Van úgy, hogy egy termék pont elfogyott karácsonyra és utána januárban semelyik bolt nem rendel semmit, de a magyar gyártmányú Wayteq-kel ezt eljátszani legalábbis durva cinizmusra utal:
Közeledett a karácsony és azon töprengtem, hogy mit is vásároljak kedves feleségemnek. A választás egy Wayteq 60w hd e-book olvasóra esett, amit miden gond nélkül, némi sorbaállás után meg is vásároltam a Westendben levő 220volt üzletben. Pár nap alatt kiderült, hogy az e-papír pixelhibás és az akkumulátor üzemideje meg sem közelíti a 2-3 hetet ( kb 3-4 napot bírt ). December 29 -én, az ünnepek között vissza vittem javításra / esetleg cserére. Ismételt sorbaállás után mire én kerültem sorra betoppant az eladó egyik haverja és közbevágva a garanciális ügyintézés folyamatát megszakítva odaszólt, hogy ő szeretne egy vezeték nélküli hangszórót a kisfiának. A kolléga aki eddig velem foglalkozott, félbehagyta a papírjaimat, kis türelmet kért és vagy 15 !! percen keresztül válogatta a legmegfelelőbb hangszórót a 'havernak'. Sebaj, kivártam. Megesik.
A termék leadását követően eltelt két hónap és még mindig nem kaptam vissza a terméket, amit Karácsonyra! vettem. Jelzem egyszer sem kerestek meg telefonon, írásban, hogy informáljanak a vásárolt termékkel kapcsolatosan.
Történt 8 telefonhívás a 220volt ügyfélszolgálata felé, szerviz felé és a következő kifogásokat kaptam:
- 2013 Január 20 környéke:
Ne haragudjak, de Januárban !! nem dolgoztak a szervizes kollégáink, kicsit megvannak csúszva.
- 2013 Február 1 környéke: Szervizes kolléga ( Szilárd ) azt mondta, hogy rendeltek egy újat csak a Kínai ünnepek miatt 2 hetet kell várni, hogy megérkezzen.
Ma Február 24 -én hívtam ismét őket és azt mondták várjak nem tudnak mit csinálni, mindet persze gusztustalan stílusban, hogy még én, aki otthagytam a pénzemet; érezzem rosszul magam, hogy merek érdeklődni Kora tavasszal egy Karácsonyi Ajándék után. Természetesen nem hajlanak a pénz visszafizetése felé. így marad a várakozás és a feljelentés gondolata.
Aki tudja kerülje ezt a társaságot. 2 hónap alatt az Antarktiszról megérkezik bármilyen termék.
helianthus 2014.03.14. 10:34:50
Első!
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.03.14. 10:36:15
"Természetesen nem hajlanak a pénz visszafizetése felé. így marad a várakozás és a feljelentés gondolata."
Azt már régen meg kellett volna tenni...
helianthus 2014.03.14. 10:36:20
Elképzelem azt a marha nagy országot a temérdek emberrel, hogy mondjuk 2 hétig csak heverésznek és nem járnak be dolgozni.
Csak így lehet.
Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.03.14. 10:36:34
Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.03.14. 10:39:38
A másik poszt jó? Mert bizzares.
Csokis · http://csokis.blog.hu 2014.03.14. 10:42:58
Esetleg nulladikként fordulj a békéltető testülethez. Ha rájuk sem reagálnak, az a későbbiekben erős érv a kezedben a többi hatóság előtt.
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.03.14. 10:43:55
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.03.14. 10:44:03
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.03.14. 10:51:01
Ja és rövid az i.
helianthus 2014.03.14. 11:19:14
@Csokis: "A 9. napon jöhet a fizetési meghagyás. "
Azzal tisztában vagy, hogy ez komoly pénzébe kerül a júzernek is? Nem puszira küldik ki?
aya_nieIsen 2014.03.14. 11:19:31
CsakMintTe 2014.03.14. 11:26:16
Addig is adok kölcsön néhány vesszőt, és én kérek elnézést.
Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.03.14. 11:27:04
helianthus 2014.03.14. 11:30:13
Ebben, amit nagybetűvel írt, azt miért?
És a hónapok neveit mióta írjuk naggyal?
Nekem már megint nem szóltak!
aya_nieIsen 2014.03.14. 11:31:13
Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.03.14. 11:33:33
Csokis · http://csokis.blog.hu 2014.03.14. 11:36:57
Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.03.14. 11:37:44
Pixelhibát amúgy nem javítanak szerintem, ilyen készüléknél nem éri meg, adnak egy másikat.
Csokis · http://csokis.blog.hu 2014.03.14. 11:39:53
aya_nieIsen 2014.03.14. 11:43:11
@Csokis: Mit cáfolsz? Azt, hogy nem volt rendes garitok? Ennek semmi köze ahhoz, amit írtam, lásd
hu.wikipedia.org/wiki/Szalmab%C3%A1b_%C3%A9rvel%C3%A9s
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.03.14. 11:44:25
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.03.14. 11:47:50
A mondat végén a pont mindig nagybetű!!44
helianthus 2014.03.14. 11:51:25
Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.03.14. 11:53:20
A boltos nem járt a nagyker irányában, tehát nem vitte kicseréltetni a cuccost. ennyi. Akármi mást mond, duma. Még hogy a szerviz nem dolgozik januárban. Persze. Nem a szervizháttérrel van gond, hanem eleve az üzlet hozzáállásával, érted?
A Wayteq meg konkrétan kínai gyártmányú cucc, illetve márka.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.03.14. 11:56:03
Az nagy baaaaaj!!!!
Írgyad illyennel: ☻
aya_nieIsen 2014.03.14. 11:56:34
Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.03.14. 12:12:41
helianthus 2014.03.14. 12:19:54
De cuki! Zorró szmájli.
Köcce!!!44!
Csokis · http://csokis.blog.hu 2014.03.14. 12:20:16
Atörökk 2014.03.14. 12:30:36
igi1 2014.03.14. 13:25:17
Ezért is tartanak ott, ahol mi sosem fogunk
:(
Mert vannak akik megtehetik mi meg irigykedünk erre
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.03.14. 14:10:03
vegre egy ferfiember akinek felesege van nem parja
hipp hipp hurra!:)
Aureliano Buendía 2014.03.14. 16:35:38
Zirowe 2014.03.14. 17:18:25
Kindle olvasóm rosszalkodott, 2 hónapja lejárt a garim.
Jeleztem amazonnak a problémát, 3nap múlva csengetett a futár az új készülékkel, utána meg egy másik futár jött egy általam megjelölt időpontban a szar készülékért, miután már a kezemben volt a csere.
Zirowe 2014.03.14. 17:26:48
Az 1 napos késésért meg kaptam 30$ jóváírást.
Mindeközben dicső Magyarországon..
bonifac · http://vezetek.blog.hu 2014.03.15. 06:44:44
HUNGARIKUM!
kumming 2014.03.15. 10:46:32
Geryl 2014.03.15. 11:34:29
Így jár az aki...
1. Lusta disznó, és a hivatalos szerviz helyett a boltba viszi vissza.
2. Aki nem tudja, hogy a kínaiknál ez az új év 15 nap munkaszüneti napot jelent
3. Ezért a sok munkaszüneti nap után, nem csak a Wayteq vár a sorára a készülékei legyártására...
Az első érv nagyon nyomós, mert ugye nem gondoltad komolyan, hogy az üzlet a te 1db os termékeddel fog szalatgálni?
Szépen összegyűjtik, majd elvitetik velük.
A mai törvények szerint, 30 nap javítási időre kell törekedni (nem kötelező betartani, csak törekedni kell)
Én ismerem a 220voltot, rendszeresesen vásárolok náluk, és én nagyon meg vagyok elégedve velük!
Korrekt és figyelemre méltó, segítőkész kiszolgálás és szállítás!
Ha szerviz problémám van, akkor pedig én a hivatalos szervizhez fordulok.
Utóbb egy TV-t vettem náluk, információt kérve a készülékről, vasárnap este egy második telefonszámra irányítva, készségesen állt rendelkezésemre a fiatalember. (aki nem is dolgozott már teszem hozzá, de az ügyfélszolgálatos mondta, hogy azért próbáljam meg)
Nem szeretem az ilyen cikkeket, mert az ember hajlamos elfelejteni, hogy azt kapsz amit adsz.
Ha unott pofával, lusta disznó módjára, ingerülten állsz egy eladó elé, ne várj készséges, mosolygós segítséget.
Zirowe 2014.03.15. 19:53:14
Itt vette, itteni szabályok, itteni ünnepek.
Én meg azt nem bírom, amikor vki foggal körömmel próbál védeni vmit.
Érdekes módon az én ebayes rendeléseimet nem rondította el a kínai újév, töretlenül érkezik minden 2-3 héten belül, tehát 2 hónap alatt a cucc simán megjött volna, főleg, ha hivatalos forrásból jön, mert akkor még gyorsabb is.
De egyébként az eladó beszállító problémái miért is tartoznak az ügyfélre?
Nincs máshol az országban ebből a fosból és nekik sincs raktáron?
Erősen kétlem.
Elbaszták?
El.
Segítőkészek?
Nem.
Akkor meg inkább zárják le az egészet és adják vissza a pénzét.
Geryl 2014.03.16. 17:33:57
Fée verte · www.malacful.blog.hu 2014.03.16. 18:41:11
Hát, ezért.
Azt nem tudhatta, hogy a 220Volt munkatársai nem érnek rá foglalkozni az általuk vállalt gari érvényesítésével, mert neked írnak tájékoztató sms-t.
Geryl 2014.03.17. 09:55:48
Most képzeld el ha mindenki a hivatalos szerviz helyett a medimarktba vinné vissza a szervizes készülékeit :D
Ez egy lehetőség, hogy az üzletbe is vissza lehet vinni, de ha egy aprónyit is belegondol a dolgokba, elvitte volna a hivatalos szervizbe, és nem itt köt ki.
Én is gariztattam náluk is, de egy telefon után kiderült, hogy a Boráros téren van a garanciális ügyintézés.
De a kedvedért számoljunk korrekten.
2 nap mire a westendből átmegy a borárosra, tételezzük fel, hogy aznap elviszik, legyen 5 nap mire megjavítják, visszaviszik a borárosra, majd 2 nap mire újra a westendben landol a készülék.
Nem tudom mennyire tűnik fel neked, hogy a készülék csak 5 napot volt szervizben, még is 2 hetet nem volt készülékem.
Csak azért, mert lusta voltam 1 órát utazni a hivatalos szervizig ;)
Gratulálok.
Konzum Kult Közélet Szex Gasztro Tech (törölt) 2014.03.17. 13:38:20
Krecz Gábor 2014.10.30. 16:47:52
Náluk olyan hogy garanciális javitás a vicc kategória. Én is megjártam velük csak tv-vel.