Tékozló Homár

Egy újabb népszerű lenyúlás

2013.10.31. 16:02 | jackyll | 107 komment

tesla.jpgHozzánk is eljutott a híre a legújabb fogyasztószernek, ami kivételesen nem a zsírt, hanem az áramfogyasztást nem fogyasztja:

Szeretném felhívni a figyelmet egy "új" termékre, ami nem kevesebb mint 75% fogyasztáscsökkenést kínál a laikus felhasználónak. Az egész oldal egy nagy marketingszöveg, bármilyen kézzelfogható bizonyiték nélkül, ráadásul a feltételekben kikötik hogy a visszavásárlás csak bontatlan csomagú termék esetén él, pedig a főoldalon garantálják azt, ha nem lenne fogyasztáscsökkenés. A 75% csökkenés irreális, még a legrosszabb elektromos hálózatokban se lehetne ekkora mértékű csökkenést okozni a működési elvben leirt eljárásokkal. Ráadásul az hogy csak szimplán be kell dugni a konnektorba, felvet pár ellentmondást a működési elvvel.

Szóval elég átverésszagú a termék, mindenki alaposan gondolja át ha vásárolna.
(Ismerősöm keresett meg vele, hogy igaz lehet -e amit állítanak, de nem az.)

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Országúti Ninja 2013.10.31. 16:10:28

"mindenki alaposan gondolja át ha vásárolna"

Ha ilyen egyszerűen működne a világ :D... egy blogger ajánlására mindenki alaposan átgondolná, hogy megveszi-e felveszi-e, megteszi-e a dolgot...

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.31. 16:11:33

Ha ezt feldugod, a hősugárzód 350%-os hatékonysággal fog működni. Nyilván, ezt egy laikus is megértheti.

A világ tele van hülyeséggel, most kezdjem el mindegyikre egyenként felhívni a Nagyérdemű figyelmét? Barromág!

Országúti Ninja 2013.10.31. 16:11:43

@Dr. Kix: @A Kisvakond: írjatok valami hasznosat is! Számolni már mindenki tud angolul és arabul is :P

(Igen, savanyú a szőlő! :/ :D)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.31. 16:14:08

Örökmozgóm van. Mit örökmozgó! Áramot termel a semmiből! És csapolt sört is ad. 3500 Ft + szállítási költség. Ötöt fizet, hatot adok.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.10.31. 16:23:36

"még a legrosszabb elektromos hálózatokban se lehetne ekkora mértékű csökkenést okozni a működési elvben leirt eljárásokkal. Ráadásul az hogy csak szimplán be kell dugni a konnektorba, felvet pár ellentmondást a működési elvvel."

Dehogynem, a villanyóra-lassítókat is csak be kell dugni... :D Csak az sem kicsit illegális :D

Atörökk 2013.10.31. 16:29:27

Jó ez. A gyártónak és a forgalmazónak.

AtiSnatch 2013.10.31. 16:40:57

@atpijkamo: szerintem a hatot fizet ötöt adokra is lenne vevő, ahogy olvasom a posztokat :D úgy hogy ne reklámozz itt :D

a kisvakond 2013.10.31. 16:42:22

Fel kell jelenteni az ilyen csavargókat.

hobbitroll 2013.10.31. 16:47:27

@atpijkamo: fölösleges. Hülyének lenni alapvető emberi jog. Ez se mai darab: mindenki rendőrnek születik, csak van aki továbbtanul
Erre mást nem lehet mondani ;)

Rejtélyes 2013.10.31. 16:48:31

Ha igaz is lenne, amit ir, ezt nem parhizamosan, hanem sorosan kellene bekotni a halozatba, kozvetlen a meroora utan :) Fizika bukta, aki elhiszi, amit ir a weboldal. :)

igi1 2013.10.31. 16:53:37

@atörökk: a vevőnek/vásárlónak meg mikor lesz jó!?

AtiSnatch 2013.10.31. 16:54:24

szerintem ez úgy működik, hogy bedugod és olyan zárlatot csinál, amit a szerelők csak 3/4 hónap múlva tudnak megcsinálni. voala így jön ki a 75% :D

Atörökk 2013.10.31. 16:58:37

@igi1:
Máskor.

@AtiSnatch a Bé!:
Akkor minden hónapban kell zárlatot csinálni, hogy ne csak eccer legyen meg a 75% :D

AtiSnatch 2013.10.31. 17:00:23

@atörökk: mindenhónapban egyszer be kell dugni! mit nem értesz? :D

Atörökk 2013.10.31. 17:01:49

@AtiSnatch a Bé!:
Ha kéccer, áramot termelek, akkor nekem fizet az Elmű!! Énnyertem! Há nem? Há de!44!!! :D

AtiSnatch 2013.10.31. 17:03:55

@atörökk: ha áramot termelsz akkor meg te vagy a hapsi atomerőmű :)

labi 2013.10.31. 17:07:03

Hát ez ugye egy fázisjavító kondenzátor, amit párhuzamba kell kötni, aztán jól csökkenti a meddő teljesítményt.

Ez jó dolog ipari felhasználóknál (sőt pótdíjazzák is ha nem kezeli jól a problémát, mert az a szolgáltatónak veszteség) de háztartásban oly csöpp hogy nem kell vele foglalkozni.

Másrészt:
A villanyóra csak a hatásos teljesítményt méri, így ha csökkentjük a meddőt az pont nem jelentkezik rajta....

Természetesen lehet mérni az eszköz hatásosságát, csak ugye ami kölönbséget ott mérünk, az a fentiek miatt a villanyórán nem jelentkezik.

Továbbá hogy azért a sok kicsi összeadódó se legyen olyan rossz a szolgáltatóknak, a mai modern eszközökben már alapban van fázisjavító...

AtiSnatch 2013.10.31. 17:09:33

@helianthus: ááá,amolyan villámpoén :)

AtiSnatch 2013.10.31. 17:11:01

@labi: fluxuskondenzátort kell venni! abba még van anyag! :)

labi 2013.10.31. 17:12:35

@Rejtélyes: "Ha igaz is lenne, amit ir, ezt nem parhizamosan, hanem sorosan kellene bekotni a halozatba, kozvetlen a meroora utan :) Fizika bukta"

Nono, óvatosan azzal hogy kit buktatsz, mert a fázisjavító kondenzátorokat valóban párhuzamosan kell kötni az induktív fogyasztókkal.

(persze ez nem változtat azon, hogy háztartási körülmények között felesleges a használata)

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.10.31. 17:16:56

Ki tapaszalta már meg a hálózati áramot? Kinél mennyi? Ide 235 Volt jut. Ezt még től lehet élni, bár már az idegpályáknak, izmoknak, bőrnek, agynak betesz. De viszont a 400 Volt az a nemsemmi, az nem kispálya. Általános sulii technika tanárunk azt mondotta anno a terem végében lévő, lefele néző, ámde pirossapkázott - akkor még 380 Voltos - dugaljra, hogy ne is közelítsük meg, mert ami benne van, még egy elefántot is kinyírna. Na azóta nekem a háztartási erősáram az az elefántbaszóáram. Szépnek érzem.

AtiSnatch 2013.10.31. 17:17:15

@igi1: te eszt még nem értheted. :)

Aureliano Buendía 2013.10.31. 17:19:49

Én 100%-os megtakarítást tudok a drága posztolónak ajánlani tökingyen.
Kapcsolja le a kismegszakítót.

igi1 2013.10.31. 17:19:59

@AtiSnatch a Bé!: hát ezé rajongok én a pasikért, na

lutria 2013.10.31. 17:25:39

Ha valóban működne az elég nagy érvágás lenne az áramszolgáltatóknak és az államnak a 75%-al kevesebb áramdíj után kiesett áfa és egyéb adók miatt...persze ha minden háztartásban lenne ilyen kütyü.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.10.31. 17:28:57

@uraaam: igazat szólsz! Így pontos és heljes. És azért írod nagy A-val, mert kiemeled, tiszteletedet fejezed ki!!

Na kezdjetek már el mesélni, olyan i(z)gi.:D
@labi: ilyen elektronikus- és áramtudományokból ma meg lehet élni? Mondjunk ilyen munkaköröket, a mezei villanyszerelőn kívül.

helianthus 2013.10.31. 17:30:43

@Kellemes Zérókomponista: "Mondjunk ilyen munkaköröket, a mezei villanyszerelőn kívül. "
Te tanár vagy? ???

kakukk11 2013.10.31. 17:31:53

Nézd, a 30%-os kamu volt, lehet hogy a 75%-os már nem az. De ha mégis az lenne, remélem holnap valaki előáll egy 120%-osal, mert amennyi hüle van a világban, biztos lenne rá kereslet.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.10.31. 17:33:22

Ismert még a közönséges villanyszerelő is. Előfordulása az egész országban kék powerálban. Mindig tart magánál sört, pálinkát. Néha oszt is. Saját elmondása szerint mindig kapja. Mozgó kiskereskedelmi csomópont piaügyben. Érdemes rájuk odafigyelni. Már csak azért is, mert tesznek fel trükkös kérdéseket. Főleg, ha ésszel élsz és gyanúsan keveset használsz. Nem akarják elhinni.:)
@szakvizsga: az a gáz, mikor rokon/ismerős/kényszerű munkatárs pusmogva félrehív, hogy mekkoratalálmány. És ez az.:S Szerinte.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.10.31. 17:36:00

@helianthus: miért, az felizgatna? Egyáltalán nemvagyoktanár, de időnként oktatok. Titkos, mit is.
@kakukk11: az igazság 600% felett kezdődik, ezt még a vásárlók is tudják.

igi1 2013.10.31. 17:38:30

Ami 75%-os csökkentést tud okozni az a feltöltős, kártyás óra, akkor is, ha megveszed piacosan rongyos 200.000-ér

:P

Anomalocaris (törölt) 2013.10.31. 17:38:37

@Kellemes Zérókomponista: Én rezgőcsiszoló szeretnék lenni esetleg.

igi1 2013.10.31. 17:42:58

@Nattramn: na, ne célozgass, jó!?

Aureliano Buendía 2013.10.31. 17:46:40

@labi: hátigen, egy háztartásban nincs akkora lekötött teljesítmény, hogy agyonverné a koszfít:)

Azért kicsit drágán számítják a kondit (mondjuk ehhez képest: www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&cid=206860:))

@Kellemes Zérókomponista: azért írom nagybetűkkel, mert Signore Volta, és Monsieur Amper valós személyek voltak, így a nevüket illik nagybetűvel írni.

Kivéve: nemecsek ernő. De ő is csak a 112. oldalig.

duddva 2013.10.31. 17:46:46

Aki nem tudja, mi a különbség a feszültség, az áram, a teljesítmény és a fogyaszás között, illetve a kondenzátor szót is csak a vissza a jövő című filmből hallotta, na az veszi meg ezt a szart is.

igi1 2013.10.31. 17:56:45

A conradtól én ultrahangos egérriasztót vettem.

Igaz, a hallókészülékemet rohadtul zavarta, ám az egeret sajnos nem...

Anomalocaris (törölt) 2013.10.31. 17:57:07

@igi1: Nem megy ki a fejemből
Olyannak képzelem el, mint amikor az őrjöngdében rángatóznak, csak hipersebességgel
Sikolyokkal

duddva 2013.10.31. 18:00:09

@igi1: A kondrád jó drága, és cserébe flegma kiszolgálás és gagyi áru jár.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.10.31. 18:00:32

@igi1: neked mindenre van elméleti, cigányoktól átvett megoldásod! Látod, csak nem volt haszontalan odaszületni!
@Nattramn: -,'mér',- /',most,'\ ~,'mi',~ *',vagy',*?
@uraaam: csalódtam benned.
@duddva: az is megveszi aki tudja. Úgy értem azt hiszi magáról, hogy tudja. Ez az érdekesebb verzió, meglátásom szerint. Hallgatni is őtet.

igi1 2013.10.31. 18:02:19

@Kellemes Zérókomponista: muszáj 1-2-nek védelmi pénzt adni, ha érted

csak h igazold azt, h ne verjenek meg, ha szembejönnek veled az utcán

:P

helianthus 2013.10.31. 18:03:48

@Kellemes Zérókomponista: határozottan nem izgatna fel. Sőt, elképzelhető, hogy még le is lohasztana. :P

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.10.31. 18:11:43

@helianthus: rothasztásról lehet szó? Rázott már meg á-rom?
@uraaam: miyen aranyosak.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.10.31. 18:13:22

A képen egy korabeli WiFi látható. Kicsit még kiroffatlan, de megyen.
@uraaam: igen. Nem érteted a torz iróniát.

Manyecska 2013.10.31. 18:21:45

Hát én hangosan röhögtem ahogy elolvastam hogyan működik xd még jó hogy tíz villamosmérnök közt dolgozom nap tizenéve:)...

Aureliano Buendía 2013.10.31. 18:26:25

@Mariska néni tyúkja /szélsőjobbos tartásbúl/: na, elolvastam a honlapot. Vicces. Pláne, hogy kik azok, akik ajánlják. Csupa nagy név:D

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.10.31. 18:27:35

@uraaam: jó ez a kép. A főoldalra visszamenvén érdekes a kódolás.
@Mariska néni tyúkja /szélsőjobbos tartásbúl/: megmártogatták már benned a fűtőszáljukat?

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.31. 18:28:54

@Kellemes Zérókomponista: "megmártogatták már benned a fűtőszáljukat?"

Csak egy, a többivel nem kompatibilis.

Aureliano Buendía 2013.10.31. 18:29:24

@Kellemes Zérókomponista: van egy jobb képem, de azt nem találtam sehol.

Végeztek rajta egy ideiglenes bekötést:D

helianthus 2013.10.31. 18:32:54

@Kellemes Zérókomponista: arról is csak Félivel. Áron meg szokott rázni, pedig mindig kérem, hogy ne csinálja.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.31. 18:33:37

@igi1: "A conradtól én ultrahangos egérriasztót vettem.

Igaz, a hallókészülékemet rohadtul zavarta, ám az egeret sajnos nem... "

Mellényúltál a polcon. Az az igiriasztó volt.

Manyecska 2013.10.31. 18:33:52

@atpijkamo: :DDD hogy tudja!!? szoktam kérdezni kutyás gazdiktól az övéké kompatibilis-e az én kutyámmal hát elég hülyén szoktak nézni xdxd

igi1 2013.10.31. 18:36:11

@atpijkamo: fene tudja, már elegem lett az egerekből, h folyton a sütimet akarták zabálni

egyszer belemásztak még a habrolómba is

a ragasztóra már nem mentek rá, tiszta kamikaze egerek voltak

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.31. 18:36:45

@Mariska néni tyúkja /szélsőjobbos tartásbúl/: Ha nem kompatibilis, akkor meg kell reszelni. De csak akkor tudnak reszelni, ha kompatibilisek. 22-es csapdája.

Atörökk 2013.10.31. 18:37:05

Émmeg szuper vellanymektarítást tudok. Elkezdtem árammal működő gyertyát használni, azóta nincs szükségem villanyra a világításhoz.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.31. 18:38:44

@igi1: Mikor elkezdtem az átelmaradékot nem a földön szétszórni, hanem kidobni, sokkal kevesebb lett a csótány meg az egér.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.31. 18:40:02

@atörökk: Nem fizetek az áramért. A török rabszolgáim tekerik a dinamót.

Atörökk 2013.10.31. 18:42:22

@atpijkamo:
Majd figyeld meg, hogy mérgezett áramot kapol!

Manyecska 2013.10.31. 18:43:33

@uraaam: egyet? minimum kétszázat..egyszer kiszámoltuk..:P Amitől még behalok az a ledes sírgyertya..xd bár praktikus de francse tudja.. ON kicsit.

igi1 2013.10.31. 18:44:17

@atpijkamo: nem mondod!? húha

Ha az öltözködésre is olyan hápis lennék, mint arra, amit eszem, asszem nem lennének pasigondjaim.

igi1 2013.10.31. 19:12:17

@atörökk: ezzel csak óvatosan itt

Aureliano Buendía 2013.10.31. 19:18:44

@Mariska néni tyúkja /szélsőjobbos tartásbúl/: ledes sírgyertya. Ezt tegnap olvastam, besírtam rajta.

Ahhoz is ki kéne találni valamit, hogy tovább világítsanak a ledek.

@atörökk: de ez a szerkezet megtisztíccsa ha záramot.

Atörökk 2013.10.31. 19:21:51

@uraaam:
Csak a prémijom áramot, a hagyományossat nem.

Aureliano Buendía 2013.10.31. 19:24:31

@atörökk: de az áramszolgáltatók csakis megbízható forrásból származó, államilag hitelesített áramot szolgáltatnak, hogy a legegyszerűbb halandó is élvezhesse a prémium minőséget.

A hamisított áram tele van mérgező, rákkeltő anyagokkal, ezt úgy csempészik be az ukrán határon. Na, az ellen nem véd.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.10.31. 20:22:14

Ti most a víznek csináltatok reklámot. Annyit beszéltetek róla, hogy inni fogok. Ezt akartátok?! Nem.

metal · http://electric.blog.hu 2013.11.01. 10:34:02

Én úgy vagyok vele, hogy az idiótákat úgy sem lehet megvédeni saját maguktól. Mert itt sem a csalóktól kell megvédeni őket, hanem a saját hülyeségüktől. Ha általános iskola 5-6 osztálya körül csak egy kicsit figyeltek volna az emberek, akkor tudnák, hogy fizikai képtelenség amilyen megtakarítást leírnak, így a működési elv baromságait nem is érdemes taglalni.
Akit át lehet verni, azt át is fogják!

Bálisó Bozót 2013.11.01. 13:38:41

Eccer megbasztam a áramot.

GatyaPityu 2013.11.01. 21:23:54

Sajnos már az Idokep.hu oldalon (ami azért egy eléggé színvonalas időjárás oldal), is megjelent ez a kamu baromság - ráadásul még vírusos is az oldal (mármint ami a kamu áramfogyasztás csökkentőt reklámozza!) Már írtam nekik e-mailt, hogy érdemes lenne levenni ezt a hirdetést.
kepfeltoltes.hu/131101/kamuhirdetes_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

goes 2013.11.01. 22:10:29

Ezeröttszá' az íbéjen frí sippinggel ugyanez. Egy sima fázisjavító kondenzátor, de a fogyasztást ugyan nem csökkenti.

2013.11.02. 09:00:21

Rendeljen mindenki hármat kamu címre :) Csak a móka kedvéért :)

YoZan Ace a.k.a. A Lenyalthaj Nevű Strici 2013.11.02. 18:40:21

Jáááj de jóféle! Mink nem is használunk semmit. Ugyanis világítás helyett beragyogjuk a szobát, meg az értelem lángján sütünk, főzünk. A haragommal vizet is tudunk forralni, ami fürdéshez is alkalmas. Vizet természetesen sírunk, és összegyűjtjük, néha összeizzadjuk, mer’ nem vagyunk finnyásak. Ha fázunk, elővesszük az Elton John posztert, és felszegeljük, olyankor jó meleg szokott lenni, hiába melegséget áraszt. A ruháinkat sem kell mosni, mert megtisztulunk, mikor gyónni megyünk, bár néznek, hogy 1 hétre való ruhát felöltve megyünk gyónni, illetve megtisztulni. Remélem segítettem.

YoZan Ace a.k.a. A Lenyalthaj Nevű Strici 2013.11.02. 18:47:59

Ja még valami, úszni is tudunk, a boldogságban, és lebegni is tudunk benne, mint a Holt-tengerben, csak itt a pénz vet fel minket a só helyett...

00000000-0000-0000-0000-000000000001 2013.11.04. 11:07:57

Sehol nem állítja azt, hogy a hatékonyságát tesztelték volna. Az meg, hogy rendelkezik olyan tanúsítvánnyal, hogy kárt nem okoz és nem életveszélyes, az eleve kötelező az összes EU-ban forgalomba hozott elektromos fogyasztói készüléknél.

Garanciát is csak a készülék meghibásodására vállalnak.
A valós villanyszámla csökkenésre sehol se vállalnak garanciát.

Viszont ezen a ponton megfogható:
"Az Energy Saver Pro rendelkezik egy beépített túlfeszültség védelemmel, így az egész háztartás minden berendezését képes megvédeni."
Ilyen egyszerűen nem létezik. (Hacsak nem arra gondoltak, hogy úgy véd, hogy akkora zárlatot csinál, hogy kiégeti a vezetékeket is a falból, de még az se valószínű, hogy a ház túlvégében lévő érzékeny eszközt megmentené).

00000000-0000-0000-0000-000000000001 2013.11.04. 11:47:59

@Kellemes Zérókomponista:
"Ki tapaszalta már meg a hálózati áramot? Kinél mennyi? Ide 235 Volt jut. Ezt még től lehet élni, bár már az idegpályáknak, izmoknak, bőrnek, agynak betesz. De viszont a 400 Volt az a nemsemmi, az nem kispálya. Általános sulii technika tanárunk azt mondotta anno a terem végében lévő, lefele néző, ámde pirossapkázott - akkor még 380 Voltos - dugaljra, hogy ne is közelítsük meg, mert ami benne van, még egy elefántot is kinyírna. Na azóta nekem a háztartási erősáram az az elefántbaszóáram. Szépnek érzem."

Bocsi, de ez ebben a formában hülyeség. 50 Volt körül már életveszélyes, de hogy milyen eredménye lesz egy ilyen ismerkedésnek, az több tényezőtől is függ, egyrészt a tesztalany biológiai sajátosságaitól másrészt attól, hogy milyen módon kapcsolódik be a tesztáramkörbe.
Na most a trükk az, hogy az elefántbaszó konnektorban pontosan ugyanaz az áram van, mint a sima 230 V-os konnektorban. Csak három példányban egymáshoz képest 120 fokos fáziseltolással. Az egész úgy néz ki, hogy az erőműben a generátor hozza létre ezt a három darab 230 V-os fázist és ezekből van hol az egyik, hol a másik bevezetve a fali konnektorba, valamint együtt az ilyen mamutbaszó pirossapkás (három fázisú, 400V, ipari áram, ...) konnektorba.
Akkor mégis honnan a 400V benne? Ha a nullvezető és bármelyik fázis közé nyúlsz, akkor csak 230V nyaldos, ha viszont két fázis közé, akkor a fázisszög eltérés miatt a két szinuszos jel különbözete egy 400 V-os szinuszos jel lesz, mely más intenzíven, áthatóbb élményt ad.
Amúgy ha átmegy rajtad telibe a 230V és a 400 is, akkor nem hiszem, hogy sok különbséget éreznél, mindkettőre emlékeznél életed végéig!

killerkaller 2013.11.04. 13:08:46

@atpijkamo: Én sörcsappal tudok áramot csinálni

Martinicske 2013.11.04. 13:31:45

Némi minimális javulást el lehet érni az un. lebegő teljesítmény csökkentésével, az ipari fogyasztóknál erre vannak a fázisjavító kondenzátorok. De a lakosságnál ilyet nem mérnek, így csak a lebegő teljesítmény a hálózaton keletkező veszteségét lehet megtakarítani fázisjavító kondenzátorral, ez az eszköz se lehet más (talán van benne egy vezérlés is, hogy mennyi kondenzátort kapcsoljon be, ha nincs akkor még ronthat is a helyzeten). Azt kétlem, hogy 75% -ot lehetne megtakarítani. Eleve kezdjük onnan, hogy az ohmos ellenállású fogyasztóknál semmit és ezekből van a legtöbb (vasaló, bojler, fűtőszálak bármiben, izzó, stb...).

killerkaller 2013.11.04. 14:08:54

Itt még fb-s kommentekkel is "hitelesített" a kamu:

www.reductionenergycost.com/hun/

metal · http://electric.blog.hu 2013.11.04. 14:46:57

@killerkaller: Az Azelőtt, Most számlák szépen ki vannak preparálva, szinte minden adat, dátum át van írva. Csak a számla sorszámát felejtették el át írni. Hiába a fotoshop csodás találmány, de csak annak a kezében, aki ért is hozzá.

bumbi 2013.11.04. 15:09:13

Nem is kell ez a cucc, a Kormányunk is eljut a 2018-as választásokig a 75%-os rezsicsökkentésig, és az nem csak az áramra jó! Hatékonyságban egyébként az ő módszerük is annyira jó mint a szerkentyű.

ODIV 2013.11.05. 09:49:24

Szerintem ennyit elég hozzáfűzni a témához:

"Lakossági felhasználók Magyarországon nem fizetnek meddőenergia díjat a szolgáltatók felé. Hazánkban jelenleg ebben a felhasználói körben felszerelt elszámolási mérők nem alkalmasak a mérésükre, továbbá az általános háztartási berendezéseken elhanyagolható meddő teljesítményt keletkezik.

Jelenleg az idősoros (negyed órás mérésű, jellemzően ipari) elszámolási mérést alkalmazó felhasználók esetében számolnak fel meddőenergia díjat, rendszerhasználati tarifánként külön egységáron a versenypiaci és az egyetemes szolgáltatási körben."

PannonBoy 2013.11.09. 15:20:56

Egy dolog, ami mindent elmond:
Magyarul írt honlap és a cég az USA-ban van bejegyezve. Ebből látszik, hogy kamu.
süti beállítások módosítása