A minőség legyen magas, a számla alacsony, a megrendelt HD-s csomaghoz meg adják oda a HD-boxot, de azonnal. Ki nem találnák, hogy melyik a legnehezebben teljesíthető feltétel a DigiTV-nél.
Tisztelt Szerkesztőség!
08.21-én döntöttünk úgy a párommal, hogy megválunk a UPC-től, és két éves hűségnyilatkozattal leszerződünk a DigiTV okos csomagjára. Előtte biztos ami biztos, felhívtam az ügyfélszolgálatukat, hogy a csomag mellé kérhető-e a HD-box 500Ft/hó bérleti díjjal. Azt a tájékoztatást kaptam, hogy igen, minden további nélkül, a netes megrendelésnél csak válasszam ki, és kész. Így is tettem, azon nyomban megrendeltük a párom nevére a szolgáltatást, és mellé a HD-boxot. Pár nap múlva jött a telefon, hogy 08.31.-én (vasárnap) jönnének bekötni.
Megjelent a szerelő, és azonnal rákérdeztem, hogy a HD-box-ot is hozta-e. Azt mondta, azt nem, mert épp hiánycikk, de fáradjak be az ügyfélszolgálatra pár nap múlva, és majd a kezembe nyomják, itthon meg csak össze kell dugnom.
Ha tudom előre, mi lesz a történet folytatása, akkor ott helyben közlöm vele, hogy majd akkor jöjjön vissza, ha lesz HD-box, addig meg nézzük tovább a UPC-t. Sajnos nem így tettem.
Átkötötte a TV-t, beállítottam a routert, elindult az internet szolgáltatás is, és a párom aláírta a szerződést, amin nyoma sem volt, hogy mi kértünk volna HD-box-ot.
Nem hagyott nyugodni a gondolat, ezért ma délelőtt elmentünk a miskolci DigiTV ügyfélszolgálatára, ahol kedvesen közölték, hogy a HD-boxra 2-3 hónapos várólista van! :(
Úgy gondolom alaposan félre lettünk tájékoztatva. Minimum a telefonos egyeztetéskor tájékoztatniuk kellett volna, hogy nem tudják az általunk megrendelt szolgáltatást 100%-ban teljesíteni. Számunkra a műsorok rögzíthetősége egy fontos kényelmi szolgáltatás lett volna, ennek hiányában eszünkbe sem jut szolgáltatót váltani.
Egy vadonatúj, de elégedetlen ügyfél.
Az utolsó 100 komment: