Tékozló Homár

Legalább nem adták másnak a csizmáját

2014.03.05. 14:51 | jackyll | 589 komment

Timinek egy hónapja kell a Dunakeszi Auchanban található Stefano cipőbolttal rendszeresen érintkeznie, hogy megjavítsák a csizmáját. A harmadik személyes látogatás után ha minden jól megy már fel is fogták, hogy mit akar, és már javítják is. Korábban azzal ijesztgették, hogy már 2 hete kiadták másnak:

A decemberben megvásárolt, majd javitásra visszavitt csizmám, mire visszakapom a Dunakeszi Auchan áruház területén lévő Stefano üzletből, lassan idejét is múlja, és elrakhatom jövő télre.

Február elején vittem vissza a csizmát kisebb javitásra, amikor is biztositottak afelől, hogy egy, legfeljebb két héten belül értesitenek telefonon a csizma elkészültének státuszáról. Mivel ez nem történt meg vártam még két hetet, amikor ismét felkerestem őket személyesen, hátha csak „megfeledkeztek a dologról”, hiszen ők is csak földi halandók.

Legnagyobb meglepetésemre a csizmám hollétéről semmit nem tudtak, röpködtek a kedvezőbbnél kedvezőbbnek ható információk, mint „hát ezt mi már 2 hete kiadtuk” valamint „a kolléganő nem igazán van képben, ő kavart el mindent”. Ismét igéretet kaptam egy újabb telefonos felkerésésre, hiszen szemmel láthatóan a problémát képtelenek voltak záros időn belül megoldani.

A telefonhivás nem jött, igy amikor pár nap elteltével ismét felkerestem a boltot (immár harmadjára, mivel telefonszám sem a honlapon nem szerepelt, sem én nem voltam olyan szemfüles, hogy elkérjem) már megismertek. Természetesen minden a jelen nem lévő kolléganő hibája volt, illetve nem is, mert leginkább senkié, és persze jött az elmaradhatatlan zavarodottság, pótcselekvések és telefonhivások sorozata. Ez utóbbinak köszönhetően végre kiderült, hogy nocsak, mégsem adták ki másnak a csizmámat (amit mellesleg átvételi bizonylat és a többi hivatalos papír nélkül nem is értem hogyan juthatott eszükbe), azonban most még mindig a javitóműhelyben van, ezért jöjjek vissza holnap.

A legbotrányosabb számomra az eladónők egymás elleni furkálódása volt a legvisszataszitóbb, hiszen a vásárló szemében az, hogy a csapatmunka nem működik problematikus szervezést eredményez. Arról nem beszélve, hogy ha hibázunk, akkor annak vállaljuk a következményeit, és a lehető legrövidebb idő alatt próbáljuk orvosolni a helyzetet. Ennek sajnos egy hajszálnyi jelét sem éreztem.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.03.06. 21:23:49

@uraaam: rengeteg mexikoi nem tud angolul
de megertik szoveg nelkul is
sot hat annyit ertenek, speed limit, ne nezzuk le oket
en nem rugozok, valahol olvastam, hogy nem volt kiirva 5 myelven, hogy tilos cigizni es 1 millio a buntetes
na ez kocsogeseg
de ha neked ez normalis, hogy ezt 5 nyelven ki kell irni mindenhol, en tiszteletben tartom a velemenyedet, mondjuk mellett nagyon nem ertem, hogy jon ide az amerikai speed limit tabla:)
ugorgyunk

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.03.06. 21:24:43

@AtiSnatch: "fogok hozzád szólni, csak ha irritálsz"

:)) Nem fogod bírni, annyi karakter nincs is a számítógépedben.

Aureliano Buendía 2014.03.06. 21:25:29

@atpijkamo: a nagy stoptáblát nem is mertem megemlíteni. Az is egy csoda értelmes dolog. Elvileg az mehet elsőnek, aki hamarabb ért oda. És ha másodpercre azonosan? Akkor kő-papír-ollóval döntik el?:D

Volt egy jó videó, amiben lemérték, hogy a 4 stop vagy a körforgalom enged át több autót azonos idő alatt.

A körforgó nyert.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.03.06. 21:25:43

@jacques shiraz: hat nem
eddig ertettek az athuzott piros cigis pictogrambol is es az uborka gorbulete sem volt meghatarozva
@uraaam: nalam 2-3 szo nem kisregeny, mert akkor nem 3000 hanem 1000 ezer konyvet olvastam

igi1 2014.03.06. 21:27:13

@dr. phil. Sün‼ ツ: ne sértegess há azé zumbázok mer az karban tart

pasi nincs így az a szórakozas nekem :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.03.06. 21:27:18

@atpijkamo: meg mindig velem foglalkozol, latod-e?
a 4 stoptabla nagyon jo dolog, bizonyos helyeken es mukodik
de errol fogalmad sincs, mert aszodnal messzebb meg nem jartal

Aureliano Buendía 2014.03.06. 21:27:51

@hagyma: olvasd el újra a cikket. Fedett hely (télre), onnantól beltérnek számít, még akkor is, ha az utcán van. És nem az volt a baj, hogy nem volt kiírva mandarinul, hanem az, hogy nem volt kiírva.

Lényeges különbség.

AtiSnatch 2014.03.06. 21:28:07

@uraaam: egyezz már bele, hogy igaza van, mert mindjárt hozzá szólok! :D

@atpijkamo: ezt amolyan gumiszabályként alkalmazhatom bármikor :D

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.03.06. 21:28:49

Az alábbi válaszok mindegyike KRESZ vizsgákon hangzott el:
- Kérdés: Ha egy vak ember megy át az úton, elsőbbséget ad neki?
- Válasz: Minek? Úgysem látja a rendszámomat.
- Kérdés: Egy egyenrangú kereszteződésben, ha mind a négy irányból egy-egy autó érkezik, kinek van elsőbbsége?
- Válasz: Annak a kisteherautónak, amelynek a műszerfalán egy puska van, és az autó hátuljára egy matrica látható ezzel a felirattal: "Nem az autóbalesetek ölik meg az embereket. Én."
- Kérdés: Ha ködben autózik, mit használ?
- Válasz: Kölcsönautót.
- Kérdés: Milyen problémával kell szembenéznie, ha ittas vezetés miatt letartóztatják?
- Válasz: Legközelebb gyorsabban kell hajtanom.
- Kérdés: Milyen életmódváltozással jár, ha elveszik a jogosítványát?
- Válasz: Jogosítvány nélkül kell vezetnem.
- Kérdés: Hogyan tud leküzdeni egy kemény forgalmi dugót?
- Válasz: Töltött fegyvert hordok magammal.
- Kérdés: Milyen fontos dolgot kell végrehajtani ha Önt előzik, vagy ha Ön előz?
- Válasz: Ha jól néz ki a másik vezető, akkor integetek neki.
- Kérdés: Mi a különbség egy piros és egy sárga lámpajelzés között?
- Válasz: A szín.

AtiSnatch 2014.03.06. 21:30:18

@uraaam: Öt nyelven kell már kiírni
Idén március 1-jétől mindenhol egységes feliratokkal kell tiltani a dohányzást. A feliratoknak legalább A4-es méretűnek kell lennie, sőt a vonatkozó kormányrendelet még a minimális betűnagyságot is meghatározza, hogy a szöveg jól látható legyen . A feliraton nemcsak magyarul, hanem angolul, németül, franciául és oroszul is szerepelnie kell a „Dohányzásra kijelölt hely” és a „Tilos a dohányzás!” felhívásnak.

Az új táblákra ki kell írni a helyi tarifával hívható 06 40 200 493-as kék számot is, ahol a leszokáshoz nyújtanak támogatást, illetve a törvény előírásainak megszegésével kapcsolatban is észrevételt lehet tenni. A táblán szerepelnie kell a Leteszemacigit.hu-nak is, amelyen szintén a leszokni vágyók kaphatnak segítséget. "

Aureliano Buendía 2014.03.06. 21:30:24

@hagyma: én azt látom, hogy nem akarod megérteni a lényeget.
Nyisoráz. De utoljára: miért zavar téged itt az, hogy ki van írva a piktogram alá pluszban, és az miért nem csípi a szemed, hogy ott piktogram HELYETT van a szöveg?

Vagyis: miért szar az, ami itt van, és ott ugyanez miért jó?

igi1 2014.03.06. 21:31:14

Ën a hûlye norvégokon háborogtam fel

Nem elég h tömeggyilkosnak mindent megadnak, luxusbörtönt, mèdiát, most még természetet is rombolnak kihasítanak egy kis rèszt 1 szigetből ezzel meg legalább akkora bűnt követnek el, mint a tömeggyilkos mer nem fogják fel, mit tesznek

Értem en a nemes cél, meg h gyógyíthatatlan seb de mèr kell ezé földet kihasítani!?

Aureliano Buendía 2014.03.06. 21:31:26

@AtiSnatch: az túl egyszerű lenne, most valójában téged tesztellek:D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.03.06. 21:31:49

@uraaam: korforgalom is van de nem sok
a 4 stop tabla olyan helyen van ahol nincs nagy forgalom, eleg belathatatlan a keresztezodes, /pl domb/ de lampa nem szukseges
itt a sarkon is van egy 4 stopos
4 felol jon az ut es egy domb a teteje
erdekes lett volna oda korforgalmat epiteni, mikor nem latsz ki

Argentínában megdöntötték Perón asszonyt 2014.03.06. 21:31:55

@hagyma: elmondom miért nem elég a kép: mert ha egy cigi van áthúzva, az magát a cigit tiltja, mígy a "No smoking", "Rauchen Verboten", "Ciẍarekisandin Qedeẍeîye" stb. vonatkozik emellett szivarra, tajtékpipára, jointra, bongóra stb. is. :-)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.03.06. 21:32:31

@hagyma: "velem foglalkozol"

Ma moha napot tartunk, legyen egyszer neked is jó. A szart keverem, a trollt etetem.

"a 4 stoptabla nagyon jo dolog"

Csodálkoznék is, ha a pirosra nem mondanád rá, hogy kék.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.03.06. 21:33:33

@igi1:
Nem tom.
Fotó ugye nincs róla, a zavatarod meg ugyanolyan, mintr előtte.
Maj ha lesz utánna fotó, akkor tudok nyilatkozni.

Aureliano Buendía 2014.03.06. 21:33:57

@AtiSnatch: ezt én tudom, csak hagyma ismereteit akarom frissíteni azzal, hogy lezem neki, nem azért büntették a Lazát, mert nem írta ki pár nyelven, hanem azért, mert semmilyen formában nem írta ki, hogy tilos a dohányzás.

Csak itt mélyebben van a probléma.

AtiSnatch 2014.03.06. 21:35:10

@uraaam: tudom én hogy nem vagy hülye, ne aggódj :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.03.06. 21:35:24

@uraaam: nekem nem csipi a szememet, leszarom, csak igy olvasva feleslegesnek tartom
de nekem nyolc
vedheted a hulyeseget, attol meg hulyeseg narad
itt a kresz tablak igen regiek igy hasznaljak, felirattal egyutt
ha nem lett volna felirat csak a speed limit, most azt irnam, mia a faxnak kell a feliratrot bevezetni
de itt ez van
otthon meg regen eleg volt egy nemzetkozi jel, de most kell meg 5 /OT/ nyelvu felirat
nekem tenyleg voszem. sosem mondtam, hogy szar ami europaban van, es hogy itt minden OK
ez egy ertelmetlen dolog
ha itt is bevezetik itt is ezt fogom mondani
ennyi

Aureliano Buendía 2014.03.06. 21:36:27

@igi1: pedig tök jól néz ki.
Te hol laksz? Ha nem barlangban, akkor természet anyánknak okoz sebet az a ház, ahol laksz. Bár a barlangot is összekoszolnád:)

Gondolom, autóval jársz. Szerinted az mivel megy? Szerintem nem a vizet bontja le, és abból nyer energiát. Ökrös szekérrel kéne járnod, az nem szennyezi a környezet. Bár az ökörfing is metángáz:D

Anomalocaris (törölt) 2014.03.06. 21:38:13

@atpijkamo: Holnap foglalkozz velem. Egész este.

Aureliano Buendía 2014.03.06. 21:39:18

@hagyma: itt meg bíznak annyira a sofőrökben, hogy be tudnak menni egy körforgalomba. Sőt, felénk dívik, hogy kis dombot építenek a közepére, vagy a csensztahovai könnyező szűzmária oszlopát, lófaszt sem látsz, ki jön szemből. Ott az számít, ki jön oldalról.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.03.06. 21:39:26

@jacques shiraz: ja , ertem:)
@uraaam: ez igaz
de most mar 5 nyelven kell, es ha csak 4 nyelv, akkor mar ugrott a miller!
amugy az ellenorzeskor senki sem cigizett
ezert 1 millert kinyomni az eleg durva
@atpijkamo: a szart azt valoban kevered, ebbol elsz itt
a 4 stoptabla a megfelelo helyen jo
ezt valopszinuleg en jobban tudom, nem csak a tv-ben lattam
egyeb
siess , mert megyunk vacsorazni

Aureliano Buendía 2014.03.06. 21:40:26

@jacques shiraz: ez az utolsó de szép volt. Pirézül tetszett írni?:)

Én pl. pipázom, egy sima táblánál kiröhögném azt, aki szól:D

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.03.06. 21:40:37

@hagyma: "aszodnal messzebb meg nem jartal"

Éveket dolgoztam (családdal) a föld túlsó felén, seggfejkém. Nem ecsetelem, hogy mit, mert már attól is sírógörcsöt kaptál, hogy előfelvételis katona voltam.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.03.06. 21:41:38

@uraaam: hat ha 4 ut jon fel a dombra ami itt ashevilleben nem ritka,, nem latod ki jon balrol, csak ha megallsz
de haggyuk mar ezt
ez itt a kresz
tok mindegy, hogy jo vagy rossz, szerintem elobbi, en arrol beszeltem, hogy baromsag 5 nyelven kiiratni, hogy tilos cigizni
szerinted nem baromsag
szerintem igen
ennyi

Aureliano Buendía 2014.03.06. 21:41:53

@hagyma: neked hülyeég az itteni szabályozás, nekem hülyeség az ottani. Egál.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.03.06. 21:43:02

@atpijkamo: igen
em evek ota irigyellek
es sirok a karriereden
ez nem kerdes
/anyad a seggfej, csak hogy a valasz is meglegyen/

Aureliano Buendía 2014.03.06. 21:43:45

@hagyma: megint kevered a dolgokat. Mostanra mindenki felszerelkezett az új, szabványos táblával. És, mert csak olyat lehet kapni, ezért senkit nem fognak megbüntetni amiatt, mert egy nyelvvel kevesebb van. Ellenben a tábla HIÁNYÁÉRT büntetnek. Ahogy eddig is.

Ádám 2014.03.06. 21:44:09

Na a baromnak ezért megy a szekere...., mert mindenhez, mindig bármennyi, bármilyen baromságot benyög, majd utána csűri csavarja a vakert, mindig talál "verebet" ki vagy unatkozik v. megpróbálja megvilágítani, hogy mekkora baromságokat beszél s ennek okán a barom idefoss 15-20-25 szösszenetet, igaz, hogy 33X megcáfolták, de ezek leperegnek róla, hiszen ő egy barom......... igaz, hogy 5-6-7 ember a pofájába mondja, többé kevésbé hevesen v. kevésbé hevesen, de a barma átlép ezeken, lepereg róla, hiszen bele döglene, ha nem ugathatna ITT!na ő ebből él meg már vagy tízen éve :):D mint látni most is fentebb, mint mindig.

ott még egy nigger, egy sárga, egy afró, egy latin, egy ázsiai sem áll szóba egy ilyen jött-ment dicsekvő szardarabbal! Igaz!?! tivadar. :):DDD

Argentínában megdöntötték Perón asszonyt 2014.03.06. 21:44:10

@uraaam: kurd nyelven volt állítólag, de azért kösz :-)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.03.06. 21:44:26

@uraaam: nekem nem hulyeseg az otthoni
sot orulok, hogy nem lehet cigizni lassan sehol
de ertelmetlennek tartom 5 /OT/ nyelven kiirni
ennyi

igi1 2014.03.06. 21:44:56

@uraaam: te figyelsz h a kérdéseiddel magadat csinltad ki, minn a törökk???

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.03.06. 21:46:04

@uraaam: "az ő szemében te vagy a troll."

Mindenki hülye, csak ő helikopter. De akkor miafasznak jár ide folyton a pofonér???

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.03.06. 21:46:16

@uraaam: nem keverem
kezzel is ki lehetett volna irni
es ha 4 nyelven akkor is megbasszak, mert ez a torveny
@Ádám: ertelmes vitaindito, engem cafolo, targyilagos hozzaszolas, mint eddig is

Aureliano Buendía 2014.03.06. 21:47:49

@hagyma: ha nem látod, megállsz, míg nem győződtél meg arról, hogy mehetsz. Szerintem ott sem hajthatsz beláthatatlan helyre lendületből. Javíts ki, ha tévedek.

De hagyjuk ezt. Tök mindegy, hogy ott milyen nószmokingot kell kirakni, itt olyat, amit a rendelet előír. Itt ez a SZABÁLY.

Szerintem baromság kiírni, hogy szpídlimit, vagy nótörnleft, mikor elég lenne egy áthúzott nyíl:)

Ismétlem magam: egál. Ott úgy, itt így.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.03.06. 21:49:14

@atpijkamo: nalad az a legnagyobb gaz, macskamano, hogy azt hiszed te adod a pofont es nem te vagy leszarva a baromsagaidert:)

Aureliano Buendía 2014.03.06. 21:49:20

@Ádám: majdnem tanár lettem, szeretem a homályos fejeket kicsit világosítani, emellett talán kicsit unatkozom is:)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.03.06. 21:50:44

@Ádám: "mindig talál "verebet""

:)) Mint a lencsésnempityu. Ezek csak ahhoz értenek - de ahhoz kitűnően -, hogy valami baromsághoz lehorgonyoznak a forgalommal szemben, és élveszik, hogy valaki végre szól hozzájuk, még ha csak annyit is, hogy hülyevagy.

Aureliano Buendía 2014.03.06. 21:51:34

@jacques shiraz: már csak élőszóban kéne meghallgatni, vajon hogy is szólhat ez egy született szanandadzsi szájából.

[Halkan hívom fel a figyelmet a hármas alliterációra:)]

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.03.06. 21:53:00

@uraaam: szerinted
nem mondom, hogy szukseges a tablara irkalas, de azert a kozlekedes mas mufaj, mint a dohanyzas
megertem, hogy nem fogadod el a feliratokat a kresz tablan
es nem tudod elfogadni a 4 stopot
azert van a 4 stop, mert nem csak mackosajt, mert belathatatlan, nem tul forgalmas, alljon meg mindenki
amugy kb 25-os utaknal van
nem gond megallni
de ez igy van 50 eve
jo, jo nem jo nem jo, nekem jo
nem tudom
ez az ot nyelves nemdohanyzos kiiras egy baromsag

ha barki a vilagon nem ert egy pirossal athuzott cigibol
azt buntessek meg

Aureliano Buendía 2014.03.06. 21:54:02

@hagyma: én hülyeségnek tarom. Egy pohár bor mellé kell a pipa. Vagy a cigi.

@igi1: hűha!:) Most akkor nem mutatod a begyed?

@Ádám: hosszú az este, ráérek:)

@atpijkamo: nagy úr a megszokás:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.03.06. 21:54:58

vacsopra Maryvel
lehet barmozni
mohazni
sok sikert

Aureliano Buendía 2014.03.06. 21:55:24

@atpijkamo: én szeretek felhomályosítani, ha épp üres időm van. Most az van.

Nem biztos, hogy holnap is így lenne. :D

Aureliano Buendía 2014.03.06. 21:56:29

@hagyma: szerintem beakadt a tű, ellenőrizd a lemezt:)

Ádám 2014.03.06. 21:56:52

@uraaam: a @sugargiraffusplumps.: folytatott, részben a "fajtámra" hasonlítókról folytatott diskurzuskor, nem egészen ilyesmi féle véleményt olvastam ki....

persze, akkor vele, neki jópofiztál.... ő meg ugye már régen elment:)
maradt, ez a barom:):D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.03.06. 21:57:05

@igi1: az az emlékmű pedig márpedig gyönyörű lesz, én se találtam volna ki jobbat. az, hogy lecsapják egy pici földnyelv csücskét az lófasz, nem oszt nem szoroz, hidd el.

de az ájfónok például hatalmas környezeti terhelést jelentenek, ráadásul csóró embereket zsákmányolnak ki azért, hogy a konzumereknek lehessen új játék a kezükben minden évben. do the math :D

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.03.06. 21:58:53

@uraaam: "a homályos fejeket kicsit világosítani"

:))

Azért nagy különbség van abban, hogy befogadó-e a csoport, vagy visszautasító. A hozott tudásról már nem is beszélek. Speckollt sokkal jobb tanítani, mint kötelező tárgyat.

Azt én mindig jobban díjazom, ha kevesebbet tud a delikvens, de igyekszik megérteni, mint mikor el van telve magától, még ha valami alapja is van.

Kezdetben nem gondoltam volna, de én még itt a Homáron is tanulok néha dolgokat. A humoron kívül ezért is szeretek ide járni.

Aureliano Buendía 2014.03.06. 22:01:00

@Ádám: az tény, hogy a zsiráfot szívesen meg... ismerném:)

Én azzal beszélgetek, aki épp itten van. Most veled:D De A hosszúnyakú, meg én nem anyázunk, minket sem anyáznak. Vagy titkolják:D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.03.06. 22:02:26

arról már nem is beszélve, hogy nyolcvanakárhány gyerek legyilkolását ne mérjük már össze némi kubikosmunkával mer föláll a szőr a hátamon.

Aureliano Buendía 2014.03.06. 22:03:01

@sugargiraffusplumps.: máshonnan megvilágítva én is erre céloztam volt:)

@atpijkamo: voltak jó speckolljaim anno. Meg volt extraszar is. Rómán pl. elaludtam. A gát az volt, hogy max tízen lehettünk. :)

Ádám 2014.03.06. 22:06:09

@uraaam: részemről az min. furcsa, hogy bármikor, bármiről, bármekkora baromság ....... még 10-15-20-25X körbenyalják, MINT PL. ITT FENTEBB IS!:):D
IGAZ ti NEM ANYÁZTOK!

TE! TE NEM GYÓGYPEDAGÓGUSNAK KÉSZÜLTÉL!!!:)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.03.06. 22:07:26

@uraaam: hát ja. én se vagyok ártatlan, mer kiveszem a részem a nagy globális mocsoktermelésből, mint mindenki más, aki nem a puszta közepén lakik pucéron egy földbe ásott lyukban, ugye. csak perspektívába kéne nézni a szitut, ugye.

igi1 2014.03.06. 22:08:07

@sugargiraffusplumps.: sztem meg igen csak ebbe mélyen bele kéne gondolni h mit művelekazemlékmű felépülhet akármiből de itt pusztításról és rombolasról van szó

Aureliano Buendía 2014.03.06. 22:08:25

@Ádám: fizess egy páleszt, és veled is bármikor:D

Ádám 2014.03.06. 22:10:07

@uraaam: ne tévessz össze a barom félékkel! akkor semmit NEM iszol!

Aureliano Buendía 2014.03.06. 22:10:58

@Ádám: te most lebarmoztad a törököt?! :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.03.06. 22:12:16

@igi1: a hidak, a felhőkarcolók, az utak, az iskolák, az alagutak, a házak, mind mind az eredeti állapot elpusztítása árán jöttek létre. sőt, a mezőgazdasági termelés is az eredeti természetes állapot elpusztítása, minő meglepetés, nemigaz?

Aureliano Buendía 2014.03.06. 22:12:50

@sugargiraffusplumps.: én sem, de nem is verem a tamtamot, hogy jaj de kizsákmányoljuk a Földet, és mi lesz.

Szerintem rohadt jól néz ki a félbevágott domb. Nekem bejön. Kevésbé látom benne a szimbólumot, de ettől még bejön.

Aureliano Buendía 2014.03.06. 22:16:40

@sugargiraffusplumps.: na várjá. Pusztában meztelenül? Hmm...;)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.03.06. 22:19:59

@uraaam: nem tamtamolni köll, hanem amit megtehecc az ügy érdekében, azt megtenni. mindenki tehetne egy kicsit oszt máris jobb lenne a helyzet, de a környezettudatosság még mindig szitokszó.

pedig ráadásul még nagyságrendekkel olcsóbb is így élni mint konzumidiótaként.

hát a szimbólum az az aszerintem, hogy már nem érheted el azokat akik meghóttak ott szerencsétlenek és nem tudhatod mit éltek (haltak) át, legfeljebb csak ismerheted a nevüket. vagy mittomén, de szerintem is jól nézki.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.03.06. 22:20:45

Filozófijaóránkat olvashattyák.
Most a világ megváltása következik!
Harcojjunk a békéjér!44!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.03.06. 22:25:10

@uraaam: ne örüjjé, csak a blájen életére céloztam! :D :D

@dr. phil. Sün‼ ツ: szerintem harcoljunk a bébifókák jogaiért is!!!

igi1 2014.03.06. 22:29:52

@uraaam: bezzeg a szifon ne jól nézki, mi!?

de bejôn de bejön kit érdekel h bejön ha földet hasigatnak ki

Akkor meg hasítsak ki azt a fődet ahol brevik tengei a luxuséletét

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.03.06. 22:32:57

@igi1: ebbe az ügybe már csak szép lehecc, akárhogyis :D

na, álmoggyatok fényeket.

igi1 2014.03.06. 22:33:27

@sugargiraffusplumps.: nem éppen láccik. H ne vagy traktoros mer nekünk fenn kell tartani a föld értékét vis újabb és újabb növényeket termeszteni mer ha mindig buzát vetsz akkor egyszer csak semmi nem fog teremni

Pl. Mi ezértvis vetünk egyszer napraforgót, egyszer lucernát egyszer búzát

Érted vetésforgoról még nem hallottál!? Meg hal vadgazdalkodásrl, meg fa ültetesről

a fakat ritkítani kell mert az is káros ha tul sok van belőle 1 helyen meg ültetni is, ha kivágsz

Szal

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.03.06. 22:39:04

@hagyma: Az 1000 ezret úgy mondják, hogy millió.

igi1 2014.03.06. 23:04:18

@agresszív kismalac: meginn lekésődtél a popcornos mohàs buliról

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.03.07. 04:03:11

@ColT: 1-el kezdődik a személyi számom. De magamat had ne deffiniáljam már mocskos férfiállatnak. :D

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.03.07. 04:04:39

Kicsit megszaladt az ujjatok, annyi a komment, hogy nem lehet visszaolvasni.

Továbbá ti nem szeretitek a hagymát! :)

Manyecska 2014.03.07. 04:34:37

fel!! tàmadunk!! xd ja és ungabunga

Ádám 2014.03.07. 05:04:55

@Tanácstalan: ÚGY VAN! CSAK ő AZT NEM KÉPES FELFOGNI........! mert ő egy barom!:):D b+, már megint a háta mögött! O

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.03.07. 05:23:59

@Szőkenő Szarvas: Nekem van mentségem, hogy miért nem alszom. És neked? :D

Manyecska 2014.03.07. 05:59:27

@Tanácstalan: óónekem is. Na léc. dolog van:P

Manyecska 2014.03.07. 06:00:58

Imádkozzatok érettem!:D

AtiSnatch 2014.03.07. 07:25:27

@Tanácstalan: tévedcc, pörkölt nélküle elképzelhetetlen, itt is elég szépen pirult :D

na és mija helyzet a smóking táblával? javaslom, hogy minden stoptábla 5méteres körzetében tilos legyen a dohányzás és írják rá, hogy nyet cigi, no cigi stb stb...

jó reggelt! :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.03.07. 08:28:43

@igi1: látom sikerült megragadnod a lényeget megint :D no nem baj, tekincsük ezt egy lehetetlen missziónak amiért ugyan nem jár fizetség de hátha egyszer beszámítják majd valahol :D

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.03.07. 08:44:00

@Tanácstalan: "nem szeretitek a hagymát"

Ha nem értek valamihez, akkor nem szólok hozzá, pláne nem raszkodok egy ordas baromsághoz. Az nem baj, ha valaki buta, az a baj, ha nem is tud róla. Nem hogy akarata, de esélye sincs megokosodni.

Na meg nem vagyok tőle boldog, hogy rám van cuppanva, és szerelmét alpári módon fejezi ki.

Egyébként többször kifejtette, hogy itt mindenkit utál. Nem is értem, miért jár ide.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.03.07. 09:01:43

én például imádom a sült hagymát. jó nagy fej hagyma kell hozzá, a hagymafejet 5 milliméteres karikákra vágjuk. azér kell 5 milliméter mert ha vékonyabb akkor megég, ha meg vastagabb akkor nem lesz roppanós. lisztben megforgatjuk és nem túl forró, bő olajban (a bátrak zsírban) addig sütjük amíg ropogós nem lesz. vigyázat, a roppanósság elérése és a szarrá égetés között csak 12-20 másodperc van! ez ilyen parasztcsipsz de egy darab sült hús mellé is tökéletes, lóétvágyat.

AtiSnatch 2014.03.07. 09:13:57

@sugargiraffusplumps.: jó kis kaszabolós horror film forgatókönyv. :D

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.03.07. 09:44:39

Enné' má' csak az galádabb, ha apróra vágod a hagymát.
...vagy ledarálod.
...sós vízbe teszed, onnan is kiveszed.
Ilyesmi.

Aureliano Buendía 2014.03.07. 15:49:13

@sugargiraffusplumps.: megteszem, hogy szelektíven hajítom ki a szemetet. Megteszem, hogy igyekszem minél kevesebb műanyag szarba csomagolt cuccot venni. Ez utóbbit nehéz megoldani.
Ugyanazt a telefont használom kb 6-7 éve. Elég lesz kezdetnek?:)

@igi1: azt elsimerem, hogy formatervezésileg szép mű. De kb. ennyi. Nincs olthatatlan vágy bennem.

Ellenben te védenéd a környezetet a norvég emlékmű ellen, ugyanakkor leszarod, hogy mennyi környezetszennyező anyagot tartalmaz a szifonod.

Aureliano Buendía 2014.03.07. 15:50:42

Gondolom, van új poszt, ha ennyire kevés a komment:)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.03.07. 15:54:56

@uraaam: "Elég lesz kezdetnek?"

Ha még a benzinfaló szörnyetegedből átülsz egy takarékos kisebb autóba, a tévédet, mosógépedet nem cseréled le párévente, ha megjavíttatod a dolgokat, nem pedig kidobod, akkor azt mondom, elindultál a lenini úton. Ja, és a hipermarketbe szatyrot viszel, nem a műanyagzacsijukat használod. A hét éves mobilodért plusz pontot kaptál. :))

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.03.07. 15:57:20

@uraaam: simán jó kezdetnek. amúgy a legnehezebb tényleg ezt a sok műanyagba csomagolt szirszart kikerülni. a múltkor volt egy interjuh egy pasival, aki fejébe vette, hogy ő nem fogja tönkretenni a világot és kiköltözött valami viskóba. babot eszik meg mittomén, amit talál leginkábbis, nem vásárol semmit. ruhája annyi, ami volt neki, egy pár cipő és egy nap maximum 3 liter vizet használ el evéssel-ivással-fürdéssel együtt. (ami kemény adat, ha belegondolsz)

azt mondta, hogy őt ez teszi boldoggá és magasról leszarja, hogy ki mit gondol róla meg azt is, hogy bolondnak nézik. elgondolkoztató fazon volt.

Aureliano Buendía 2014.03.07. 16:00:05

@atpijkamo: mióta dárga a benzin, és bedőlt a sok nulla forintos hitelre elvitt suzuki gixxer tulajdonos, tök jól lehet haladni a városban. Azóta egy litert ment le az átlagfogyim. Mellesleg szeretnék venni egy bringát, azzal járni, hogy még több benzint spóroljak, valamint a hasamból menjen le.
Ugyanakkor már nem szállnék vissza BKV-ra. Nem sznobságból, hanem mert mióta csak alkalmanként utazom vele, látom, mekkora trágya.
A mosógép 2008 óta szolgál minket, remélem, így is marad. Egyéb elektronikai eszközeimet sem cserélgetem, mert működnek, a céljukat ellátják. Akkor meg minek?
A műanyag szatyrokat nagyon utálom, a feleslegemet is próbálom róla lenevelni. Szerintem igénytelen is. Vagy én vagyok rátarti.

Aureliano Buendía 2014.03.07. 16:02:25

@sugargiraffusplumps.: vannk néha ilyen hobbitok, de nem ez az általános, és nem is járható mindenkinek.
Az én ezo-bio-öko haverom most arra kattant rá, hogy túl sokan vagyunk, túl sokat eszünk, át kell térni a rovarokra. Múltkor, bebaszva ette, sült tücsköt. De józanul nem tenném meg, asszem:)
A többit leírtam az előbb aptinak.

megamenn 2014.03.07. 16:19:58

@hagyma: nem pina vagy, az már biztos...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.03.07. 16:21:35

@uraaam: hát, nemtom micsinálnék napi három liter vízzel. mer ha annyi a keret akkor vagy iszok vagy "fürdök". nefürgyéle rajongóknak persze ideális állapot :D

Aureliano Buendía 2014.03.07. 17:07:22

@sugargiraffusplumps.: vagy összedobjuk a 3-3 literünket, és együtt fürdünk:)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.03.07. 17:25:24

@uraaam: "@sugargiraffusplumps.: vagy összedobjuk a 3-3 literünket, és együtt fürdünk:"

Dőzsöltök.

A mongóliai sivatagban ment az őslénytani expedíció, nem sok víz jutott tisztálkodásra. A mongol sofőrök minden reggel megmosták magukat egy bögre vízzel. A fehéremberek meg már kibírhatatlanul bűzlöttek a harmadik héten. :))
süti beállítások módosítása