Gábor bedőlt a klasszikus trükknek, és telefonos zaklatásra belement, hogy 1-2 nap alatt feltöltőkártyásról előfizetésesre váltsák a csomagját. A művelet valahogy félbeszakadt:
A vodafone-nal történt szerződésmódosítási ügyem tapasztalatait osztanám meg, hátha mások okulnak belőle. Történt ugyanis, hogy bár nem szokásom, de meghallgattam egy telefonáló ügynök ajánlatát, amely még tetszett is. Feltöltő kártyás csomagomat előfizetésesre cseréltem, bár később a sok huzavona miatt megbántam.
Első levelemet 12.12-én írtam a Vodafone ügyfélszolgálatának, esetemet részletesen leírva:
„Tisztelt Vodafone!
P. Gábor vagyok, vagy ahogy önök ismernek 06-xx-xxx-xxxx, és panasszal élnék. Történt 2013.10 havában, hogy kedves telesaleses munkatársuk felhívott egy kedvező ajánlattal. Jelenleg feltöltő kártyás ügyfél vagyok és ő rábeszélt egy kedvező előfizetéses csomagra, hozzátéve hogy csak most lehetőségem van kapni tőle egy ingyenesen hívható számot előfizetésem mellé. Ebben meg is egyeztünk, és kollegájuk tájékoztatott a továbbiakról, miszerint a kártya futárral történő kiszállítása után rögtön – ami előreláthatólag egy hét - aktiválni tudom azt, és még a régi számomat is megtarthatom. Csak mégegyszer 2013.10 hónap végén történ.
2013.11.15-ikén ki is szállította a futár, de az ember erre is számított, hiszen ünnepi hét volt közben minden csúszik, ezzel nincs is gond. A szerződés maga 2013.11.05.-ikei dátummal szerepel, de ez mellékes.
És akkor a lényeg: 1. A kártya nem hogy akkor, azóta sem aktiválható – kollégáik segítségével sem, ld. később.
2. A 1270-es telefonszámon a kollegák – akikkel 3-szor beszéltem azóta – különböző „hasznos” információkkal láttak el, elnézést, de néhányat írok csak le a teljesség igénye nélkül: - „Ez egy folyamat (mármint az aktiválás) –, és várni kell 48-72 óra között.” –ok, vártam, nem történt semmi „Biztos még nem ért vissza a szerződés a központba, várni kell MÉG VALAMENNYIT” és legutóbbi, 2 héttel ezelőtt: - „Hát ez nem is ehhez az osztályhoz tartozik, de továbbítják a panaszom a társosztály felé, majd ők keresnek.”
Azóta személyesen is felkerestem a szegedi Árkádban található Vodafone üzletet, ahol szintén nem tudtak segíteni, panaszomat továbbítják, és pár nap múlva hívnak, ez egy hete történt.
Szóval a kérésem a következő: Mivel Önöknek, mint Vodafone semmilyen szerződésben foglalt szolgáltatást nem sikerült felém aktiválni, így elállnék a szerződéstől, aminek azt gondolom jelen esetben nem lehet akadálya. Még egyszer tehát szeretném kérni a 11.05-ikei szerződés semmisnek tekintését.
Előre is köszönöm, GYORS és SZAKSZERŰ panaszkezelésüket ügyemben.
Üdvözlettel: korábbi elégedett ügyfél, Gábor”
Első levelemetre 01.04-én kaptam választ:
Tisztelt Úr, kedves Ügyfelünk!
Hivatkozva a 2013. december 12-én érkezett elektronikus levelére, az alábbiakban küldjük válaszunkat. Mindenekelőtt engedje meg, hogy a felmerült kellemetlenségért szíves elnézését kérjük! Az elektronikus levelében foglaltakkal kapcsolatban 2014. január 4-én a +36xxxxx-es hívószámon egyeztettünk Önnel. Köszönjük, hogy rendelkezésünkre állt! Ezúton szeretnénk megerősíteni a telefonbeszélgetésben elhangzottakat. Szeretnénk Önt biztosítani arról, hogy munkatársainkkal együtt azon dolgozunk, hogy ügyfeleink maradéktalanul elégedettek legyenek mind ügyfélszolgálatunk működésével, mind szolgáltatásaink színvonalával. Őszintén sajnáljuk, amennyiben Ön nem ezt tapasztalta!
Nyilvántartásunk szerint a +36xxxxx-es hívószámról 2013. október 31-én telefonos értékesítő munkatársunkkal folytatott beszélgetés során munkatársunk a Vodafone Go SIM tarifacsomagot ajánlotta Önnek, két éves határozott idejű szerződéssel és e-Pack szolgáltatással. Szeretnénk tájékoztatni, hogy az előfizetéseket érintő módosításokat a kéréstől számított 48 órán belül végezzük el. A fent említett ajánlatot a beszélgetés során Ön elfogadta, azonban technikai okok miatt a +36xxxxxxx-es hívószámú feltöltőkártyás előfizetését 2013. december 27-én váltottuk át Vodafone Go SIM tarifacsomagba. (Kommentem ehhez: Hogy mi ez a technikai ok az mellékes, illetve az is, hogy az említett beszélgetésben többször rákérdeztem, hogy ez ugye csak 1-2 napig tartó „átállás”.)
A fentiek alapján panaszát jogosnak találtuk.
Tekintettel arra, hogy a 2013. október 31-én felajánlott módosítást a beszélgetés során Ön elfogadta (Kommentem ehhez: De KÖNYÖRGÖM, azzal fogadtam el, hogy GYORS lesz, illetve egy szám ingyenesen hívható – lásd később”) , a +36xxxxx-es hívószámú előfizetés VitaMAX feltöltőkártyás konstrukcióra történő módosítását nem tudjuk díjmentesen biztosítani.
Szíves megértését köszönjük! Bízunk abban, hogy a továbbiakban elégedetten veszi igénybe szolgáltatásainkat!
„Második levelem:01.18-as dátummal
Köszönöm kielégítő válaszait, bár még voltak kérdéseim. A következőt személyesen tettem fel a szegedi Árkádban található Vodafone üzletben. (Kommentem:még: 12.hó elején lásd fentebb) Kollegájuk, egy ingyenesen hívható számot ajánlott telefonon, amit el is fogadtam. Ez a kedvezmény él vagy nem? A kolleganő biztosított erre is választ kapok.
Válaszát köszönöm.
Üdvözlettel: Gábor”
És vége, eddig…
E levelem után 01.30-ika óta AKTÍV az ingyenesen hívható telefonszám szolgáltatásom! Bár választ még nem kaptam hivatalosan, ez csak egy SMS értesítés, úgyhogy lehet korán örülök. De megpróbálom pozitívan felfogni hiszen hamarosan letelik a 2 év hűségnyilatkozat. Emlékeztetőül 2013.10.30. és 2014.01.30. között a Vodafone szerint csak pár nap van.
AtiSnatch 2014.02.03. 13:29:01
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.02.03. 13:33:50
AtiSnatch 2014.02.03. 13:35:13
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.02.03. 13:36:44
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.02.03. 13:37:52
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.03. 13:39:22
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.02.03. 13:40:05
herk 2014.02.03. 13:43:03
Lehetőleg a törvényt nézze, ne az ÁSZF-üket.
AtiSnatch 2014.02.03. 13:50:52
KRT 2014.02.03. 13:51:01
Hát ha most a posztoló aláírt egy szerződést, akkor nem hosszabbodott meg a hűség ideje? Vagy hogy volt ez, feltöltőkártyára is volt szerződése? (tök jó lenne valami féle felhasználó komment blokkoló, elrejtené a sok virágnyelvű elsőző számozó chatelő barmot innen és csak a hasznos maradna :P)
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.02.03. 13:53:43
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.02.03. 14:02:12
Miért megy bele? Én tuti nem mentem volna...
herk 2014.02.03. 14:02:27
Már én is agyfazst kapok a sok csúzliszájú hülyétől, aki arra évlez, hogy lehet-e ingyé szrni, meg, hogy első, stb..
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.02.03. 14:06:30
AtiSnatch 2014.02.03. 14:07:24
herk 2014.02.03. 14:11:28
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.03. 14:12:04
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.02.03. 14:13:12
AtiSnatch 2014.02.03. 14:15:37
örülök, hogy segíthettem :)
herk 2014.02.03. 14:17:35
AtiSnatch 2014.02.03. 14:18:44
herk 2014.02.03. 14:20:12
Amúgy kemény, hogy komment sznob-nak hivják a kiegészitőt :-)
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.03. 14:21:04
AtiSnatch 2014.02.03. 14:22:25
de lásd kivel van dolgod : addons.mozilla.org/hu/firefox/addon/youtube-comment-snob/
:)
herk 2014.02.03. 14:27:40
Comment Snob (Author not verified)
Majd az otthoni gépemen kipróbálom.
De mivel munkaidőben olvasok blogot félő, hogy a gyagyások közt ragadok :)
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2014.02.03. 15:14:25
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.03. 15:23:23
1 A szolgáltató azért módosítgatja az ÁSZF-et, mert az ötprcenként változtatgatott törvény kötelezi rá.
2 Ha az előfizető kárára változik az ÁSZF, szerződést lehet bontani.
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2014.02.03. 15:59:26
1. tisztában vagyok vele, hogy HAVONTA változik szinte mindenhol
2. próbáltál te már egy felemelt havidíjú tarifacsomag után szerződést bontani?
3. aki meg készüléket vesz, az duplán nyeli! csak azt nem értem, hogyha esküszük 1et a szerződésre és egy másikat a tarifacsomagra, akkor hogy nem lehet kilépni... a kedvezmény miatt vállaltam a hűséget, nem pedig a csomagot...
4. akkor minden hónapban megduplázhatja a csomagok árát, mert úgyse léphet ki aki készüléket vett?
5. készüléket meg csak KPért, olcsóbb mint esküdözős kedvezménnyel ;-)
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.03. 16:03:21
Nem próbáltam, hanem bontottam.
"ha esküszük 1et a szerződésre és egy másikat a tarifacsomagra, akkor hogy"
A készülékkel nemtom hogy lesz. Gondolom a hűség nem a készülékre vonatkozik, hanem a szerződésre, azt meg lehet bontani. Akkor bukta az olcsó készüléket a szolgáltató.
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2014.02.03. 16:07:09
melyik szolgáltatónál sikerült bontani anyázás nélkül ha nem titok ;))
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.03. 16:07:51
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2014.02.03. 16:19:12
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.03. 16:28:45
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.02.03. 19:34:04
neet 2014.02.03. 20:02:41
Nekem telefonban azt mondták, (telefonon)nem lehet, csak ha befáradok és személyesen váltok, mert alá kell írni.
És valóban, 2 év hűséget alá kellett írni, de havi 2690.-be fáj ha jól emlékszem, ennyi belefér. Azaz nem találtam olcsóbbat, se itt-se ott. És ez 100 egységgel lehasználható. (Az eddigi 7000 körüli számlákhoz képest fincsi a változás.)
asdf 2014.02.03. 20:33:35
J.László 2014.02.03. 21:08:01
Bementem a ...Pontba, vettem egy ugyanolyan telefont. Az ügyintéző rábeszélt, hogy menjek át kártyásra. Természetesen megemlítettem neki a még nem lejárt hűségidőt. Az nem gond, semmi baj, új telefont vettem, ilyenkor az nem ér, stb. stb. Aláírtam a szerződést, majd 2 hét múlva jött egy 70 ezer Ft-os csekk, mert idő előtt felmondtam a régi szerződést.
enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.02.03. 21:20:41
dr Smittpálelnökúr 2014.02.03. 23:17:44
Shopping 2014.02.03. 23:27:32
Annak ellenére hogy Vodás vagyok sosem vettem tőlük.
Normális ember megveszi külön.
avan 2014.02.03. 23:36:42
Ez mi bazmeg? Miféle surmó ír le ilyet?
enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.02.04. 08:20:43
Most pedig következzen egy sör!
neet 2014.02.04. 11:08:25
Mondjuk nem írtam le, hogy .-ikei, lehet, ez is számított...
Amúgy meg ne ekézzük a posztolót.
Él már a csomag? Ez a sim ez ua, mint a sima go? Mert akkor végülis jól járt.
Amúgy meg milyen már az, h 2013ban még mindig 40-50-90(!) forintokért beszélünk percenként??!! (A GO-ban legalábbis az első lebeszélt/sms-lt perc után 40 Ft egy perc! Kártyással meg a duplája is simán.
neet 2014.02.04. 11:09:52