Folytadódik a kényszerregisztráció az Elműnél, miután fondorlatosan kinyírták a közvetett távszámlázást a Díjnetnél:
Sajnálattal kell arról tájékoztatnunk, hogy korábbi e-mailünkben leírt kiegészítő szolgáltatásunk, melynek keretében az ELMŰ-ÉMÁSZ számlák további Díjnetes kezelését tettük lehetővé, működésképtelenné vált. A szolgáltatás meghiúsulásának oka, hogy az ELMŰ-ÉMÁSZ honlapján váratlanul megszüntették az elektronikus számlák e-mailben történő küldésének funkcióját.
Azaz csak folytatódna, mert az Elműnél természetesen az emberek egy részének nem sikerül regisztrálni, annak ellenére, hogy elvileg már minden böngészővel működik az oldaluk. Akinek sikerült regisztrálnia, se járt sokkal jobban. László például kapott egy részszámlát, amit 5 napon belül kellene befizetnie. Írt az ügyfélszolgálatnak, akik visszaküldtek egy sablonlevelet, ennyire lehetnek képben:
Tisztelt ELMŰ! Érthetetlen számomra az Önök számlázási és teljesítési határidő módszere. A részszámlát kézhez kapom: 2014.január 28-án (este, mivel napközben dolgozunk), melynek teljesítési határideje: 2014.február 03. A dátumok szerint 5 naptári nap, illetve 3 munkanap áll rendelkezésemre, hogy kiegyenlítsem a számlát. Az Önök Kereskedelmi Üzletszabályzatában viszont 8 nap szerepel a számla kiegyenlítési idejeként. Kérem, szíveskedjenek tájékoztatni panaszom kivizsgálásáról.
Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton szeretnénk tájékoztatni Önt arról, hogy 2013. április 1-től elektronikus mérőállás bejelentését kizárólag díjmentes Online Ügyfélszolgálatunkon keresztül teheti meg. Április 1. után az elmu@elmu.hu / emasz@emasz.hu e-mail címre érkező mérőállás-bejelentéseket sajnos nem tudjuk fogadni, az oda érkező adatok nem kerülnek rögzítésre. Internetes ügyfélszolgálatunkon azonban a nap bármely időszakában, gyorsan és kényelmesen bejelentheti havi óraállását, sőt a rendszer azonnali visszajelzést is ad Önnek a mérőállás rögzítésének sikerességéről.Online Ügyfélszolgálatunk használatához nincs szükség másra, mint egy gyors regisztrációra alábbi elérhetőségeinken. Kérjük, regisztráljon már most! Online Ügyfélszolgálatunk elérhetősége:
ELMŰ fogyasztók részére: https://ker.elmu.hu/
ÉMÁSZ fogyasztók részére: https://ker.emasz.hu/
Amennyiben nincs lehetősége interneten keresztül bejelenteni mérőállását, megteheti telefonon is, az ingyenes hívható 06 80-202-938-as telefonszámon.
Köszönjük együttműködését!Tisztelettel,
ELMŰ-ÉMÁSZ Ügyfélszolgálati Kft.Önök elolvassák egyáltalán a beérkező leveleket? Tegnapi levelemre az alábbi "választ?" kaptam! Azt gondolom, érdemes kiposztolni a netre az Önök kommunikációját. Ettől függetlenül továbbra is várom levelemre az arra reagáló választ.
László
Rosszindulatú Vászka 2014.01.30. 11:59:05
Sasfióka 2014.01.30. 11:59:12
zdanee 2014.01.30. 12:00:27
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.01.30. 12:05:18
Atörökk 2014.01.30. 12:07:42
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.01.30. 12:08:08
Ez má bisztos?
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.01.30. 12:08:58
attilahawks · http://goo.gl/M7Tq4i 2014.01.30. 12:09:25
off
Amerikában nem tudom, hogy megy ez, de ezen a sztorin tuti meglepődnének. Egyéb élményekről itt olvashattok (angolul van):
challengeoflearningusenglish.blogspot.hu/2014/01/my-american-life-part-two.html
Rosszindulatú Vászka 2014.01.30. 12:13:03
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.01.30. 12:17:35
Rosszindulatú Vászka 2014.01.30. 12:22:14
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.01.30. 12:24:42
Rosszindulatú Vászka 2014.01.30. 12:42:25
igi1 2014.01.30. 12:44:18
mellyezzünk tovább
pesten van éjjel-nappali posta is
álljá sorba, ha reklamálni bezzeg van időd
igi1 2014.01.30. 12:47:08
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.01.30. 12:51:14
Naugye. Nyugtával (nem számlával) dícsérjük a napot.
Rosszindulatú Vászka 2014.01.30. 12:51:26
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.01.30. 12:51:35
AtiSnatch 2014.01.30. 12:54:25
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.30. 12:56:18
igi1 2014.01.30. 12:57:35
@Kellemes Zérókomponista: minek kérdezel hülyeségeket, ha egyszer tudod a választ.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.30. 12:58:14
Tisztviselőtelep 2014.01.30. 12:58:51
Csakszólók!
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.01.30. 12:59:04
Nem, mer akkor nem tuggyuk, hol tartunk.
Meg külömbe is a blogmotor nemzeti kincs, hozzányúni tilos!44!
igi1 2014.01.30. 12:59:07
A homár ezentúl kapitulál, és óvodás baromságokkal fog jönni, miszerint panaszkodnak, hogy kinek mire jut ideje, és mire nem, meg hogy mit akart venni, és mit nem.
HGogy a döglött egeres csirkemelles sztorit átengedte a velvetnek, AZ SZÉGYEN, és emiatt haragszok a homárra.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.01.30. 13:00:06
Oszt mér-e?
Tisztviselőtelep 2014.01.30. 13:01:51
Mert Sünetel a regisztráció.. ugye :)
Rosszindulatú Vászka 2014.01.30. 13:02:54
igi1 2014.01.30. 13:05:27
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.01.30. 13:05:49
gabors 2014.01.30. 13:07:12
miert rossz az ha direkt elektronikusan lehet fizetni a felhasznalt delejert ...
multkor a csoportos benemszedes mizera ...
tessek akkor most lehet direktben ...
AtiSnatch 2014.01.30. 13:08:49
szopogassad... :)
igi1 2014.01.30. 13:17:50
faluhelyen most embercsökkentés van a divatban a postán. Pl. három emberből délután 1 ember van szolgálatba, és délelőtt se azzal foglalkoznak, amivel kéne, pl. rendszeresen van olyan, hogy a két kasszában senki sincs, mer a postásokkal pofáznak egy szobában.
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.01.30. 13:25:23
Az egeret meg ki tudja ki értesültkaptameg hírileg előbb értesült. Ezért nem a jackyllt kell feltétlenül ekeszántani, ettől függetlenül szar a Homárd már, mert EL VAN HANYAGOLVA. Át kell adni a kezel-felügyeleti jogát másnak, ki a lelkén viseli a gazságokról való közösségitudósítást.
igi1 2014.01.30. 13:29:05
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.30. 13:45:17
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.01.30. 13:52:04
Atörökk 2014.01.30. 13:54:00
Itten meg dülled. Az jobb? :D
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.30. 13:56:52
igi1 2014.01.30. 14:17:20
De visszatérve a témához, ez egy ördögi kör. Le kell szoktatni a népet a KÉNYELEMRŐL. Álljanak a buszokon, a metrón ne legyen hely, ahová leüljön a parasztja, álljanak sorba a postán, és ne fizessenek a neten keresztül, továbbá mi az, hogy nincsen arra ideje, holott a fontos dolgokra, és a szarni muszájra bezzeg van, meg arra is van, hogy elszívjad azt a büdös cigarettát más pofájába, hogy is van ez, kéremszépen.
Szóval, a te szavaiddal élve, vesszen a férgese, meg igenis, ha aszongyák, hogy CSEKK, akkor KUSS, és fizesd be csekken, te paraszt, azért van, te szopjál, nem kicsit, nagyon, jogod van kussolni, ezért jogállam, b+. Nem azért, hogy interneten keresztül zaklasd a szolgáltatót, gondolván, hogy van azoknak idejük arra, hogy odafigyeljenek az egyedi igényeidre, hát mit is képzel ez a szerencsétlen lúzer, akinek arra bezzeg rohadtul nincs ideje, hogy időben átvegye azt a k.va levelet, azt viszont elvárná a másiktól, hogy az emailjeit elolvasgassa, és ne sablonlevelet kűggyön. Hogy is van ez? Szóval csak odafelé működik a dolog, a visszacsatolással már problémák jelentkeznek, mi!? Az ilyet azonnal fel kéne akasztani, hogy ne rontsa már a levegőt, pláne ne zaklassa a szolgáltatót, ha egyszer meg van mondva, hogy csekk, akkor fizessen csekken, és punktum, még egy értelmi fogyatékos is képes felfogni azt, hogy fizessen úgy, ahogy mondják neki, b+.
Oszt a gyökérje még nem elég, hogy pattog, hogy márpedig ő akkor se fog elmenni a postára, ha megdögöl se, ráadásul a homárra felnyomni, na arra van ideje, meg másolgatni, és rinyálni a sablonlevél miatt, hogy márpedig neki NEM JÁR külön elbánásmód, egyedi seggny@lás.
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.01.30. 14:24:12
A szolgáltatók annyit vernek rád, amennyit akarnak, csak az alkalmat keresik. Mondjuk egy elromlott mérőóra.. Addig húzzák a cserét ameddig csak tudják, utána meg önkényes átalány alapján a nyakadba varrnak százezren felül is akár, simán. Végül nem írtam homárd posztot belőle (pedig, ugye, hogy milyen jó lett volna), de lófasz nem történne, akkor se.. Most lehet visszafele perelni a pénzt, ami vicc. Ebből se lesz semmi. Megtehetik.
igi1 2014.01.30. 14:32:23
De beszéljünk a szolgáltatókról, arról, hogy szolgáltatók is megérnek egy misét, meg a Díjnet is.
Elmagyarázom, hogy is van ez. Ugye, a Díjnet VÉRSZEMET KAPOTT, látvány, mennyi ügyfél fizeti rajtuk keresztül az ELMŰ-nek a számlát. Minden ezért van, mer a sok lusta ember nem fizet csekket, merhogy az drágább, ugyebár, és időtrabló tevékenység.
Namármost, ugye a DÍJNET MEGTEHETI, hogy többet kérjen, és miért ne kérne többet, LEHET POFÁTLAN, elvégre a tranzakciók nagy része rajta keresztül történik, és nehogy már ő ne járjon jól. Ez viszont azt eredményezi, hogy az ELMŰ-nek TÖBBET KELL FIZETNIE, ami meg senkit nem érdekel, pláne nem a fogyasztókat, hiszen a fogyasztók és a Díjnet érdeke ugyanaz.
Tehát a DÍJNET emelni akar, és durván akar emelni, mert megteheti, minden év elején mindenhol ez a harc, a szolgáltató, és a szolgáltatást igénybevevő között. Namármost, ugye az ELMŰ SZAR HELYZETBE VAN, a Díjnet emelése miatt, mit választ tehát?
Pofán b@ssza a kedvesügyfeleket, úgyis elkényelmesedtek, hozzászoktak a jóhoz, meg mit is képzelnek arról, hogy majd nekik jó lesz, és az ELMŰ meg így még kevesebbet zsebelhet be a csókosoknak.
Kedvesügyfél megrohadhat, ahol akar, de akkor se fizet az ELMŰ a DÍJNETNEK TÖBBET, és punktum. Namármost, a kedvesügyfél két dolgot tehet: vagy tudomásul veszi, hogy csekk, vagy válthat más szolgáltatót, ha lenne ugyebár. Pattoghat akármennyit, TUDOMÁSUL KELL VENNI, hogy az elmű nem fog fizetni a Díjnetnek, mer ugyebár ez zsarolás kategória már. A Díjnet aszitte, hogy jól fog járni, és lehet pofátlan, csak azt nem vette számításba, hogy a kedvesügyfél csak annyit tehet, hogy TUDOMÁSUL VESZI a döntést, amit az elmű hoz, hiszen más szolgáltató NINCS.
Summa summárum, a DÍJNET SAJÁT MAGÁT CSINÁLTA KI azzal, hogy pofátlan módon, többet akart kérni a szolgáltatásért, amit eddig is nyújtott, és az meg senkinek sem számít, hogy mit akar a kedvesügyfél, annak jogában áll megrohadni.
igi1 2014.01.30. 14:49:19
Hát az a videó ma nagyonnagy, ahogy sipítol, meg rugdossa a lábát a földön, meg ahogy odaszól a nyanya, hogy milyen modor ez mégis, kéremszépen, de azért nem mer mást tenni. :P
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2014.01.30. 15:03:40
Aki nem akar szopni a
csekkel és nem sikerül
a reg sem, fizesse elmű
számláit bankautomatán!
®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®
Mondjuk ott meg az a szívás, ha a kártyádat megeszi a masina.
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2014.01.30. 15:04:42
©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©
Aki nem akar szopni a
csekkel és nem sikerül
a reg sem, fizesse elmű
számláit bankautomatán!
©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©
Aureliano Buendía 2014.01.30. 19:35:38
@poszter: egy automatikus válaszlevelet nem felismerni azért elég lúzer dolog.
Zeeze 2014.01.30. 20:49:56
Regisztráltam a Telekomnál és otthagyom az elműt. így a számláimat továbbra is a távszámlán tudom befizetni (sztem az jobb is a díjnetnél)
Zsuzsanna Császár 2014.01.31. 00:16:47
. Pár nap múlva jött a sajnálkozó sablon levél, de egyben döntesem tudomásulvétele, és ígéret, hogy jön a számla, jön a csekk.
Majd- mintha mi sem történt vola, megkaptam először a fenti levelet, majd egy másikat, hogy mivel nem eltem a felajánlott regisztrációs lehetőséggel, hát akkor elestem ettől a nagyszerű, korszerű ügyintézési lehetőségtől, bibibí.
Mi vaaan?? Én mondtam le azonnal, és kértem csekket, hadd tanuljon az a derék szolgáltató.
Erre kommunikációs gurujuk kiküldeti velük azt amit..Elképesztő ostobaság..
zrx_xzr 2014.01.31. 05:33:48
ProsTata 2014.01.31. 15:02:38
Ezt most mire írtad? Az ELMÜ-ről van szó. azt ott sem tudod. Ha meg már fikázunk, a dijnet jobb, mint a tavszamla... Egyértelműbb gyorsabb, ezért kényelmesebb. Csak hát az tény, hogy a T-mobile számlát a dijneten nem tudom fizetni...
Visszatérve az ELMÜ-re nagyon kezdetleges az online fizetés náluk, legalábbis én kártyával ezt tapasztaltam. Az OTP online termináljához csatlakoznak, de a kommunikáció visszacsatolás nem tökéletes. Ha befejeztem és engedélyeztem a tranzakciót, akkor lefagy a rendszer. Már rég megjött a visszaigazoló sms a kártyakibocsátómtól, az OTP oldala még mindig befagyva, mert nem tud visszairányítani az ELMÜ honlapjára. Ja és közben azzal ijesztget, hogy ha megszakítom a folymaatot, akkor meghiúsul a tranzakció.
Ilyenkor mégsem lehet mást tenni, mint az egész böngészőt becsukni és újra bejelentkezni, hogy ellenőrizd az ELMÜ oldalán is, hogy rendben volt-e, másrészt, hogy újabb számlát tudjál utalni. ÉN 2-3 számlát utalok egyszerre rendszeresen és nagyon tele van már a t*k*m velük! Ja és ez azzal a böngészővel, amit hangsúlyozottan támogatnak!
zrx_xzr 2014.01.31. 15:08:59
Aureliano Buendía 2014.01.31. 15:18:39
Ha nem fizeted a magenta színű áramot, akkor a Té korlátozza a net hozzáférésed, míg nem fizetsz, vagy hogy van?
zrx_xzr 2014.01.31. 15:27:47
zrx_xzr 2014.01.31. 15:30:27