Hú, de mennyi ilyen típusú akciós táblát láttunk már! Jókat lehet röhögcsélni ilyenkor azon, hogy mekkora matematikusok dolgoznak ott, meg, hogy biztos nem telik számológépre, igazán elvetemültek meg nagyokat fröcsöghetnek a lúzer vásárlókat célzó becsapás/megvezetés szándékát feltételezve. A boltban az emberek nagy többsége vagy megkérdezné az eladótól az ésezthogyot, mielőtt bármit tenne egy ilyen ártábla láttán, vagy hagyná az egészet a francba. Nem úgy Moncsicsi! Aki igaza biztos tudatában konkrétan megvásárolta trükkös áras terméket, majd kardcsörtetve csatába indult először az éjszakai, majd a nappali Tesco-személyzet ellen.
Kedves homár!2014. 07. 09-én tértem be a budaörsi Tesco áruházba. A sorok között kolbászolva odatévedtem ahhoz a részhez, ahol az érték-csökkentett műszaki cikkek vannak ( sárga címkés). Itt találtam egy Acer laptopot, melynél az eredeti, 114990 Ft-os ár mellett ott virított egy 50%-os leértékelés. Alatta mondjuk kicsit furcsállottam a 97742 Ft-os új árat. Mindegy gondoltam, mert a mínusz 50% az akkor is félár, ha maga a gazdaságos Jóisten száll alá, hogy kiszolgáljon engem a műszaki pultnál.Laptop doboz elvesz, nagy nehezen műszakis emberrel előhozat, garancialevél megnéz, minden oké. Közben azt is megtudtam, hogy azért a kiárusítás, mert utolsó, ráadásul kiállításos darab.Mindegy, mert se karc sem semmi. Hozzátenném akitől kértem a laptopot, közölte hogy nincs műszaki eladó, jöjjek vissza másnap, mert ő nem tudja a kódot amivel le lehet szedni róla a csipogót. Picit elkerekedtek a szemeim, mondom olyan nincs, akkor valahonnan előkeríti. Na ez kb. 20 perc telefonálgatás után megtörtént, nagy nehezen megkaptam a gépezetet, és irány a vevőszoli ahol kifizethetem.Az 50%-os leértékelés ellenére a 97742 Ft-ot kérte a kassza. Hmmm. Gyanús, de nem baj, ilyenekre van a vevőszolgálat. Egy bazi nagy 50%-os leértékelés címkére akármilyen szögben vetül a fény, az akkor is az eredeti ár fele. Fizetés után tehát, mondom a kínom. Megy a sápítozás, stb. Kérem akkor a vezetőt, aki majd ért ehhez. Jön. Éjszakás. Miután előadtam neki is a kínomat, közölte, hogy ezt biztosan valamelyik dolgozó "megcsinálta". Mindenesetre nem akarta kiadni annyiért amennyit a cetli írt. Közölte, hogy reggel jön majd, 6-ra váltani az az igazgató, aki a műszaki cuccokért felel, akkor menjek vissza. Okkkéééé.....Reggel vissza. Az emlegetett vezető, egy nagy asszonyság. Miután neki is elkezdtem előadni a kínomat, nem hagyta végigmondani, mert ugye őt már tájékoztatták. Nagyon frappáns választ adott: "Emberi hiba" történt és azért ők nem felelnek, majd megnézik, meg ellenőrzik, sőt, lehet, hogy valaki ezért majd a munkáját is elveszti. (Emberi hiba, mi? Babám, ha rendszerhiba lenne akkor arról sem tehetnél, mi? Ki pottyantotta oda a címkét, az UFO-k, akik emberek elrablása helyett árakat írnak át?) Még bennem akart bűntudatot kelteni, hogy tényleg azt akarom-e hogy kirúgjanak miattam valakit?Nem nyert, én annyiért kérem a gépet, amennyiért ők árulják, márpedig az az eredeti ár fele. Erre közölte ismét, hogy nem, elmondta a vevőszolgálatosnak mit kell beleírni a jegyzőkönyvbe (hozzáteszem, utána engem kérdezett a vevőszolis, hogy mit is mondott mit írjon bele...no comment...), mire még megszólaltam volna, közölte, hogy neki erre nincs ideje és otthagyott. Ez aztán a "mindent a vásárlóért" és "jöjjön vissza legközelebb is hozzánk vásárolni" hozzáállás, pláne egy igazgatótól.Ezek után úgy döntöttem, kérem vissza a pénzem, valamint a vásárlók könyvében is rögzítettem a történetem. A fogyasztóvédelem is sorra fog kerülni, csak még nem volt időm rá, hogy nekik is szívhez szóló levélben megírjam e jeles eseményt.Csatolok egy képet is, lássa mindenki, milyen kiváló matematikusok dolgoznak ezen a helyen. Nem mondom, hogy mindenhol, de innen tuti senki sem nyert Bólyai matek versenyt.Üdv:moncsicsi
Az utolsó 100 komment: