Tékozló Homár

Az olcsó tabletet sem cserélik a Mediamarktban

2014.01.13. 15:12 | jackyll | komment

Halmozottan geek ügyfél megállapította, hogy a 20 ezer forintos Myaudio 708DR tabletet ugyanúgy nem cserélik a Mediamarktban, mint a drágább társait. Az okosok majd megmondják, hogy valaha működött-e androidos bármi lassulás nélkül 512 MB memóriával, mert az a gyanúm, hogy nem. Persze ettől ez még simán lehet hardverhiba:

Kedves Gyerekek! Egy őszinte és igaz mesét fogok nektek mesélni ma este. Kicsit erős indítással. Aki myaudio 708DR tabletet vesz az inkább háljon szuvas fogú némileg nemi-beteg fostos nősténysárkánnyal! Na a mese:

Hős lovag kinek neve legyen most Pál, a kissé bugyuta de annál nagyobb szívű medve meg akarta lepni a kedvesét egy tablettel, pénze nem volt sok ezért nehéz helyzetben volt, de nagyon de nagyon meg akarta lepni a kedvesét. Elment a híres Mediamarkt vásárba hol őt egy kedves és biztosan jól képzett (ennek később jelentése lesz) vásári árus meggyőzte mennyire is jó vétel a MyAudio 708DR tablet Hős lovag kinek neve legyen most már mindegy, oda cammogott a vásári pénztárhoz, fizetett majd boldogan hazavitte kedvesének a szerzeményt. Nem is gondolta hogy...


Az első tablet nem kapcsolt be. Visszavitte kicserélték.
A második tablet állandóan lelaaaassssuuuulllltttt kifagyott és csendben eleszegette a memóriát.

Hős lovag kinek neve legyen Pál, a kissé bugyuta, de annál nagyobb lelkű hős az úr 2013 évének decemberében visszavitte használhatatlan gépet a vásárba, hű ismerősével a számítógépek nagy paplovagjával aki látatlanban csavarhúzó és ráolvasás mentesen is hardverhibára gyanakodott. Odaérkeztük után a vásárból az ott dolgozó kedves segítőkész leánykák kihívták a panaszosok asztalához a szakértőt, hogy mondjon okosakat a lovagnak.

Megérkezett az unott arcú istenadta. Majd olyan fitymálva bökdöste a gépet mint az orosz milliárdos a hamis Rolexet a Kankun-i piacon. Ránézett Hős lovagra kinek neve legyen Pál, elővette a szakértő nézését és csak úgy foghegyről megkérdezte, hogy mi a baja a tabletnek. Erre a hős elmondta neki, hogy ugyan semmi nem fut a gépen, mégis a memória 90% van leterhelve és ha nyomkodjuk egy kicsit akkor rögvest össze is omlik a beste. Felcsillant a szeme a vásár szakértőjének és bele süvöltött a hős arcába egy bűvös igét amelytől minden számítógépet használó Lovagnak összeomlik a rendszer, szégyenteljesen elkullog mint bukott politikusjelölt a nyertes beiktatási buliról.
– Biztosan illegális programot töltött rá, és onnan tudja mennyi RAM-ot használt el!

Hős lovag kinek neve legyen Pál, szemöldökét ráncolva hátrapillantott segítőjére aki először döbbenten nézett majd nyeldekelte röhögését. Hős aki eddig bugyuta volt, kihúzta magát, így elérte a jelentéktelen 196 cm-es magasságát, bájos mosollyal az arcán, és azzal az átható szeretettel teli tekintettel ahogy a román határőrök engedik be a magyar turistát Erdély irányába pihenni, megkérte a szakértőt aki annak látszott, hogy ugyan küldjenek már valakit az informatikai, és ne a kozmetikai vagy kitudja milyen osztályról. Erre a vásár szakértője sértődött hangján kikérte, hogy a pozícióját és szakértelmét ilyen buta Lovag merte megkérdőjelezni. Majd csendben jobbra el.

A kedves vásári dolgozó lány aki idáig csak mint statiszta állt, csendben tájékoztatta Hős lovagot, hogy hajlandóak garanciális szervizre ezek után felvenni a készüléket. Erre a lovagok akik nem mondják ki tablet, örvendeztek vala, és Robin kobzosát sem ették meg.

