Amire nincs magyarázat sorozatunk négymilliomodik részéhez értünk, amelyben az Aqua szervize megállapította a gyárilag hibás Asus alaplapról, hogy nem garanciális:
Az Aqua Electromax számítástechnikai szaküzletben vásároltunk egy komplett számítógépet, monitorral mindennel együtt. Vásárlás után egy kedves szakember ismerős segítségével kezdtük el összeszerelni alkatrészenként a számítógépet. Minden alkatrész hibátlan állapotban volt, kivéve egyet, a számítógép alaplapját. (Asus alaplap)
Első ránézésre nem látszott semmi, aztán feltűnt, hogy egy processzor foglalat láb el van görbülve. Azért ha már megvettünk egy 30 ezres alaplapot, akkor elvártuk volna hogy ne legyen benne ilyen probléma. Összeraktuk a gépet, mert azért a többi alkatrészt is le akartuk tesztelni.A gép indulása után, alaplapra integrált hálózati kártya hibájából adódóan nem lehetett csatlakozni az internetre, már alapból a router sem engedte a hálózatra a gépet. Több operációs rendszeren is teszteltük, egyiken se működött, és a driverek is jól voltak felrakva.
Két hiba után azért már elmegy az ember visszacserélni a hibás alkatrészt. Mivel nem mi okoztunk fizikai sérülést, így nyugodt szívvel vittük vissza az alaplapot. Természetesen jött a szokásos procedúra, el kell vinni szervizbe, ott megvizsgálják. Azt hozzá kell tennem, hogy 3 napon belül voltunk a garanciával.
1 hét múlva jött az értesítés, hogy nem hajlandóak kicserélni vagy megjavítani a hibás alkatrészt, holott a sérülést nem mi okoztuk, és a hálózati kártya nem a mi hibánkból adódóan nem működik.Szerintem ezek után jogosan lehetek felháborodva, hogy miután egy komplett számítógépet megvettünk náluk, azok után nem hajlandóak kicserélni a gép működéséhez egy alapvető alkatrészt, amin 2 nem általunk okozott hibát is találtunk.
Most pedig vihetem el forrasztgatni az alaplapomat, és vehetek bele hálózati kártyát is, szuper...
Az utolsó 100 komment: