Tékozló Homár

Eltűnt az akku a szervizbe küldött Acer netbookból

2013.07.09. 11:18 | jackyll | 126 komment

Naiv ügyfél megörült, hogy egy hét alatt vissza is ért a javított netbookja Csehországból. Csak éppen az aksi veszett el belőle valahol félúton. A szerviz szerint videofelvételük van arról, hogy ő nem csomagolta be, de nem mutatják meg.

Nyilván én vagyok a hülye. Vettem egy Acer netbookot. Hozzá garancia, oprendszer, pöpec. Telepítés, régiről adatmásolás - a gép magától kikapcsol, újraindul. Megint. Meg megint. Szerviz, telefon. Keleti kényelem: háztól házig szállítás, javítás. Király. Mondják: küldik a futárnak adandó papírt, meg amit a csomagra ragasztok, meg csomagoljam be alaposan, meg mellékeljek listát a tartozékokról. Úgy becsomagoltam, mint a hímes tojást; a csomagban a gép, külön az akkumulátor, mellette a tápkábel. Futár jön, megy, közben sms-ek érkeznek, megérkezett (Csehország a központ), javítják, kész; egy hét múlva újra itt volt. Bontom. Gép megvan. Tápkábel megvan. Akku nincs. Mellette papír: akku nem is volt. De volt. Telefon újra. Kivizsgálják.

Olvasson tovább!

Az év hitelszerződése a Unicreditnél

2013.07.09. 09:50 | jackyll | 44 komment

unicreditzerohitel1.jpgBoldogok az ügyfelek, akik az új nullaforintos hitelt igényelték az Unicredittől, mert 15 év alatt nem fog sokkal növekedni a 0 forintos törlesztőjük, bármennyit emelnek egyoldalúan a bankban. Sajnos azonban naiv ügyfél nem viccből igényelt hitelt, eddig csak a banknak 130 ezer forintot fizetett a hitelminősítésért, a beruházónak pedig 4 millió forintot. Lehet, hogy menet közben fogják kézzel beírni a folyósított összeget?

Olvasson tovább!

Ha az új szemüvegtől fáj a feje, próbálja meg kifordítva!

2013.07.08. 11:43 | jackyll | 84 komment

Ákos új szemüvegétől 2 óra alatt agygörcsöt kapott, mire kiderült, hogy a Vision Expresszben fordítva tették be a lecséket. Innen már csak a határozott fellépés kellett, hogy másnapra és ne 5 nap múlva korrigálják:

Elmentem a Vision Expresszbe, mert azt írják, hogy megbízható, egy óra alatt kész, szakemberek...stb. Gyönyörűszép lányok fogadnak. Minden a legnagyobb rendben, ajánlgatják a különböző (kurvadrága) kereteket, megmérik a szemem, az is jó, nem romlott semmit. Egy óra múlva jöjjön vissza - mondja a kislány. 1 órát ténferegtem vakon a plázában, majd visszatértem az üzletbe. Megkapom a szemüvegem. (amiért a kártyámon lévő pénz felét otthagyom) Armani, meg akciós, meg ingyen tok, meg minden. Felveszem: Torz, furcsa, alig látok, szédülök. Hát, mondom, ez így nem nagyon jó, nagyon idegennek érzem. Hordja két napig, aztán ha még mindig rossz, kezdünk vele valamit - így az optikus.

Olvasson tovább!

A citibankosoknak nincs jogosultságuk ügyintézni

2013.07.08. 10:22 | jackyll | 30 komment

Katalinék fennakadtak a Citibank ügyintézőin, akiknek bent a bankban sajnos nincs jogosultságuk számlát megszüntetni. Azt javasolták, hívják a telefonos ügyfélszolgálatot:

Szüleim Citibank hitelkártyát váltottak ki. Már maga a rendszer rém bonyolult, de kedvezőnek találták a vásárlás utáni visszatérítéseket. Sajnos édesapám elhunyt, így vissza akartuk adni a hitelkártyáját, valamint édesanyám is vissza kívánta adni az övét. Hogy hogy is megy egy ilyen Citéknél? Nem ám úgy, mint egy korrekt banknál, nem. (Előtte visszaadtuk egy másik bankban apu bankkártyáját, megszüntettük a számláját, mindezt korrektül, mindent elintézve. A többi ügyintézés is flottul megy, segítőkészek akár telefonon, akár személyesen, és mindent el lehet intézni.) Itt nem.

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása