Timinek egy hónapja kell a Dunakeszi Auchanban található Stefano cipőbolttal rendszeresen érintkeznie, hogy megjavítsák a csizmáját. A harmadik személyes látogatás után ha minden jól megy már fel is fogták, hogy mit akar, és már javítják is. Korábban azzal ijesztgették, hogy már 2 hete kiadták másnak:
A decemberben megvásárolt, majd javitásra visszavitt csizmám, mire visszakapom a Dunakeszi Auchan áruház területén lévő Stefano üzletből, lassan idejét is múlja, és elrakhatom jövő télre.
Február elején vittem vissza a csizmát kisebb javitásra, amikor is biztositottak afelől, hogy egy, legfeljebb két héten belül értesitenek telefonon a csizma elkészültének státuszáról. Mivel ez nem történt meg vártam még két hetet, amikor ismét felkerestem őket személyesen, hátha csak „megfeledkeztek a dologról”, hiszen ők is csak földi halandók.Legnagyobb meglepetésemre a csizmám hollétéről semmit nem tudtak, röpködtek a kedvezőbbnél kedvezőbbnek ható információk, mint „hát ezt mi már 2 hete kiadtuk” valamint „a kolléganő nem igazán van képben, ő kavart el mindent”. Ismét igéretet kaptam egy újabb telefonos felkerésésre, hiszen szemmel láthatóan a problémát képtelenek voltak záros időn belül megoldani.
A telefonhivás nem jött, igy amikor pár nap elteltével ismét felkerestem a boltot (immár harmadjára, mivel telefonszám sem a honlapon nem szerepelt, sem én nem voltam olyan szemfüles, hogy elkérjem) már megismertek. Természetesen minden a jelen nem lévő kolléganő hibája volt, illetve nem is, mert leginkább senkié, és persze jött az elmaradhatatlan zavarodottság, pótcselekvések és telefonhivások sorozata. Ez utóbbinak köszönhetően végre kiderült, hogy nocsak, mégsem adták ki másnak a csizmámat (amit mellesleg átvételi bizonylat és a többi hivatalos papír nélkül nem is értem hogyan juthatott eszükbe), azonban most még mindig a javitóműhelyben van, ezért jöjjek vissza holnap.
A legbotrányosabb számomra az eladónők egymás elleni furkálódása volt a legvisszataszitóbb, hiszen a vásárló szemében az, hogy a csapatmunka nem működik problematikus szervezést eredményez. Arról nem beszélve, hogy ha hibázunk, akkor annak vállaljuk a következményeit, és a lehető legrövidebb idő alatt próbáljuk orvosolni a helyzetet. Ennek sajnos egy hajszálnyi jelét sem éreztem.
Az utolsó 100 komment: