Kiperkálták már az utat, erre
Törölték a járatukat.
Olcsó húsnak híg a leve,
OrangeWays, ne utazz vele.
(A csodálatos papírbusz-sablont a Papírportálról kölcsönöztük.)
Kedves Homár!
Sajnos mi is megjártuk az OrangeWays foglalással. Május 24-ére az Amszterdami járatukra foglaltunk, majd két nappal az utazás előtt jött egy e-mail arról, hogy törölték a járatot, és a legközelebb június 20-án induló járatukra adminisztrációs díj nélkül átfoglalhatunk!!! Háromszoros áron tudtunk jegyet venni egy másik MEGBÍZHATÓ társaságnál, az OW jegy árát a mai napon kaptuk vissza, miután személyesen bementem az irodának nem nevezhető kuplerájba. Arra hivatkozva, hogy megváltozott az utalási rendszerük nem voltak hajlandóak visszautalni a jegy árát, kénytelen voltam személyesen elmenni érte.
Most már tudom, hogy gyakran verik át az embereket. Ha nem elég az utas, egyszerűen törlik a járatot, az utasokat hol Magyarországon, hol külföldön hagyják el. A buszok indulása kényük-kedvük szerint esetleges. Kártérítésről hallani sem akarnak, holott a honlapjukon közzétett utazási feltételek szerint: "Az Üzemeletető köteles megtéríteni az elővételben megváltott, menetjeggyel rendelkező utas késésből, vagy a járat elmaradásából származó és igazolt kárát, ha azt az üzemeltető szándékosan vagy súlyosan gondatlanul okozta." Mindent meg fogok próbálni a kártérítési igényem érvényesítése érdekében, ami a második buszjegy árának különbözetéből eredően 23 ezer Ft.
Nem ajánlom senkinek, hogy az OrangeWays járataival kísérletezzen.
Üdv: H. Gyöngyi
Az utolsó 100 komment: