergoooe 2013.10.16. 20:06:18
angin san 2013.10.17. 04:48:26
2013.10.17. 10:56:42
ez a blog erről szól.
ha ezt nem tudod nyergelj át a rozzantkrokodilszelidítők blogjára.
2013.10.17. 11:02:33
te állandóan ászf-eket olvasol ?
gázművekét mikor olvastad utoljára ?
ugye ugye mekkora gyökérség beszólni másoknak mint ahogy te tetted ?
tulsavasodas 2013.10.17. 18:28:54