Nem, nem Spar-tejfölt! Hanem a e-matricát. (És nem is én, hanem gborz, de ez részletkérdés.) Pedig milyen jól indul minden. Levélírónk még remekül tolerálja a kényelmi díj kifejezést is, pedig bennem már attól kicsit mindig meghal valami a józan észből és a reményből, de aztán a megcsikordul a Nemzeti Mobilfizetési Rendszer. Pedig milyen jó is az, amikor aprópénz keresgélés, papírfecnik toszogatása meg ragasztgatása és más efféle bűvészkedés nélkül egyszerűen az ember idepötyög, odapötyög dolgokat és hepp! működik az élet. Gborz 1. és 2. pontjához meg csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy MIÉRT???
Hello!
Autópálya-matrica vásárlást szerettem volna megvalósítani a Nemzeti Mobilfizetés Rendszerének segítségével (nem vicc, tényleg így hívják). A meglepően használható felületen regisztráltam az autómat és a bankkártyámat, a matrica 2975 Ft, feltöltöttem 3000 Ft-ot, majd megpróbáltam fizetni. Az eredmény olyan szép, hogy inkább képeken mutatom (csatolva).
Az ügyfélszolgálaton szimpatikus hangú hölgyet sikerült kifognom, aki valószínűleg minden mondatát egy képernyőről olvasta, amikor pedig bedobtam egy keresztkérdést, eltűnt öt percre konzultálni.
A verdikt: minden tranzakción van kényelmi díj, amit a rendszer fizetéskor láthatatlan módon hozzáad az összeghez. Újabb öt perc zene után kiderült, 50 Ft-ról van szó, de a minimum feltöltés 1000 Ft, tehát a 2975 Ft-os matricát 4000 Ft-ból tudtam volna megvalósítani.
Mielőtt forintbaszónak néznétek: nincs baj az 50 Ft-os költséggel, SMS-nél ugyanez 160. A probléma az, hogy
1.) erről sem a webes, sem a mobil felület nem tájékoztat sehol,
2.) nem lehet 1000Ft-nál kisebb összeget feltölteni, vagy legalább minimálisan lemenni mínuszba ilyen esetekben.Üdv, gborz
Az utolsó 100 komment: