Tékozló Homár

Szó nélkül fizetett az autókölcsönző

2014.05.15. 12:18 | jackyll | 21 komment

A reggeli után egy másik autókölcsönzős történet következik, a kontraszt hatására, ezúttal Bristolból. István utólag vette észre, hogy kétszer fizetett ki egy 19 fontos díjtételt a Budgetnek, akik a panaszos emailre szó nélkül visszaküldték az összeget:

Az arguscarhire website-on keresztül béreltem egy autót a Budgettől a bristoli repülőtéren. A foglalásnál kifizettem a bérleti díjat, így csak a biztonsági letétet terhelték volna rá a kártyámra a reptéren, de a biztonság kedvéért kértem extra biztosítást is (excess waiver), így a biztonsági letét összege is kisebb lett (csak egy tank benzin ára). Összesen 89 fontot fizettem, ebbol 14 font volt a biztosítás, a többi a fuel deposit (gondoltam én akkor).

Már csak itthon vettem észre, hogy a 89 fontbol csak 56 font volt a fuel deposit, a fennmaradó összeg (19 font) pedig "premium location fee", így csak 56 fontot küldtek vissza a kártyámra. Sajnos telefonon nem fogadnak a Budgetnel reklamációt, ezért írtam nekik egy emailt, amibe bemásoltam a foglalás adatait, amiből kiderült, hogy az általam kifizetett ár már tartalmazta a premium location feet is.

Választ az emailre nem kaptam még, ma azonban a számlámon jóváírták a hiányzó 19 fontot.

Egyszer már volt hasonló kellemetlensegem a Budgettel Dublinban, akkor az alap biztosítást akarták még egyszer kifizettetni velem (azt anno még pultnál észrevettem). Mivel két különböző országban működő Budget kirendeltségről van szó, nekem úgy tűnik céges politika lenyúlni az ügyfeleket. Ezentúl mindig duplán ellenőrzöm mit fizettetnek ki velem, ha a Budgettől bérlek autót.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AtiSnatch 2014.05.15. 12:34:32

"A reggeli után" höhö, ebédeltem.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.05.15. 12:38:45

Ja kérem, ezt hívják korrekt üzletnek.

Én véletlenül US dugós töltőt rendeltem ebayről. Kérdeztem az eladót, hogy rosszul csomagolták vagy tényleg azt rendeltem? (Nem lehetett megnézni a rendelményt.) A válaszban az volt, hogy "Tényleg rosszat rendeltél, de szívesen visszaadjuk az ár felét!"
Ja, ezek a kereskedelemből élnek.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.05.15. 12:42:54

@ColT: :D :D eggyel több indok egy jó kis nyaralásra a keleti parton, nemigaz? :D

ferand1979 2014.05.15. 12:51:34

Kb. 7-8 éve az USA-ban dolgozó 3 ismerősöm hazafelé igyekezett.. Béreltek autót, hogy több 100 mérföldet inkább autóval tegyenek meg NewYork-ig, és onnét jöjjenek repcsivel haza.
Valami miatt elég későn indultak, így 3-an felváltva nagy sebességgel vágtattak át több városon.
A cél előtt vagy 100 mérfölddel egy egyszerű serif megállította őket gyorshajtás miatt... Ott kérlelték, hogy engedje el a gyorshajtásukat, mert mennének haza, és ne egy iylen keserű szájízzel hagyják el az USA-t.
A serif elővette a laptopját, ami már akkor gps-es rendszerű volt, és belépett a rendörségi adatbázisba, hogy lássa mi tud tenni az érdekükben...
Kiderült, hogy vagy 5 helyen is gyorsan hajtottak és több 100, vagy 1000$-val tartoznak így... Szó nélkül kifizették az ott helyben kirótt akkor elkövetett gyorshajtás büntetését, a többit meg hagyták, hogy a rendszeren majd végigfutva, legyen azzal ami lesz.. (nem kell kifizetni, ha elhagyod az országot, míg kiderül... és persze huzamosabb ideig vissza sem térsz)
Egyik ismim 2 éve nem is tudja miért utasították el a kiutazási kérelmét az USA-ból, könnye lehet hoy pont aért, mert az Ő nevén volt az autó bérelve... :-)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.05.15. 12:57:05

@sugargiraffusplumps.: Ennyi :D Át kell ugrani USA-ba, mielőtt lemerül a teló! :D

Dr. Kix 2014.05.15. 13:09:23

A Budgetnél van baj. Amikor én béreltem tőlük külhonban akkor:
1. Nem bírtak számlát kiállítani a bérlésről, aminek a főnököm nagyon örült.
2. A depositot saját állításuk szerint egyből feloldották. Ehhez képest valami 6 hetet vártam, mire visszakaptam a pénzem.

De nézzük a jó oldalát: legalább nem húztak le.

AtiSnatch 2014.05.15. 13:25:59

Szó nélkül selfiezett az autókölcsönző...

O_o x_o X_X ___

Manyecska 2014.05.15. 13:34:24

Na mi van mindenki piál??...:D

AtiSnatch 2014.05.15. 13:38:28

@Manyecska: \*+*/ én próbálok túl élni.

Manyecska 2014.05.15. 13:39:55

@AtiSnatch: amióta reggel láttam Szanyit a tévébe' azóta én is.:D b+ művészet..:D

Manyecska 2014.05.15. 13:41:12

@AtiSnatch: nikotintapaszt próbáld meg.

AtiSnatch 2014.05.15. 13:43:53

@Manyecska: nikotinpatiszon }<x>-<x>{

Manyecska 2014.05.15. 13:49:35

@AtiSnatch: tényleg, jó hogy mondod. Rántok ki patit.gyerekkoromban folyton azt kellett ennem:)

Atörökk 2014.05.15. 14:51:37

Nemzeti Autókölcsönzőbe' ilyen nem történhetik meg!

Aureliano Buendía 2014.05.15. 17:51:08

Valaki arcátlanul visszaélt a bádzset nevével, egy brisztoli álkölcsönző.
süti beállítások módosítása