Tékozló Homár

Félig büdös csirkesonka az Auchanban

2013.12.18. 10:44 | jackyll | komment

Albert megbüdösödött szeleteket talált a budakalászról származó 40 dekás csirkesonkarollnija közepén:

Semmi újat nem írok. A budakalászi Auchanban vásárolt a feleségem majoránás csirkemell sonkát szeletelten. Amikor enni kezdtem, morogni is kezdtem, hogy se az íze, se a szaga nem igazán jó, unokáknak nem merem adni. Aztán jobban megvizsgálva kiderült, hogy a 40 deka felvágott fele friss, a közepére viszont bedugtak savanyú, "furcsa" állagút. Ott, utána ez nem ellenőrizhető, mert bombabiztosan becsomagolják.

20 deka romlott áruval, amiről azt is nehézkes lenne bizonyítani, hogy nem nálunk romlott meg, nem indul vissza az ember a boltba. Egy "dögöljön meg, aki csinálta", senkin sem segít. A cikked alapján a panaszkönyvi bejegyzéstől is elment a kedvem.

Úgy jutottam el a cikkedhez, hogy a Google-be beírtam, hogy "Auchan büdös". Hát büdös.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Taurusz 2013.12.18. 10:45:40

Valami bűzlik Dániában?

Andie 2013.12.18. 10:52:20

Előre szeletelt dolgokat szerintem nem szabad venni. Ki tudja mikor, hogyan szeletelték?
Én többnyire a CBA-ban vásárolok (tudom, nem vagyok sikeres), ott is rendszerint ki van rakva minden fajta felvágottból, szalámiból fél kiló, előre leszeletelve. Én igyekszem olyat választani, ami épp nincs kirakva, ilyenkor nagy duzzogva előveszik a pult alól, és szelnek nekem 20-30 dekát.
Múltkor volt egy jópofa eset. A kedvencemet, a Delkó pulykamellet kértem, és láttam, hogy van a pultban kb 10 dekányi felpöndörödött szélű, halottfehér, láthatóan min. 2 napos. A kiszolgáló csaj először ránézett, gondolkodott picit, majd elkezdett kotorászni a pult alatt. Nem találta, megint ránézett a romlott cuccra, gondolkodott, majd bement hátra, és előhozott egy bontatlan, 2 kilós csomagot, és abból szeletelt nekem. Vártam, hogy benyúl a pultba azért a mumifikálódott kövületért, de én akkor kérdés nélkül az áruházvezetőt kértem volna, az tuti...

Egy valamit zárszóul: gyerekek, a pénzeteket kemény munkával keresitek meg (mán a tisztelt többség), így várjátok el, sőt, követeljétek meg érte a minőséget. Élelmiszerrel nem szórakozunk, mert csúnya vége lehet. Az vagy, amit megeszel. Ha nincs friss, nem kell venni. Szerintem.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.12.18. 10:55:20

fokhagymásat köll venni, az elnyomja a rothadás szagát. pfejj.

2013.12.18. 10:57:09

Amikor enni kezdtem, morogni is kezdtem, hogy se az íze, se a szaga nem igazán jó, unokáknak nem merem adni.

Aztán csak lett, kicsit büdös, kicsit savanyú.......:))))
Az unokák kaptak belőle?

2013.12.18. 10:58:48

Albert megbüdösödött szeleteket talált

Ügyes!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.12.18. 10:59:22

Végre egy kis romlott valami, izé..az itt megjelent kommentelőkön kívül:))))))))))

Atörökk 2013.12.18. 11:14:50

Érlelt sonka. Örüjj, hogy nem számoltak felárat. Csirkéből amúgy milyen sonkát lehet csinálni? MInt amilyen halászlét lófejből?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.12.18. 11:15:57

"Félig büdös csirkesonka az Auchanban"
Teljesen büdöset akart venni?
Talán az ALDI-ban. (Jut eszembe, a (ház)mester, TWA, már a gyerekeit félti az iskolától, mint az elmaradott cigány asszonyok.)

Antalbaba 2013.12.18. 11:16:06

Szerintem a lejárt előrecsomagoltak is ott kötnek ki, vegye a ragya...
Max. a Nagycsarnok legpörgősebbjénél vagyok hajlandó láthatóan üde extra sonkát venni - mert máshol ilyen nincs is;-)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.12.18. 11:17:57

Akkor ez a post is elég felesleges. Maximum figyelemfelhívó...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.12.18. 11:18:06

@Andie: " Az vagy, amit megeszel." Jól van, te kis melles pulyka! Igazad van!
De miért mondogatod folyton, hogy lublublublub?

