Tékozló Homár

Hogyan veszítsünk pénzt játék nélkül a Pokerstarson

2014.03.13. 11:58 | jackyll | 72 komment

Henrietta annyira nem bízott a Pokerstarsban, hogy miután átutalt 15 eurót a játékszámlájára, azonnal megpróbálta kivenni. Ezzel egy olyan ellenőrzéssorozatot indított be, aminek a végén inkább feladta a harcot és hagyta az egészet a francba. Miért nem játszotta el legalább?

Ha valaki internetes szerencsejátékra adja a fejét, benne van a pakliban, hogy pénzt veszít. Az azonban kicsit érdekes módszer ahogy a Pokerstars bánik a pénzünkkel. A sok TV-reklámtól vezetve gondoltam teszek egy próbát a Pokerstarson. A regisztráció gyorsan és zökkenőmentesen történt, ezután próbaképp átutaltam a játék-számlára 15 EUR-t. Mivel eléggé bizalmatlan vagyok e téren még a játék megkezdése előtt eszembe jutott, hogy tegyek egy próbát, hogy vajon ez tényleg az én pénzem-e attól hogy náluk van.

Legegyszerűbbnek tűnt egy próba, hogy átutaljam a Skrill (gyk. moneybookers) számlámra. Elküldtem a kifizetés kérését és itt kezdődött érdekes lenni a dolog. Kaptam egy levelet a "PokerStars Számlabiztonsági Osztály"-tól  (ezek szerint már banknak is képzelik magukat, hogy ilyen osztályt működtetnek) :

Kifizetésének feldolgozását ideiglenesen felfüggesztettük, mivel észrevettük hogy olyan összeget igényel, amely nemrég lett befizetve játékosszámlájára. Nem feltételezünk semmilyen szabálytalanságot de szeretnénk ha ismertetné velünk milyen okból kérte a kifizetést.

Megírom nekik mi a szitu, erre nyilván zokon vették a bizalmatlanságot mert jön a következő levél:

Hogy továbbléphessünk az ügyben, szükségünk lesz egy képernyőfotóra az Moneybookers online bankkivonatáról. Kérjük, bizonyosodjon meg róla, hogy szerepel rajta a bankszámlaszám utolsó négy számjegye, a számlatulajdonos neve, a lakcíme (a nyomtatott kivonaton) és a bank URL-címe (online bankkivonatoknál),

Tehát szépen apró lépésekben kezdik az információ-szippantást. Mivel semmi takargatnivalóm nincs elküldtem nekik. Bár kérdéses mi közük hozzá hogy én mikor kitől mit vásárolok a Skrillen. Jött is a következő levél :

Köszönjük, hogy elküldte a képernyőfotót, fáradozását nagyra értékeljük. Kérjük, küldjön el egy újabb képernyőfotót a Skrill számla kezdőoldaláról is, amelyen szerepel a neve és a regisztrált emailcíme. Továbbá, kérjük, ügyeljen arra, hogy látszik rajta a bank URL-webcíme is.

Ezt is elküldtem nekik. Következő levél :

Figyelmébe ajánljuk, hogy játékosszámlája fennakadt egy rutin biztonsági ellenőrzésen. Nagyra értékelnénk, ha el tudná küldeni nekünk az alábbi adatokat, dokumentum másolatokat, evvel is biztosítva, az adatérvényesítési folyamat gördülékenységét. Játékosszámlája ideiglenesen zárolva marad, míg minden dokumentumot meg nem kapunk.

A biztonsági ellenőrzésünk részeként kérjük, küdlje be nekünk a következőket:

1. jól olvasható másolat jogosítványáról, vagy bármilyen másik, a magyar állam által kiállított fényképes igazolványáról, és

2. egy nemrégiben kiállított közüzemi számla másolatát, melyen jól látható teljes neve, jelenlegi lakcíme és a kiállítás dátuma (3 hónapnál nem régebbi).

Közüzemi számla hiányában elfogadható a telefonszámla, bankszámla kivonat, fizetési csekk, vagy biztosítási szerződés másolata, amin szintén szerepel a teljes neve,  jelenlegi lakcíme és a kiállítás napja. Figyelmébe ajánljuk, hogy személyes leveleket, vagy online számlakivonatokat nem áll módunkban elfogadni.

Itt szakadt el a cérna. Az már máskor is előfordult velem, hogy megloptak, megkárosítottak, pénzt csaltak ki tőlem. De hogy a tolvaj utána még jelentkezik, hogy az összes személyes és banki adatomat adjam meg, ez már a pofátlanság netovábbja.

Erre a levélre már nem is válaszoltam, így feltehetően lett 15 EUR-juk, hogy továbbfejlesszék a számlabiztonsági osztályukat.

Pestiesen szólva : Ügyes !!!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.03.13. 12:03:05

@dr. phil. Sün‼ ツ: De csak a kurva blogmotor miatt. Meg mert helyetted jeleztem delet. :D

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.03.13. 12:06:44

Hát, még olcsón megúsztad.

Régen, még az idők hajnalán játszottam az említett onlány játékkal. Amikor először bíztattak arra, hogy játsszak pénzbe, megszüntettem az felhasználói tagságomat.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.03.13. 12:06:45

@Tanácstalan:
Nemnem!
Ez a saját fürgeségem eredménye!44!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.03.13. 12:18:27

Azért mindig csodálkozom, mikor valaki azért nyafog, mert meg akarják védeni bűnozőktől. Mint mikor a reptéri ellenőrzés ánuszvizsgálata ellen tiltakozik.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.03.13. 12:21:36

Ez az első tudományosan is bizonyított eset, hogy valaki hallgat a tévéreklámokra.

Na jó, nyolcvanötben annyira megtetszett egy tévésopos konyhai kütyükészlet, hogy megrendeltem. Még mindig megvan pár darabja.

Atörökk 2014.03.13. 12:21:40

A pinájáról nem kértek fotót? Én kérek elnézést.

Pécsi bölcsész 2014.03.13. 12:21:56

marha.
mér nem utaltad nekem!?
én nem kértem volna semmit cserébe, hogy nem utalom vissza...

helianthus 2014.03.13. 12:23:24

@atörökk: nem. Szóval biztos nem Megamen volt!

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.03.13. 12:33:43

A következő poszt élesítési ideje 13:04. :D

@Szőkenő Szarvas: A hiba az ön készülékében van.

AtiSnatch 2014.03.13. 12:38:52

még ilyen hülyét... legközelebb pokerstarson megtalálsz a nicknevemmel, arra küldheted! ( akár mások is küldhetnek, tegnap egy kicsit tilten voltam) :D

Manyecska 2014.03.13. 12:42:17

@AtiSnatch: Tzunami! most lesz a musicFM-en 89.5 :D

Komojtalan 2014.03.13. 12:50:45

Ha jól gondolom a befizető nem játszani akart, csak a bónuszt szerette volna kivenni, esetleg fel is használta. Sajnos ez nem működik, ingyen pénz csak a politikusoknak van. Fogalmam sincs a PS feltételeiről, de gondolom párszor meg kellett volna forgatni a befizetést, persze ebben benne van a bukás lehetősége, sőt ahogy elnézem a posztolót ez igen valószínű lett volna :-). Most volt egy akció, mert már 8 éve veri át az embereket a PS, ezért egy minimum 8M$ összdíjú versenyt csináltak, előtte meg 220k+ átvert játszott egy 1$ -os versenyt, igaz ott nem lett meg a világcsúcs, mert tavaly 230k ember regisztrált egy hasonlóra.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.13. 12:51:36

Butaság.

Mindez teljesen szabványos ellenőrzési procedúra a pókertermekben, kaszinókban, sportfogadó oldalakon.

Majdnem 5 éven keresztül ez volt munkám. Nem a PS-nál, hanem egy konkurrens teremnél, de a szabályok 99 %-ban azonosak.

AtiSnatch 2014.03.13. 12:54:56

@Komojtalan: ha nem játszol, hogy használod fel a bónuszt? :)

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.03.13. 12:58:17

Egyébként azért hívják "menstruáció előtti feszültségnek" mert a kergemarhakór már foglalt volt.

heidt 2014.03.13. 13:03:25

Nem értem, mi a gond. Betette a pénzét, majd hamarosan ki akarta venni. Ha ezt engednék, akkor megsértenék a pénzmosás elleni törvényt. Ne csak a 15 EUR-ra gondoljon. Ha nem lenne ez a biztonsági ellenőrzés, akkor simán be lehetne tenni több száz milliónyi feketén szerzett pénzt, majd kivenni. Rögtön legális lenne, hiszen "nyerte". Az érdeklődőknek simán mutogatná az igazolást.
Felvetődhet a kérdés, hogy ilyen kis összegnél mi értelme az ellenőrzésnek?
Mert bizony a nagy pénzeket ilyen kis tételekben mossák tisztára.
1000 ember betesz 20-20 eurót, az 20.000 EUR (6.300.000,- Ft). A megbízó ad nekik minden tranzakció után 10%-ot. Ez aprónak látszik, de mégis otthonról végezhető munka kb. 2.000,- Ft-os órabérért. A megbízó felelőssége nulla, a pénz 10%-ért tisztára van mosva.
Ennyi!

AtiSnatch 2014.03.13. 13:05:18

@heidt: jelentkeznék a munkára, otthon van mosógép meg biopon is, kell még valami? :)

Manyecska 2014.03.13. 13:11:26

@AtiSnatch: és ő tudja ezt vajon..?:P:D
na, ablakpucolás jön.

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.03.13. 13:11:46

@AtiSnatch: Kérlek én nagyon sok Lacit ismerek. Ezt speciel azt hiszem Csontitól (Csonti - Car)loptam, amikor épp nem vettem tőle autót. Na őt nem "ismerem", de fogyasztottam alkohol italokat a bővebb társaságában.

AtiSnatch 2014.03.13. 13:14:17

@Tanácstalan: 5perccel előtted rakta ki egy ismerősöm, azért volt gyanús. :D

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.03.13. 13:19:24

@AtiSnatch: Ez egy meglehetősen régi aranyköpés. :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.03.13. 13:24:32

Idióták találkozása. Be kéne tiltani. Ugorgyunk!

AlulírottFentemlített 2014.03.13. 13:25:37

Nem lett volna gyanús a posztoló, ha legalább egy Piros Terített Durchmarsch Ulti 20-100 -at bemondott volna, mielőtt kiveszi a pénzét!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.03.13. 13:32:52

@maxval a gondolkodó birca: hat en jatszom a betUS-on sportfogadast
barmikor siman utaljak a kivenni ohajtott loemat bankszamlara, vagy ahogy akarom
bankszmlara a leggyorsabb 3 nap

igi1 2014.03.13. 13:36:09

@atörökk: esetleg a faszáról. Ja hogy az nincs is. :P

AtiSnatch 2014.03.13. 13:36:32

@Tanácstalan: fél órát késik az órád!

igi1 2014.03.13. 13:40:37

@sugargiraffusplumps.: de vót olyan hülye, hogy regisztráljon oda, mikor annyi ingyenes játék van az App - storeba.

Mi a f.nek kell online pókerezni?

Érted, én is úgy sakkozok mostanság, apposan.

És már nyertem háromszor. :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.03.13. 13:45:16

@igi1: mer a népek kapzsik, aztán azt hiszi ez a hüje pitsa, hogy ebből majd pénzt fog keresni. ennyi ésszel amennyi neki van, az nem fog sikerülni.

én már elfelejtettem, hogy kell sakkozni, a fiam lever két perc alatt hat lépésben.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.03.13. 13:53:20

@AtiSnatch: csak sakkban :) ha ismernéd... angyali kölök, annyabüszkesége ám :)

Manyecska 2014.03.13. 14:01:16

@Tanácstalan: ablak!!!..:D amúgy, épp akkor szólalt meg a telefon, én meg nem akartam lemászni így négykézláb pucsítottam az asztalon, úgy beszélgettem..erre bejön két kollégám, hangosan elkezdenek örülni:DDDD, ..:D még azt sem mondhattam dugó van mert ugye fontos telefon.. :)) Határozottan tetszett nekik. A portásnak meg dudáltak mert az ajtóban ragadt és megállt a kocsisor..:DD

anarch 2014.03.13. 14:05:15

Szabványos identity theft-nek tűnik, valszínű jóval többet akartak lenyúlni mint az a 15eur. Szerintem ellenőrizd le, van-e a neveden cég Bissau-Guineában.

Darth Revan 2014.03.13. 14:06:42

Tegyuk fel, hogy feketen bizniszelek, az osszes bevetelemet befizetem a Pokerstarsnak, majd kiveszem rogton az egeszet, majd az APEH-nek tudom igazolni, hogy a penzt tisztesseges modon, kartyan nyertem :)

Jo, 15 euronal azert ez nem palya, de nem veletlenul vannak szabalyok.

Amugy meg mindig hitelkartyaval jatsz, akkor a banknal indithatsz chargeback-et es akkor tuti visszakapod a penzed.

RedWing 2014.03.13. 14:10:36

Esetleg, teljesen véletlenül nem lehet, hogy akciós reged volt és a befizetésre még kaptál egy kis bónuszt, és nem pontosan azt az összeget akartad kivenni, mint amit befizettél? Csak kérdezem.. Ugyanis én már 5+ éve játszom és éves szinten jó párszor veszek ki pénzt, nem pár ezres tételeket, de így még sosem jártam!

AtiSnatch 2014.03.13. 14:24:22

@RedWing: 20$-os free bonus van, elég gyanús :D

RedWing 2014.03.13. 14:33:07

@AtiSnatch: Akkor probléma megoldva! :D

RedWing 2014.03.13. 14:36:10

@AtiSnatch: Akkor probléma megoldva! :D

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.03.13. 16:40:30

Henike!
Tessen csak snóblizni Almási téri öreg vagányokkal. Ott úgy elrendeznek hasonló buliért, hogy a macskát lovas csendőrnek nézed!!

Aureliano Buendía 2014.03.13. 18:14:04

Ultizni köll 10 filléres alapon, akkor nincs baj.

Örülök, hogy segíthettem.

Aureliano Buendía 2014.03.13. 18:16:30

A poszternek dugnia kéne egy jót. Ha jól néz ki, szívesen segítek/-tünk.:)

2014.03.13. 18:25:29

hulye hisztis pina, tesztelgetes helyett inkabb orulne, hogy a nagy szekuritinek hala, nem fogjak elhekkelni a penzet.

Komojtalan 2014.03.13. 18:47:42

@AtiSnatch: @Whave: Volt egy akció erre a 8 éves banzájra, hogy X$ befizetésé után kap egy 11$ -os kupont, amivel bejuthat a 215$ -os főversenyre, tehát ezt eljátszhatta.

AtiSnatch 2014.03.13. 18:55:50

@Komojtalan: szerinted, aki leutalja magának a lóvét,hogy az övé e, az megtalálja a promóciós kódot? :)

Black Hole 2014.03.13. 20:29:59

@sugargiraffusplumps.: lassan nekiáll drogozni, piálni, oszt' mikor már jól pusztul az agya, akkor kérj egy visszavágót.

Black Hole 2014.03.13. 20:31:19

@Black Hole: mondjuk én olcsóbb megoldást választottam, kiskorától ütöttem a fejét, de nem is nyom le sakkban.

Black Hole 2014.03.13. 20:33:08

Amúgy szerintem posztoló így még olcsóbban megúszta, mintha nekiállt volna játszani. Talán még szőke is.

McZozo 2014.03.13. 23:19:54

Elsore en is pont arra gondoltam hogy amit csinalni akart az megtestesiti a penzmosas felteteleit. arrol nem is beszelve hogygondolom gyanus ha valaki befizet penzt majd minden jatek nelkul ki akarja venni par percre ra lehetne akar olyan is aki feltorte a gepet. es ha siman kifizetnek egy ilyennek utana meg irna a posztot az illeto hogy csak ugy kiadtak a penzet es akkor az lenne a baj

Narancskommunista (törölt) 2014.03.14. 08:58:00

@heidt:
Azért nem logikus, amit írsz, mert ha párszor megforgatja a pénzt (akár script segítségével, tehát nem is kell hozzá kis kínai rabszolga), akkor máris nem akad fent a rutin biztonsági ellenőrzésen. Legalábbis erre hivatkoztak. Ha ugyanis a pénzmosás ellen lenne az egész, vagy akár a fiókfeltörések ellen akkor minden esetben megtörténne mindez, akkor viszont miért hivatkoznak arra, hogy betette és már veszi is ki?

Egyébként pénzmosást valahogy úgy lehetne csinálni, hogy más számláról megy a bemenet, mint a kimenet, hogy ne legyen lenyomozható, mert ha ugyanarról a számláról megy 15 dollár, majd ugyanennyi vissza, akkor máris bukta. Ráadásul a kimenetnek teljesen legálisnak kell lennie, tehát kifizetés esetén a pénzmosó nem tiltakozna az adatainak megadása ellen.

Narancskommunista (törölt) 2014.03.14. 09:00:50

Egyébként teljesen logikus, amit a posztoló csinált, bár sok mindent nem érne csalók ellen. Általában a csaló cégek egyből visszafizetik a kezdőösszeget, ha próbára teszik őket, lelépni meg akkor lépnek le, ha már egyszerre sok ember sok pénze van náluk.

Narancskommunista (törölt) 2014.03.14. 09:02:16

@RedWing:
A bónusz kivételének biztosan vannak feltételei (pl. hogy x alkalommal játssz vele).

Narancskommunista (törölt) 2014.03.14. 09:03:54

A hackelős verzió sem túl reális, annak sincs semmi köze ahhoz, hogy azonnal le is venné a pénzét, amit befizetett, mennyivel lenne kevésbé necces ugyanez 1 év játék és 1000 dolláros egyenleg esetén.

pUxlock 2014.03.15. 10:32:24

"Szabványos identity theft-nek tűnik, valszínű jóval többet akartak lenyúlni mint az a 15eur. Szerintem ellenőrizd le, van-e a neveden cég Bissau-Guineában. "

Istenem...
Érdekes de tőlem soha nem kérte be a pokerstars az irataim másolatát.
Mégis utaltam már ki több ezer dollár nyereményt.Lehet hogy azért mert pókerezni akartam ha már befizetek és nem bizonyítékot szerezni mindenféle összeesküvéselméletekre amit ezek szerint sikerült is megtalálnia Henriettának.
Gratulálok
süti beállítások módosítása