Tékozló Homár

Lemondhatatlan elektronikus számla

2014.01.02. 15:46 | jackyll | komment

Dorcsita másfél éve szeretné elérni, hogy villanyszámláit ne az exe emailjére küldjék, de minden hiába:

Az EDF Démásznál biztosan süket-némák, és degeneráltak dolgoznak... Úgy látszik, nagyon utatkoznak, mivel harmadszorra sem sikerül megérteni az ember kérését....

2008-ban lakást vásároltam, a villanyóra átkerült a nevemre, a számla is. Elektronikus számlázást kértem... Csak a 21. században élünk. Mivel az akkori párom intézte, az ő email címét adtuk meg kézbesítésre. Időközben a kapcsolatunk megszakadt, telefonon, és emailben kértem az email cím módosítását. Lassan 1,5 éve játszuk a huzavonát. Én írok nekik, hogy csak nekem küldjék... nem sikerül. Az exem küldözgeti tovább nekem. Háromszor visszajeleztek, hogy az email cím módosításra kerül... Most a harmadik után, komolyabb lépéseket tervezek, segítsetek olvasók! Írtam tértivevényes levelet, emailt, és telefonon is kértem már. Ennél már hova tovább?

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atörökk 2014.01.02. 15:56:14

Menj be, hívasd a zügyfélszolgálati vezetőt, vond fel a jobb szemölködöd, nézz mélyen a szemébe, az orrát fogd a két ujjad közé, csavargasd meg, és közben monnyad: a teremburáját, te kis huncut!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.02. 15:57:45

@atörökk: neeem, a két ujját kell az orrlyukaiba pozícionálni majd felfelé mozdítani kb. hat centire egy határozott mozdulattal.

Ádám 2014.01.02. 16:05:15

Amennyiben férfi a hiv.vez, úgy a +mogyorózását ajánlom. A mértékét te ott helyben, bizonyos szempontok figyelembe vételével dönts el.:)
Ha nő s jó nő, akkor majd én "büntetem+"!:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.01.02. 16:10:38

be kell menni es az asztalra kell baszni egy baccpapuccsal

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.02. 16:15:30

@atörökk: Téglán bejuttatni az ablakon az e-mail címet :D

@Ádám: Nagy esély van rá, hogy jó nő :D

Anomalocaris (törölt) 2014.01.02. 16:19:55

"segítsetek olvasók" Na poszt toló is új lehet itt...

Black Hole 2014.01.02. 16:30:06

Legegyszerűbb lenne kibékülni az exel, és újra összebútorozni vele. Ennél egyszerűbb megoldás nincs.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.01.02. 16:34:03

@Black Hole: hat ez tenyleg elgondolkodtato
a DEMASZ helyre akarja allitani a kisiklott kapcsolatot
ez egi jel

Black Hole 2014.01.02. 16:40:27

@Ádám: "Ha nő s jó nő, akkor majd én "büntetem+"!"
Ugye tudod, hogy ez kirekesztés? Elvégre 1 urológus sem válogathat, hogy csak nőket fogad, és azok közül is csak a szebbeket.

Black Hole 2014.01.02. 16:58:09

@Nattramn: hát, ha az küldi neki tovább a számlákat. De az is egy megoldás, ha azt mondja kedves Dorcsita az exnek, hogy "Te kapod a számlát, fizesd be Te, engem nem érdekel!". Akkor majd az ex elintéz mindent az ügyfélszolgálaton. Ha nem mimóza, akkor az irodai dolgozónak a találkozás után rendet kell tennie az asztalán.

Anomalocaris (törölt) 2014.01.02. 17:07:29

@Black Hole: Ebből is látszik, hogy csak probléma van az ilyen hormonrabos párkeresgélésből.

Black Hole 2014.01.02. 17:19:21

@Nattramn: igen, abból csak a baj van. Jó nő + a jó hapsi meglátják egymást, hormonok forrni kezdenek, és hamarosan nem marad más belőle, mint egy rakás rossz helyre küldött elektronikus számla.

Black Hole 2014.01.02. 17:50:16

@Nattramn: ez durva :'( de itt már nem a hormonok tomboltak.

Anomalocaris (törölt) 2014.01.02. 18:04:29

@Black Hole: Másutt volt kőhajigálás is, Felcsúton meg puskával kergette valaki az öccsét. Mókás lények ezek az embik.

Aureliano Buendía 2014.01.02. 18:26:01

@atörökk: szigorúan szögediesen!

Menjél be ügyfélszolga irodába, és addig verd a tamtamot, míg le nem módosítják.

Black Hole 2014.01.02. 18:29:12

@Nattramn: a modernizáció az oka mindennek. Ezt még egy ezredes mondta, mikor katona voltam '83-ban. Azt mondta, hogy minden modernizálódik, egye több lesz a szabadidő, és nem tudsz vele mit kezdeni. Példának azt hozta fel, hogy régen az asszony neki állt mosni a teknőben szappannal, és igyekeznie kellett, mert aztán főzni kellett, ha a vacsi késett, akkor a papa kinyitotta a pofonosládát, stb... Manapság meg elindítja az automata mosógépet, oszt' amíg az megy, addig a szomszéddal hülyére dugatja magát. Ráér mert a gyerek a napközibe eszik, a férjnek + melegít valami fagyasztott zúzapörköltet, gyorsrizzsel. Így még arra is van ideje, hogy a másik szomszédhoz is átugorjon. Azóta eltelt 30 év, nem tudom, hogy milyenek látja a világot, ha él még (már akkor sem volt fiatal).

primavera 2014.01.02. 18:38:59

Talan nem kellene ebbe a suketnemakat belekeverni... volt mar suketnema munkatarsad? Ugy gondolod, aki suketnema, az egyben hulye is?

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2014.01.03. 00:42:37

@Black Hole: Bölcs volt az ezredes, remélem, közben rájött, hogy a világ folyamatosan változik.

Black Hole 2014.01.03. 00:59:22

@l4c1: a vicc az benne, hogy valamennyi igazság van ebben :) de nem hiszem, hogy ő bármire is rájött volna. Azt hiszen, hogy nagyon ostoba ember volt.

SarahConnor 2014.01.03. 10:22:26

Nekem a Démász itteni helytartója 20(!) éve nem tudja feldolgozni, hogy a nagyapám, a lakás eredeti tulajdonosa halott, a lakás már más nevén van. Hol jó névre jönnek a számlák, hol a nagyapóéra. Mindent megpróbáltam, de csak nem értenek semmiből. Én úgy voltam vele, nem érdekel, ha majd jönnek és verik a mellüket, évek hosszú levelezése áll mellettem bizonyítékul, hogy én megpróbáltam. :)

További magyar hang 2014.01.03. 11:01:34

Cseréljetek e-mail címet az exeddel! :)
süti beállítások módosítása