É2I 2013.12.18. 11:18:32

Nincs új a nap alatt. Menj a sarki henteshez és vedd meg nála frissen amikor előtted szeleteli, igaz neked kell pácolni és ott is kifoghatod a szart. De akkor vissza tudod vinni és bebaszni a pultba, mert akkor tudod ki volt a hunyó.

É2I 2013.12.18. 11:20:42

@atörökk: Halészlé lófejből? Ez jó :)
Ott legalább el lehet adni, hogy 130 kg pontyból főzték, azért akkora a halszem :P

mildi 2013.12.18. 11:27:07

na most akkor csirke vagy sonka? mert vagy-vagy, a kettő együtt fizikailag képtelenség... perszehogy büdös.

YoZan Ace a.k.a. A Lenyalthaj Nevű Strici 2013.12.18. 11:28:35

"Semmi újat nem írok."
Azé' Albertünk mégis csak megpróbálta...

Talán ha majoránnást vettetek volna, és nem majoránást, kivéve egy "N"-t, hamar rothad, általános iskola 6. osztályos kémia.
(Kieg.: nem csak a majoránás, de a majorannas, pecsenyevirágú is hamarabb rothad, mint a majoránnás.)

Tisztviselőtelep 2013.12.18. 11:31:54

kínai 100 napos sonkát csak a madaras Tescoból

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.12.18. 11:43:02

@atörökk: Kalocsán a 37. Bp-i Forradalmi Gépesített Lövészezred Jurinovics Miklósról elnevezett laktanyájában ezzel szemben 1980-81-ben a csirkehalászlé volt a divat. Már egyetemen tudtuk meg, hogy még nem is halliszt-etetés miatt volt halszaga, hanem a repcedara miatt, amit az utolsó 2 hétben nem kellett volna adni nekik.

Atörökk 2013.12.18. 11:46:31

@Kitalátor (másként) gondolkodó:
Kizárólag olyan halászlevet vagyok hajlandó megenni, ami boldog kukoricával etetett csirkéből készül.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.12.18. 11:50:54

@atörökk: Igazán és felhőtlenül csak génpiszkált kukorica lehet boldog...

Atörökk 2013.12.18. 11:52:07

@Kitalátor (másként) gondolkodó:
Ha csak éjjel génpiszkálják, akkor bio-nak számít.

YoZan Ace a.k.a. A Lenyalthaj Nevű Strici 2013.12.18. 11:52:29

@atörökk: Az autentikus halászlé, mikor a halász napi 3 alkalommal, 1 hétig élvez egy fazékba.

Bluemotion 2013.12.18. 12:22:45

Jó hogy nem 5 dkg parizer közé dugtak romlottat.

igazságos 2013.12.18. 13:23:58

@Cicmen: ha evett belőle a poszter az unokák gyomra is bírta

FDToth 2013.12.18. 14:30:11

@Andie: igy van! Ha te nem az elore felszeletet felvagottakbol kersz,a kkor nyugodtan szolhatsz h vagjank neked 'tombbol' . Lehet h csunyan neznek rad es a ttobbi vasarloi s hulyenek nez, del egalabb nagyobb az esely hn em kerul a szeletek koze allott/romlott darab.
Cba-ban meg kerulni a szeletetl dolgokat es a husokat, szornyu, megszinre is gusztustaln...

longlong 2013.12.18. 14:57:27

Azért azért... igazán visszavihettétek volna.

Nemrég egy prémium sonka rontotta el a vasárnapi reggelimet.

3 héttel korábban vettem madaraséknál és még további 2 hónap szavatosság volt rajta, amikor egy vasárnap reggel felpúposodott csomagolással vettem ki a hűtőmből.

Azonnal visszavittem ahol az alábbi játszódott le:
- Csókolom, ez itt romlott termék.
- Igen valóban, de blokk nélkül nem tudunk segíteni.
Elővettem a blokkot, majd:
- Akkor fel kell hívnom az üzletvezetőt.
-... ... hablaty az üzletvezetővel
- Sajnos nem tudunk segíteni, mert nem tudjuk, hogy hol tárolta.
- Kedves hölgyem. Én a hűtőmben tároltam a 20 perces hazaszállítást leszámítva...
- Jó, de ezt nem tudja bizonyítani
- Önök tudják bizonyítani, hogy a gyártástól a polcra kerülésig és ottani tárolás végéig (vásárlásomig), végig 5C alatt volt a termék?
Na kérem az üzletvezetőt személyesen!
Újabb telefonálás:
- Üzletvezető mindjárt érkezik.
1p elteltével csörög a telefon:
- Ok visszavesszük a terméket.

Igazából még korrektek is voltak, mert kéttálcás bacon volt, amiből az egyiket kinyitottam, mondván azért hátha jó lesz reggelihez, de igazából már folyt... Mégis nem csak a termék felét fizették vissza, hanem az egészet.

Úgyhogy álljatok ki a pénzetekért!

longlong 2013.12.18. 14:59:07

@longlong: bacon, nem tudom miért írtam elején sonkát. Prémium bacon

Beauregard 2013.12.18. 15:21:27

@Andie: +1 :D. Én is így szoktam. Komoly csatáim voltak eleinte a csemegepultosokkal. De pár nap alatt megszokták a pofámat, aztán már automatikusan rúdból szeltek nekem frisset. Pár nap múlva már szóltak is, hogy "pszt, abból ne vigyél" :D. Kezdőknek javaslom, hogy ha nem mer konfliktusba kerülni a pultossal, akkor kérje egybe a szalámit, az ellen nem tudnak mit tenni. Még mindig jobb egy nem lejárt de saját szeletelés, mint a megbarnult színű döghús :D.

Andie 2013.12.18. 15:42:10

@FDToth: @Beauregard: Na, jólvan, megnyugodtam, hogy nem csak én vagyok ilyen :)
Egyébként fogalmam sincs, miért szeletelnek le 50 kilónyi cuccot a vitrin mögé. Elhiszem, hogy igy kényelmes, csak benyúlni, 25 deka, maradhat, viszonlátásra... De aki már látott legyeket lebzselni az árun, amit reggel leszeltek, és te este elviszed... Hát többet nem vásárol onnan.
Én megfogadtam, ha nem ad, hát nem veszek. Veszek egy egész tömböt, vagy egy rúd szalámit, vagy akármi.
A másik ilyen a disznósajt. Már csak egy 20 dekás csücsök van, kérek 20 dekát, és szemrebbenés nélkül adja. Mondom csókolom, nem csücsköt kérek, legyen kedves egy egészet felvágni, és egy cikket adni. És akkor ezt kinek adja el? Hát az meg nem az én dolgom...
Mondjuk tud vicces lenni a piac is. Odamegyek, ki van rakva a gyönyörü szép körte/alma/akármi, katonás sorba. Elkezdem szedni, a harmadik darabnál rámkiabál, hogy hé, nem önkiszolgáló! Majd ő ad! Hirtelen meglepetésembe visszaraktam a 3 db-ot, mire ő a pult alól elkezd szedni valami ótvar, satnya, feleakkora gyümölcsöt. Hát köszöntem szépen, abból nem kértem...

+1, aztán befogom: Piac, eperszezon, vagy 500 kiló eper szétterítve. Csókolom, ez finom édes eper? Gyerkőcnek vinnék belőle. Igen, finom, vihet bátran! Csókolom, megkóstolhatok egyet? - Nem!
Ezen úgy meglepődtem, hogy köszönés nélkül eljöttem. Azóta se vásároltam ott.

igazságos 2013.12.18. 16:02:34

@Andie: mondjuk nem értem, mi bajod van a csûcsökkel ez NEM JOGOS REKLAMÁCIÓ ám.

ugyanis addig az eladó nem kezdhet újat, amíg a csücsök el nem fogy

Ha igen és jönne az ellenőr és azt látná h neked ujat ad, akkor KI LENNE RÚGVA szóval oké, ha neked nem kell szabálytalanságra ne buzdíts mást.

egyébként a többi jogos panasz, egyébként mindegy h a piacon veszed, v az üzletbe, mert a megsèben minden gyümölcsöt egy raktárból visznek el, és előbb a régebbit kell eladni.
pl. Tavaly nyáron sláger volt a spanyol körte, ha emlékszünk.

