Tékozló Homár

Trollkodott a cukrászda, ahol mindig olcsó a fagyi

2014.05.05. 11:08 | jackyll | 206 komment

Azt mondják, hogy már létezik torkos csütörtök fagyiból is, úgyhogy naiv érdeklődő rákérdezett az eseményre egy halásztelki cukrászdában. Az egyszavas válasz helyett érkezett körmönfont levelet kioktatásnak értékelte, úgyhogy tovább mélyült közöttük a kommunikációs szakadék:

Egy egyszerű kérdést tettem fel a halásztelki cukinak, alább olvashatjátok a tragikomikus beszélgetést. Utánanéztem az első válasz után a tulajnak - nem volt nehéz, FB-n szinte 1 perc volt - és már meg is értettem, hogy miért alakult így ez a beszélgetés... nem akarok ennél jobban személyeskedni, bár a tulaj az utolsó válaszában ezt kimaxolta, de ilyen hangsúlyt szerintem nem engedhet meg magának egy vállalkozás tulaja, ha azt továbbra is sikeresen akarja vezetni.

Az utolsó, ma reggeli válaszára már nem is reagálok, mivel ennyi személyeskedést meg lenéző smiley-t már régen láttam. Úgy érzem felesleges lenne tovább vinni ezt a szellemi párbajt... Ha kikerülne a blogra a levelem, akkor a postolót nyugodtan lehet, mert már én sem tudom eldönteni, hogy én reagáltam túl a meglepettségtől és a lenéző modortól a kérdést, vagy valóban a tulaj a f@sz.

Kiemeltem azokat a mondatokat, amelyek kiverték nálam a biztosítékot. Nem mondom, az én mondataimban is biztos van olyan, ami megbánthatta a tulajt (ha már betolta ezt a flegma és bunkó stílust, akkor én, mint magánszemély is a válaszainak megfelelően fogok válaszolni...), de bocsássátok meg, én csak egy 24 éves kis senki vagyok, nem tudhatom, hogyan is kell viselkedni. (by tulaj)

Még annyit tennék hozzá, hogy a fagyis kezdeményezésben olyan cukik is részt fognak venni, akik pl. gyermekkórházakba visznek majd fagyit, meg hasonló helyekre. Mennyivel szebb gesztus ez, mint kioktatni a vásárlót? Üdv, egy nagyon meglepett fogyasztó.

Akkor a beszélgetés:

 

XY
30/04/2014 16:14

sziasztok!

a fagyi világnapja (május 8.) alkalmából nálatok is lesz féláras akció?

köszi a választ előre is!

XY

Tutti-Frutti cukrászda
30/04/2014 21:48

Szép estét! Az az igazság, hogy most nem tudnék némi szarkazmus nélkül válaszolni.... A "fagylalt" főbb jellemzői, igen tág fogalmat takarnak. Itt már a kimért jégkrém is annak minősül, legalább is úgy írják ki... Ez régebben tilos volt.

Mint mindenben, a fagylaltkészítésben is léteznek osztálykülönbségek. A silány porfagylalttól a prémium minőségű főzött fagylaltokig, igen széles a paletta. Cukrászdánk, a kezdetektől fogva igyekszik az európai trendeknek (elsősorban itáliai...) megfelelő és igényű, prémium kategóriás fagylaltok előállítására. Erre garanciát nyújtanak olasz partnereink, amelyek saját országukban a legjobb 5 fagylaltalapanyag gyártók közé vannak sorolva! /Mec-3, PreGeel, Fabbri / Ezek az alapanyagok nem olcsók, ezáltal külföldön 1.50 - 2 Euróért adják az ilyen minőségű fagyi adagját!... Magas beltartalmi értékek, vitaminok, természetes színezékek (még a legextrémebb színűek is "gyerekbarát" kategóriába sorolandók.....), természetes ízesítőpaszták, kiváló íz és állag jellemzi ezeket a fagylaltokat!

No, most jutottunk el odáig, hogy megértsük, a Tutti Fruttiban, egész nyáron át 120 ft/gombócért lehet majd fagyizni! Ez belátható, jóval kevesebb mint a fele annak az árnak, amit el kellene kérnünk az előbb felsoroltak miatt! Így, a korábban beígért szarkasztikus humorral élve elmondhatom, nálunk egész évben /legalább/ féláron fagyizhatnak kedves vendégeink!

Továbbá: a kornett tölcsérekért, szórásokért, öntetekért, sétáló tálkáért külön fizetni nem kell! Várunk mindenkit szeretettel, igazi minőségi kézműves fagylaltokkal, egész évben!

XY
30/04/2014 22:14

(ezt a választ mobilról írtam)

Igazabol egy egyszeru nem is megfelelt volna. Felreertes ne essek, igy is sok fagylaltot es sutemenyt fogyasztunk Nalatok, gyermekkorom ota jarunk a tuttiba, csak erdekelt, illetve a barataimat erdekelte, hogy a halasztelki cukraszda is reszt vesz e ebben a kezdemenyezesben. (Mivel ok nem ismerik a helyet, igy azt sem tudhatjak hogy a kornyeken az egyetlen cukraszda a tuttifrutti, ahol jo es finom cukraszternekeket lehet kapni, annak ellenere hogy az utobbi evekben csokkent a minosege - igen, sajnos neha vizizu a fagylalt es neha izetlen a sutemeny a fent felsorolt kioktato es kimerito valaszt cafolva) A valaszra visszaterve pedig fel sem tunt a szarkazmus, eppen hogy eszre sem vettem a kioktatast a valaszban (no comment...), de mivel halasztelki vagyok es mivel a nagymamam nagyon szereti a kremeseteket, igy tovabbra is szivesen vasarolunk nalatok. Udv, egy vasarlotok u.i.: ha esetleg valoban ennyire alul lenne becsulve az osszes termeketek es valoban ekkora minoseget kinalnatok, mint amit fent taglalsz (btw nev nelkuli valasz miatt, na meg a valasz stilusa miatt kerlek engedd meg hogy tegezzelek) akkor adjatok a fent emlitett 600 Ft / gomboc aron - de legyen akkor csak a fele, 300 / gomboc es meglatjuk mi lesz a cuki jovoje.

Tutti-Frutti cukrászda
30/04/2014 22:49

Elnézést kérek, de nem szántam sem kioktatónak, sem bántónak a válaszomat. Megtiszteltelek azzal, hogy megpróbáltam minden részletre kiterjedő, kielégítő választ adnia kérdésedre . Ezt éreztem tisztességesnek.

Az ár érték arányt viszonyítási alapként taglaltam, nyilván nem lehet 5-600 forintért ma, Magyarországon fagylaltot eladni ...! ( Talán a Gerbaude cukrászda kivétel...) Pedig ugyanolyan alapanyag és rezsiköltséggel dolgozunk, mint a szerencsésebb történelmi múltat magukénak tudó olaszok..! De ez már politika és nem tartozik ide.

Vízízű fagylalttal nálunk egészen biztosan nem találkoztál, ezt azért tudom, mert magam készítem évtizedek óta és a prémium minőségre, bizony garanciát vállalok ! ...

A süteménykollekciónk is elég sokrétű, olcsóbb és drágább termékek is megtalálhatók kínálatunkban. Ízlések és pofonok...-tudod mit jelent ezt .... Nyilván nem lehet mindent és mindenki megelégedésére tökéletesen elkészíteni, időnként hiba csúszhat az emberi munkába, mint ahogy gondolom, te is ezt tapasztalod saját dolgaid között !

Igen, rendkívül alacsony árakon vagyunk kénytelenek dolgozni, a felhasznált alapanyagok a legjobb minőségűek, cukrászaink szakértelme a biztosíték arra, hogy a lehető legjobb és legfinomabb termékeket állítsuk elő, de a mai piaci helyzet nem kedvez a kézműves kisvállalkozások felfutásához, a silány minőségű multi-áruk és az ügyeskedő kontárok mind ez ellen a vonallal szemben fejtik ki tevékenységüket.... Üdvözlettel : K. Károly, - Tutti Frutti .

XY
00:28

kedves károly,

"örömmel" olvastam soraidat, de csak azért, mert végre tudom, kivel is beszélgetek. valahogy éreztem, hogy a mostani válasz sem lesz egyszerű, de csak végigolvastam.

én szeretném akkor ezt a beszélgetést egyszerűen lezárni, mert végül megkaptam a választ az első kérdésemre, de sajnos sokkal több infó is kaptam, mint azt kellett volna.

egy jó tanácsot tudok adni: ha valaki egy brand nevében beszél, még ha az egy kisvárosi cukrászda is - akkor ne egy személyben gondolkozzon, hanem a vállalkozása szellemében adjon választ.

a nagymamámnak valószínűleg ezentúl is fogunk vásárolni krémest a cukiban, de mi, a család többi tagja, sajnos vagyunk annyira érzékeny fogyasztók és vásárlók, hogy akkor inkább a gerbeaud-t választjuk. üdv, XY

Tutti-Frutti cukrászda
08:13

Köszönöm kedvességed ! Tanácsot talán nekem kellene adnom, már a koromnál fogva is ! De tudod mit ?! Majd az élet rendbe hozza azt, ami most még kellemetlenül egoista, valamint az empátia terén is lenne mit fejlődni, de ezt sajnos megtanulni a te korodban már nem lehet. Nem is érdemes.

Már elnézést ! Részletes, teljes körű információval szerettem volna válaszolni kérdésedre, aztán egy érthetetlenül neurotikus reakciót kaptam, ami először meglepett, aztán megértettem... Jó vásárlást a Gerbaud-ban ! :-))))

Első kérdésedre a válaszom, amit sajnálok, hogy legelőször elmulasztottam egyszerűen , érthetően megfogalmazni : nem ! :)

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manyecska 2014.05.05. 13:36:27

@atpijkamo: OFF volt egy urbanlegend a tévébe: amerikából megjön a szokásos pudingporos nagy doboz, megeszik a gyerekek /nagykanállal/, majd a posta késése miatt /háború volt éppen../ a levél miszerint a nagybátyjuk hamvait küldték abban a dobozban,.. hogy otthon nyugodjon..:DDDD na mire kiderült hogy nemigaz a sztori már sugárban hánytam körbe a pálmákat a szobában:D

Manyecska 2014.05.05. 13:37:44

@hagyma: az a vaníliás shake, az tuti:) de a freeze az finom bármiből is van.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.05. 13:39:19

@KaTe: kosz az aggodasert de tok rendben vagyok, bar lassan kene reggeliznem valamit
alig varom, hogy Mary felebredjen, addig nem akarok zajongani
van jegkrem is, Mary hozott valami sajat termeket a Trader Joe'sbol

joint utan elmegy, amugy szar

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.05. 13:40:52

@Manyecska: Te egy palmahazban elsz?
nem is rossz otlet

Kőműves Kelemen 2014.05.05. 13:42:07

@neménvagyok: A cégtulaj levele úgy, ahogy van, bunkóság, a hangnem miatt. A "nem tudnék némi szarkazmus nélkül válaszolni" meg a "most jutottunk el odáig, hogy megértsük" pedig egyenesen bicskanyitogató. Kioktató és lekezelő stílus, profi kereskedőhöz méltatlan.

Nem látom be, miért kell azon beidegesedni egyáltalán,hogy egy vevő bepróbálkozik kedvezmény kéréssel. Löksz rá egy sablon szöveget, hogy kedves ügyfelünk, sajnálattal közöljük, hogy... Ha meg vérbeli kereskedő vagy, akkor megragadod az alkalmat, hogy fényezd kicsit az árudat, hogy az milyen csúcsminőség, nem lehet ám olcsóbban adni. Ha ügyes vagy, összeszedhetsz egy törzsvásárlót. A lehetőséget kéne az ilyesmiben látni, nem provokációt.

Az alkudozást a németek is csinálják ám, a magyaroknál sokkal keményebben. Dolgoztam német ügyfélszolgálaton, hetente kaptam olyan kérdéseket, hogy miért olyan drága, meg hogy nincs-e szülinaposoknak meg tanulóknak kedvezmény. Semmi idegesítő nincs benne, megírod, hogy sajnos nincs, és kész. Az ügyfél meg többnyire fogja magát, és megveszi a terméket teljes áron.

Kőműves Kelemen 2014.05.05. 13:43:57

@KaTe: nem vizionáltam semmilyen "szemét magyart".

Manyecska 2014.05.05. 13:44:41

@hagyma: majomházban.ja.:D van egy szobakertem a tévé mellett, lehajló pálmaágak közt ülünk:) nagyon frankó, időnként a tengerimalac is felbukkan valamelyik cserépből:D

zooDoo 2014.05.05. 13:45:07

@hagyma: felénk nem hívják, hanem nyalják. És amúgy is , max félgombóc. Szóval ezen felbuzdulva ahol ki lesz írva, hogy 1 gombóc fagyi, ott szóvá fogom tenni. Még lehet, hogy levelezésbe is kezdek a fagylalt és a nem kimérős jégkrémek egyenjogúságáéért küzdő nemzetközi civil szervezetekkel.

Erről a posztról az üvegtigris jutott eszembe:
www.youtube.com/watch?v=r56mBJ4-FCA

neménvagyok 2014.05.05. 13:45:49

@Kőműves Kelemen: Na, ez tipikus példa volt arra, amit fentebb írt valaki,(és teljesen igaza volt) hogy ma Magyarországon mindig mindenki jobban ért mindenhez annál, aki nap, mint nap csinálja.

KaTe 2014.05.05. 13:51:33

@Kőműves Kelemen: Lehet csak rosszul értelmeztem a hozzászólásod, mivel azt feltételeztem, hogy valamiféle párhuzamot vonsz az " ősbunkó, arrogáns, kereskedő" és a vele egyetértő hozzászólók között.

Lehet csak én értettem félre! A poszterből kiindulva itt már bármi lehetséges.

neménvagyok 2014.05.05. 13:54:10

@neménvagyok: "nap mint nap" vessző nélkül, még mielőtt...

neménvagyok 2014.05.05. 13:55:16

@neménvagyok: "nap mint nap" vessző nélkül, még mielőtt...

BonFire 2014.05.05. 13:57:22

Nem szoktam ide kommentelni, de most megteszem.

Íme, ugyanaz a jelenség, amit én már 100× megénekeltem és elpanaszoltam, hogy az ember kiteheti a lelkét, a mostani huszonéves generáció olyan „úri leánykának” van nevelve, hogy mindentől képes megsértődni. Már a megszólítástól is. Nem tudom, honnan jön ez a fene nagy érzékenység és félrebaszott öntudat, de jó lenne, ha kicsit elmerülnének az emberi kommunikáció rejtelmeiben, fejlesztenék a vitakultúrájukat, ha pedig mindenen be bírnak sírni, akkor az édesanyjuktól kérjenek tanácsot és segítséget, továbbá információt. Aztán arra nézhetnek olyan görbe szemmel, ahogy csak akarnak.

Az embernek elveszik a kreatív tevékenységtől, blogolástól is a kedvét; mindent kiforgatnak, szándékosan félreértenek. Itt a troll a kérdező volt, mert a tulaj igen részletesen és kimerítően, szakmaian válaszolt neki.

neménvagyok 2014.05.05. 14:10:12

@BonFire: Egyetértve az általad írtakkal, az öntudatuk viszont maximálisan fejlett. Jó példa erre a posztoló is, no meg pl az a hülyegyerek, aki egyik vasárnap délután a házam ablakától 20 méterre lévő kertvárosi buszmegállóban ülve elkezdett trombitálni. Nem viccelek, rendes trombitával. Mikor kiballagtam, és normálisan megkértem, hogy ezt itt nem kéne, a bamba bézbólsapkás barátjával együtt csak néztek rám, mint a birka, és csak annyit válaszoltak félvállról, hogy "ez közterület, azt csinálunk, amit akarunk", meg "nappal van, miért ne?".

BonFire 2014.05.05. 14:14:48

@neménvagyok: Az meg a másik, a piszok szemtelenség, hogy ők a fiatalok, övék a jövő, nekik szabad. Nem szoktam nagyon fennakadni rajtuk, (mert akkor egész nap zsörtölődhetnék valamin, azt pedig nem szeretném), de néha megjegyzem, hogy „Nem baj, leszel még te is negyven éves, hamarabb eljön, mint gondolnád; akkor aztán majd neked fog zokon esni ugyanez.”

Úgy látszik, ez a világ rendje.

Kőműves Kelemen 2014.05.05. 14:23:23

@neménvagyok: Nem értek a kereskedelemhez, sem a fagyihoz. Lehet, sőt valószínű, hogy szarul vezetnék egy cukrászdát. De ez nem is szakmai kérdés, csak józan paraszti ész. Ügyfélnek nem adunk szarkasztikus választ, ezt nem kell külön marketing tanfolyamon tanulni.

Itt szerintem a tulaj elengedte magát, és nem kereskedőként, hanem magánemberként válaszolt. Ha nem ő lenne a tulaj, hanem egy kis ügyfélszolgálatos alkalmazott, ilyet soha nem engedne meg magának; de ki is rúgnák érte, ha mégis.

Manyecska 2014.05.05. 14:23:38

@neménvagyok: már nincs időkorláthoz kötve, ha csendháborítást követ el /szubjektíve és objektíve/ bármikor 20ezer HUF-ig sújtható bírsággal. Hálisten.

Atörökk 2014.05.05. 14:24:55

Mélytorkos csütörtök az.

Kőműves Kelemen 2014.05.05. 14:29:41

@KaTe: Pardon, ha rosszul fogalmaztam. A kommentelőkkel kapcsolatban csak az volt a bánatom, hogy a tulaj reakcióját mindenki ilyen természetesnek veszi, pedig nem kéne.

neménvagyok 2014.05.05. 14:48:30

@Manyecska: Én tudom. Ők nem tudják, de az egó végtelen. Különben meg megbassza a fene, ha ehhez törvény kell, hogy felérje ésszel, vasárnap délután nem ülök be a buszmegállóba trombitálni családi házak között. Ugyanez a szituáció a gördeszkázókkal, meg az üvegdobálókkal is.

neménvagyok 2014.05.05. 14:50:19

@Manyecska: Ja, és már nem csendháborításnak hívják, hanem birtokháborításnak. Személy szerint én egyetértek azokkal a falvakkal, ahol szombat délutántól hétfőig még a füvet nyírni is tilos motoros fűnyíróval.

igazságos 2014.05.05. 14:59:11

@Manyecska: már épp kezdtem volna de inkåbb tényleg hagyom

Kurvára ráérnek egyesek.

平八 2014.05.05. 15:42:35

@Kőműves Kelemen: Pedig egyszerű: hülye kérdésre, hülye válasz. Az, hogy a NAV,a Posta, a Volán, a multik meg még sorolhatnám muszájból válaszolnak olyan körülményesen, az egy dolog, de most itt van ez a vidéki fagyizó 375 facebook like-kal, most komolyan, mire számított a posztoló? Hogy magázva kedvesuramozik? Hagyjál már. Ezt még az általad nyugatinak mondott országoknál sem szokás. De próbáld már ki, komolyan, írj az angol Tesconak egy üzenetet meg a 2 like-kal rendelkező John Smith vegyesboltjának valami disznószaros angol faluban és vesd össze a kettőt.
Köszöntem.

Ja, a fagyisnak meg nettó igaza van. A posztolónak le kellett volna nyelni (na nem csak a fagyit) hanem a részletes választ. Meg minimum megköszönni, de az már nagyon más világ, tudom.

kamushamus 2014.05.05. 16:16:02

Egyébként meg tényleg van olyan idióta, aki a facén megkérdezi, hogy lesz-é féláras fagyi? Nemáááááááá. Posztoló B+

jézushka 2014.05.05. 16:26:02

-hát posztóló, ez most öngól volt.-

Aureliano Buendía 2014.05.05. 16:58:26

Fillérbaszó posztoló találkozása a nagyvilággal.

Mellesleg az első levele igen suttyó volt. Tegezés, helyesírás. Házhoz ment a faszért.

Aureliano Buendía 2014.05.05. 17:00:32

@agresszív kismalac: eccerű: Károly rosszul mérte fel, kivel levelezget, mivel a posztoló funkcionálisan analfabéta. Szerintem kb. azt értette volna meg, hogy: „nem, bazmeg!”

:D

Aureliano Buendía 2014.05.05. 17:04:42

@ptspts: szerintem a posztoló jóval több tiszteletet kapott, mint amennyi a stílusa alapján kijárt volna neki.

Nem hiszem, hogy elveszíti a vevőit, de ha ekkora szarrágó valaki, mint a posztoló, talán még az sem lenne baj.

Kőműves Kelemen 2014.05.05. 17:19:29

@平八: a lényeg nem az, hogy formális-e vagy nem a válasz. Lehet tegeződő, lehet laza, de akkor is legyen udvarias, és véletlenül sem kioktató vagy lekezelő.

Az igazi kereskedő igenis ott kezdődik, hogy egy hülye kérdésre képes adni egy informatív, de udvarias választ.

Az magyar folklór, hogy ilyenkor a kereskedő kihasználja az alkalmat, és szétalázza a vevőt a hülye kérdés ürügyén.

"De próbáld már ki, komolyan, írj az angol Tesconak egy üzenetet meg a 2 like-kal rendelkező John Smith vegyesboltjának valami disznószaros angol faluban és vesd össze a kettőt."

Kipróbáltam, sokszor, Németországban és Írországban is, hogy föltettem valami hülye kérdést kiskereskedőknek. Eddig kivétel nélkül csak udvarias válaszokat kaptam.

Magyarországon eleve kérdezni sem merek, mert előre tudom, hogy leugatnának.

Az megvan, hogy a cukrász végül sikeresen leépítette az egyik törzsvásárlóját? Miből állt volna udvariasan válaszolni arra a hülye kérdésre?

ptspts 2014.05.05. 17:20:25

@uraaam: Szerintem a szolgáltató nagyobb forgalmat tud lebonyolítani, nagyobb profitot tud bezsebelni, és több vevőnek tud segíteni akkor, ha több tiszteletet ad a vevőinek, mint amennyi kijár nekik. Jelen esetben a tulaj meg tudta volna tartani a posztolót és családját (és még néhány Homár-olvasót is, akiket a poszt miatt most elvesztett), ha odafigyelve válaszol a posztoló üzeneteire.

Ha a tulajnak elég jól megy így is, és nem nagy veszteség annyi vevőt elveszíteni, amennyit most elveszített, akkor fölösleges jobban odafigyelnie, egyébként pedig a saját érdeke, hogy odafigyeljen.

Aureliano Buendía 2014.05.05. 17:32:50

@ptspts: én azt gondolom, hogy a tulaj egy tök udvarias (bár kicsit valóban túlzottan kifejtős) választ írt az amúgy tök bunkó odaböffentésre. Neki legalább van stílusa a posztolóval ellentétben.

Nem annyira hiszek benne, hogy emiatt fog több tíz vevőt elveszíteni.

A szarrágó poszterért meg nem kér, aki 120 forintos fagyira sajnálja a pénzt. Jobb is neki, ha nem megy be a városba, nagyon elkeseredne, ha látná, mik a valódi fagyiárak.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.05. 17:43:04

@ptspts: Szerintem nyomjad tovább a hülyeséget, b+, mint süket a csengőt, egy pillanatig se foglalkozzál vele, hogy szinte senki nem osztja a véleményedet.
Véletlenül nem te vagy a posztoló? Nem hiszem, hogy két ilyen idióta létezhet a Földön.
Na, lehet picsogni!

veréb lajos 2014.05.05. 17:47:25

FILLÉRBASZÓ,FILLÉRBASZÓ,FILLÉRBASZÓ,!

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2014.05.05. 17:56:02

Na, hogy én is színesítsem itt a véleménytárat (hátha a tulaj is olvassa), íme a véleményem:
Az első válasz olvasásakor kb. az 5. sor tájékán ért a sokk, hogy hát b+, itt valami nem ok. Nem azért, mert nem bírok elolvasni 5 sornál többet egyszerre (elő-előfordul, hogy rendeleteket, törvényeket olvasgatok hobbiból), hanem azért, mert meglepett a reakció kiterjedése a viszonylag egyszerű kérdésre.

Végigolvasva inkább volt az az érzésem, hogy egyfajta buksisimogatás melletti kedves elmagyarázása volt ez a kereskedő sanyarú sorsának, mint az, hogy flegmán kioktatva vagyok.

Ugyanakkor kiemelve az egyes mondatokat (amit korábban már @Kőműves Kelemen: megtett), valóban lehet némi leereszkedő stílust érzékelni.

Éppen ezért a fagyizót képviselő, - nyilván szakmáját magas fokon űző - vállalkozót figyelmeztetésben részesítem és felkérem, hogy a továbbiakban az érkező vásárlói megkeresések megválaszolása során a szarkazmust, az iróniát és mindenféle rejtett indulatot mellőzni szíveskedjen!

A vásárlót ezennel fél évi kötelező zserbólátogatásra ítélem és a későbbi konfliktusok elkerülése érdekében a fenti vedéglátóipari egység látogatásától eltiltom. A nagymamának is vigyen más fagyit onnan!

Az ülést berekesztem.

igazságos 2014.05.05. 18:04:25

Egyetek Romerot ha nem tetszik a fagyi.

Minden baj okozója hogy rohadtul ráérnek a hülyeségre: még a fagyit is hitelből adja a kiszolgáló saját költségére.

igazságos 2014.05.05. 18:10:03

Mindig mindenki csak akar valamit mástól.

ha meg nemet mondasz megsértődik

ezért nem lehet üzemeltetni vendéglátóegységet itthon mert ott is minden óccsón meg akcióba ingyen kuponnal kéne lehetőleg úgy hogy más fizesse

ptspts 2014.05.05. 18:32:07

@agresszív kismalac: Nem én vagyok a posztoló. A véleményem a poszt témájában változatlan, függetlenül attól, hogy hányan osztják. Pontosan annyit írok be belőle, amennyihez épp kedvem van.

(FYI Ha szerinted a posztolónak adok igazat, akkor nem jutott el hozzád helyesen a véleményem. Ha szerinted a tulajnak adok igazat, akkor sem.)

Gastroger 2014.05.05. 18:47:13

-120 ft/fagyiért ímélezni, hogy miért nem 60... Valami fagyis napon (életemben nem hallottam)...
_az öntet, az édestölcsér stb.ingyen van
- ahogy a puncsolás fikázásba fordul
-tegeződés, majd ennek megmagyarázása...
- Károly emailjei este meg éjjel. Kicsit besöröztunk, ugyi-e? Nembaj, csak minek ide beküldeni?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.05. 19:23:59

@ptspts: Bejegyzésemben nem tértem ki arra a kérdésre, hogy kinek adsz igazat, ez ugyanis a te dolgod, így szempontomból szinte teljesen indifferens. Csupán azon fixa ideád tarthatatlanságára próbáltam felhívni a figyelmedet, miszerint cukrász barátunk általad leminősített válasza a forgalomra nézvést kontraproduktív lenne.
Mintegy.

jótét lélek 2014.05.05. 20:51:07

Első olyan Homár poszt, ahol valóban 100%-ban a beküldő volt a popsifej.

ptspts 2014.05.06. 01:49:54

@agresszív kismalac: Köszönöm a pontosítást.

Szerintem a tulaj veszített és nyert is vevőt. Korábban már leírtam, hogyan veszített. Azokat nyerte, akik a Homár-poszt alapján szimpatikusnak találják, és kellően közel is laknak, hogy nála vásároljanak. Sok kommentelő szimpatizál a tulajjal, és lehet, hogy sok Homár-olvasó, aki nem kommentelt, szintén szimpatizál. Több adatot, magasabb felkészültséget és jobb éleslátást igényelne, hogy megjósoljam, hogy elveszített vagy megnyert vevőből van-e több.

A tulaj lehetséges stratégiái: 1. A vevőt maximálisan és kifejezetten tisztelő módon ad választ (függetlenül attól, hogy mennyi tisztelet jár ki ennek a konkrét vevőnek). 2. Frappáns, önkifejező, az aktuális helyzetét és érzelmi állapotát kimutató választ ad, ahogy jön -- ha emiatt elveszíti a posztolót, akkor a posztolóért és a posztoló szavára adó ismeretségi körért a tulajnak nem kár. 3. Szintúgy frappáns választ ad, abban reménykedve, hogy nyilvánosságra kerül pl. a Homáron, és ezzel sokak szimpátiáját kivívja, és összességében több vevője lesz.

Biztos vagyok benne, hogy nem az 1. lehetőség volt, szükség esetén tudom idézni a tulaj válaszaiból az ennek ellentmondó részleteket. A 2. és a 3. lehetőség közül szerintem inkább a 2.-ra gondolt, de végül lehet, hogy pozitívan jön ki a Homáron szerzett ismertségből.

Répázó 2014.05.06. 02:02:23

Szerintem a cukrász, halálosan korrekt választ adott az első levélre. Tökéletesen megmagyarázza, hogy náluk miért is van áron alul, az amúgy minőségi fagyi, amit alá is tudok támasztani. Néhány hete ettem itt a UK-ban olasz fagyit, és 900Ft-nak megfelelő összeget fizettem két gombócért. Ez az a dolog, ami odahaza tényleg olcsóbb ezek szerint.

Franci123 2014.05.06. 06:33:36

A féláras fagyizás egy marketing lehetőség. Szerintem is elég lett volna annyi, hogy bocs, mi nem veszünk részt az akcióban. Engem is kiakasztott volna, ha kioktatnak a fagyi készítés mibenlétéről.Nem azt kérdeztem. Tudom, hogy olcsó 120 Ft-ért.

tsimike 2014.05.06. 07:52:49

Ezek szerint annyira nem voltak haveri viszonyban (mivel fészbúkon még utána kellett néznie...), ennek ellenére kapásból sziasztok, meg tegezés? Biztos én vagyok lemaradva, de amíg ismeretlennel beszélek/levelezek addig azért én meg szoktam adni a tiszteletet. Más kérdés ha élőben látom hogy nálam fiatalabbról van szó, de persze ez is helyzetfüggő, mert ha az ember jövőbeli főnöke fiatalabb attól még nem hellóval indítok.

Manyecska 2014.05.06. 09:45:07

Kálmánt/Károlyt a Parlamentbe..! Követelem!!! Nézném is a Parlament+-ot nonstop!!!!!! há nehogy má a nyúl vigye a puskát milyen igaz..

Manyecska 2014.05.06. 09:47:14

@uraaam: Ja. Miközben odaírta volna a választ szerintem még napi 50 vásárlót veszített volna.:D

bekbórd! 2014.05.06. 10:02:49

Korrekt volt a cukrászdás, kár, hogy a végén már kezdett lesüllyedni a neki okoskodó hülye szintjére a cinizmussal és a sokszájú orros-szmájlikkal.

Mesterlövész 2014.05.06. 14:03:07

Azon gondolkozom ilyenkor mindig, hogy mekkora gyökér az, aki a nyűgjét a neten sírja ki, ahelyett, hogy kevésbé lenne balfasz, bár az vaóban nehezebb.

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2014.05.06. 14:04:27

eloszor is milyen retardalt nyomi ez a poszt tolo hogy nem kepes egyertelmuen leirni hogy a facsen ment ez a beszelgetes vagy privat mailben!!!

mert ha facsen akkor megertem en hogy a tulaj az elso egy soros kerdesre leirta hogy miert is nem lesz akkor felaron...
ha meg mailen akkor nem ertem hogy egy kis akadekoskodo takonypocnak minek is valaszol olyan reszletekre kiterjedoen

♔bаtyu♔ 2014.05.06. 14:50:06

Micsoda seggfej. Ha egyetlen nap féláron adja a fagyit igaz, hogy ráfizet, viszont rengetegen megkóstolják és igen jól járhat.

E helyett ír, egy tudálékoskodó gyökér levelet potenciális vásárlójának.

takaba 2014.05.06. 16:03:09

A posztoló döbbenetes. Megsértődni egy értelmes válaszon - a fagyizósnak nagyon is igaza volt, a gyerekben túlteng az egó. De még annyi önismerete sincs, hogy erre rálásson, különben nem írta volna meg ezt a szánalmas levélváltást, amiből csak az derül ki, hogy ő maga az, aki nemcsak egy kisbunkócska, de még agresszív is, aki egy egyszerű tájékoztatást is kioktatásnak vesz. Narcisztikus hólyag. :(

KUHULIN 2014.05.06. 16:10:41

A posztoló egy fillérbaszó idióta. Sajnos sok van belőlük.

Eric_Cartman 2014.05.06. 16:24:25

Várható volt, hogy a rezsicsökkentés jelentős öntudattal és magabiztossággal tölti el a proletariátust, de hogy a szolgáltatói szféra eme szegmensêben törjön elő, azt nem gondoltam volna. (K. Marx)

Fánkevő Fáncsi 2014.05.06. 16:29:51

Hát igen, 120Ft/golyó az inkább gyanúsan olcsó, mint túlárazott, abból tényleg nem nagyon lehet akciózni. Ha valaki ezt nem ismeri fel az az egy napos akció hatására sem fog sűrűbben oda járni.

lutria 2014.05.06. 17:49:13

Akkor lett volna teljes a válasz ha csatolt volna egy vizsgálati eredményt a fagyijukban található beltartalmi értékekről és vitamintartalomról.
Valamint ha ennyire "gyermekbarát"(a vitaminok miatt is) a fagyijuk akkor terjessze be az illetékes minisztériumnál hogy az iskolákban legyen kötelező a fagylalt a gyermekétkeztetésben...

abrak_a_dabra 2014.05.06. 19:09:07

sztem a posztolo vmi japan csavo lehet asszem a nevet is tudom: Iqnuku
szoval a 120Ft-os fagyi manapsag sztem is eleg olcso, nem kell tovabb alkudozni. A valaszokban pedig olyan foku turelemrol es udvariassagrol tett tanubizonysagot a kereskedo/cukrasz, hogy en bizony fel fogom keresni, mar csak a fagyi "ellenorzese" okan is.
A posztolonak mag javaslom a "csilingelos auto"-bol kaphato jegkremet, ami melegben sem olvad el egy ejszaka alatt. az valoszinuleg eleg olcso lesz neki is.

kvadrillio 2014.05.06. 21:11:33

Anyaország :: 2014-05-06. 19:21
MÁV: a bíróság elrendelte a józsefvárosi piac kiürítését

A Pesti Központi Kerületi Bíróság elrendelte a józsefvárosi piac területének rendőrségi közreműködéssel történő kiürítését és a MÁV birtokába adását; a végzést várhatóan az elkövetkező két hónapban hajtják végre - közölte a vasúttársaság kedden az MTI-vel.
A közlemény szerint a bírósági végzés a piacot üzemeltető Komondor Kft. fellebbezése esetén is végrehajtható. Azt írták: a végrehajtás pontos, várhatóan májusi-júniusi időpontját az ügyben eljáró végrehajtó fogja megjelölni. A Kőbányai úti, Négy Tigris piac teljes területét eredeti, kiürített állapotában kell visszaadni a MÁV Zrt. részére - hangsúlyozták.
Emellett az ügyben kijelölt piacfelügyeleti hatóságként eljáró X. kerületi jegyző visszavonta a Négy Tigris piac piacüzemeltetési engedélyét, megtiltotta a tevékenység folytatását, és elrendelte a piac bezárását és törlését a nyilvántartásból. A döntés ellen benyújtott fellebbezést Budapest Főváros Kormányhivatala elbírálta, és helybenhagyta a határozatot. A másodfokú határozat a hivatalos közléssel jogerős, az ellen nincs helye fellebbezésnek - közölték.
A Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. - a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium tulajdonosi döntése alapján - tavaly június 3-án alapítói határozatban adta ki feladatként a MÁV Zrt. részére a józsefvárosi piacot üzemeltető Komondor Kft. bérleti szerződésének felmondását. A MÁV június 17-én közjegyzői okiratban 150 napos határidővel felmondta a józsefvárosi piac bérleti szerződését, így az november 21-én megszűnt.
November 21-én a Komondor Kft. a MÁV előzetes értesítése és a helyszíni felszólítás ellenére sem tett eleget az átadási kötelességének. A Komondor Kft. akkor azt közölte az MTI-vel: nem időt húz azzal, hogy nem adja át a józsefvárosi piac területét a tulajdonosnak, hanem a törvényben biztosított jogaival él. A közlemény szerint soha nem vonták kétségbe a piac bezárására vonatkozó döntést, ugyanakkor jogellenesnek tartják a bérleti szerződés felmondására vonatkozó közokiratot. Álláspontjuk szerint a dokumentum azért jogellenes, mert arra hivatkozik, hogy a területet akkor is át kell adniuk, ha a felmondás érvénytelensége miatt pert indítanak.
Másnap a vasúttársaság megindította a végrehajtási eljárást a Komondor Kft.-vel szemben a józsefvárosi piac területének visszaszerzésére.
(MTI)

MER KELL MEGINT EGY HOLOEMLÉKHELY !!! A MAGYAR EMBER MEG NEM TUD OLCSÓN VÁSÁROLNI !!! MENBJENEK A ZSIDÓK A JÓ KURVA ANYJUKBA DE LEGFŐKÉPPEN HAZA IZRAELBE !!!

kvadrillio 2014.05.06. 21:15:55

Putyin meghívást kapott a normandiai partraszállás 70. évfordulójára
Putyin meghívást kapott a normandiai partraszállás 70. évfordulójára

© Kollázs: Oroszország Hangja

Vlagyimir Putyin orosz elnököt meghívták Franciaországba.

Mint a Hitler-ellenes koalíció tagállamának vezetője részt vesz a szövetségesek normandiai partraszállása 70. évfordulóján. A rendezvényekre június 5-én és 6-án kerül sor.

Az ünnepségeken részt vesz Barack Obama amerikai elnök, II. Erzsébet brit királynő és Angela Merkel német kancellár.

Az elnöki hivatal közli, hogy Putyin látogatása alatt kétoldalú találkozókra kerülhet sor, de egyelőre nem született meg végleges döntés a látogatásról.
Nagyvilág, Vlagyimir Putyin, II. világháború, évforduló, Franciaország, látogatás, Politika
Teljes szöveg: hungarian.ruvr.ru/news/2014_05_06/Putyin-megh-vast-kapott-a-normandiai-partraszallas-70-evfordulojara-1206/
Normandiai partraszállás
Ez a lap egy ellenőrzött változatarészletek megjelenítése/elrejtése
A Wikipédiából, a szabad enciklopédiából
Korrektúra.png
Ezt a szócikket át kellene olvasni, ellenőrizni a szöveg helyesírását és nyelvhelyességét, a tulajdonnevek átírását. Esetleges további megjegyzések a vitalapon.
Normandiai partraszállás
II. világháború
NormandySupply edit.jpg
A normandiai partraszállás
Dátum 1944. június 6. – 1944. augusztus 25.
Helyszín Normandia, Franciaország
Eredmény Szövetségesek győzelme
Harcoló felek
US flag 48 stars.svg Egyesült Államok
Flag of the United Kingdom.svg Egyesült Királyság
Canadian Red Ensign 1957-1965.svg Kanada
Flag of Free France 1940-1944.svg Szabad Franciaország
Flag of Poland.svg Lengyelország Flag of German Reich (1935–1945).svg Náci Németország
Parancsnokok
US flag 48 stars.svg Dwight Eisenhower
Flag of the United Kingdom.svg Bernard Montgomery
Flag of the United Kingdom.svg Bertram Ramsay
Flag of the United Kingdom.svg Trafford Leigh-Mallory
Flag of the United Kingdom.svg Arthur Tedder Flag of German Reich (1935–1945).svg Gerd von Rundstedt
Flag of German Reich (1935–1945).svg Erwin Rommel
Flag of German Reich (1935–1945).svg Friedrich Dollmann
Haderő
326 000 katona
(Június 11-éig) Ismeretlen, valószínűleg 1 000 000 katona az egész régióban, június körül
Veszteségek
Egyesült Államok: 29 000 halott, 106 000 sebesült és eltűnt
Egyesült Királyság: 11 000 halott, 54 000 sebesült és eltűnt
Kanada: 5 000 halott
13 000 sebesült és eltűnt
Franciaország: 12 200 civil halott és eltűnt 200 000 halott, sebesült és eltűnt; 200 0

ezek tudnak II. világháborút emlékezni, nálunk meg zsidók csak állandóan ajvékolnak saját magukon, mert nem normálisak !!!!

kvadrillio 2014.05.06. 21:17:04

@kvadrillio: A II.VILÁGHÁBORÓ ERRŐL SZÓLT, NEM A HOLOKAMU-BIZNISZRŐL !!!

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2014.05.06. 21:47:49

@kvadrillio: Na jó, de hol fagyiznak a zsidók, ha már ez alatt a poszt alatt vagyunk?

COMPÓ 2014.05.06. 21:50:32

Hülye fasz!!!..Már így is szerintem az átlagnál 30-40 %-kal olcsóbban adja a fagyit..Aki ezt nem veszi észre az húzzon a picsába..
A kérdés szerintem teljesen felesleges volt....

Texaszi Láncfűrészes 2014.05.06. 22:12:47

Ez az eset tökéletesen jellemzi a jobban teljesítő Magyarország vásárlóerejét.

A trükközések megoldott nyomott áron árult fagyiból is alkudunk.

Be kell látnunk: Fillérbaszó olcsó Jánosok országa lettünk!

Szégyen....

hopptarisznyarák 2014.05.06. 22:34:25

irigylem a kedves vásárlót, hogy ilyen problémái vannak. Kívánom, hogy valaki iszonyatosan verje el az utcán, hátha leszokik az ilyen kis csip-csup szar "sérelmek" világgá kürtölésétől.

algi80 2014.05.06. 22:51:55

Egyszer úgy beülnék ebbe a fagylaltozóba mosatlanul, melegítőben, és kikeresném a legolcsóbb terméket, hogy aztán egy órán át szopogassam!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.06. 23:04:46

@Texaszi Láncfűrészes: Sajnálhatod, hogy más országokat nem ismersz. Ilyen mindenhol van. Legfeljebb ha nem kapják meg a kívánt árengedményt, nem kezdenek el sírni, mint a fürdőskurva.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.06. 23:15:10

@algi80: Hát üljél be, oszt szopjál! Mi tart vissza?

profilo 2014.05.06. 23:27:21

@algi80:

Vadász,vadász...te szopni jársz ide...120-ért!

raktor 2014.05.06. 23:48:54

Üdv!
Senkinek nem esett le, hogy ez egy szimpla önreklám?:)

megatoner.hu · http://megatoner.hu 2014.05.07. 00:29:35

tiszta röhej.. fillérbaszó úrnak ingyen kéne minden, aztán meg beküldi emailben a sztorit, hogy kinek van igaza.. :DD háháááh. nyaljál kilincset ingyen van és hideg is télen. szarrágó.,..

megatoner.hu · http://megatoner.hu 2014.05.07. 00:31:11

.ja és ami látszik:
tudatos vásárló vagyok=szarrágó fillérbaszó vagyok. akár származásilag is. :D

Alaister Grand 2014.05.07. 00:47:02

Hm. A poszternek értelmezési ÉS önértékelési zavarai vannak. Természetesen egyik sem tilos - de ne zaklassuk már velük az úri közönséget.

videki gyerek 2014.05.07. 03:59:38

- Adj már nekem is egy tölcsért !
- Tutti frutti, karamell, vanília.
- Pisztácia.
- A pisztácia kifogyott. Van vanília, tutti frutti, karamell, rumos dió, kávé.
- Oké, akkor legyen vanília pisztáciával.
- A pisztácia kifogyott. Van vanília, karamell, tutti frutti, rumos dió és kávé.
- Oké, akkor legyen mondjuk tisztacsokoládé egy kis pisztáciával.
- Mondd, Te süket vagy? A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt !
- Azért ne kapd fel mindjárt a vizet, ha nincs nincs. Szóval akkor, mi a választék?
- Van vanília, tutti frutti, karamell, rumos dió és kávé !
- Megjegyeztem. Akkor mondjuk legyen egy kicsi mindbõl. Tutti frutti, karamell, vanília, rumos dió, kávé.
... Ja, csak ne spórold ki a pisztáciát...

:))))))))
Ezt majd egyszer eljatszom az egyik fagyissal.

Überspannung 2014.05.07. 04:40:50

az ego a fagyizósban teng túl, lásd:

"No, most jutottunk el odáig, hogy megértsük, a Tutti Fruttiban, egész nyáron át 120 ft/gombócért lehet majd fagyizni! Ez belátható, jóval kevesebb mint a fele annak az árnak, amit el kellene kérnünk"

Persze nyilván veszteségesek vagytok így, hogy a felét kéritek el annak, amit "kellene". A kiegészítőket meg igyen adjátok, jó hogy nem mentek csődbe. Anyád!
Mellesleg a NAV-os ismerőseimet majd odairányítom kicsit körülnézni, asszem nem fog ártani a hely szellemiségének.

esefe 2014.05.07. 04:44:13

Elég frusztrált a kedves érdeklődő, ha az első válaszon besértődik. De joga van. Ha én valami hasonlót érzek bármilyen bolt, vendéglátóegység iránt mint a poszter, nem megyek többet oda, de nem is strapálom magam, hogy ezt hosszas levelezéssel közöljem.

Az evolúció megfordítója... vissza a fára! (törölt 2014.05.07. 06:03:07

tipikus szarrágó magyarkák
olcsó és jó fagyi van valahol, erre belekötnek

mellesleg a Gerbaud egy túlhypeolt totál átlag hely lett

ahol most élek, ott 240 forint körül van a csavaros fagyi, csak vanília van és nem is valami jó, az adag meg kicsi
a jégkrém jellegű amit a boltban lehet kapni, az is szar
jöhettek panaszkodni magyarkák

a panaszkodónak üzenem, hogy nyaljon téli fagyit, annál szarabb nincs

esefe 2014.05.07. 06:38:57

@Az evolúció megfordítója... vissza a fára!:

Lett? Elég régen az.

Miért magyarkázol, zsidóka vagy?

Behajtó70 2014.05.07. 07:26:05

Itt a vevő volt egy ostoba, kötözködő tapló! Igazi sutyerák, pont ahogy meg van írva. Intelligens választ kapott az egybites fejébe férőhőz képest. Ezek a seggek csak ennyit tudnak kommunikálni: igen/nem.

Elképesztő, hogy annyira ostoba, hogy még ide is elküldi, mert hiszi, hogy igaza van. Tényleg a legalja.

Annyit üzennék még e sehol nem kívánatos egyednek, hogy Gerbeaud-ban nem fognak kiszolgálni szaros gumicsizmában!

Behajtó70 2014.05.07. 07:27:23

@Az evolúció megfordítója... vissza a fára!: anyádat szidd te szar! A sajátjaiddal baszakodj! Hazátlan senki!

Texaszi Láncfűrészes 2014.05.07. 07:30:27

@algi80: És a klubhoz tartozó más országokban is 120 Ft-egy gombóc/félgömb/háromnegyedgömb fagyi?

Mondjuk annál a szomszédnál is így van, ahol egy konyhai kisegítő keres annyit nettóban mint itthon egy mérnök bruttóban?

Mérges 1234 2014.05.07. 08:37:24

Nem annyira volt baj, a cukrászda válaszával szerintem.

Kicsit több volt a kelleténél, de ezen besértődni tök felesleges volt.

Szóval ebben most nem volt semmi problem szerintem, csak poszter kicsit túl érzékenyen reagált.

Tulaj meg írhatta volna, hogy sajnos nem tudjuk féláron adni a fagyit, mert így is minőséget árulunk nagyon kedvező áron.

SarahConnor 2014.05.07. 09:28:42

A poszter szimpla kérdésére szimpla válasz illett volna, de a tulaj (akihez hasonló embereket magam is ismerek) erre képtelen. A probléma ott kezdődött, hogy a poszter visszaadta a lasztit. Ő is elkezdett szót fosni, pedig az ilyenekre rá kell hagyni. Tudjátok: hülyével vitatkozni...

Amúgy annyira visszatetsző a stílus meg a szöveg a tulaj részéről, hogy a fene se menne többet abba a cukiba.
Itt mellettünk van egy éjjel-nappali, amelyiknek hasonló mentalitású tulaja van, oda se járok. Nem megyek olyan helyre, ahol a tulaj azt gondolja, a vásárló van megtisztelve, hogy kiszolgálják egyáltalán. Na tudod...

megatoner.hu · http://megatoner.hu 2014.05.07. 11:14:57

@Lenina Huxley: szegény cukrászdás. biztos csődbe megy, ha 120 forintért nem nyalnak el nála egy fagyit.. atyaég :D

aki 120 forint feléért képes egy emailt írni, azt fillérbaszónak hívják, és az a vendég SEHOL nem hiányzik. hiába a képzelgés, hogy minden vendég fontos, mert majd egyszer lehet hogy sokat fog ott elkölteni, ez marhaság, az ilyen nem fog soha. ha nyer a lottón, akkor se.

nem véletlen, hogy mindenhol szabadulnak az ilyen vendégtől, ahogy csak lehet. kézzel - lábbal.

2014.05.07. 13:20:42

Poszter te buta f@sz! :)

A fagyis korrekt választ adott és ha 120ért jó fagyit ad, akkor fogok oda menni fagyizni, néha van dolgom Halásztelken.

Nikorene 2014.05.07. 13:32:02

"btw nev nelkuli valasz miatt, na meg a valasz stilusa miatt kerlek engedd meg hogy tegezzelek"
Bazd meg posztoló (engedd meg hogy tegezzelek), Te kezdted a tegezést:
"sziasztok [...] nálatok is lesz féláras akció"

pinkfloyd 2014.05.07. 14:07:47

A vásárló volt a F@SZ! Ráadásul sorozatosan cukinak hív egy cukrászdát. Már ez is kiverte nálam a biztosítékot!

SarahConnor 2014.05.08. 07:59:01

@Lenina Huxley: attól nem megy csődbe, ha egy fagyit nem nyalnak el nála, de ha túl sokszor adja ezt elő, akkor előfordulhat. Ezért része az üzletpolitikának a vevőközpontúság. Egyébként nem azért nem megyünk egy üzletbe, ahol rosszul bántak velünk, vagy ilyesmi, mert a mi bojkottunk majd csődbe viszi a boltot. Hanem elvből. Nem támogatjuk az efféle megélhetését annak, aki ezt nem érdemli meg.
Aztán ha nagyon sokan gondolják így, akkor majd főhet a tulaj feje, de az még messzebb van.
A poszter csak egy kérdést tett fel, nem követelte az olcsó fagyit, stb. Lehet, hogy arra készült, ha akció van, akkor vesz többet a fagyasztóba, vagy bármi. Ugyanakkor nagyon nagy marha volt, hogy úgy válaszolt, ahogy.

hamisnero 2014.05.08. 16:12:00

@ptspts: semmi gáz, pár kellemetlen fillérbaszó vendég lekopott, helyettük van egy rakás potenciális vendég, aki tudja, hogy jó fagyit kap óccsóé halásztelken. a hatvanforintos huszár csinált egy jó reklámot, és most néccázé nyalhat a belvárosban.

hamisnero 2014.05.08. 16:12:00

@ptspts: semmi gáz, pár kellemetlen fillérbaszó vendég lekopott, helyettük van egy rakás potenciális vendég, aki tudja, hogy jó fagyit kap óccsóé halásztelken. a hatvanforintos huszár csinált egy jó reklámot, és most néccázé nyalhat a belvárosban.

hamisnero 2014.05.08. 16:22:04

@Kőműves Kelemen: jelen esetben az van, hogy jó a szolgáltatás színvonala, el is magyarázzák a hülyének, hogy azért drága (dehogy drága) mert jó minőségű, az meg kiakad. jártál már jobb étteremben? ott is látod az étlapon, hogy nem teszkógazdaságos szarból lapátolják össze, szépen feltüntetik a származási helyet, az előkészítés módját, az elkészítés mikéntjét. ezek után senki nem reklamál, hogy őt ne oktassák ki, és ezért ne kérjenek ennyi pénzt. mert pont ahhoz kellene a vastag bőr. és igen mindenki védelmébe veszi a fagyist, mert tényleg szarért-hugyért próbál minőséget adni, de a szarevő átlagpógárnak (és sajnos ők vannak többségben) ez sem jó, aggggyák ingyééé. gyere haza, csinálj vállalkozást, próbáld ki.

cakebaby 2014.05.10. 22:10:30

Teljesen igaza van a fagyisnak. A manapság 190-200 Ft körüli összeg reális, ha ennél alacsonyabban kínálnák a fagyit, nem lehetne minőségi terméket árusítani. Az olcsóbb silányabb, tele van tartósítószerrel, adalékanyaggal. Több kárt okoz, mint hasznot. A "felfújt" vizes zsemléhez tudnám hasonlítani, amit ha összenyomsz, meglátod, hogy nincs is benne anyag. A "filctoll" színű fagyiktól meg egyenesen rosszul vagyok.

Adani 2014.05.19. 10:32:17

@videki gyerek:

Én már megtettem pár helyen, de mindenhol ismerték már, volt, ahol mondták is, hogy már többször eljátszották, de ő is szereti a Bud Spencer Terence Hill filmeket.

Egyik helyen mondta a fagyis, hogy pisztácia nem is volt, de vegyek tiszta csokoládét az van, sőt rumosdió és vanília is.