Tékozló Homár

Elmaradt a kedvezményes fagyi a Fragolában

2014.05.09. 14:20 | jackyll | 375 komment

toiletcream1.jpg

Naiv ügyfél és egy sor törzsvásárló fizethetett ugyanannyit, mint szokott a tegnapi Magyar Kézműves Fagylalt napján az 50%-os kedvezmény helyett, mert a Fragola egy nappal az akció előtt meggondolta magát:

Az akcióban szereplő üzletek listájában a 3 üzlettükkel: (1025 BUDAPEST, Csévi utca 7., 1055 BUDAPEST, Bajcsy Zsilinszky út 76., 1092 BUDAPEST, Ráday utca 14.) is szerepeltek egészen az akció előtti nap estig. Én legalább 4 embert tudok, akik konkrétan ezért látogattak el hozzájuk, a vendégeket azonban már egy nyomtatott lap fogadta az üzletben, hogy ők nem vesznek részt az akcióban.

Közleményként ennyit írtak a fészbúkra:
 
Kedves Fragola rajongók!
Az előző évek tapasztalatai miatt, a Fragola üzletek nem fognak részt venni a fagylalt világnapja alkalmából szervezett akcióban! Ettől függetlenül, nagy-nagy szeretettel várunk mindenkit üzleteinkben új egzotikus fagylaltjainkkal! Kóstoltátok már a maracuja, goyoba, mango ízeinket?

Szép napot kívánunk Mindenkinek!
Üdvözlettel,
Fragola
 
Magyarázatként pedig ezt:
 
Kedves Fragola rajongók!
Néhányan kérdeztétek, hogy miért nem veszünk részt a fagylatnapos akcióban, ezért ezúton reagálunk a feltett kérdésekre! Az elmúlt évben nagyon örültünk a kezdeményezésnek és örömmel jelentkeztünk egy olyan ügy támogatására, amely népszerűsíti a magyar fagyi kultúrát. De olyan tömegek érkeztek a boltjainkba az akciónak köszönhetően, hogy a nagy létszám már negatív visszhangot keltett a törzsvendégeink körében. Be kellett látnunk, hogy a Fragola kézműves kapacitása ilyen tömegek fogadására nincs felkészülve sem a gyártási háttértámogatás, sem a kiszolgáló csapat tekintetében. Felelősen nem tudjuk felvállalni ezt a kampányt.
Megértéseteket köszönjük és várunk benneteket szeretettel!

Üdvözlettel,
 Fragola
 
és kommentben a háborgásokra válaszul:
 
A listákra rátettek minket a hozzájárulásunkon kívül, nem mi jelentkeztünk. Köszönjük a potitív hozzàszólásokat!
 
Ami számomra felháborító, hogy takaróznak a törzsvendégekkel, de forgalmat mégis elvitték a többi cukrászda elől, nem kevés ember teljes áron is vásárolt náluk, a tömeget sem úszták meg és annyi se fért bele nekik, hogy elnézést kérjenek a megvezetett fogyasztóktól…

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Figyel Castro 2014.05.09. 14:24:14

Mondjuk az a kepen inkabb szar.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.05.09. 14:29:08

A cukrászda korrekt volt. Mi a panaszod? Most komolyan nem vagy képes teljesáron fagyit venni???????
Ha nem adja, nem adja. Ő döntése. Te meg dönthetsz úgy, hogy nem nyalsz ott.
Nyaljál máshol, oszt jól van.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.09. 14:29:15

amugy dizajnilag ez telleg szart jelkepez

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.05.09. 14:36:05

"nem kevés ember teljes áron is vásárolt náluk, a tömeget sem úszták meg"
Gondolom ez volt a lényeg ;)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.09. 14:38:37

@batgirl: azert nem elegans valamit elozo nap este lemondani
fasznak iratkoztak fel az akciora?
1 hettel korabban nem tudtak, hogy nem mukodik a dolog, ami tavaly tortent?
szoval a reklamot megcsinaltak maguknak, azutan elozo este lemondtak
nem fair
amugy leszarom
csak joint utam eszek jegkremet es teljes aron

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.09. 14:46:40

Kedves vendégek tehetnek róla, hogy rossz volt a fagyizó tapasztalata velük tavaly. Arról meg nem tehtnek, hogy akaratuk ellenére beírták őket. Azért rinyálni, mert nem kaptál valami kedvezményt meg a legalja.

A környékünkön egy cukrász szombat délután féláron adta a sütit. Aztán felhagyott vele, mert a kedves vendégek elmaradoztak, csak a kedvezmény kezdetekor sorakoztak fel. Kérdeztem miért dobja ki, miért nem adja olcsóbban. Mondta, ezért.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.09. 14:51:43

azert azon csodalkoznek ha elozo este vettek volna eszre, hogy a hozzajarulasuk nelkul listara tettek volna oket
meg azon is ha nem jelentkeztek volna
valami nem OK

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.05.09. 15:10:08

@hagyma: "A listákra rátettek minket a hozzájárulásunkon kívül, nem mi jelentkeztünk. "

Oszt olvasni tudsz-e még magyarul??

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.09. 15:13:44

@amsz: jobban mint te
csodalkozasomnak adtam hangot, hogy
1/ a hozzajarulasuk nelkul listara tettek oket

/ez csak kommentben hangzott el amugy/
2/ az akcio alotti este vettek eszre

szovegertelmezes?
egyeb?

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.05.09. 15:15:14

@hagyma: Ezt írtad: "azert nem elegans valamit elozo nap este lemondani"

Mivel nem jelentkeztek sehova miért kellet volna korábban lemondani??

Csigorin 2014.05.09. 15:20:09

A burzsoazia nem szeret a fillerbaszo porneppel vegyulni, mely igenyet tiszteletben kell tartani, mivel o nem csak evente egyszer nyal ott, ennyi.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.09. 15:21:34

@amsz: az, hogy nem jelentkeztek, az egy faszbukos kommentben jelent meg
ha nem jelentkeztek, akkor nem kell magyarazkodni, ki kell irni, hogy a tokom se jelentkezett az akciora, sorry
a listara feltevoket bepereljuk stb.

most gondolj bele, hiheto hogy nem tudtak rola?
tavaly fent voltak
fagyinap volt
stb.
valahol santit
amugy leszarom

Atörökk 2014.05.09. 15:22:15

Problem? Van arra valami törvény, netán beemelték az alkotmányba, hogy a cégnek kötelező lett volna részt venni a fillérbaszók n+1-ik világnapján?
Eszem megáll, komolyan.

ancsika 2014.05.09. 15:25:19

fillérb@szó akciók... nincs pénzed fagyira? ne egyél. ennyi.

anonex 2014.05.09. 15:27:25

@Csigorin: Akkor nyaljon gépzsírt a netuddhol:)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.09. 15:29:53

@hagyma: "A burzsoazia nem szeret a fillerbaszo porneppel vegyulni"

Semmi bajom az egyszerű emberekkel. Ha meg nagyon zavaróak azon az egy kedvezményes napon, akkor nem megyek oda. Aznap nem eszek fagyit, nagy kaland. (A bolti jégkrém szintjére nem süllyedek le.)

:))

ArnoldBácsi 2014.05.09. 15:32:06

fillérbaszók :D

ez jó :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.09. 15:35:12

@ancsika: sok milliomos
nem is kell torkos csutortok
fagyi vilagnapja
mindenki csekonics
@atörökk: megjelent az interneten, hogy aznap 50 szazalekkal olcsobban / csak neked, felaron/ lehet fagyizni aznap
ott a link
ott a lista
onnantol nekem voszem
odamegyek es felaron akarom a fagyimat
de te is csekonics vagy
meg borravalot is adsz a fagyisnak
az akcio, akcio
ha a tudomasuk nelkul tettek fel a listara, akkor intezkedjenek

de valoszinu tudtak, es igy nagyobb lett a forgalmuk teljes aron

nem etikus
tudom te nem vennel a palinka vilagnapjan felaron szatmari szilvat, mert gerinces alkoholista vagy

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.09. 15:36:18

@atpijkamo: ki a fasz nem szarja le te mit csinalsz?
buzi

Atörökk 2014.05.09. 15:38:41

@hagyma:
Honnan a faszomból tudták volna, hogy a hozzájárulásuk nélkül feltették őket, te faszkalap? Következő kínzó kérdés, Herr Derrick: ha nem tudják, hogy feltették őket (legfeljebb onnan, hogy az üzletbe érkezők mondják), akkor előtte hogyan intézkedjenek? Búúúúúúúúúúúúú...

Atörökk 2014.05.09. 15:40:13

@hagyma:
Ja, és anyád alkoholista, esetleg te, seggfej.

AtiSnatch 2014.05.09. 15:44:38

Pattpatthukk: szilvapálinkás popcorn... :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.09. 15:54:20

@atörökk: anyukam nem iszik /alkoholt/
talan mert a fagyi vilagnapja volt es tavaly is fent voltak????
de erdekes modon eszrevettek elozo este....
faszkalap
@atpijkamo: szokas szerint laza vagyok, mint a rigalanc, ne aggodj ertem

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.09. 16:03:07

@hagyma: Az jó. Nagyon jó! Szeretném, ha úgy dögölnél meg, hogy ne én legyek az oka.

igi1 2014.05.09. 16:11:49

@Figyel Castro: mėghozzá nem is kicsi, nagy és mindjá szaporodik is mer 3 lett belőle

Egyébként meg tökigaza van a fagyizónak, menjen a rákba az összes gyökér óccsós fillérbaszó, oszt boldogítson mást.

Komolyan mondom, szerintem az ilyen meg ne üzemeltessen itthon ilyet ha nem ismeri a mágyár gádzsó virtust

Kézműves fagyi? B+ adok én nektek mindjá kèzimunkát, főzzé magadnak otthon fagyit.

@atpijkamo: isten nem veri bobot

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.09. 16:16:38

@atpijkamo: erre a legcsekelyebb eselyed sincs
@igi1: szivem, az atlagvaniliafagyizo felment azinternetre es orommel latta, hogy jofajta fagyit kap felaron a fagyi vilagnapjan
/sot elmeselem neked, sok ember lehet csak felaron engedhetne meg maganak a jofajta fagyit/
namost elment a fagyizoba es kozoltek, hogy megsem
tudom teged nem erint
tele vagy zsetonnal
ennek ellenere otthon fozod a fagyit, sutod a pizzat
kovetkezo torkos csutortokre jelentkezz be
Iginel pizza felaron!!!
nyomulni fognak a traktorosok

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.09. 16:19:09

@atpijkamo: ja amugy en meltosagteljesen elhunyni fogok
utanad par evvel nagy valoszinuseggel
a macskak doglenek
/amugyis mit pofazol, ha ignoraltal?:)/
nahat

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.09. 16:21:41

amugy a svajciak meg a nemetek pl magyar szemmel fillerbaszoak
meg is lehet latni hol tartanak...

igi1 2014.05.09. 16:22:10

: a nem tudás nem mentesít

Ha pl. X-et pof@nb@sznám 1 csokifagyial úgy h ő nem tudott róla attol még az megtörtént

Ha ott volt a facebookon és fèláras akció volt, és amiatt jóttek csak de HELYBEN nincs van kirakva az átb@szás és csalás, konkrétan lopás, a vevőtől.

Ugyanolyan eset mint pl 1 pénzváltónak van kinn az űt mellett oldala kirak 1 akciós árfolyamot és helyben a pénztárosnál más lapról adjàk az árfolyamot

Itt pedig simán feljelentés ha a te üzletedet így károsïtják

Ez üzlet miatt gazdasági búncselekmény mivel a hasznot lefölözte és vásárlókat meglopta plusz a versenytársakhoz képest előnyt szerzett nem etikus módon mást becsapva

A nem tudás meg nem mentesít

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.09. 16:23:16

@hagyma: "meltosagteljesen elhunyni fogok"

Bizonyság kell, nem ígéret!

igi1 2014.05.09. 16:24:30

@hagyma: de olyan nincs h nem tudtak róla h rákerültek a listára

Ez a bíróságon nyert ügy lenne simàn

ha 1 versenytárs beperli nyer

Kézműves címszó alá nem akárki kerülhet az egy brand

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.09. 16:26:47

@atpijkamo: te nem fogod megelni
@igi1: ezt mondtam szivem, en sem hiszem, hogy nem tudtak rola
/nem tartom kizartnak, hogy esetleg, netalan, veletlenul kerultek fel, vagy az elozo evi szerzodes miatt, de hogy ezt nem elozo este vettek eszre az tuti/

megamenn 2014.05.09. 16:32:56

pfejjj, ez nagyon gusztustalan. egy rakás szar, ágytál jellegű papucsban.
most elment a kedvem a fagyizástól...de még a szarástól is.

AtiSnatch 2014.05.09. 16:45:59

games.usvsth3m.com/2048/boobs-edition-21/

így mennyivel érdekesebb, mint hülye számokkal... :D

Csattogásra vigyázni!

Atörökk 2014.05.09. 16:52:08

Hogy kell más lapról adni az árfolyamot? :O

@AtiSnatch:
ez kuhhhurva jó :D

McZozo 2014.05.09. 16:53:49

@batgirl:
A gond nem ott van hogy adja vagy nem adja arrol o dont igazad van, csak ha nem adja akkor x oraval az akcio kezdete elottig ne hirdessek mar hogy resztvesz mert igy az jon le hogy odacsabitjak a tomegeket de aztan megis teljes aron akarjak eladni. Irhatjak hogy nem ok raktak fel magukat, de akkor gondolom ezt elob bis jelezhettek volna a listanak hogy tavolitsak el oket nem pedig sunyin lapitani hogy de jofenn vagyunk m ajd jonnek az emberek mikozbe teljes arunk lesz

Atörökk 2014.05.09. 17:03:50

"mert a Fragola egy nappal az akció előtt meggondolta magát:"
ez a fillérbaszók sokadik világnapja 8-án volt, a fagyizó meg 6-án kitette a Facebook-oldalára, hogy nem vesz részt az akcióban.
Semmi extra, szokásos Homár-hitelesség.

AtiSnatch 2014.05.09. 17:08:05

@atörökk: bocs, szóltál? mással voltam elfoglalva... :D a malac meg akkor ezé nem ír... :.(

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.09. 17:08:10

@atörökk: talan a listarol kellett volna tyoroltetni magukat?

Atörökk 2014.05.09. 17:11:09

@AtiSnatch:
Fáslizd be a csuklód, szar dolog az ínhüvelygyulladás! :D

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.09. 17:16:04

@atpijkamo: Pedig a megoldás egyszerű: ki kell tapasztalni, hogy mekkora (0-50%) kedvezménynél jön létre olyan helyzet, amivel mindenki jól jár.

helianthus 2014.05.09. 17:21:17

Ennék most egy ilyen kupacot. :O

háromlábúbogár (törölt) 2014.05.09. 17:23:11

@helianthus: fagyi jó ötlet, de aki ezt a dizájnt kitalálta..... hátöööö úgymond problémás gyerekkora lehetett...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.09. 17:23:21

na
ez a 3 baccpapcucs szar mar tuti a 7vegi

helianthus 2014.05.09. 17:30:51

@háromlábúbogár: akkor hunyjuk be a szemünket és úgy nyalakodjunk. ;)

Atörökk 2014.05.09. 17:31:28

@háromlábúbogár:
Asszem megvan az esti program :D

háromlábúbogár (törölt) 2014.05.09. 17:35:47

@atörökk: igen, ez a tipikus olcsó játék... :-D

@helianthus: juj, semmi gyertya, vagy led, vagy valami?? :-O

helianthus 2014.05.09. 17:40:07

@atörökk: ha jóízű, miért ne?
@háromlábúbogár: jajj már, mit kényeskedsz. Majd összeszedek pár szentjancsobogit egy dunsztosüvegbe. Na.

AtiSnatch 2014.05.09. 17:55:57

@atörökk: mi jön a zöldruhás után? :D

Hartmy 2014.05.09. 17:58:26

post kép krva jó...

AtiSnatch 2014.05.09. 18:01:51

@Hartmy: pedig szerintem szar... :D

Atörökk 2014.05.09. 18:04:11

@AtiSnatch:
Nem tudom, már így is elzsibbadt a szemem :D

AtiSnatch 2014.05.09. 18:05:15

@atörökk: ja, a szemed... értem... :D

megamenn 2014.05.09. 18:09:08

@helianthus: ezt a hajmát mőg...szoríjja!

Hartmy 2014.05.09. 18:17:03

@AtiSnatch: világlátás kérdése :D

helianthus 2014.05.09. 18:23:55

@megamen: :D mijezaz új arculat? Téged megdizájnoltak?

amit még megtehetsz 2014.05.09. 18:24:09

Az az egy gond hogy élőben maguk a Fragolások állították pontosan 10 nappal az akció előtt, náluk is féláron lesz a fagyi...

Stohl András 2014.05.09. 18:28:17

Menjenek a francba a fagyisok. Regebben 2 forint volt egy gomboc, most meg mar 200-300 forint. Megorultek ezek, hat hova emelik mar az arat ?

helianthus 2014.05.09. 18:29:10

Mert nyalni csak úgy lehet, ha élvezzük az ízeket.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.09. 18:30:43

@Stohl András: az en idomben a kisgomboc 50 filler volt
szerintem mar azt sem tudod mi a filler
evvan

megamenn 2014.05.09. 18:37:17

@helianthus: ilyen egy digitális p i n a

helianthus 2014.05.09. 18:44:39

@megamen: ilyen? o_O hàáát.. Fura...

helianthus 2014.05.09. 18:47:13

@háromlábúbogár: uraam legénybúcsún van. Azóta már lehet megfutamította a vőlegényt és együtt könyörögnek valamely távoli ország nagykövetsége előtt vízumért. :)

Atörökk 2014.05.09. 18:51:10

@helianthus:
Vagy már rég lelépett a rendezvényről és épp a menyaszonnyt zsinnyegteti :d

AtiSnatch 2014.05.09. 19:01:00

@atörökk: mék nem telefonált, kezdek aggódni!!!4!

helianthus 2014.05.09. 19:01:06

@Nattramn: úrnőm.
Helyesen úgy hangzik-> Szólítottál úrnőm.
@atörökk: :D Gondolod, hogy elhelyezi a dns-ét benn...őő...rajta?

Atörökk 2014.05.09. 19:05:00

@AtiSnatch:
Hívjuk fel úgy egy óra múlva, ha még tud beszélni, ez egy kamu legénybúcsú!

@helianthus:
A menyasszonyok néha kiszámíthatatlanok. ;)

megatoner.hu · http://megatoner.hu 2014.05.09. 19:15:03

már megint a fillérbaszók...

röhejes ez az ország... aprópénzük sincs olyan csórók, de kézműves fagyi kell, nem jó a lidlis 55 forintért..

kerüld el az ilyen hulladékembereket ha vállalkozol. halálos az irígység.

AtiSnatch 2014.05.09. 19:24:26

@megatoner.hu: te a megamen tesvérje vagy?

MINE 2014.05.09. 19:31:13

Jaj, annyira reméltem, hogy lesz egy ilyen fagyinap válogatás, mert tegnap már belefutottam egy-két mulatságos sztoriba. Fagyizóba ami korábban zárt be, vagy nem egész nap tartotta az akciót.
És persze, hogy honfitársainkról is megemlékezzünk, akik éthordóval, meg gyerekfürdőkáddal, meg hasonlókkal érkeztek fagyizni és még képesek is voltak órákat sorba állni... Szánalom.

megatoner.hu · http://megatoner.hu 2014.05.09. 19:39:08

@AtiSnatch: nem tudom ki az. azt viszont tudom, hogy amint megszabadul az ember az ilyen lehúzós fillérjóskáktól, akár vállalkozóként, akár magánemberként, kitárul a világ.

Atörökk 2014.05.09. 19:41:59

@MINE:
gyerekfürdőkáddal :D
A baj, illetve a szomorú, simán el tudom képzelni...

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.05.09. 19:44:09

Fragolát behinteni, majd sóval beszántani!!! Szemét egy banda az ilyen!
MIT KÉPZELNEK MAGUKROL??!!

Amugy még féláron is kurva drága lenne a fagyi, akkor akinek nincsen pénze rá az ne is vegyen/egyen vagy mi???

Kurva jo dolog mondhatom...

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.05.09. 19:48:27

@atörökk:

Anyád a fillérbaszo te féreg!!! Fizess 150 forintot egy kis kupac fagyiért köcsög!!

Még 75 ér is sok!! nem hogy 150 ér...

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.05.09. 19:49:34

@ancsika:

Hülye fasz! Mond ezt a szegényeknek meg a devisa hiteleseknek akikkel kibaszott a bank meg a maszop-szadesz kurmány!!

Atörökk 2014.05.09. 19:50:01

@Benjamin Eisenberger:
Mi van, neked se jutott a potyafagyiból, csöveském?

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.05.09. 19:52:09

Amugy nem csak erröl a szemét helyről hallottam ilyeneket, sok másik lenyulós kamufagyizó van...olyan mint a torkos csütörtök, fél áron zabálhatsz viszont az italér TELJES árat kérnek! Átbaszás a köbön, amiről bezzeg nem beszélnek!!!

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.05.09. 19:54:23

@atörökk:

Én nem adok ki ennyit fagyiért, a profitér is fizetsz nem csak a fagyiért...jól van ez így?! Menjen a kurva anyjába minden cég és vendéglátóegység akik profitot is szereznek, kapitalista gecik mind...
Van olyan hogy a CSAK a profit FELE (vagy még több) mint az áru.

Atörökk 2014.05.09. 19:57:26

@Benjamin Eisenberger:
Igazad van. térjünk vissza a kommunizmushoz, az már bizonyított, hogy milyen jól működött. idióta.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.05.09. 20:00:10

@atörökk:

Mitöl lenne ez komcsi??!! Mert nem értek egyet a profittal?! A jó kurva édes anyját minden olyan vállalatnak, étteremnek, büfének, fagyizónak, boltnak aki a profitra meg mások kizsebelésére játszik!!! (mint itt a fagyizók)

Na léptem, csá!! Idióta!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.05.09. 20:02:07

hűha! itten kéremszépen mingyár kitör a forradalom!

Stohl András 2014.05.09. 20:02:21

@hagyma: Ne esunk tulzasba, az 50 filler az keves volna, akkor mar tenyleg nem maradna tul sok hasznuk. Ugy kb 3 forintos gomboc lenne az elviselheto, es tiszteseges ar.

Atörökk 2014.05.09. 20:02:30

@Benjamin Eisenberger:
Figyi. Én sem értek vele egyet. Inkább add ide a pénzed nekem, nehogy bármit vásárolj belőle és más keressen így rajtad, mert még a végén gutaütést kapsz. Ami nem okvetlen lenne baj.

Atörökk 2014.05.09. 20:04:00

@sugargiraffusplumps.:
Én már polírozom a bohóct! Izé, egyenesítem a kaszát :D

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.05.09. 20:05:03

@atörökk:

Ez a bohóc Gyurcsótányt ábrázolja ha nem látnád! Tudod, a haverodat! :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.05.09. 20:07:21

@atörökk: pedig csak a hasznot keveri szegényke a tisztességtelen haszonszerzéssel. bocsánatos bűn, ilyesmit nem tanítanak a bohóciskolában!

Atörökk 2014.05.09. 20:09:06

@Benjamin Eisenberger:
Valóban? Meg voltam róla győződve, hogy Khomeini Ajatollah.

@sugargiraffusplumps.:
Nem baj. reméjjük, mingyár itt terem igi és elmagyarázza neki az elmaradt tisztességes haszon mibenlétét :D

AtiSnatch 2014.05.09. 20:09:17

Na, tényleg bezárt az opni, nem csak városi legenda....

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.05.09. 20:10:49

@atörökk: avagy eö kedvenc mondása: nem kár volt az hanem elmaradt haszon!

helianthus 2014.05.09. 20:15:21

@Benjamin Eisenberger: " Amugy még féláron is kurva drága lenne a fagyi, akkor akinek nincsen pénze rá az ne is vegyen/egyen vagy mi???"
Ez így van szö szerint, ahogy mondod.
A fagyi nem jár alanyi jogon.
Az élet kegyetlen kiskancsó.

Atörökk 2014.05.09. 20:16:28

@sugargiraffusplumps.:
Meg elmaradt kár, vagy mi, igen! :D

Anomalocaris (törölt) 2014.05.09. 20:16:52

@AtiSnatch: Vagy csak simán beütött egy címlap.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.09. 20:17:33

@Stohl András: alljunk meg egy szora
tolem adhatnak 1250 ft./gombocert is fagyit
csak ne legyenek fenn egy akcioban ahol 100/gomboc
amugy tolen adhatjak barmennyiert, az en hazai fagylaltfogyasztasom minusz gyok ketto

megatoner.hu · http://megatoner.hu 2014.05.09. 20:18:43

ezt a benjámint mutogatni kéne, annyira fogalmatlan :D

Anomalocaris (törölt) 2014.05.09. 20:19:49

@helianthus: Ezt a képet dobja ki a kereső elsőnek arra hogy "úrnőm":

rockerek.hu/kepek/tagok/j/ju/justy/0043411.007.jpg

Eszerint ez te vagy. Szép a hajad. :8O

Anomalocaris (törölt) 2014.05.09. 20:22:39

Meanwhile on Index címlap:

"Conchita Wurz"
"totál idóták"

Kezd elkopni a print screen gombom.

helianthus 2014.05.09. 20:22:40

@Nattramn: tényleg szép a hajam. A szemem is. Meg a szám.
Csak ezek együtt nem szépek.
Olyan csúnya vagyok, hogy az oroszlán sírva enne meg. :0/

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.09. 20:36:50

@helianthus: na
alljunk meg egy szora
az oroszlant nem igazan erdeklik esztetikai szempontok
/nekem pl a zebra kifejezetten csunya es sosem ennem meg, ezert nem is vagyok oroszlan/
masresztaz oroszlan nem tud sirni
szoval siman megenne siras nelkul, ha ehes es ott vagy

háromlábúbogár (törölt) 2014.05.09. 20:44:56

@helianthus: domina szerelés, az kihozza a jót :-D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.09. 20:51:40

@háromlábúbogár: domina szereles.?

hotaposo csizma
nagyi bugyi
Igi melltarto
traktor

Black Hole 2014.05.09. 21:08:12

@helianthus: ez esetben nem csúnya vagy, hanem érdekes arcú :)

Black Hole 2014.05.09. 21:11:14

@dr. phil. Sün‼ ツ: van egy bőr férfitanga + 1 korbács már elég dögös bőrszerkó. Ilyesmire gondoltál?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.09. 21:11:19

Április 6-ig azt mondtam volna, hogy ekkora kretének nem léteznek.

helianthus 2014.05.09. 21:13:09

Na, hogy felizgatott benneteket az unesztétikám.
Rúgjatok belém ti is, tessèk!
Gonoszok!

Black Hole 2014.05.09. 21:14:41

@háromlábúbogár: rossz pénz nem vész el. Amúgy már évek óta azon töröm a fejem, hogy a 4-esek mit jelentenek? Eccerűen nem jövök rá, csak eddig szégyelltem megkérdezni :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.05.09. 21:16:44

@helianthus: épp azt akartam írni, hogy egy kicsit hazudós is vagy! unesztétika, mi? :D :D

Black Hole 2014.05.09. 21:17:41

@helianthus: ha ez vigasztal, én sem vagyok egy matyóhímzés.

háromlábúbogár (törölt) 2014.05.09. 21:18:09

@Black Hole: szerintem véletlenül elengedett SHIFT, én is csak használom :-D

@helianthus: hé, mi csak megoldásokat javasolunk, hogy esztétikátlan lennél azt nem mondtuk!

@agresszív kismalac: látod, ezek mindenhol ott vannak, talán még a spájzban is :-O

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.05.09. 21:18:32

@Black Hole:
Én a natúr bőrszerkóra gondulok!
Amivel megszületett, oszt nem tuggya levetni!44!

@helianthus:
Cupp! Cupp!
A törpék már elmentek?

Black Hole 2014.05.09. 21:20:52

@háromlábúbogár: kösz, akkor megpróbálok én is modern lenni. 444!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.05.09. 21:22:42

@Black Hole:
Pff, hát ez még az őskorbul származik, mint a fospunepa.
Nincs értelme magyarázni.
Vagy kérdezd hagymát!
Vagy helimelit.

Black Hole 2014.05.09. 21:22:50

@dr. phil. Sün‼ ツ: viszont azt is ki lehet fordítani, de az már a pornó horror kategória :) :) 44:) :)

háromlábúbogár (törölt) 2014.05.09. 21:23:28

@Black Hole: megy ez!!!!!!!!444444!!!!!!!!
:-D
egyébként mizu?

Black Hole 2014.05.09. 21:24:21

@dr. phil. Sün‼ ツ: kösz, eddig nem használtam, de innentől nincs mese!44!

helianthus 2014.05.09. 21:25:37

@Black Hole: ha !-et gépelsz, de nem nyomsz shiftet 4-es lesz ugye. Ez ilyen tréfaszerű. Nincs jelentése. :)
@sugargiraffusplumps.: én? Csak az igazat, a színtisztát!!
@dr. phil. Sün‼ ツ: a fiúk a bányában...áh!
*legyint*

Black Hole 2014.05.09. 21:28:04

@háromlábúbogár: nincs semmi, hacsak az nem, hogy megint 1 foggal kevesebb van. De még jól állok, aszondják a magyar átlag 15. Így aztán 16 nem panaszkodok :) :) :) 444:) :) :)

háromlábúbogár (törölt) 2014.05.09. 21:29:56

@Black Hole: juj, utálom a fogorvosokat, sajnos a gyerekkori egy állat volt...

Atörökk 2014.05.09. 21:29:57

Televanavárosszerelemmel!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.05.09. 21:30:10

@helianthus:
Reggel alma, este alma....

@Black Hole:
Monnyuk annyi rémlik, hogy aki először használta, az valami gyengeképességű vót!
Mámint a helyes sírásba. Oszt megmaratt.

Ha érdekelnek ilyesmik, van egy linkem:
sunews.blog.hu/2009/11/13/homarszleng_1

Black Hole 2014.05.09. 21:31:30

@helianthus: köszönöm, tényleg nagyon rendes vagy, hogy nem hagysz meg tudatlannak! Egy szép nő, meg nem ér fel egy rendes nővel!! 444:) :)

Atörökk 2014.05.09. 21:39:04

@dr. phil. Sün‼ ツ:
Ponntöbb, mint 10 éve leszoktam!4!!

Black Hole 2014.05.09. 21:39:16

@háromlábúbogár: ne is mond. Rá kell számom magam, hogy rendbe rakatom a fogsorom. Engem kb 25 éves korom körül kínzott meg egy sintér. Amit nem értek, hogy van egy fazon az ismeretségi körben, alig fiatalabb mint én, a felesége még mindig panaszkodik, hogy nem tudja rászoktatni a fogmosásra. Van neki 32db hófehér foga. Csak mondjuk ne leheljen rád, mert az nagy csapás. Felér szerintem egy dinoszaurusz fingal.
:) :) 444:) :) :)

Black Hole 2014.05.09. 21:42:37

@Nattramn: ez tény. Nem régóta rontom itt a levegőt :) :) 444:) :) :)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.05.09. 21:42:49

@atörökk:
És azóta millyen a szekszujális életed?
Reménytelen, vagy még orvosolható?

@háromlábúbogár:
Nem tom.
Az igi megin eltűnt.
Szal gyanús!!!4

Atörökk 2014.05.09. 21:46:06

@Black Hole:
Néha előáll ilyen helyzet :D

@háromlábúbogár:
Igen. Majdnem napi két dobozt bagzottam!

@dr. phil. Sün‼ ツ:
Hát vót olyan, de kikezelték! Most megint várom, hogy az idén is legyen nyár!

Black Hole 2014.05.09. 21:46:34

@dr. phil. Sün‼ ツ: kösz, megnéztem, kedvenc lett :)

Atörökk 2014.05.09. 21:47:08

No még egy fillérbaszó :D

Anomalocaris (törölt) 2014.05.09. 21:47:18

@Black Hole: Szmájlihoz 9-es illik. :)99))9

De akár ilyet is lehet alkotni arrafelé:

indexbaki.blog.hu/2012/08/21/9r9kseg

háromlábúbogár (törölt) 2014.05.09. 21:49:00

@atörökk: utána elhíztál, mint a defnyó, vagy az csak urbán legend?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.05.09. 21:49:09

@háromlábúbogár:
Van, persze.
De mostan bagzani akar!

@atörökk:
Gyúrsz a kocsmahasra?

Black Hole 2014.05.09. 21:50:46

@atörökk: jah, mostaniban az a baj, hogy előáll az ilyen helyzet, aztán kicsit ácsorog, oszt' semmi :)

Atörökk 2014.05.09. 21:52:14

@háromlábúbogár:
Csak mint egy fitnesszdisznó :D
Viccen kívül, 72-73-ról felmentem olyan 80-ra, ami nem olyan dráma a majd' 190 centimhez.

@dr. phil. Sün‼ ツ:
Nem. Idén még nem, de tavaly nyáron már majnem!

Atörökk 2014.05.09. 21:53:23

@Black Hole:
Akkó' ki kell használni! Azonnal! :D

Black Hole 2014.05.09. 21:55:16

@Nattramn: basszus egy olyan dobozt 9r9kölnék inkább, amiben van százezer millió pénz, persze forgalomban levő, de ha nincs már forgalomban, akkor legyen aranyból :) :) 999)))

Black Hole 2014.05.09. 21:58:41

@atörökk: má' csak valami dögös bögyös, vagy kellemes negyvenes kellene:)

Atörökk 2014.05.09. 22:00:00

@Black Hole:
Vagy két kellemes huszas ;)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.05.09. 22:02:21

@Black Hole:
Hábazzeg, sürgős környezetváltás javasolt!

@atörökk:
Gyürgyunk, vazzeg!44!

Black Hole 2014.05.09. 22:03:55

@atörökk: elég lenne egy is, csak lenne kurva aktív, vagy aktív kurva:)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.05.09. 22:09:39

A nők megin mekszöktek!44!
Forradalom van?

igazságos 2014.05.09. 22:14:45

Juj most már megvehetem iPhoneommal megament is!?

Qrkóddal tudok vásárolni àm

igazságos 2014.05.09. 22:17:19

De a legfontosabb : VÉGET ÉRT A SZULEJMÁN 135 része volt!

Mi meg a 42.-nèl tartunk

Black Hole 2014.05.09. 22:24:26

@igazságos: abba vót' az, hogy a hostessek egymás kv-ját itták, oszt' ettől kiborult az egyik női őr, akit aztán később lenáciztak itt a homáron?

Atörökk 2014.05.09. 22:28:37

@dr. phil. Sün‼ ツ:
Lelkes önkéntesek éppen megművelik őket!4!!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.05.09. 22:29:41

@Black Hole:
Nem tuggyuk.
Ez má veszélyes műfaj.
Izaura, meg illyenek.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.05.09. 22:31:03

@atörökk:
Áááá, nem hiszem!
Bikicsunájoznak, vagy illyesmi!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.09. 22:35:16

@agresszív kismalac: "(0-50%) kedvezménynél jön létre olyan helyzet, amivel mindenki jól jár."

Megcsinálhatják, de az nem ez az akció.

igazságos 2014.05.09. 22:38:30

@Black Hole: nem abba volt az, hogy a nagypofájú hostess nőci mindenki más hostesst kicsinált és atok mind öngyik lettek

Pëldakép az ilyen ember.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.05.09. 22:39:08

@Black Hole:
Milyafaxé vágysz te egy nőre?
Esz szeretném megérteni.
Elvagy a kuckódba, oszt problem solved.
Mijé?
Mosni köll, vagy főzni?

Black Hole 2014.05.09. 22:41:05

@igazságos: igen, és azt rúgták ki, akiért kiállt, de a végén mindenkit menesztettek. Kár, hogy szex nem volt benne, bár a terhest is csak felnyomta valaki :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.09. 22:42:12

csak akkor boldog,
ha nincs otthon....

Black Hole 2014.05.09. 22:43:11

@dr. phil. Sün‼ ツ: mert dugni jó, viszont azt egyedül nem tudok, vagy ha mégis, azt má' nem úgy hívják :)

igazságos 2014.05.09. 22:43:17

@Black Hole: hostessasszisztencia

Csak balul sûlt el

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.05.09. 22:49:16

@hagyma:
Jóvan, erről nem vitatkozok veled, mer nem akarlak megsérteni.
Szerintem nekem nem köll.
Maraggyunk ennyiben.

@Black Hole:
Hüjeség.
Dugni én is szeretek.
Csak no wemen, no cry!

igazságos 2014.05.09. 22:50:33

@dr. phil. Sün‼ ツ: szakállas nőkre is gerjedsz aztán?

Mer fel kell mérni a oerverziód mélységi bugyrait :)

Black Hole 2014.05.09. 22:50:43

@igazságos: de továbbra is az a titok, hogy a tróger férje, hogy a retekbe tudott olyan sity-suty ott teremni? Tuti loptak. Ráadásul terhesen. Mi lesz abból a gyerekből?

Black Hole 2014.05.09. 22:52:01

@igazságos: csak ne a pofáján hordja a szakállát, akkor jöhet.

igazságos 2014.05.09. 22:57:28

@Black Hole: engem inkább az érdekel milyen nemű lett a kis hostessklambó

Black Hole 2014.05.09. 22:58:25

Amúgy most nézem, hogy milyen gusztustalan a fenti képen az a szar abban a ronda színű kerámia papucsban. Nem tudom értelmezni.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.09. 22:59:15

@dr. phil. Sün‼ ツ: sorry suni
en csak azt mondtam, black holenak van felesege
de nem erzi jol magat vele, lathatoan

en is el voltam evekig magamban, ugy alakult, hogy jott egy olyan akivel jobb, mint barkivel

hogy neked mia jobb azt neked kell tudni
semmi kozom
feketelyukrol beszeltunk

igazságos 2014.05.09. 23:00:10

@Black Hole: hja nálam is lecsapta a biztosítékot mint a munkanélküli rabszolgát tartó link hostess pali aki ráadásul másik penzèt veri el

Black Hole 2014.05.09. 23:01:17

@igazságos: nekem az 8, mer' ha lány, akkor közel leszek a 70-hez, mire ivarérett lesz, ha meg fiú, akkor meg nem jáccik :)

Black Hole 2014.05.09. 23:02:49

@atpijkamo: ezért jó, ha van 1 nő, legyen vízhólyagos annak.

igazságos 2014.05.09. 23:04:06

@Black Hole: csak mer ha lany akkor szaporodik érted :)

Black Hole 2014.05.09. 23:06:27

@igazságos: szóval itt kezd el játszani a török kultúra, mer'ugye, ha egy asszony van, az nem tud rendesen eltartani, de mondjuk ha van 10, azokat elhajtod valami 3 műszakos helyre dolgozni, vagy minimum hostessnek, abból má' ki lehet jönni.

Black Hole 2014.05.09. 23:09:36

@igazságos: az meg má' pláne 8, mer' mire azok beérnek, leszek vagy 90, oszt' lehet fiai lesznek, az meg még akkor se játszik.

Black Hole 2014.05.09. 23:11:34

@atpijkamo: ja, a lapátolástól. Én meg elmegyek dugni.

Atörökk 2014.05.09. 23:12:04

@atpijkamo:
A nyelve? ;)

@Black Hole:
Ezek a törökök nem buták :)

Atörökk 2014.05.09. 23:16:10

@atpijkamo:
Mire a nyelve lesz vízhólyagos, az neked is fájni fog :D

Black Hole 2014.05.09. 23:16:18

@atörökk: okos népek voltak az tény. Ráadásul volt annyi eszük, hogy zárttérben tartották őket, és így mikor nem volt program, akkor nem kellett hallgatni a karattyolásukat.

Atörökk 2014.05.09. 23:20:53

@Black Hole:
Ugye? Van mit tanulni tőlük ;)
És milyen jó a konyhájuk...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.09. 23:21:58

hat a torok konyha meg a magyarnal is szarabb

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.05.09. 23:23:45

@igazságos:
Én-e?
Nem.

@hagyma:
Ja, én is így vwszem le!
De akkó meg minek neki?

Black Hole 2014.05.09. 23:24:21

@atörökk: a pilaf nagyon jó kaja. Meg a baklawa is jó, szerintem.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.09. 23:24:54

@dr. phil. Sün‼ ツ: hat azt en se ertem
dobnam mint forrokurumplit

Atörökk 2014.05.09. 23:26:00

@hagyma:
egy dolgot árulj már el: a szar legalább elég büdös neked, vagy az se jó?

@Black Hole:
Meg azok a zöldésges húsaik: padlizsános, zöldbabos borjú. Meg a vöröslencse. Meg még egy csomó minden :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.09. 23:29:17

@atörökk:
szarty nem eszek
de bocs hogy a torok etelek nem jonnek be
a magyar amugy nem rossz de eleg egysiku
porkolt alapon indul minden szinte
amit amugy szeretek

egyeb?

Atörökk 2014.05.09. 23:30:13

@hagyma:
Semmi, korlátoltságod a régi. Kicsit nehéz, de megszokom idővel.

Black Hole 2014.05.09. 23:30:36

@atörökk: nagyon nem vagyok járatos a török kajákban, de amit kóstoltam, jó volt.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.05.09. 23:32:50

@hagyma:
Najó, azé nem ugyanaz a kategória.
De mér szenved?
El köll húzni (ez mongyuk eccerűen hangzik), oszt kész!44!

Black Hole 2014.05.09. 23:33:11

@Black Hole: nemtom a vanília fagyit ismerik-e?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.09. 23:34:42

@atörökk: rettenetes korlatolt vagyok
es nem szeretem a torok konyhat
@dr. phil. Sün‼ ツ: hat nem tudnek ugy elni, ha akkor lennek boldog ha elutazik a felesegem
de ez maganugy

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.09. 23:36:29

@Black Hole: a torokok?
hajjjaj
rengeteg torok buzi van

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.05.09. 23:40:10

@hagyma:
Ebbe makszimálissan egyetértek!

Én aszt nem értem, hogy a kollégák mér utálnak ennyire téged?
Nekem semmi bajom veled.
(Mongyuk, mi régebbről ismerjük egymást.)
Vagy ez divat?

Black Hole 2014.05.09. 23:42:04

@hagyma: honnan tudod, megvolt pár :) :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.09. 23:45:50

@dr. phil. Sün‼ ツ: ahh
ez a csordaszellem
no problemo
nem sok az
par delikvens
meg neha elmondom mit gondolok
es van hogy nem tetszik:)

most az a gondom hogy Nishikori nyerjen madridban:)
200 dolkovics

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.09. 23:47:38

@Black Hole: se noben se ferfiban
nekem vannak fenntartasaim a keleti kulturaval kapcsolatban
ez az en gondom
halistennek nem vagyok nexusban torokokkel

Atörökk 2014.05.09. 23:56:26

Apáinkúttyánhányunk!

Atörökk 2014.05.10. 00:04:02

@dr. phil. Sün‼ ツ:
No mék, oldalamra dűlök, mint a kóreaji komp. Ha reggelig nem gyünnék, kűgyetek sellőket, hogy mencsenek ki.
Kérem, kaccsojjaki.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.10. 00:13:55

@hagyma: Tiszta sor. Annál több buzi már csak Amerikában, a vaníliafagyi hazájában van. Mondjuk, Törökorszában legalább nem dicsőség buzinak lenni. Persze nem tudhatjuk, mit hoz a jövő, ha beszivárog oda a fejlettség, ugye.

igazságos 2014.05.10. 00:29:50

@Black Hole: plusz zárt térben egymást gyilkolászták mérgeztèk meg

Legfeljebb jött másik

Viszont ez a Szulimán lehetett volna még vèresebb és erotikusabb :)

igazságos 2014.05.10. 00:31:35

@hagyma: törökk fürdők színtere a buzik fellegvára :)

Black Hole 2014.05.10. 00:32:43

@hagyma: keleti kultúra jó. Csak van egy rakás szélsőséges barom, de az meg mindenhol van szerintem.

Black Hole 2014.05.10. 00:35:18

@igazságos: el voltak szépen, tudták mitől döglik a légy. Amúgy milyen véres erotikusra gondoltál? Szex a nehéz napokon?

2014.05.10. 01:11:11

@Black Hole: én is kanos vagyok :)

@Black Hole vs viagragyártk 1:0 !
Csak így tovább! :)))

2014.05.10. 01:12:11

@Black Hole: Szex a nehéz napokon?

Csináltok lecsót! :)))

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.10. 01:14:21

@Black Hole: Csakhogy itt komplett szélsőséges országok vannak. Az iszlám deklarált (és a mai kereszténységnél sokkalta radikáliabb) invazív jellegéről, és legendás intoleranciájáról nem is beszélve.

Black Hole 2014.05.10. 01:15:56

@Cicmen: szerelem első vérig, vagy vérzésig, vagy hogyan.
Azért lecsó főzés helyett a nehéz napokon is inkább valami alternatív megoldáson ötletelnék:)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.10. 01:17:20

@Black Hole: Plusz a demográfiai-, és migrációs jellegzetességek egyenlőtlenségéből következő problémahalmaz.

Black Hole 2014.05.10. 01:23:59

@agresszív kismalac: ott valami érdekes folyamat ment végbe az utóbbi időkben. Az alap vallás/tanítás szerintem eléggé toleráns, és szerintem kulturált. Csak a szélsőségesek túlzottan teret hódítottak. Mikor ugye elmegy dolgozni Londonba, mert a saját országában nem él meg, és az eszébe sem jut, hogy azért nem él meg otthon, mert valamit nagyon rosszul csinálnak, majd kitalálja, hogy londont olyanra kellene formálni, mint a hazája, de arra nem gondol, hogy akkor az is épp olyan élhetetlen lesz.

helianthus 2014.05.10. 05:34:49

Jó reggelt!
Zombi...zombi mindenhol...
Hess zombi, hess!

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.05.10. 08:14:51

- olyan promó mikor lesz, hogy aznap dupla áron lehet fagyit venni?

Pierr Kardán 2014.05.10. 08:30:37

@Kón Bandit: Minden nap minden cukrászdában ez van. Nehogy azt hidd már, hogy az ízesített cukros jégkása (amit sok helyen fagyinak neveznek)tényleg 250 Ft-ba kerül kanalanként...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.05.10. 08:33:51

SPAM
kilatasgaleria.blog.hu/2014/05/10/ejjeli_hangulatok_579

ON : Hétvégén ezt a szart fogjuk nézegetni? :D

@Kón Bandit: mikor csökken a rezsi :D

Pierr Kardán 2014.05.10. 08:37:28

Komolyra fordítva a szót, mi is azért mentünk el a Fragolába aznap, mert tavaly is ott voltunk a fagyinapon. Év közben is voltunk sokszor, emlegettük a fagyinapos emlékeket.

Nincs nagyon közel, de az idén is elmentünk vagy huszan.

Többet az életben sem fogunk, nem azért, mert nem jó a fagylalt, hanem azért, mert az idei fagyinapon pontosan olyan keveset adtak egy kenésre, mint a tavalyi akciós napon (évközi nem akciós napon érezhetően többet kennek a tölcsérbe).

Eddig szerettük, dícsértük őket, de nem szeretjük, ha hülyének néznek.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.05.10. 08:53:46

@Pierr Kardán: 'Nehogy azt hidd már, hogy az ízesített cukros jégkása (amit sok helyen fagyinak neveznek)tényleg 250 Ft-ba kerül kanalanként...'

annyiért kéne adni amennyibe nekik kerül ahas

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.05.10. 09:09:50

@Stohl András: Rövid eddigi életem során egy gombóc fagyi ára dinamikusan emelkedett.
Kezdetben 50 fillér volt, én leginkább akkor ettem, ha Rakacára (általában ott nyaraltam a nagyszüleimnél) megérkezett Sajószentpéterről az öreg Ramada bácsi (a zsidó cukrász) a háromkerekű céljárművével, és kézi csengőjével összeterelte a falu összes (akkor még szinte csak fehér) gyerekét. Nem semmi lehetett azt a mázsa feletti járgányt felhajtani-feltolni a Meszesi-parton!
Utána a fia hordta egy rövid ideig egyedül a fagyit, egy oldalkocsis motorral, ha jól emlékszem IZS volt. Akkor már 1 Ft volt egy gombóc.
Ez nem tartott sokáig, vagy két év után már egy Moszkvics csomagtartójába volt építve a hűtő, először 1,20, majd következő évben már 2 Ft lett a fagyi. Ez az ár sokáig tartotta magát, tovább mint a mozgó fagyiárus.
Valamikor a '70-es évek végén idult csak meg az ár, először 5 Ft lett egy gombóc, pedig akkor egy dal csak 20 Ft volt.
Utána kitört a polgárosodás, urak lettek a korábbi elvtársakból, és a fagyi ára kis kerekítéssel az infláció fölött emelkedett. A bankárválság óta valójában nem emelkedett az ár, viszont bejöttek olyan "prémium" termékek és cukrászdák, ahol a metrós vödrös fagyit (vagy a lejárt szavatosságú osztrák fagyiporból készült masszát) egy kis aromával, mirelit gyümölccsel, fűszernövénnyel, a még keményebb sznoboknak lecsóval, halászlével, disznósajtpürével óder libamájpástétommal, cipőkenőccsel stb. fölkeverik, és tölcsér vagy pohár helyett biliben, szeneslapáton, fokhagymás pirítóson, fehérfolyásos alkalmazott ölén stb. tálalják, legalább húsz-ötvenszeres áron.

Jegkoko 2014.05.10. 09:26:57

Manapság miért lett akkora divat mindenhez odaírni hogy kézműves? Ezzel valami minőséget akarnak sugalni a többihez képest vagy micsoda?

Artie 2014.05.10. 09:35:16

Még egy embert azért felvehetnének, aki az alapfokú helyesírási tanfolyamot, amolyan kézműves-módra, elvégezte.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.05.10. 09:51:15

@Jegkoko: Nekem legjobban a "kézzel készült lekvár" tetszik. Elég szar meló lehet a fortyogó gyümölcsvelőt puszta kézzel kavargatni 20-30 órán keresztül...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.05.10. 09:52:53

@Pierr Kardán: Szóval tavaly ti viselkedtetek úgy, hogy az idén nem tartottak akciót?

AtiSnatch 2014.05.10. 10:09:23

reggelt népek! remélem egy páran dolgoztok. :D

na, már csak az a kérdés, hogy uraaam telefonált-e... ma lehet, hogy estefele felhívom... :D

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.05.10. 10:18:04

@Artie: az csak értelmiségiektől várható ell! Egyébként meg ne legyél ilyen szőrszállhasogató! Bunkó!! Letiltalak!!! Negatív! Pszichopata!

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.05.10. 10:21:12

@Pierr Kardán: és ez az akciós napon nem fájt, csak most? Érted a logikát.. Meg 20-an gondoltátok azt, hogy az akciós nap kevesebbsége után majd most nem lesz spórolás? Csak xeretnélek meg értenní. érteni meg
.

Atörökk 2014.05.10. 10:49:24

'reggelt!
Ma van a záramellátás világnapja!

Anomalocaris (törölt) 2014.05.10. 10:51:34

@agresszív kismalac: Hát ez elég Németh Sándorosra sikeredett. Invazív? Térítő vallás, mint a kereszténység is. Pont annyira. A legendás intolerancia meg valóban legenda. Az ibériai zsidók például bizonyára rendkívül boldogok voltak, amikor Ibériában felváltották a legendásan intoleráns muszlimokat a legendásan toleráns keresztények. Miért nem veszi senki a fáradtságot, hogy legalább egy kicsit utánaolvasson az iszlám történetének? Csak egy kicsit. Mondjuk persze ha már eleve úgy áll hozzá, a saját prekoncepcióit akarja igazolva látni, akkor úgyis mindegy. Érdekes jelenség egyébként a magyar "ballib" értelmiség időnként teljesen vad iszlámofóbiája, ami nekem kicsit nehezen fér össze azzal, hogy amúgy meg folyton a kirekesztés és előítéletesség ellen beszélnek. Ez csak nekem tűnt föl? Vagy alapvető, hogy valamilyen ellenségképet választani kell? Megannyi kérdés.

Anomalocaris (törölt) 2014.05.10. 10:58:38

@Black Hole: Nagyjából ennyi, minden kultúrának vannak dicsőséges és kevésbé dicsőséges korszakai. Coelhósan hangzik, csak sokan elfelejtik. De kétségtelenül egyszerűbb odamutatni, hogy "ezek gonoszok." Poros könyveket olvasni meg fárasztó.

Black Hole 2014.05.10. 11:17:00

@Nattramn: mondjuk az arab-világ sem lehetett túlzottan boldog, mikor oda mentek a keresztények rendet rakni. Azt hiszem ez már többször is megesett az utóbbi 1000 évben. Egyébként azt hiszem, hogy a keresztény tanítás, és az arab is tolarenciára int. Mondjuk a keresztényben jártasabb vagyok. Most úgy hirtelen eszembe jutott, hogy míg Jézus azt megbocsájtott, a házasságtörő asszonynak, a tanítványai felgyújtották, megkövezték, meg hasonló szeretetre épülő módszerekkel eltették láb alól. Az invazív kérdéshez meg csak egy kérdés. Hogyan lett az egész kontinens keresztény?

Black Hole 2014.05.10. 11:18:32

@Black Hole: az utolsó mondatnál amerikára gondoltam, csak még nagyon korán van.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.10. 11:20:20

@Nattramn: Picinyem. Kimondottan napjainkról beszéltem. Az meg, hogy a ballibet egy zseniális átkötéssel összemosod velem, megfizethetetlen. Aludj még egy kicsit.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.10. 11:25:59

Poros könyvekkel meg végképp ne takarózzál, mert szilikózist kapsz. Arról beszéljünk, mi van most. Esetleg társalogjál el olyan malmöi, párizsi etc őslakosokkal, akik hirtelen tízezres nagyságrendű muzulmán szomszédra tettek szert akaratukon kívül. Erről mit írnak a könyvek?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.10. 11:26:39

@agresszív kismalac: Nem mosta veled össze, csak a téma miatt megemlítette. a többiben igazatok van. Mindkettőtöknek. (Nem mintha az iszlám avatott szakértője lennék.)

Az SZDSZ és gyurcsányi örök bűne, hogy a ballib szitokszó lett.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.05.10. 11:28:42

@Nattramn: Bezony, "a magyar "ballib" értelmiség" kiveszi a kölköt a bőgödéből, óvodából, iskolából, ha cigányt iratnak be, és ha az utcába költözik egy "kirekesztett" család, azonnal elköltöznek, ahogy valami hülye konzervatívra rá tudják sózni az ingatlanjukat...

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.10. 11:29:57

Ehhez képest képzeljél el egy teheráni keresztény missziót a játék kedvéért.
Mellesleg a kereszténységet ugyanúgy rühellem, mint az iszlámot. Jó gondolkodást!

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.10. 11:37:43

@Kitalátor (másként) gondolkodó: Mert a magyar... hm... konzervatív arról híres, hogy cigányokkal szeret együtt élni. Ezen még dolgozzál egy kicsit.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.10. 11:40:50

@Nattramn: "Miért nem veszi senki a fáradtságot, hogy legalább egy
kicsit utánaolvasson az iszlám
történetének?"
A fáradtságot, mint olyat, épp most sikerült kipihennem.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.10. 11:42:06

@agresszív kismalac: Az iszlám azért hasít, mert a tudatlan tömegeket pompásan lehet a vallással manipulálni. Lásd még az amerikai "egyházakat", pénzgyűjtő missziókat.

Egyébként az a szekta, ami a Sátáni versek íróját halálraítélte, nem érdemli meg az iszlám jelzőt. (Szegény Salman Rushdie csak kapkotta a fejét, hogy mivan.)

Artie 2014.05.10. 11:46:46

@Kellemes Zérókomponista: én kérek lenézést!

Büszkemagyarkézműves, rovásírás is van még talán, de írni, na azt nem tud.

horex · http://horex.uw.hu/ 2014.05.10. 11:50:25

@Kitalátor (másként) gondolkodó:
" Ramada bácsi"

Próbálj ma rendelni egy fagylaltot/párfé/ a Ramadában
Felvitte az Isten a leszármazottainak , úgylácc
:)

horex · http://horex.uw.hu/ 2014.05.10. 11:57:29

@atpijkamo:
"Tudatlan tömegeket" tudnék linkelni napjaink Mo-járol is!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.05.10. 11:59:33

@agresszív kismalac: Nem szeret (az asszimilálódott cigány sem), de nem ajvékol, ha úgy adódik. Nem Néppárti, de még csak nem is jobbikos szóvivő tette közzé dilemmáját, hogy melyik intézménybe is vigye a gyerekét, mert ami közel van, oda cigányok is járnak. Az a göndör szőrű szoci volt, nem jut eszembe a neve.
@horex: Azt hiszem, valami oldalági rokonság lehet. Van ilyen, az én tanító bácsim pl. személyesen Kossuth Lajos volt. A "másik" Kossuth Lajos nagyapja volt a közös ős...

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.10. 12:02:47

@atpijkamo: Ezt küldd át Félinek. Nem látom, hogy az ún. "békés iszlám" túlontúl igyekezne kivetni magából a szélsőséges elemeket/irányzatokat. Vagy legalább elhatárolodna. Vagy ilyesmi.

Manyecska 2014.05.10. 12:03:47

@Kitalátor (másként) gondolkodó: nálunk kevés cigány van a suliba, kettő az osztályba, az egyik osztályelső:DD de baszki marha agresszív volt kicsinek. Különben szeressük, babazsúrkor szegény csak a kajástál közelében tartózkodott:(( :DD

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.05.10. 12:04:01

@Kitalátor (másként) gondolkodó: :D:D:D:D

@Nattramn: Liberális az addig liberális, amíg nem az ő fszával verik a csalánt, Nem tűnt még fel?
Aztán ha reálisan akarod elmagyarázni, mi a baj, akkor meg lerasszistázz.

Na elő az iszlám történetének alapjaival de gyorsan! Tőled halljuk, ne valami zugproftól :)

Manyecska 2014.05.10. 12:05:07

@atörökk: remélem Olgát megb..sza a 220!
:D

helianthus 2014.05.10. 12:05:25

Gyertek elsőzni az új posztba!

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.10. 12:07:14

@Kitalátor (másként) gondolkodó: Akkor elmondom: Magyarországon a (nem roma) lakosság 90%-a egyként utálja a cigányokat, függetlenül politikai nézeteitől. A maradék 10% pedig még csak képen, vagy valami fesztiválon látott cigányt. Vagy teljesen korlátolt.

Manyecska 2014.05.10. 12:10:11

@AtiSnatch: igen, a medence partján. Csak most ebéd van. Rohattmeleg van!:)) Mellesleg ma tanítási nap van én már hajnalban beillesztettem a nagyobbat mer kirándulnak matek helyett.:) kislány meg apa hátára tapadva elmotorozott, bukósisak, hátizsák, beszarás volt:D sajnos kép nem készült. Na úszom még egyet meraztán takarítani köll. Te dolgozol?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.10. 12:10:36

@Kitalátor (másként) gondolkodó: @agresszív kismalac: ...és igen, jól látod, az asszimilálódott cigány réteget is ide lehet sorolni. Az "asszimilálódott"-on azt értem, aki a 21. századi társadalmi elvárások szerint él. Ettől még nem kell megtagadnia az identitását.

Manyecska 2014.05.10. 12:11:57

@helianthus: jókösz! a víz alól! majd:D! cső:) jackyll remélem minden reggel hasonló papucsba lép bele ébredéskor. Én kidobom a taccsot ahányszor meglátom..

Aureliano Buendía 2014.05.10. 12:17:41

Megint egy szarrágó bazmeg.

Manyecska 2014.05.10. 12:27:22

@agresszív kismalac: volt a telekszomszédunkban egy tízgyerekes cigánycsalád, annó. de elég rendesek voltak, dolgoztak,.... meg volt putrisor is falu végén /Pánd/ oda is elcsavarogtunk bringával, hát nem fogott meg. Vissza is rohantam bringa nélkül:DD...Ezek folyton disznót vágtak a szomszédban:DD de jó volt eltekintve amikor anyám a vérestáltól majdnem elájult-áthítták segíteni..:DD Váci uccai úrilány, kislány kesztyűben a zongoránál, vazze:DD:OO

Manyecska 2014.05.10. 12:28:40

Telek. Mondom. Nem pándi vagyok..:D körbehánytam a híres meggyfákat is, egyszer, emlékszem.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.10. 12:32:59

@agresszív kismalac: Nézd el @Nattramn: -nak, hogy elfogult a klasszikus iszlám irányában! Más itt úgyse védi meg őket.

""békés iszlám" túlontúl igyekezne kivetni magából a szélsőséges elemeket/irányzatokat"

Én se látok semmi ilyet, és nagyon hiányolom. Szerintem igazad van, de nem értek hozzá. Szóval mindkettőtöknek igaza van, nem tudtok egy jót vitakozni.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.10. 12:39:59

@agresszív kismalac: "90%-a egyként utálja a cigányokat"

Igen. De ez nem annihillálja a tényeket.

- Munkát kell adni nekik.
- Ha nincs munkájuk - mindegy az ok - akkor segélyen élnek vagy lopni fognak, éhen nem halnak, az biztos. Akárhogy szeretné a 90%.
- Ha kirekesztik őket az oktatásból, vagy - ami ugyanazt eredményezi - hagyják hogy ne tanuljanak, akkor tanulatlan munkásként sokkal kevesebb munkájuk lehet.
- Ja, és a tanulatlan (cigányok) jobban szaporodnak, ennek nyilvánvaló a demográfiai következménye.

Na most kérdem a 20 feletti IQ-jú szavazópolgárokat, szerintük van-e valami teendő az utálaton kívül?

Atörökk 2014.05.10. 12:49:09

@atpijkamo:
"- Ha nincs munkájuk - mindegy az ok - akkor segélyen élnek vagy lopni fognak, éhen nem halnak, az biztos. Akárhogy szeretné a 90%.
- Ha kirekesztik őket az oktatásból, vagy - ami ugyanazt eredményezi - hagyják hogy ne tanuljanak, akkor tanulatlan munkásként sokkal kevesebb munkájuk lehet."
Ha munkára "kényszerítik" őket, még ha az csak közmunka is, akkor az ún. jogvédők egyből ordítanak, hogy az államnak ehhez nincs joga, stb. Ugyanez volt a helyzet, mikor bevezették, hogy ha a gyerek lóg az iskolából, akkor megvonják a családi pótlékot.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.10. 12:53:11

@atörökk: Maszatolsz. Természetesen van benne igazság is, azt nem tagadom.

Kádár alatt munkára kényszerítették őket, és dolgoztak. Azért vér nem folyt, azt elismered?

Atörökk 2014.05.10. 12:57:30

@atpijkamo:
Nem maszatolok :)
Igen, nagyon jól tették. Most sem folyna vér.
Az persze egy más kérdés, a dolognak ennél sokkal összetettebb szociológiai meg egyéb vonatkozásai vannak, de hát valahol el kell (kéne) kezdeni.
Egyetlen környező országban sincsenek úgy agyonszeretgetve, mint nálunk...

Aureliano Buendía 2014.05.10. 13:03:33

@agresszív kismalac: aztat hiszem, hogy ide igazából kötelességvédők kellenének.

Aureliano Buendía 2014.05.10. 13:05:01

@atpijkamo: pedig igaza van.

Munkát kell nekik adni: és el is fogadják? Vagy inkább úgy vannak vele, minek a munka, ha anélkül is meg lehet élni?

helianthus 2014.05.10. 13:47:22

@atpijkamo: "- Munkát kell adni nekik."
Nagyon őszintén kérdezem. Munkáltató vagy. Odamegy egy cigány és egy nem cigány jelentkezni hozzád. Melyiket veszed fel?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.10. 13:49:04

@atörökk: "valahol el kell (kéne) kezdeni."

Nem tudnék ennél jobban egyetérteni veled.

"Egyetlen környező országban sincsenek úgy agyonszeretgetve, mint nálunk..."

Mi szeretnénk, ha a környező országokban a magyarok ne lennének annyira nem szeretgetve, mint itt a cigányok. Jó példát kell mutatni.

@agresszív kismalac: @uraaam: Igazatok van, de nem teljesen.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.10. 13:59:03

@helianthus: Az én vérgőzös elképzeléseim szerint alapvető jog a munkához való jog. Fehérnek is, feketének is, egyaránt.

Mindkettőnek mutatom, hogy ássanak egy gödröt, amelyik hamarabb végez, az kapja a gödörásós munkát. Bőrszíntől függetlenül.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.10. 13:59:32

@atpijkamo: Már ezerszer elkezdték (v. ö. "Leszokni a dohányzásról? Mi sem egyszerűbb- százszor is megtettem már!"). Végig kellene vinni. Tűzzel-vassal.
"Ja, hogy nem akarnak dolgozni/beilleszkedni? Akkor hagyjuk őket békén, hiszen olyan aranyosak, így a sok purgyéval."

AtiSnatch 2014.05.10. 13:59:40

Na itt cigányoznak, a másikban mindjárt zsidóznak (ha másnem, akkor átmegyek én)

Jó ez a pénbat vagy szomtek kinek hogy tetcik. :)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.10. 14:01:41

@atpijkamo: Hülyeség, nekem mamár ötször teljesen igazam volt.
...nem is, hatszor!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.10. 14:05:11

@agresszív kismalac: Végig kell vinni, nincs mese. Na, ezzel együtt már hétszer volt igazad.

helianthus 2014.05.10. 14:09:30

@atpijkamo: és melyikük fog hamarabb végezni? Egyébként nem releváns ez sem. Dolgoztam köztük, az egyik úgy kentevágta a munkát, hogy csuhaj (favágás, fahordás, nem könnyű.)
Dicsértem utána főnökúrnak (az apámnak egész pontosan, neki dolgozott, én meg mentem segíteni csak), milyen szépen dolgozik. A válasz, aha, mert neked tette magát. Ha nem vagy ott, akkor tizedennyit sem dolgozik.

@agresszív kismalac: na pont ezt akartam emlgetni. Merthogy integrálni kell őket.
Kellene.
De nem akarnak integrálódni, az istenért se.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.10. 14:11:39

@helianthus: Láttam én cigény gödröt ásni, hogy egy magyar nem ért a nyomába.

A munkakerülés nem genetikai. Rá kell venni a munkára valamilyen ösztönzéseel - látod.

Atörökk 2014.05.10. 14:18:23

@AtiSnatch:
Ötméteres körzetben sabbath van!4!!

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.10. 14:20:52

@atpijkamo:
munkakerülés- nem genetikai
muzikalitás- genetikai

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.10. 14:22:16

@atpijkamo: @agresszív kismalac: Tudnék még ilyen párokat alkotni, csak az egyik oldal hamar elfogyna.

helianthus 2014.05.10. 14:23:49

@atpijkamo: erről beszélek. Én is. De csak egyszer. Mert ritkán van kedvük hozzá. Szinte sose.
És miért kell rávenni a munkára? A fizetés nem elég ösztönzés? Én is 'csak' azért dolgozom.
Az nem jutott még eszedbe, hogy sokan már egyáltalán nem akarnak velük semmit kezdeni, mert elegük van abból, hogy minden szart kitalálnak, de nincs eredménye? Nem vevődnek rá a munkára?
Miért nem azon ötletelsz, hogy mondjuk engem rávegyél egy nyaralásra? Na hajrá, találd ki, hogy jutok el nyaralni. Várok.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.10. 14:35:26

@helianthus: "A fizetés nem elég ösztönzés?"

Szerintem tökéletes ösztönző.

AtiSnatch 2014.05.10. 14:45:28

@atpijkamo: akkor a "paraszt" miért tud elmenni vidéken is dolgozni ahelyett, hogy segélyért állna sorba?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.05.10. 15:18:19

@AtiSnatch: A 3H térségekben, ahol a munkaépes korú lzakosság több mint negyede (a gyerekek több mint fele) cigány, a "parasztok" asszimilálódnak, és beállnak a sorba egyre többen "kamatos pénzért" és segélyért.

Manyecska 2014.05.10. 15:25:05

@AtiSnatch: hozzánk szombatonként jár a TEK. Sütök nekik mazsoláskalácsot:D:P
.
milyen jó hogy én keverék vagyok sza nem tudok véleményt alkotni..:DD

Atörökk 2014.05.10. 15:28:48

@atpijkamo:
Nekem vannak, csak félek, nem ajrókompatibilisek.

Manyecska 2014.05.10. 15:33:43

@atörökk: Szent Elektríciziusnak bódoggá avatása. Taknyok fortéllinak vége szakajtatik. idézet vége..:D

Manyecska 2014.05.10. 15:35:49

LOL, elolvastam a fészbukk kommenteket..:D

Atörökk 2014.05.10. 15:48:42

@atpijkamo:
Hosszabb távon építő.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.05.10. 16:00:45

@atpijkamo: Bármilyen "segély helyett munka" jó, csak 50 éven belül nem szabad abbahagyni, a szocioparazitákat (uzsorásokat, jogvédőket) meg deportálni kell Afganisztánba vagy Angliába. Vagy Izraelbe, hogy gyakorllhassák a toleráns
befogadást.
Off: nem tudja valaki, meddig tar a szomszédban a buzifesztivál (BMW-találkozó)?

Aureliano Buendía 2014.05.10. 16:21:20

@atpijkamo: várom, hogy kifejtsd, miben nem.

Aureliano Buendía 2014.05.10. 16:23:20

@atpijkamo: nem genetikai, hanem tanult dolog. A szüleiktől, népesebb családjuktól tanulják. Ám jobban terjed, mintha pusztán a gének örökítenék át.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.10. 16:25:24

@uraaam: A világ nem fekete vagy fehér. Kényelmes dolog mindent a cigányokra kenni, és mindenben őket hibáztatni. Lopnak, de rá is vannak kényszerítve. Nem szeretnek dolgozni, de nem is kapnak munkát. Különállnak, de nem is engedik őket beilleszkedni. Nem hiszem, hogy újat tudok neked mondani.

Aureliano Buendía 2014.05.10. 16:25:47

@atpijkamo: nézd, ha valaki azt mondja neked, hogy itt van egy színes nyalóka (ezer fitying, stb), amit két módon kaphatsz meg:
-kiásol érte egy 3x3 méteres gödröt,
-nem csinálsz semmit, csak elvagy egész nap,

Te melyiket választanád?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.10. 16:27:20

@uraaam: Akkor tessék őket tanítani, nevelni. Nem mondom, hogy birtokomban van a bölcsek köve. De nyilvánvaló, hogy valamit tenni kell. Minél később, annál rosszabb. Felnőtt egy nemzedék, aki nem látott még embert dolgozni.

Aureliano Buendía 2014.05.10. 16:28:13

@atpijkamo: és szerinted melyik volt előbb? Az előítélet, vagy maga a cselekedet, amiből kialakult?

Valóban nem fekete és fehér. Van cig munkatársam, nem lop és dolgozik, le a kalappal előtte. De ő hány százalék?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.10. 16:29:50

@uraaam: Itt van egy száraz kenyér, ezt megkapod ingyér, viszont itt van egy gusztusos norbipizza, ha kiásol érte egy gödröt.

Aureliano Buendía 2014.05.10. 16:30:35

@atpijkamo: ha meg nevelik, jön a tosz, meg mindenféle jogvédő, hogy itten elnyomás, kirekesztés van.

Nem kap ezentúl segélyt, csak ha dolgozik? Szemét állam.
Nem kap pénzt, ha a gyereke lóg az iskolából? Kirekesztő állam.

Először ezt a liberálisnak csúfolt szennyet (ex SZDSZ és holdudvara) kellene eltakarítani. És most még nem is szalonzsidóztam, de nem áll tőlem messze.

Aureliano Buendía 2014.05.10. 16:31:52

@atpijkamo: a kettő íz/élmény tekintetében ugyanaz:D

Ellenben a kérdésed merő csúsztatás. Mert a kiásott gödörből telne a kenyérre, míg segílyből a nóóórbiápdétre is simán.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.10. 16:31:58

@uraaam: "melyik volt előbb?"

Nem vagy ovis.

Nem a másikat kell hibáztatni, hanem megoldást kell találni. Igen, nehéz, és sok pénzbe kerül. Az alternatíva, hogy örökké segélyen fognak élni, viszont garantált és még sokkal drágább.

Atörökk 2014.05.10. 16:32:39

@atpijkamo:
"Lopnak, de rá is vannak kényszerítve."
Meg a lónak a túrós faszát, már megbocsáss. Mi az, hogy rá vannak kényszerítve??? Én is voltam munkanélkülim nekem is volt, hogy nem éppen álmaim munkáját végeztem, mégsem mentem el betörni, vagy lopni vagy rabolni.
Ja, hogy én nem azt láttam a családunkban 2-3 generációra visszamenőleg, hogy senki nem dolgozik. Meg nem kaptunk semmit az önkormányzattól, csak mert bementünk és elsírtuk magunkat, hogy jajjnincsmunkánkéséhezünk.

Atörökk 2014.05.10. 16:33:47

@atpijkamo:
A száraz kenyeret se kapja meg ingyen, ha KÉPES lenne rá, de mégsem tesz érte semmit.

Manyecska 2014.05.10. 16:42:27

@atpijkamo: egy? van az kettő is. a mentalitás,az öröklődik..mindig.
.
Volt már, falun:
"Hogyan védekeznek, asszonyom?
Hát tükörrel..
????
Hát, szembeállok a tükörrel és ha látom hogy mögöttem már nagyon torzul az arca, kirúgom alóla a hokedlit.."
:D

Aureliano Buendía 2014.05.10. 16:43:35

@atpijkamo: leírtam azt is, hogy mi az akadálya a megoldásnak. Kérlek, ne légy naiv.

A szeressünk mindenkit és feküdjünk le az elesett mellé a porba és szeretgessük meg 10 évesen még ok, de szerintem már elmúltál annyi.

Jöhetsz itt azzal, hogy ne hibáztassam, de ha az aluljáróban beléd köt három piréz, nekik mit mondasz majd?

Aureliano Buendía 2014.05.10. 16:46:12

@atpijkamo: @atörökk: elképzelem, ahogy Özv. Kovács Béláné ököritófülpösi nyugdíjas fegyvert tart Lakatos Márlonbrandó és 12 testvére fejéhez, hogy lopják el a tyúkjait.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.10. 16:46:24

@uraaam: "akadálya a megoldásnak"

Megoldás KELL. Nincs alternatíva.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.10. 17:17:16

@helianthus: A Lizsébe' szoktam látni egy fickót. Mozgássérült, kézzelhajtós rokikocsival közlekedik. De úgy, hogy minden pillanatban azt hihetnők, hogy ott fog meghalni, mert már egy szikra ereje sincs. A jómúltkor egy fiatal nő kísérte. Anyukám, a csóka két ujjal tekerte a kart, oszt úgy száguldott!

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.10. 17:21:02

@atpijkamo: 600 éve sehol nem találnak megoldást, ahol megtelepedtek. Biztos véletlen.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.10. 17:25:19

@uraaam: Sajnos telón nemt'om megnézni. ...otthon meg behányt a hanxóró a gépen. Ha valakinek van valami jobb minőségű hangdoboza számítógéphez, amitől olcsóé' megszabadulna, szóljon.

Anomalocaris (törölt) 2014.05.10. 21:37:16

@agresszív kismalac: Nem, te az iszlám legendás intoleranciárájáról beszéltél úgy általában. Máskor akkor írd azt konkrétan, amit mondnai akarsz.

Nem mostalak össze senkivel, ez ettől teljesen függetlenül már régóta motoszkál a fejemben. Miért kell állandóan valami hátsó ravaszságot sejteni minden mögött?? Ennél értelmesebb vagy.

helianthus 2014.05.10. 21:38:50

@agresszív kismalac: nem lehet minden mozgássérült mellé fiatal nőt állítani! :)

Anomalocaris (törölt) 2014.05.10. 21:49:18

@atpijkamo: Az miért elfogultság, ha egy éremnek nem csak az egyik oldalát nézem?
süti beállítások módosítása