úgyhogy a piacon is mind egy embertől szedik az árut a boltosok, egy rakományból

Ezert kell néniktől inkább venni, viszont az meg rizikós, hiszen nem tudod honnan és mikor lett az áruja

felénk vidéken ezért szezonkor a termelőknél van sorbaàllás, megrendelés mielőtt az epret elvinnék a szállodákba

Mert nem a piacon afjàk el meg viszik a gyárakba hanem inkább jkülföldre v éttermekbe szállodákba séfelhez kerülnek

Szóval ha a csücsökért reklamáltl akkor BUZI vagy, mert pont az a legfinomabb rész mindig.

Andie 2013.12.18. 16:08:46

@igazságos: :) Nem buzdítottam én semmire. Megkérdeztem, hogy vágna-e az egészből, körcikk-szerüen, mint a tortát, avagy sajtot, nem pedig egy ezeréve felvágott darabkának a hosszában vágott szélét? Morcosan, de vágott. Ha azt mondja, hogy nem, mert jön az ellenőr, és kéri a jegyeket, bérleteket, akkor ennyiben maradunk, otthagyom a fa..ba. Nyilván nem írok a könyvbe emiatt, vagy hívom a főnököt.
Egyébként meg buziakimongya! :)

Beauregard 2013.12.18. 16:31:09

Micsoda baromság :D. Nem az ellenőr rúgja ki, hanem a főnöke cseszi le, te Igazságos :P. Az meg egy dolog, hogy neked csücsök a finom, másnak meg nem az. Megkérdezzük, hogy lehetne-e újat vágni. Ha nem, akkor nem. Csak egy kérdés, nem buzdítás. A boltos jóindulatán műlik, hogy ad, vagy sem.

igi1 2013.12.18. 17:00:01

@Andie: de valóban, a csücsökért való reklamálás tényleg a legalja.

@Beauregard: az ellenőrök is ezzel próbálkoznak

tudnék mesélni

Úgyhogy adjon hálát, amiért rendes volt az eladó, mert ha a főnök netán látta volna, lecseszte volna, mint a nikkelbolhát, mert az újból adott.

Ismétlem, addig nem adhat újból, amíg nem fogy el a régi, ha ad, akkor KOCKÁZATOT VÁLLAL, hogy megb*sszák.

Egyébként az ellenőrök pont a húspultosokat vegzálják a legszívesebben. :P Pláne most, karácsony környékén.

Ezért jobb vidéken, kisebb boltokban vásárolni, ott nem mernek ám trükközni. És mindent vissza lehet vinni, mert a főnök akkor megreklamálja a beszállítókat.

igi1 2013.12.18. 17:01:55

@Beauregard: sorrend van, kisfíjam, addig nem kapsz újat, amíg a régi el nem fogy, tetszik nem tetszik, ha nem, menjé más országba vásárolni, ott se adnak újból, ha a régiből még van.

ÁNTSZ-es előírás. :P

Ha ad, tényleg az eladó jóindulatán múlik, na meg a szerencsén, na meg ott, hogy nincs a főnök. :P

Auchan Magyarország · www.auchan.hu 2013.12.18. 17:34:05

Kedves Albert!
Elnézését kérjük, szeretnénk kivizsgálni az esetet, ennek érdekében kérjük az info@auchan.hu címre a vásárlás pontos dátumát írja meg, hogy vissza tudjuk követni a termék útját.
Kérjük, ha legközelebbi alkalommal nálunk vásárol, keresse meg ügyfélszolgálatunkat, és természetesen visszafizetjük a termék árát. Megértését köszönjük és még egyszer elnézését kérjük!

igi1 2013.12.18. 18:08:58

És igen, VIDD VISSZA A TERMÉKET, ha büdös, akkor megreklamálják, és kötelesek visszavenni.

@Auchan Magyarország: itt ez esetben az számít, hogy MIKOR RAKTÁK KI A BOLTBA FELSZELETELVE A CUCCOST, nem a gyártónál való reklamálás kell, hanem a húspultban árusító emberek, és az azon a részlegen való elszámoltatás. Persze, ha a fejesek kiadják a parancsot, hogy el kell teríteni az árut, akkor el fogják, szóval a duma nem kell.

ITT SZELETELTEN VÁSÁROLTAK, ami meg nem a gyártó sara.

Beauregard 2013.12.19. 08:40:34

@igi1: Megyek is, Bakker. Ha nem kell csücsök, akkor nem kell csücsök. Az én pízemért azt veszek, amit én akarok. Egyébként az Auchan nagyon korrekt. Ha ilyen van, tényleg visszaadják a pénzt. Sőt, a Tescoban a szemem láttára adták vissza apénzt az ügyfélszolgálatosok valami húskifogás miatt. Nekik volt (nem tudom él-e még) egy olyan garanciájuk, hogy dupla árat fizetnek vissza, ha büdös a hús. Érdemes direkt csúnyát választani :D.

igi1 2013.12.19. 09:41:23

@Beauregard: èn szóltam h legyèl hálas ha nem csücsköt kapsz

és még mindig nem azt kapsz a pénzedért amit akarsz

mert előírás az is h a hamarabb lejáró szalámikat kell eladni

szóval ...

kakukk11 2013.12.19. 10:55:45

Auchan, tortellini vásárlás:
6 csomag tortellni megvesz, hazavisz. 1-et megettünk hamar, a többi állt tovább a hűtőben, 1-2 hónap a lejárat. Pár hét múlva bontom a következőt, látom penészes is van benne. Átnézem a többi 4 zacskót, találtam másik zacskót is amiben penészes cucc volt. Úgy ahogy volt, következő vásárlásom alkalmával visszavittem, mondtam, hogy az 5 zacskóból 2ben penész van, a többivel érthető módon nem kísérleteznék. Elnézést kértek, és visszaadták a pénzt. Ennyi.
Lehet szidni az auchant, de velem korrektek voltak, többször is. De el tudom ugyanezt mondani a tesco-ról, meg a lidl-ről is mondjuk, egyik helyen se ütköztem eddig problémába, pedig többször vittem vissza már dolgokat, illetve romlottak el garis cuccok is, de rendben tették a dolgukat.

igi1 2013.12.19. 13:55:33

szóval nem szabad ilyen előre leszeletelt pultban kellető felvágottat venni m
mert nem lehet ellenőrizni ki mikor vágta le azt és mit rakott közéjük és az illatát se érzed csak a legtetejét látod

ilyen helyeken ha kedves az életed csak óvatosan vásárolj ha bevállalod a kockázatot

mert szemre kelletik magukat de az ízt és az illatokat nem ismerheted és az eladó sem biztos h hibás

mert egy Auchanbe több müszak is van ki tudja az előzőben ki rakta ki a szalámikat és melyik főnök adta ki a parancsot

akinek dolgozik pultban rokonja az tudhat dolgokat hogy hol érdemes vásárolni

pl otg ahol rendesek a pöcs vásárlóval is aki nem kéri a csücsköt ( semmivel nem rosszabb, csak picinyke) viszont ha a csücsők elfogy ugyanúgy elő kell venni az újat ami meg szintén hamar le fog járni (ami előbb lehár azt adjàk először) mert ilyen alapon a negyed rúd is lehetne szárazabb mégis teljesítik a vevő kérését

szóval a csücsökért izmozni felesleges dolog mert nem jársz vele rosszabbul meg jobban se

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2013.12.21. 12:10:33

Ha már a multitól vesztek trágyát és dög szaga van, akkor azonnal vissza kell vinni, kérni a panaszkönyvet, beletenni a dögöt, rácsukni a fedelet, letenni a földre rátaposni vagy 3at azt vissza adni otthagyva őket!

Dr. Panasz Muki 2014.01.01. 01:27:20

Hm, mi is befürödtünk az auchan paprikás szalámijával. Köpni nyelni nem tudtunk, amikor megtaláltuk az alul-felül friss szalámik között a zöldeket. Fél kilót vettem talán szeletelve, és nem is értettük, hogy így kell pénzt keresni a vevőkön? Kint voltunk külföldön, de ha otthon vagyok, akkor sem megyek vissza vele, nem fogok 1 óráig veszekedni hülye ügyfélszolgálatosokkal a pénzemért.
Mert persze ilyenkor semmilyen kártérítés nincs az elbaszott időmért.
Summa summarum, SOHA többet nem veszünk felvágottat az auchan dögkútjából.
És mindenkinek elmondjuk.
Az eset a Bp, XI. ker., Savoya Parkban történt.
süti beállítások módosítása