Egyrészről ugye 2 hét után javítani kellett a mosogépet, viszont legalább gyorsan megvolt:
Egy happy enddel végződő sztorit írnék meg nektek dióhéjban. A 2 hetes Indesit mosógépem egyik mosásról a másikra úgy döntött, hogy nem kapcsol be többet. Nosza rajta, Indesit üfsz. tárcsázása (11.04.), megfelelő menü után egy nagyon kedves ügyintéző hölgy felvette a hibajelentést, az adatokat és közölte, hogy lejelenti a szerviznek akik 2-3 munkanapon belül telefonálnak.
Ma (11.05) délelőtt csörög a telefonom, a szervizes volt, hogy mikor jöhet. 2 órával később itt is volt, megjavította a gépet (egy csatlakozó volt laza, emiatt nem kapott áramot a gép), letesztelte, papírmunka, köszönöm viszlát. Az egész kb. fél óra volt.
Semmi ajtóletépés, batz papuccsal hátbaverés, csak gyors, korrekt garanciális ügyintézés, pár cég elgondolkodhatna, hogy lehet ezt így is...Köszi Indesit!
Egy Elégedett Ügyfél!
Az utolsó 100 komment: