Tékozló Homár

Webáruház telefonos előrendeléssel

2014.03.11. 13:32 | jackyll | 36 komment

Attosz a klasszikus cspdába esett, amikor úgy gondolta, hogy az eurobeat.hu webáruházban készleten lévőnek jelzett távirányító fizikai valójában létezik a raktárban. Természetesen nem volt belőle egy darab se, sőt, már nem is gyártják. De ez csak azután derült ki, amikor már megvette az erősítőt. Vajon hány havonta frissítik az oldalt?

Venni szerettem volna egy használt erősítőt, de távvezérlője nem volt meg. Sebaj, szétnéztem neten, és nagy örömömre az eurobeat.hu webáruházban volt hozzá raktárkészleten (huszonvalahány darab), ezért a távot megrendeltem, az erősítőt pedig megvettem. A rendelést visszaigazolta a rendszer. Majd, vártam.....vártam. Küldök mailt, hogy mizujs, mivel se kép se hang. Semmi. Ránézek a webáruházra, ott a rendelt távirányító már nem rendelhető, készleten nulla van.

Újra írok, ezt kaptam:

Üdv! A Kenwood már nem gyártja  a távot, és nem tudja leszállítani. Sajnos én rajtunk kívül álló ügyletekért felelősséget nem tudok vállalni, és az ASZF is tartalmazza ezeket az eseteket, tehát sema  raktárkészletért, sem az árakért az Ezüst Harkály Kft. felelősséget nem vállal. Sajnálom a kellemetlenséget, de ha valóban garanciát szerettél volna a leszállíthatóságra, előtte kellett volna velem egyeztetni, és akkor kiderül mindez.
 
Tehát lefordítom: ez egy olyan fajta webáruház, ahonnét telefonon kell rendelni, és ahol a vevő felelős ellenőrizni a raktárkészletet, az üzemeltető pedig nem vállal semmiért felelősséget. Igazából az sem biztos, hogy van hirdetett termék, és az sem, hogy a hirdetett áron. Ami biztos, hogy szivó az volt nekem.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.03.11. 13:42:41

ez röhej..dögöljön meg az ilyen webáruház.

Atörökk 2014.03.11. 13:47:34

Mijaza szivó?

Amúgy kb. 2 perc gugli és megmongya, hol lehet utángyártott távirnyát rendelni. Merhogy olyan is van. Attosznak kiutalok egy virtuális Darwin díjat.

kakukk11 2014.03.11. 13:50:29

Amikor a 26db-nál nem fogtál gyanút, akkor nincs miről beszélni. Amugy jogos, miért nem lehetett megkérdezni, vagy megvárni míg visszaigazolják a megrendelést, ha ennyire necces a szitu.
Ja, tudom, ahhoz gondolkodni kéne, sorry, azt valahogy nagyon sok poszter elfelejt.

Dr. Kix 2014.03.11. 13:50:38

Ekqrja és még ki is oktat. Ilyen az igazi kereskedő. Még ilyet, többet.

hobbitroll 2014.03.11. 13:51:54

a hetedikk én magam legyek?

hobbitroll 2014.03.11. 13:53:31

rohaggyonmegablogmoci. há' nemelég, hogy kétkommentküldéseközött megrakhatomaprogramozó anyját a ravatalon, mán a bekű'dött kommentek is hol megjelennek, hol nem?

AtiSnatch 2014.03.11. 13:56:30

@hobbitroll: fehér hollóvá váltál? :D

@Tanácstalan: te birkává? :D

már csak az a kérdés, hogy hol van hkzsgy?

kezd egy kicsit a homár rovására menni a pokerozás, hogy a munkáról ne is beszéljünk... :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.03.11. 13:57:32

az ebayen jelenleg 2466 kenwood taviranyito van fent
tovabbra sem ertem, miert rendel valaki webaruhazbol, akinek tulajdonosa Lo Bence, telephelye Bugyi, Eperfa ut 3 tetoter
ugyanuigy a neten szerzi be, mint ahogy a vevo is megtehetne

AtiSnatch 2014.03.11. 13:58:40

sz. ivó= szilvapálinka ivó? mer akkor ne panaszkodjá!

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.03.11. 14:13:01

@AtiSnatch: Genya. Ugorgyunk.

Beszéljünk igi melleiről?

(mindjárt idetoppan). :DD

AtiSnatch 2014.03.11. 14:16:03

@Tanácstalan: te még nyilván új lehecc itt. az ugorgyunk azt jelenti, hogy van új poszt. :)

AtiSnatch 2014.03.11. 14:18:29

@Tanácstalan: etyépként én már láttam, mm igi melyét :D

kakukk11 2014.03.11. 14:41:28

@agresszív kismalac: Nem az automata emailre gondolok, amit a rendszer küld magától.

Gera 2014.03.11. 14:52:01

@hagyma: Lehet azért, mert készleten levőnek jelezte a cuccot és ezt az ember úgy értelmezi, hogy akkor max 2 nap múlva megkapja postán, miközben Amerikából 2 hét plusz ha vámolni is kell, akkor még akármennyi.

Persze a szerencsétlennek tényleg látnia kellett volna, hogy az majdnem kizárt, hogy egy magyar webáruház tízezerszám tartson készleten távirányítókat, úgyhogy ez ugye jobb esetben valami megbízhatatlan külső készletinformáció, rosszabb esetben sima hazugság. Szerintem amúgy az első. Az ászfben tényleg szerepel, hogy ez nem biztos, hogy igaz. Mondjuk ha igazán tisztességesek akarnának lenni, a terméklapokon szerepelni kellene a készletinfo alatt, hogy ez egy külső partnerüktől van és nem száz százalék.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.03.11. 15:03:24

@kakukk11: Ahol én vásárlok, ott egyetlen email jön. Olyan visszaigazolásnak mi értelme van, ami az égvilágon nem tartalmaz semmi komolyat?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.03.11. 15:03:40

@Gera: ertem en ezt. de nekem ugy tunik a web aruhazak egy jelentos resze csak es kizarolag internet kapcsolattal es egy web felulettel rendelkezik es ul otthon a kisszobaban

kakukk11 2014.03.11. 15:29:22

@agresszív kismalac: Értelme annyi, hogy látod, hogy a RENDSZER fogadta a rendelést. Aztán feldolgozzák, akkor ellenőrzik, hogy tényleg van e, olyan áron, stb. és a visszaigazolják. Itt is ez történt, csak itt sajnos le kellett mondani a rendelést mert nem tudták beszerezni. Ez teljesen jogos, bevett szokás és törvényes. Nem csak a vásárlónak vannak jogai, hanem a webshopoknak is.
Ettől még nem mondom, hogy jó, de ez van. Én még nem csalódtam soha netes rendelésben(12 év, több száz rendelés), helyén kezelem a dolgokat. Volt hogy mikor láttam, hogy jóval alacsonyabb áron árultak valamit, megrendeltem, de tisztában voltam vele, hogy lemondhatják, meg is történt, nem estem kétségbe.

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2014.03.11. 15:36:05

@hagyma: Mondjuk mert a sok bunó amerikai ebayes eladó nem hajlandó hozzánk küldeni, mert szerintük ami US-en kívül van, az mind a barbár kannibálok földje

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.03.11. 15:47:39

@kakukk11: Komolytalan portálokkal nem foglalkozom. Normális helyen a rendszer (sz'al nem az unatkozó tulaj) IRT dolgozza fel a rendelést, és a visszaigazolás (ahogy maga a weblap is) valós adatokkal működik.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.03.11. 15:50:31

@kakukk11: "Aztán feldolgozzák, akkor ellenőrzik, hogy tényleg van e,
olyan áron, stb. és a
visszaigazolják."
Sz'al megnézik, hogy a saját rendszerük(!) milyen viszonyban van a valósággal.
Aha.

kakukk11 2014.03.11. 16:13:38

@agresszív kismalac: Rendben, én se, de a poszter igen, lásd: 26db távirányító van raktáron egy nem forgalmazott típushoz. A minimum lenne hogy gyanú ébred benne.

ancsika 2014.03.11. 20:04:26

MIÉRT, MIÉRT, MIÉRT???????????? vásárolsz olyan webshopban amiről ordít, hogy pistike összekattintotta a virtualmart sablont?!

[gyk. kattints üresen a kosár ikonra]

MIÉRT, MIÉRT, MIÉRT??????
rendelsz olyan webshopból aminél ez van kiírva:
Központi webáruházunkban több mint 2.000000 termék közül válogathat.

2 termék... tehát nem hazudtak :)

[gyk. kattints a villogó központi webáruház gombra]

egyébként jótanács: olyan webshopból se rendelj ahol valami villog, mert csak epilepsziát kaphatsz, terméket nem!

Szarazkoro 2014.03.12. 14:26:04

Attoszt megtoszták szegínykémet jó nagy fallosszal. Webshop meg szíjjongázt.

misi46 2014.03.12. 16:38:55

Keress meg: szonda.m@freemail.hu Lehet, hogy tudok segíteni.

efi 2014.03.12. 18:30:40

Ezek a webshopok úgy működnek, hogy csesznek frissíteni, aztán amikor véletlenül valaki vásárolni akar egy X termékből, na akkor és csak akkor utánanéznek, aztán jól kiderül, hogy már a múlt század eleje óta nem gyártja senki, és akkor így 100 év után haláli nyugalommal leveszik.

okoska77 2014.03.14. 13:15:30

Nehany hete rendeltem toluk egy taviranyitot. Amikor rakerdeztem, hogy fel tudjak-e programozni az adott TV-re, 1 napon belul kaptam egy linket ahol az en TV-mre felprogramozva rendelhettem meg, nincs felreertes. Miutan megrendeltem a taviranyitot, 12 oran belul kaptam egy ertestest a futarcegtol, hogy akkor 1-2 napon belul szallitjak.
süti beállítások módosítása