Adnak még bármilyen hitelt a bankok vagy csak a látszat kedvéért hirdetik meg ezeket a konstrukciókat, aztán jegelik a lendületet? Naiv ügyfél az utóbbival találkozott a Budapest Bankban:
Gondoltam egyet, fogyasztok és herdálok, ezért április 10-én bementem a Budapest Bank nyugati téri fiókjába "Expressz hitel" néven személyi kölcsönt felvenni, a GDP-t is felborító 200.000 Ft összegben. Az ügyintéző hölgy elmondta, kb 1 héten belül megtörténik a hitelbírálat. Ekkor meglepődtem, de mondta, inkább több időt szokott mondani, hamarabb elbírálják általában, de ne legyen csalódás mert kevesebbet mond, mindig ezt mondja. Hát mondom legyen. Majd vártam és vártam.
Aztán gondoltam egyet, hogy felhívom Őket, mennyire expressz ez? Nem vették föl, mindenki foglalt volt, de visszahívnak. Másnap visszahívtak, mint kiderült, az ügyintéző a hitelkérelemhez nem küldött el semmilyen dokumentumot, ezért a bírálat ég el sem indulhatott. De küldtek neki egy emailt. Ez volt április 25-én.Még aznap számlavezető bankom felhívott egy kedvező hitelajánlattal, átgondoltam, este 10-kor felhívtam a Budapest Bankot, 24 órás telefonos Ügyfélszolgálat, 4 perc automata után 10 percet vártam a kapcsolásra (5 percen belül kéne kapcsolni), majd amikor elmondtam a történetem és hogy szeretném ha a hitelkérelmet törölnék illetve az ügyintéző ellen panaszt szeretnék tenni, a telefon túlsó végén majd leesett a székről az ügyintéző: ILYENKOR?
- Mondom 24 órás Ügyfélszolgálat, nem?
- De ilyenkor már nem lehet, nincs hozzáférésük, csak háttérrendszerek futnak, bankkártya letiltást tudok.
- Kérdem, ezt az automata miért nem mondja be?
- Hát milyen számot hívtam?
- Mondom a weblapon lévő ügyfélszolgálati számot.
- De van külön hitelvonal és ott bemondják.
Gondoltam magamban csak nem kell a teljes szerkezeti felépítésüket ismernem egy hitelkérelemhez, de mégis. A lényeg, 10 perc várakozás után megtudom, az égvilágon semmire se fogok jutni.
Ma, április 28-án a nyugatinál jártam, gondoltam, bemegyek és lezárom. A bankok hétfőnként szoktak hosszabb nyitva tartással az Ügyfelek érdekeit lesni, hát ez náluk 5-ig tart, hogy a normálisan dolgozó embernek ne legyen esélye bemenni. Felhívtam őket, 2 perc automata pötyögés és 4 perc várakozás után minden ügyintéző foglalt. Majd hívnak és akkor talán nem csak háttérrendszer fut és akkor talán tudják rögzíteni hogy 3 hét várakozás után az expressz hitel nem kell.
Atörökk 2014.04.29. 10:58:20
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.04.29. 10:58:44
Manyecska 2014.04.29. 11:02:27
Troppauer_Hümér 2014.04.29. 11:03:28
Tudom, még nem lehet a posztolót, de én a helyében inkább örülnék, hogy a pillanatnyi elmezavaromat egy lelkiismeretes ügyintéző megpróbálja korrigálni.
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.04.29. 11:10:02
Manyecska 2014.04.29. 11:10:11
AtiSnatch 2014.04.29. 11:11:19
Troppauer_Hümér 2014.04.29. 11:17:18
Troppauer_Hümér 2014.04.29. 11:18:49
Troppauer_Hümér 2014.04.29. 11:24:49
Jobban teljesítenek, mint a négynégynégy.
CsakMintTe 2014.04.29. 11:37:10
2014.04.29. 12:28:36
szamaritánus 2014.04.29. 13:24:27
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.04.29. 13:29:58
Aureliano Buendía 2014.04.29. 19:02:36
milliliteratura · http://milliliteratura.blog.hu/ 2014.04.29. 20:01:21
Aureliano Buendía 2014.04.29. 20:05:10
milliliteratura · http://milliliteratura.blog.hu/ 2014.04.29. 20:06:37
Aureliano Buendía 2014.04.29. 20:13:50
milliliteratura · http://milliliteratura.blog.hu/ 2014.04.29. 20:17:48
ptspts 2014.04.29. 21:24:02
Köszönjük az posztot, lesz bőven mit figyelembe vennünk, ha arról akarunk dönteni, adjunk-e be a Budapest Banknál expresszhitel-kérelmet.
lionking 2014.05.01. 10:32:00
Hozzáteszem én ezt egy önvallomásnak fogtam fel kedves szarrágó faszkalap. :)
ketchy 2014.05.08. 20:32:02
ahanem01 2014.07.01. 13:11:59