Gábor október óta várja, hogy történjen valami a Display.hu szervizben Myaudio tabletjével, de két hónap alatt odáig jutottak, hogy visszaraktak egy régebbi oprendszert, amitől pont semmi nem változott. A MediaMarkt ezt még nem érzi kritikus hibának, úgyhogy se pénzt, se másik gépet nem adnak:
Vásároltam a páromnak 2013.08.14-én egy Myaudio 916DDC tablet gépet a Media Markt Aréna Pláza üzletében 59.900 forintért (tudom hiba volt, nem kell mondani). A gép másfél hónapig jól működött, napi pár óra youtube, facebook. Hirtelen a kép elkezdett össze vissza ugrálni, teljesen meghülyült az egész (lenti videón jól látható). Töltő nélkül néha be se kapcsol, ha bekapcsol, kikapcsol, vagy újraindul, stb. Visszavittük, ahol alig akarták egyáltalán visszavenni, majd elküldték szervizbe.
Egy hónap múlva megkaptuk a gépet. Elmentünk érte, majd csodálkozva látom a munkalapon, hogy mindössze egy „képernyő kalibráció” történt. A szervizes még a bluetooth opciót is bekapcsolva hagyta (ennyire nézte meg, hogy működik egyáltalán a cucc). Hazamentünk, de két óra múlva vittük is vissza a gépet, mert pontosan ugyanolyan rossz mint amikor egy hónapja beadtuk.Három hét múlva felhívtam a szervizt (display.hu), hogy mi a helyzet a gépemmel. Egy frusztrált, a munkáját meglehetősen de az ügyfeleket hallatóan utáló férfival beszéltem. Megtudtam, hogy nincs bent a szerelő, ebédel. Délután három óra felé. Közel két óra múlva visszahívott, hogy a gép alaplaphibás, ezért nem tudja meddig fog tartani. Nincs időpont.
Erre fogtuk magunkat és bementünk a MM üzletbe, hogy ez így nem lesz jó, keressünk valami megoldást. Sikerült nagy nehezen az ottani üzletvezetővel megbeszélni, hogy megsürgetik a dolgot. Ez történt pénteken. Jövő héten, kedden telefonáltak is, hogy mehetünk érte. Alaplap csere helyett annyit javítottak a gépen, hogy a már meglévő 4.2.2 rendszert leszedték majd 4.1.1 rendszert rátettek. A munkalapra pedig rendszerfrissítést írtak, visszadátumozva! A gép pontosan olyan rossz, mint volt.
Felhívtam másnap (szerdán) a szervizt, hogy miért mondták, hogy alaplaphibás és miért nem javították meg a gépet. A telefonos, aki engem visszahívott reflexszerűen letagadta, hogy azt mondta volna nekem, hogy alaplaphibás. Egyszerűen nem emlékeztek semmire, engem teljesen hülyének nézve. Szerencsémre megígérték, hogy ha valóban rossz, akkor kicserélik az alaplapot. Szerencsétlenségükre erről már hangfelvétel is készült. Kapóra jön, ha perre megyünk, mert sok választásom nem lesz, ha megint érdemi javítás nélkül küldik vissza a gépet.
Miheztartás végett, a lenti videón látható fél óra használat után mennyire jó a gép. Ismétlem, kétszer volt már náluk a gép. A szakszervizben. Szakembereknél. Az első alkalommal mikor beküldtem is ilyen volt. Használhatatlan.A MM a pénzvisszafizetésről, gépcseréről hallani sem akar, annak ellenére, hogy a gép egyértelműen rossz. A szerviz (display.hu) úgy látszik, hogy direkt nem javítja ki a gépet, vagy egyszerűen nem tudja. Mindenki ragaszkodik a pénzhez, nem ereszti, csak éppen nekünk nincs használható gépünk és 60.000 forinttal kevesebb a pénztárcám is. Jelenleg harmadik alkalommal lesz beadva garanciális javításra. Sok reményt nem táplálok. Mi a fene történik ebben az országban, hogy ezeket megtehetik következmények nélkül? :)
Az utolsó 100 komment: