Naiv ügyfél 10Mbitre szerződött az AltaNetnél, amiből bekötéskor hivatalosan már csak 5 Mbit volt elérhető, de valójában 2Mbit lett. Ez mostanra tovább tizedelődött, úgyhogy érdeklődött az ügyfélszolgálaton, de hiába:
AltaNet ügyfél vagyok. Alapvetően az ár miatt választottam őket, de nagyon megbántam. Az internet megrendelésétől számítva nem 8 hanem 30 napra kötötték be a szolgáltatást. 10 Mbit/s-ost szerettem volna, de azt mondták 5 elérhető. Ebből maradt 2. Ami mostanában 0,2 Mbit-es szokott lenni. Már kétszer jeleztem a hibát, amit a Magyar Telekomnál el is hárítottak. (Övék ugyanis a hálózat, de ugyebár velük nem vagyok szerződéses viszonyban.) Megjegyzem mindkétszer volt mit elhárítani. Természetesen mindig nekem kellett telefonálni az AltaNetnek, ők sohasem kerestek, hogy nem lesz jó a hálózat, vagy bocsi kijavítottuk. Ahogy a beszerelésig eltelt 30 nap alatt is mindig én hívtam őket, hogy ugyan hogyan állnak.
És most feltették az i-ra a pontot: vasárnap e-mailben jeleztem a hibát (2 helyett, megint 0,2 a sebesség), amiről küldtem egy internet sebesség mérő portál eredményt is. Délig vártam a hívást, ami nem jött. Felhívtam őket, ahol érdeklődtem a hiba kijavításáról, és az esetleges nem teljesítésből adódó szerződésbontás feltételeiről.Ekkor közölték, hogy az emailt még nem dolgozták fel, és egyébként meg mérjem meg 3 óra különbséggel az ő oldalukon található sebesség-ellenőrzővel a kapcsolat sávszélességét. Mivel estére vagyok otthon, ezért közöltem az ügyintézővel, hogy mérjék le a központból. Ő tovább erősködött, hogy a legjobban én tudom lemérni. Mondtam nem érdekel az eltérés 0,2-ből sehogyan nem lesz 2. Ekkor azt mondta, hogy na jó, majd lemérik a központból, és az alapján fognak vizsgálatot indítani. Tehát mégis csak le tudják mérni a központból?!?
Mindezért közel 50 ezer forintot fizettem előre egy évre, amiből eltelt kb 2 hónap. Felmondás esetén 14 ezer forint környéki összeget tudnánk visszafizetni. Tehát marad az szerződési feltételek olvasgatása, hogy háta nem teljesítés miatt mégiscsak fel lehet mondani a szerződést. Ha nem, ki kell várni az egy évet, mert ennyit nem szívesen bukik az ember. Ám ti még véletlenül se szerződjetek velük hűségidővel!
Egy AltaNet károsult
Rosszindulatú Vászka 2013.12.11. 14:10:18
Rosszindulatú Vászka 2013.12.11. 14:13:50
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.12.11. 14:14:10
Rosszindulatú Vászka 2013.12.11. 14:14:55
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.12.11. 14:17:16
Héberű tanúsz?
Antennás kábelinternetet köll venni, oszt jónapot!
Rosszindulatú Vászka 2013.12.11. 14:18:47
killerkaller 2013.12.11. 14:23:52
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.12.11. 14:26:07
A dobogó mindhárom fokát csak kivételesen óvatossan illik elfoglalni.
Könnyen sértődés lehet belölle!
Rosszindulatú Vászka 2013.12.11. 14:27:33
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.12.11. 14:31:21
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.12.11. 14:31:34
Bevezetik a kommentadót?
Akkor nem kommentelek.
Viszont akkor fizethetem az antikommentadót.
Ehh, sehogy se jó ez.
chloe queen 2013.12.11. 14:35:09
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.12.11. 14:35:43
AtiSnatch 2013.12.11. 14:39:03
például:
mocskos Fidesz - 10 év net eltiltás, 10millió ft pénzbírság, 5 év közügyektől való eltiltás
éljen Viktor - ők fizetik a neted. (plusz egyéb juttatások)
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.12.11. 14:39:14
Régi szép idők!
Mikor még a zsindex/velveten is lehetett komment tolni...
A sok hp cicket.
Rosszindulatú Vászka 2013.12.11. 14:43:44
Nézzed meg a szerződésbe, hogy milyen lefedettséget vállaltak - úgy kb. 98%-ot szoktak.
Osztán szépen jegyzeteljél, hogy mikor nincs net és lehet kérni kultúrált reklamációs levélben a kieső napokra a díj elengedesét nem treljesítés miatt. Legaklábbis a T-nél nekem ez bejött.
TheReaperCooL 2013.12.11. 15:26:15
Vasárnap ügyfélszolgálatot hívni?
A szolgáltató mérje le, hogy a posztoló gépén/lakásán milyen jól működik a Net?
Nincs több kérdésem :)
Atörökk 2013.12.11. 15:50:40
Aureliano Buendía 2013.12.11. 19:00:02
Mit tehetsz? Sebességet mérsz, dokumentálod, szerződést átolvasod párszor.
A telefonod ügyfélszolgálat úgy működik, hogy felhívod, elmondod a bajod, igyekszenek megoldani. Nem azért vannak szerintem, hogy visszahívjanak.
Meg kell nézni, hogy az elektronikus megkeresést hány NAP alatt kell megválaszolniuk. Szerintem 15 alatt ne reménykedj. Ezért, ha írsz egy mailt, ne várd 10 percen belül a választ. Ha nyavalyád van, telefonálj, járj a nyakukra.
Ne hálálkodj, ingyen volt.
Panelproli 2013.12.12. 08:45:53
Értelmezze ki-ki a képességei alapján.