Elérkezett a karácsony, majd az újév. A betegnek semmi híre. Majd mielőtt januárnak idusára és a lovag csendes béketűrésének a végére gördült volna az időkereke, kapott a lovag egy üzenetet a vásárból, hogy kész a tablet. Ment is boldogan átvenni a gépet. Ahol a hölgyek egy papírt adtak, hogy szoftvert frissítettek ott a messzeségben és most már biztosan jó lesz. Ma este újra kezdte a beste.

A lovag erre megírta e mesét. Okuljatok rajta! Holnap harmadik kör!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elwood 2014.01.14. 10:49:38

"Aki myaudio 708DR tabletet vesz az inkább háljon szuvas fogú némileg nemi-beteg fostos nősténysárkánnyal!"

kipróbáltam, nem ugyanolyan

Hartmy 2014.01.14. 10:50:12

@atörökk: Akkor nászajándékba pistikét kapod.

AtiSnatch 2014.01.14. 10:50:16

@Hartmy: Múltkor atörökkel beleszartunk a zongorába, nem értették... Hova tart ez a világ...

@atörökk: néha azé majd kösd rá a világhálóra, hátha kap apdétet és nem sóhernorbist!

Atörökk 2014.01.14. 10:51:39

@Hartmy:
Persze, hogy komolyan gondolja. Mikor a sötétség találkozik a mérhetetlen elszántsággal :D

Hartmy 2014.01.14. 10:54:20

@AtiSnatch: Próbáltam kreatív lenni és én egyenesen a ventilátorba szartam... nem épp a Monalisa lett belőle, de azért elsőre háttérképnek nem rossz.
Meg nem értett művészek vagytok, mint a postoló.

@atörökk: Néha nagyon tudom utálni a szorgalmas hülyéket.

R.G.I 2014.01.14. 10:56:30

@Lencsés István: Ne kúrjál fel, hogy megint itt vagy te tanulatlan paraszt. Ha már helyesírási kioktatást próbálsz végezni, legalább azt a kurva iskolát jártad volna ki rendesen. Hülye vagyok baszdmeg. Etetem itt a barlangi troll-t-.-

AtiSnatch 2014.01.14. 10:57:13

@Hartmy: Lencsés István, aki még véletlenül se Pityu, a mi mesterünk!

Hartmy 2014.01.14. 10:57:28

@R.G.I: Ettől nem szabadulsz egy könnyen...

R.G.I 2014.01.14. 11:00:30

@Hartmy: Tudom. A tegnapi nap folyamán, próbáltam fényt gyújtani nála, de aki az alapvető nyelvtani szabályokkal nincs tisztában...Meg mostmár nagyon késő van. Kevésbé fog az agyam.

Hartmy 2014.01.14. 11:03:31

@R.G.I: Én is mondtam már neki, hogy olyat próbál oktatni, amit közülünk ő tud a legkevésbé, de nem nagyon vette figyelembe.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.14. 11:04:18

@R.G.I: aki ekkora kalap optimizmussal van megáldva az még sokra fogja vinni :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.14. 11:04:50

@zsiráfffff: Elvieg az állam generálja a törvényeket, amik mentén működik az adott ország. Illetve az államt az adófizetők tartják fent, akik nagy része fogyasztó. Azért tartják fent, hogy a közös szolgáltatásokat működtesse. Ez az ideális elképzelés.
Ha az állam felvállalta a fogyasztóvédelmet, akkor jó lenne, ha a fogyasztóvédelem védené is a fogyasztókat. Jelenleg félmegoldás van.

Atörökk 2014.01.14. 11:08:36

@R.G.I: @Hartmy:
Szerintem indíccsunk mozgalmot, hogy nevezzék át Schmitt-Lencsés Istvánra!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.14. 11:11:22

@ColT: igen. de az állam soha nem helyettesítheti a fogyasztó saját, személyes felelősségét.

nekem szétrobban az agyam attól, hogy minden nyúlbéla azt várja, hogy valaki/valami meg fogja őket védeni mindentől. nem lép ki az utcára, mert nem takarította el az állam a havat, rinyálnak mert mocskos az utca mert az állam nem takarítja fel a szart, ésatöbbi, ésatöbbi. "valaki csináljon már valamit, ez így nem állapot"- ezt óbégatják, közben kényelmesen vakargatják a töküket otthon. szerintem ez a bibi.

igi1 2014.01.14. 11:15:08

@R.G.I: én vagyok itt a troll te meg menjé anyádba

vissza

Hartmy 2014.01.14. 11:15:44

@atörökk: Én szobrot is állítanék neki...

@AtiSnatch: Nagyon úgy néz ki mint aki komolyan gondolja... sajnos. Egy ideig azt hittem troll, de nem, ő a megtestesült anti-nyelvtan.

Atörökk 2014.01.14. 11:15:58

@igi1:
Háttemeg? Ma se kaptál elemet a vibrátorodba?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.14. 11:16:17

@Hartmy: no tessék, éppen itt írtam le az ilyeneket: @zsiráfffff: , te meg belinkolod a prototípust :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.14. 11:17:45

@igi1: mi baj van? szétrázta a zumbaóra a frizurádat?

AtiSnatch 2014.01.14. 11:19:12

@atörökk: csak irigykedik, de szerintem félrement :D

Atörökk 2014.01.14. 11:20:04

@AtiSnatch:
Vagy félrenyelt. Izé, én kérek elnézést :D

igi1 2014.01.14. 11:20:13

@atörökk:
1. ne kérdezzél hülyeségeket ha látod, hogy NEM

@zsiráfffff: szerinted!? máma már korán reggel felb@sztak, mikor is akarnék kiállni, erre elémálltak a traktorral

@Hartmy: HARTMY

Atörökk 2014.01.14. 11:21:35

@igi1:
1. sose kérdezek hülyeséget.
2. csipkebokor vessző.

igi1 2014.01.14. 11:23:04

@atörökk: na ez igaz, ezzel én se tudok vitatkozni

akkor hülyeség helyett ilyeneket írok

szóval ide nekem egy troll - egyént hadd csináljam ki

Hartmy 2014.01.14. 11:24:44

@igi1: Beülsz arrébb állsz, szabad az út :) Ne piszkáld fel az agyad korán reggel délben :)

@atörökk: 3. mondatkezdés NATYBETŰ! Mert tökömöccse letépi a fejed és nyelvtankönyvet fog a gyomrodba hányni miközben helyesírási szabályok mantrázik helytelenül!

igi1 2014.01.14. 11:26:26

@Hartmy: ja egyébként azon tanakodom már egy jóideje hogy mi a kurvának jó egy hajlított tv.

?

igi1 2014.01.14. 11:28:53

Egyébként meg ha húszezer ha negyvenezer, ha elromlik, CSERÉLJÉK KI első szóra ugyanolyanra.

Pont.

Hartmy 2014.01.14. 11:30:51

@igi1: Nagy átmérőnél van egy kis értelme, mondjuk olyan 130 centi felett talán ha a család 90%-ban szemben ül a tv-vel. Minimálisan (ínyencek szerint nem is annyira minimálisan) életszerűbb képet ad a hajlított panel, persze csak akkor ha szemben ülsz vele. Ezenfelül semmi...

Hartmy 2014.01.14. 11:32:19

@zsiráfffff: www.av-online.hu/pictures/gallery/samsung-ces-2013_2013-01-09/samsung_hajlitott_ives_oled_tv_4.jpg

Persze ha digi-t néz rajta az ember, akkor eleve felesleges, mert csak jó minőségnél van értelme.

igi1 2014.01.14. 11:34:50

@zsiráfffff: mint van a tv, csak el van hajlítva mint a hajlított fényképtartó

vagy a behajlított papírlap

@Hartmy: én se nagyon értem mert hajlítva is ugyanannyi helyet foglal

ráadásul ez az, hogy olyan pontot kell találni a lakásba, ahol pontosan szembe vagy vele, mert ugye oldalra már nem olyan hatás ér

de azt meg hogy, ha van pl. két házaspár, érted, ki van középen? :P

nemhogy inkább valami hologramos tv-t találnának ki, vagy mittudomén

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.14. 11:36:22

@zsiráfffff: Részben igaz... Ez megint csak az, hogy az állam végezze el a feladatát. Nem többet, csak a feladatát. És az az állam feladata, amit felvállal...

Nyilván mindent nem csinálhat az állam, de azért az sem megy, ami itt van, hogy gyak. semmi nem működik. 50% feletti adóelvonásnál ez nagyon gáz. Ha kis adóterhek lennének, egy szava nem lehetne senkinek, hogy szar az egészségügy, vagy nincs elég rendőr. De így?

igi1 2014.01.14. 11:37:14

egyébként a legmurisabb az összehajtogathatós tv lenne és a legpraktikusabb is
két -három részbe
és szállítható is lenne persze, a lakásba bárhová lehetne tenni, vinni, de ilyet persze nem találnak fel, erre a hajlíthatósággal jönnek b+

Hartmy 2014.01.14. 11:37:58

@igi1: Nem is az a lényeg, hogy mennyi helyet foglal.
Ez a baj vele, hogy úri huncutság, mert tényleg szép képet ad szemből, kicsit oldalról meg már ugyanaz mint a többi. Azért 20°-nyi extráért szerintem nem éri meg.

Ki lenne a középen? A nők. :D

igi1 2014.01.14. 11:39:58

@ColT: én nem tartom magam annak, mégis minden fórumon annak mondanak :P

nem is vagyok túl népszerű bizonyos helyeken már

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.01.14. 11:40:57

Látom, ismét javítottak a blogmotoron.
Mosmá a kommenteket is összefossa.

helianthus 2014.01.14. 11:42:30

@Hartmy: "Ki lenne a középen? A nők. :D "
Látod, tudsz te, ha akarsz! :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.14. 11:42:42

@Hartmy: @igi1: ez szar, nem lehet rárakni a virágcserepet.

@ColT: igen. node beledugni a fejüket a tilóba aztán rinyálni, hogy lecsappant a penge??? kicsit képzavar, de érted :D

helianthus 2014.01.14. 11:43:30

@igi1: @atörökk: mindig könny szökik a szemembe, amikor bimbózó romácot látok virágba borulni.
Hüpp!
Örülök nektek. :)

kawaii malac 2014.01.14. 11:44:23

@igi1: Lehet, lánykérőbe jöttek.

igi1 2014.01.14. 11:45:38

@zsiráfffff: de akkor ti zsiráfok miért vagytok szívtelenek? :P

@helianthus: há tudod, hogy én csak utánad jöhetek :)

@vv malac: fene se értheti ezt a témát

helianthus 2014.01.14. 11:47:34

@vv malac: tényleg! Ez a Lükelina meg anyázott nekik és kikerülte őket nagy gázfröccsel, hiába kiabáltak utána, meg lengették a virágcsokrot....
@igi1: ezt nem tudtam. Mióta van ez így és nekem miért nem szóltak erről? :O

Hartmy 2014.01.14. 11:47:40

@zsiráfffff: Nem mondtuk, hogy praktikus... ellenben szar.

@helianthus: igyekszem :)

igi1 2014.01.14. 11:49:42

@helianthus: legalábbis csak a töröknél! :)

ott fordított sorrend van érted

a csendes többségnél én vagyok az első, mint ahogy hagyma is kifejtette

de ugye a török meg nem a csendes többségbe tartozó egyén

helianthus 2014.01.14. 11:52:39

@Hartmy: ügyes vagy. Gyakorolj csak, menni fog. :}
@igi1: szép védés. Megnyugodtam. Már asszittem megszálltak az ufók és összekuszálták a szürkeállományodat. Jó, hogy nem így van.
Egyébként meg láttam én már fűben nyuszit, szóval lehet, bejössz atörökknek, csak álcázza ezt a dolgot, mert szégyelli. :)

Hartmy 2014.01.14. 11:54:30

@helianthus: mert a török egyébként olyan szégyenlős típus.

helianthus 2014.01.14. 11:57:46

@Hartmy: őőőő...hát igen, itt egy kis hiba van a számításban. :)

Atörökk 2014.01.14. 12:02:03

@Hartmy: @helianthus:
Igenis kilométerről ordít rólam, hogy kibaszott gátlásos vagyok, na!

igi1 2014.01.14. 12:08:07

@Hartmy: ajjaj már te se hiszed el egy szavát se, mi!? :P

Manyecska 2014.01.14. 12:13:13

Tudnék mesélni. De egy idő óta a mesékben sem hiszek /:D/ mondatvége szmájli b+

igi1 2014.01.14. 12:14:31

@Szőkenő Szarvas: pedig a mesékben legalább mindig tudták, mi a dörgés

ma meg!?

már d@gni se tudnak rendesen

Hartmy 2014.01.14. 12:14:42

@igi1: Én mindent elhiszek... :D ma már semmin sem lepődök meg :D

Lencsés István 2014.01.14. 12:21:01

@AtiSnatch: Az üdvözlet .... Elég baj hogy nem veszed észre .... Van mit . A témával kapcsolatban megírt tényemre tudsz mit reagálni , vagy csak trollkodsz ?

@R.G.I: A rólam kialakított véleményed nem érdekel , mert hazugság . Tanulatlan ? :O :D Diplomával , érettségivel , meg két szakmával ? :O :D Akkor aki nálam kevesebbet ért el , az mi ? :O :D Kötőszóval ( ha ) nem kezdhető mondat . Nem oktatok , alapdolgot várok el , van különbség . :) ;) Kijártam , 5 - ös nyelvtan érettségivel , szóval erről IS ennyit . :) ;) Névvel nem lehetek troll , te vagy a troll , mert nem a témával kapcsolatban megírt tényemre reagáltál . Mondatvége pont .

Manyecska 2014.01.14. 12:24:35

@igi1: :D @Lencsés István: Beszéljünk inkább az érzelmi intelligenciáról, javaslom..!!! /EQ/

Hartmy 2014.01.14. 12:26:46

@igi1: Melyik mesében d@gtak? :O

Lencsés István 2014.01.14. 12:31:23

@Szőkenő Szarvas: A rövidítés szint alatti . A témáról beszéljünk , én nem trollkodom .

Trollológus 2014.01.14. 12:31:34

@atörökk: most vezessem le itt is a felelősségi viszonyokat?

@AtiSnatch: utánanéztem mindkettőnek.

@zsiráfffff: " az állam a nagy rózsaszínű csupaszív angyalka akinek az a dolga, hogy a polgárnak ne kelljen gondolkozásra pazarolnia az agysejtjeit, ugye?

ezért tart itt ez a világ."

Mint fentebb írtam, utánanéztem mindkettőnek. Nem vagyok már mai gyerek, tudom, mire használni az agysejteket. De az első akkor is a játékszabályok tisztázása, hogy először az állam játsszon tisztán, aztán a gyártó majd a forgalmazó. Ahogy ez normális, POLGÁRI társadalmakban megvalósul.
.
NA itt jössz te, hogy ezért tart itt a világ (pontosabban Magyarország).
.
Megjegyzem, azért nem is rossz a helyzet, hiszen 2-ből kétszer csont nélkül visszavették a terméket és vissza is fizették (igaz, a METRO-ban kellett némi "ráhatás").

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.14. 12:37:40

@Trollológus: a polgári társadalom azért az ami, mert a polgárok felemelik a punnyadt seggüket a kanapéról és kimennek elmondani a véleményüket, nem a homáron nyígnak.

Manyecska 2014.01.14. 12:38:47

@Lencsés István: Szint alatti? Nem baj, fő az egészség.

Lencsés István 2014.01.14. 12:47:23

@Szőkenő Szarvas: Igen az . Nem egészséges . A témával kapcsolatban megírt tényemre tudsz valamit reagálni , vagy csak trollkodsz ? Trollkodásra legközelebb nem reagálok .

Hartmy 2014.01.14. 12:53:55

@Szőkenő Szarvas: Egyébként mi volt a témával kapcsolatos tény, amit megállapított? :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.14. 12:56:08

@Szőkenő Szarvas: ilyen nincs b+ :D olyan akarok én is amit a pistuka szív!!!

@Lencsés István: otthon főzöd vagy a spanod hozza reggelente?

Trollológus 2014.01.14. 12:56:57

@zsiráfffff: én hol nyígtam a homáron? Olvastál egy posztot tőlem valamikor? Mert én nem emlékszem ilyesmire. Ha bajom volt, kimentem és elintéztem, akár "ráhatással" is. Az elméleti felelősségi viszonyokról beszéltem eddig, valamint saját tapasztalataimat írtam le, nem siránkoztam, de úgy látom, ez nem tűnt fel.

Minden választáson szavazok, viszonylag aktív politikai életet élek. Időnként tüntetéseken is részt vettem. Ezen felül nem tudom, mit tudnék még tenni hazám sorsának jobbrafordulásáért.
.
Apropó, te mit teszel az ügy érdekében? Mert ahogy látom, a homáron jóval gyakrabban fordulsz elő nálam.

Lencsés István 2014.01.14. 12:57:44

@zsiráfffff: Mondatkezdés nagybetű . Nekem nem spanjaim vannak , hanem Barátaim , de te ezt nem értheted , mert trollkodsz , és nem a témával kapcsolatban megírt tényemre reagálsz ....

Trollológus 2014.01.14. 13:08:35

@zsiráfffff: olvastam. Nem derült ki a kommentből egyértelműen, de mivel konkrétan nekem lett címezve, ezért magamra vonatkoztattam. Máskor fogalmazz légyszíves egyértelműen a mondatod alanyával kapcsolatban!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.14. 13:14:51

@Trollológus: igenis, értettem és ezúton kérek elnézést, igyexem pótolni hiányosságaimat és rendeltem egy extra zsák hamut is. eltávozhatok vagy van még valami amire különös gondot kell fordítanom a jövőben?

Manyecska 2014.01.14. 13:24:10

Mondom utáltam a macskákat. Főleg a kanokat.:D

Trollológus 2014.01.14. 13:51:23

@zsiráfffff: :D

Ha már így megkérdezted, esetleg egy 40 e alatti táblagép nevét ideírhatnád, aminek abszolút pozitív az értékelése legalább 3 mértékadó oldalon (Mobilarena, Wikitech, a harmadikat rád bízom)...

Előre is köszönöm fáradozásaidat, ha adsz egy számlaszámot, vatikáni offshore számláról tudok utalni, helyi valutával.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.14. 13:57:03

@Trollológus: én csak a saját értékelésemnek hiszek, odys tabletem van, kicsi és ócsó ellenben három éve megy. ha akarod otthon megnézem a pontos nevit is.
bőven negyven alatt volt, annyira, hogy inkább harminc. nem mondom, hogy csúcsgép, mert messze nem az, de megbízhatóan lehet rajta tötyögni, nincs elromolva. kicsit lassú már, de végülis ráérek.

Trollológus 2014.01.14. 14:50:16

@zsiráfffff: hmm, megfontolandó... Meg lehet, indítani kéne egy társblogot "Gyűjtögető Homár" néven, ahol a posztoló fikázása után a kommentcsapat a fenti mintádra megoldási javaslatokat tesz a naiv ügyfél átverésének jövőbeni elkerülése érdekében. :)

gabors 2014.01.14. 16:20:16

@ColT: rosszul gondolod amire sok panasz avval a markaval nem dolgoznak tobbet tobb okbol de legfokeppen mert egy ceg es a sajat hirukre vigyaznak...

csak otletkent mondtam ott megszoktam nezni hogy masoknak mi a velemenye.

de 20000 forintert megis mit vart foleg ha ez mar adot is tartalmazo ar igy $75-ra saccolom

gabors 2014.01.14. 16:27:34

@Trollológus: na most meg kiabalsz ..

mint emlitettem sima google magyar nyelven annyian szidjak hogy aki ezutan megveszi meg is erdemli

amugy nagyon oda vagy a fogyaszto vedelemer... az allam vagy egy allami intezmeny nem tud gondolkodni helyetted.

ha 20000 penz nem gond akkor koltsd el annelkul hogy tajekozodnal vannak akik ennyit tankolnak hetente ...

ha 2000 penz gond akkor jobban megnezegedhetted volna MIELOTT megvetted es nem utolag sirankozni fogyasztovedelemert ... meg homarba be

most komolyan ha kb ennyi energiat olt volna a Pal lovag MIELOTT tablet-et vett mar megerte volna mint a fenti mesebe... mondjuk akkor ez a fasza homar cikk sem szuletett volna meg es mi sem tudnank fikazni a lovagot es TE SEM TUDNAL nagybetukkel ordibalni

encir 2014.01.14. 17:11:53

Nekem se volt sok pénzem, körülnéztem neten és a DPS Dream 7-et választottam 17 ezerért. Fél éves, még működik. A fiamé meg már egy éves. Sajnos a szerencsétlen egyszer ráült,a képernyője megtört, de egérrel vezérelhető, bár így végül is elvesztette eredeti funkcióját.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.14. 17:25:00

@Trollológus: ugyan. itt is benyögjük, hogy kinek mi vált be. a posztoló meg azért van ekézve mert idióta volt, ez a palika meg különösen.

ja, odys xpress, guglizd meg. használtan most 27ezer, újat nem találtam, nem mai darab.

R.G.I 2014.01.14. 18:02:43

@Lencsés István: Ha alapvető nyelvtani szabályokat nem ismersz akkor úgy gondolom, sürgősen hagyd ott mindkét munkahelyed, és a "diplomádat" valamint "érettségidet"(na ez nevetséges) is add szépen vissza. Állításom mely a tiéd ellen leledzik, vitán felül áll, bárhogy is erőlködsz, Mindíg nekem lesz igazam.

megamenn 2014.01.14. 18:38:19

Ha valami tanulatlan bunkóparaszt suttyóföldi tahó -aki véletlenül sem amerikai- nemtunná, eeemondom, hogy a Denver vs Szándiégó meccs eredménye 24-17. Bár kurvára unatkozom, de mégsenem tettem egy kanyi dollárt egyik csapatra sem.
De a témánál maradva, határozottan állítom, hogy a pina JÓ!
atörökk? bekaphattya !4!!44!!444!

Atörökk 2014.01.14. 18:51:04

@megamen:
A fogasgerék, egy fehér czápa, esetleg egy megvadult nílusi krokogyélus, ízlés szerint, az!444!!

Atörökk 2014.01.14. 19:02:18

@megamen:
lencsés istván. Többet nem segítek.

Trollológus 2014.01.14. 19:26:44

@gabors: nálam a nagybetű nyomatékosítás, nem ordibálás. Ha meg olvastad volna többekkel folytatott eszmecserémet, akkor olvashattad volna, hogy tájékozódtam. Az pedig, hogy még mindig nem érted, mi a fogyasztóvédelem és a felelős szemlélet lényege (pedig többször is kifejtettem, nyugodtan keress vissza - 5 perc), az már nem az én hibám.

megamenn 2014.01.14. 20:01:22

@atörökk: jóvnanvazze, én barátilag buziztam, deakkó ittvan nesze: Ede!

Atörökk 2014.01.14. 20:03:02

@megamen:
Ó, hogy utazzál a Gastlandba Oranzsvéjjel!44!!

R.G.I 2014.01.16. 08:43:24

@igi1: "én vagyok itt a troll te meg menjé anyádba

vissza"
Kedves Igi.

Legalább valami értelmeset szóltál volna hozzá. De nem, anyázni kell. Légyszíves az elkövetkezendőkben kímélj meg a nettó fogyatékosságtól. Köszönöm.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.01.16. 09:49:43

@R.G.I: Ne haragudj rá, ez nála a szeret jele. Vicces akart lenni, nem komolyan gondolta.

R.G.I 2014.01.16. 09:57:23

@atpijkamo: Értem a humort, néha meg nem:P

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.01.16. 09:57:32

@megamen: "@atörökk: jóvnanvazze, én barátilag buziztam, deakkó ittvan nesze: Ede!"

:))

Azon gonolkodom, ezt a párbeszédet a világon még hányan értik meg...

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.01.16. 09:59:03

@R.G.I: :)) Jóvan, na. Igasságost ílyennek szeretjük.
süti beállítások módosítása