Ádám hiába hívogatja a Gigatelót akkumlátora ügyében, se emailre, se telefonra nem reagálnak. Ugyan még csak egy hete nem kapott semmit a pénzéért, a magyarországi online kereskedelmi helyzet ismeretében tulajdonképpen sosincs elég korán reklamálni:
Az alábbi levelet küldtem a fogasztóvédelmi hatóságnak. A Gigatelo mailcíméről visszapattant a levelem, az oldalukon megadott 70-es mobil kicsöng, de nem veszik fel. Remélem, ha kiteszitek ezt, másokat rosszabb eséllyel szednek rá:
Február 6-án utaltam át egy előzőleg megrendelt Samsung telefon akkumulátor vételárát a Gigatelo.com webáruház oldalán megjelölt számlára. 8 nap telt el, se visszaigazolást nem kaptam, se az áru nem érkezett meg. csatoltan küldöm a screenshotot az átutalásról, amelyen a rendelés száma is szerepel. kérem, vizsgálják ki az ügyet.
Az utolsó 100 komment: