Egy kiakadt pultoslány erős felindulásból íródott levele új taget eredményezett: Pizzagirl 2. Az egész sztori nagyon gáz. Ahol alkalmazottak csinálnak valamit, az meg különösen, hiszen káromkodó futártól a nagyarcú Facebook-profil kezelői van itt minden, amitől felmegy az ember agyvize. Nem csoda, hogy a sokatlátott pultoslány is megforgatta feje felett a bicikliláncot - legalább is képzeletben, aztán inkább kiírt magából 54 kérdőjelet 23 felkiáltóval súlyosbítva. Kiváncsi vagyok, ma tényleg kiszáll-e helyszínelni is.
Kedves Homárék, jóbarátaim tanácsára nektek is copy pastelem a sztorit:
Így rendeljetek bármikor a Pizza Girl-től
Soha életemben nem panaszkodtam még bármiféle vendéglátással kapcsolatos szolgáltatás miatt (8 éve dolgozom Budapest legordenárább vendégeit felonultató helyeken), de a tegnapelőtti este folyamán betelt a pohár.........
A 8. kerületben lakom, a Salétrom utcába rendeltem a Pizza Girl-től (Köztársaság=II. János Pál Pápa Téren vannak) a jól megszokott 1990 ft-ba kerülő két db 32-es pizza+desszert (áfonyás/mogyorós mini golyók) kombinációt. Általában 30-40 perc alatt hozzák ki napközben az ételt (most este 10-kor rendeltünk), nem is "engedtem" az épp szülinapos barátnőmnek, hogy rájuk telefonáljon egy bizonyos idő eltelte előtt. 1 óra 20 perc után már én is azt mondtam, hogy ugyan kérdezzük meg, megkapták-e egyálatlán a rendelésünket és úton van-e már a pizza, mire a diszpécser közölte, hogy be vannak úszva, késés van (ezt a Netpincéren egyébként minden más kiszállító jelezni szokta), DE a futár most indul. Ám legyen, semmi pánik, köszönjük szépen, várjuk az ételt.
Telik-múlik az idő, szülinapos és egyéb gyomrok korognak, 2 óra elteltével hívtuk fel még egyszer a szomszédunkban lévő Pizza Girl-t, hogy akkor most kapunk enni vagy nem?? mert már gyakorlatilag ÉHEN HALTUNK...... Ugyanaz a diszpécser felajánlotta, hogy ne haragudjunk, beúsztak, hogy tudnának kompenzálni? esetleg a legközelebbi rendelésnél 10% kedvezmény? Mire Mi: " Köszönjük szépen, EGY dologgal tudnátok kompenzálni: HA KAPNÁNK ENNI........................ "(minden vendéglátós jóindulattal) Oké oké, nemsokára már bizos itt lesz a futár (még 1x jelezném, bruttó 5 percre vagyunk egymástól).
Várunk-várunk... 2 ÓRA 20 PERC elteltével csöngetnek (Ó IGEN, ÉTEL!!!!!), nevetve jópofáskodva mondom a futárnak, hogy dejóóóóó, azt hittük már elvesztél Mire ő közli, hogy hát nem vesztem el, de a 2 pizza mellé elfelejtették adni a deesszertet, de MAJD LEGKÖZELEBB 5 % KEDVEZMÉNYT KAPUNK.............................................. nagy levegő-elszámolok 10 másodpercig: "Ne haragudj, tudom, hogy te a futár vagy és nem tehetsz erről az egészről, de ha már kevesebb dolgot hoztál ki, mint amit megrendeltünk, ráadásul több mint 2 óra alatt, akkor nem is szeretnénk az egészet kifizetni." válasz: "Miért nem?" első sokk........................... válasz részemről: "Ez most komoly? Az, hogy a szomszéd harmadik utcából több mint 2 óra alatt hozzátok ki a kaját, már az sem oké, de miért fizetnék ki KEVESEBB ÉTELÉRT mint amennyit megrendeltem ugyanannyit???!!!" -"Mert ennyibe kerül." ???????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Erre mondtam a srácnak, hogy ne haragudj, én tényleg nem VELED akarok kötekedni, de akkor vagy fizetek 1500-at ezért a 2 pizzáért, vagy nem kérünk semmit tőletek. Mire a srác kikapta a kezemben lévő 2ezrest, ELSZALADT VELE, és a lifttől kiabált vissza, hogy " akkor menjetek a faszomba!".
én szájtátva álltam az ajtómban még kb. fél percig, mialatt már kedves szülinapját ünneplő barátnőm telefonált HARMADJÁRA a Pizza Girl diszpécserével, aki erre annyit tudott mondani, hogy "Oké, majd elbeszélgetünk vele." A fiúka pár perc múlva visszacsengetett, majd amikor ajtót nyitottam ironikus hanglejtéssel és vigyorral közölte, hogy "Jaj bocs, az ötszázast elfelejtettem...". Részemről ugyanilyen hanglejtésben :"Nagylelkűséged könnyeket csal a szemembe..." és rábasztam az ajtót olyan lendületből ahogy csak tudtam (szerintem tapsot érdemlek, hogy nem kúrtam szét a fejét a 8 kilós bringaláncommal).
Amióta élek és dolgozom, csak és kizárólag a vendéglátóiparban tevékenykedem (hogy ne beszéljek virágnyelven: az összes puttó szaradék kocsmától kezdve a menő romkocsmákon át mindenhol dolgoztam, és tudom milyen a köcsög vendég), de ilyen gusztustalan ordenáré pofátlan gecikkel még nem volt dolgom. A kibaszottul minimum (elnézést a hangnemért, de képtelen vagyok nem ennyire ideges lenni ezen a sztorin) az lett volna, hogy hoznak egy ajándék üdítőt, vagy LEGALÁBB a futár képes annyit mondani, hogy "Bocs a késésért ( 2 ÓRA 20 PERC UTÁN 3 UTCÁVAL ARRÉBRÓL), de sok volt a rendelés...... (ilyenkor nem kéne zárás előtt fél órával még több rendelést felvenni...)
ne haragudjatok a hangnemért és a terjedelemért, de ez tegnap óta érlelődött bennem. tényleg: SOKKOT KAPTUNK. ilyen nincs, nem is lehet, és egy ilyen helynek szerintem nincs létjogosultsága.
( legközelebb vsz, 5-én lesz szabadnapom és személyesen megyek oda elküldeni mindenkit a jókurvaanyjába). tényleg bocs, de muszáj volt kiengednem.
a pultoslány
aki eddig életében nem panaszkodott semmiért, amivel kiszolgálták, vagy nem szolgálták ki (de legalább tájékoztattak, hogy nem fog menni).p.s.: a sztori folytatása eddig annyi, hogy ugyanezt elküldtem a netpincéreseknek és a Pizza Girl 2-nek is. a netpincéresek elnézést kértek a Pizza Girl nevében, az ominózus társaság viszont a saját facebookjukon ma annyit reagált, hogy "ez jó hosszúra sikerült, utólag is boldog szülinapot a hölgynek!" elnézés kérésre már nem futja, színvonalukhoz képest igen büszke a társaság... az ő facebookjukra már válaszoltam is, szerintem lesz még folyt. köv. és személyesen is felkutatom valamelyik nagy górét, mert azt hogy egy bocsánatkérést nem tudnak kierőltetni magukból, már tényleg vállalhatatlannak tartom. Üdvözlettel: Enikő
folyt. köv.: a Pizza Girl 2 facebookján lehet követni "őszinte sajnálkozásukat". teljesen le vagyok sokkolva, hogy mit mernek nyomni még ezek után....
UPDATE 08.05. 14:42.
Elküldtük a posztot a Pizzagirlnek. Válaszoltak, és ezt tették ki a Facebookjukra:
Kedves PizzaGirl rajongók!
Sajnálatos dolgok történnek. A PizzaGirl 2 Facebook oldalon megjelent Augusztus 3.-án egy vélemény. Nem vitatjuk, hogy az eset megtörtént-e, vagy sem. De azért azt jobb, ha tudjátok ezzel kapcsolatban, hogy az oldal illetéktelenek kezébe került. Egy volt munkatárs az adminisztrátor az oldalon és a panaszra adott válasz hanyagsága illetve modora tökéletesen tükrözi feltevésünket. Mivel a munkatárs már nem dolgozik az étteremben, könnyen elképzelhető, hogy ezért próbálja ellehetetleníteni létezését.
Ezúton is szeretnénk elnézést kérni Tőled aki ebben az esetben érintett. (Enikő a Facebook szerint) Nem! Ez a cég nem ilyen! Még egyszer szeretném felhívni a kedves vendégek figyelmét, hogy ilyen lezser és hanyagság nem fordulhatott volna elő, ha nem lenne ILLETÉKTELENEK KEZÉBEN A PIZZAGIRL2 FACEBOOK OLDALA! MEGKÉREM A KEDVES VENDÉGEKET, HOGY AKI TEHETI JELENTSE AZ OLDALT!!!!!!!!!!!!!!! Ugyanis a kedves kolléga eltűnt és nem tudunk hozzáférni az oldalhoz!!!!!
Emellett a pultoslánnyal is megbeszélték a dolgot. Világbéke!
Tulajdonos:
Sziasztok,ez egy kamu pizza girl oldal,ezt egy általam elbocsátott diszpécser üzemelteti,azért hogy lejárasson minket.Nagyon sajnálom kedves Enikő ami önnel történt,még a mai napon megfogom keresni önt.
Pultoslány:
köszönöm, hogy hívtál Tamás!! a kedves főnök úr mindenki nevében elnézést kért, megbeszéltük a dolgokat mi hogy történt, és még egy ingyen vacsit is felajánlott. háborgó lelkem megbékélt (természetesen nem az ingyenvacsi, hanem a bocsánatkérés és a jófejség miatt, nagyon korrektül sikerült megdumálni a dolgokat!)
Az utolsó 100 komment: