Magyarországon 10 éve van lehetőség a számhordozásra, de még mindig nagyon kell akarnia annak, aki élni akar vele. Andi leveléből nem derült ki, hogy melyik szolgáltatóhoz igyekezett, csak az, hogy a T-Mobillal próbált szakítani egy hónapig folyamatosan. Ami mondjuk onnan nézve nem is sok, hogy mi két éve a Telenortól váltunk meglepő fordulatokkal teli ügymenet során augusztus elejétől november végéig. Ha van olyan olvasó, akinek csak úgy, minden fakszni nélkül sikerült számot hordoznia, jelentkezzen már legyen szíves!
Kedves Homar!
Próbáltam valami felhasználható infót gyűjteni a T-Mobile-al szemben az oldalukon, mert végleg elfogyott a türelmem.Nem tudom mennyiben jelent megoldást vagy segítséget, ha valaki olvasná a történetet. Talán valaki segítene.
Kb 3 hete eldöntöttem, hogy férjemnek amint lejár a hűségideje a T-Mobilnál, rögtön váltunk másik szolgáltatóhoz. Csupán annyit szerettünk volna, hogy számhordozással működjön a dolog. De nem működik.
Személyesen bement az ügyfélszolgálatra, ahol kérte, hogy írják át a lakcímét, ami közben megváltozott. Közölte a műkörmös, műszempillás kisasszony, hogy nem tudja átírni mert gond van a rendszerrel, menjen be másnap.(mintha az embernek más dolga se lenne, mint oda járni). Másnap egy másik szép hölgy valami csoda folytán módosította a címet, de erről nem ált módjában igazolást vagy bármi mást adni, de mi elhittük. Sajnos.
Amint letelt a hűségidő, bementünk a másik szolgáltatóhoz, ahol felajánlottak egy kedvező lehetőséget, ha új flotta előfizetést kötünk a régi mellé, de mi nem kértük, mert ragaszkodtunk a számhordozáshoz, és ezt csak akkor tudtuk megtenni, ha új flottaként kezelik. De ez nem is lényeg, csak az, hogy lemondtunk a kedvezményről és megkötöttük az új előfizetést. Igen ám, de másnap hívtak, hogy a számhordozást a rendszer elutasította, mert nem egyezik a lakcím az új és régi előfizetés között.
Az ezt követő 10 nap eseményei röviden: személyesen 3x, telefonon 4x, levélben 2x kerestük ez ügyben a T-Mobilt, legyen már szíves ezt a bonyolult műveletet, mint a lakcím módosítás elvégezni, de mai napig semmi. Jelenleg 2 előfizetést fizetünk, mert még bízunk a számhordozásban, de nem tudom kinek és mit kellene írni, hogy végre történjen is valami. Folyamatosan a 72 órás hibaelhárítási időre hivatkoznak, de mivel a személyes ügyintézést nem lehet igazolni, mert nem hajlandóak semmivel igazolni, hogy ott jártam, így minden egyes újbóli megkeresésnél újra 72 óráznak. Ha nem lesz más, felmondom a szerződést, és elveszik a régi szám.De ennek tényleg így kell működnie? És megkérdezi a műkörmös kislány, hogy különben is minek akarom átírni a címet? Semmi köze hozzá, hogy mit miért kérek, neki az lenne a dolga, hogy kinézve a pillái mögül elvégezze a feladatot. HA valakinek alacsony a vérnyomása, javaslom terápiára a bajai ügyfélszolgálatot.
Írtam a Fogyasztóvédelmi Hatóságnak is, segítséget kérve, de szerintem feleslegesen tettem. Megsúgták, hogy kötbér fizetésére kötelezhetem, ha 72 órán belül nem hárítják el a hibát, de szerintem, ha felmondom az előfizetést, már mindegy lesz. Mit csinálnak az informatikusok a T-Mobilnál? Vagy ez az egész csak azért van, hogy valaki ne tudjon váltani íly módon szolgáltatót?
Magyarország, én így szeretlek!
Ez után írtam még egyszer a a Telekom részére, ahol már követeltem a kötbért és jeleztem feléjük, hogy a Békéltető Testülethez is elmegyek, ha nem fizetnek. Ezt a levelet továbbítottam a Nemzeti Média Hatóság felé is. Úgy döntöttem, a hó végét már kivárom, mert így is úgyis kiszámlázzák a hónapot, meg nem is volt kedvem még egyszer bemenni az üzletükbe. Minden nap nézegettem a honlapon, hátha változik a cím, de semmi.A Telekomnak küldött levetet követő 2.nap, már be sem tudtam lépni az online ügyfélszolgálatra, valamit harácsoltak éppen. Gondoltam, csak nem a címet írják át? És láss csodát, péntek reggelre új cím fityegett a monitoron!! Régen éreztem ilyen eufórikus állapotot, soha nem gondoltam volna, hogy egy lakcím változás ekkora örömet tud majd egyszer okozni az életben.Még aznap elindítottuk a számhordozást.
Közben a T-Mobile is kiköhögött magából egy sms-t, miszerint válaszoltak levélben. Ebben az áll, hogy 5000Ft-ot jóváírnak majd a következő havi számlámból. Milyen következő haviból? Ember. Nem lesz már több, nem baj? A júliusiból le tudtak vonni 3500-at, mert annyi volt az előfizetési díj, a maradék pénzből meg rendezzenek bulit. Javaslom, cseréljék le a rózsaszínt is nagy lila ködre, mert az jobban jellemzi a céget.
Andi
Az utolsó 100 komment: