Tékozló Homár

Szervizkalandok a HTC világában

2014.09.30. 14:51 | Homár Hilda | 72 komment

HTC_One_360_Wide.png

A HTC lehetetlen hazai szervizrendszeréről többször írtunk már, itt egy újabb kaland Mordorban.

Kedves Homár!

Tavaly nyáron vásároltam egy HTC One-t, mint innovatív szupermobilt. Rendeltem hozzá gyári tokot is, ami néhány hét alatt érkezett meg. Sajnos időközben történt egy baleset, a telefon leesett és a hátlap megsérült. A működésben ez semmit nem befolyásolt, csak zavart a karcolás a hátlapon. Írtam a HTC-nek, hogy mennyibe kerülne egy hátlap csere. Sajnos az unibody kialakítás miatt egy hátlapcsere csak a szakszervízben megoldható úgy, hogy a garancia megmaradjon, ezért küldjem be a telefont a cseh szervízbe majd adnak árat, de mindez kb. 2 hét lesz. Úgy döntöttem, hogy nem szeretném két hétig nélkülözni a telefont, ezért ráraktam a tokot és használtam úgy ahogy van.

Idén júniusban elkezdett lila képeket csinálni a kamerája. Ismert hiba ez ennél a készüléknél, a gyártó tud róla, garanciában javítják. Leadtam a T-Mobile-nál a kamera garanciális javítására és kértem egy árajánlatot a hátlap cseréjére. Megkérdeztem, hogy lehet-e kizáró ok a sérülés a garanciális javításra, de a szervízes megnyugtatott, hogy emiatt nem fogják visszadobni.

Két hét múlva kaptam vissza, hozzá sem nyúltak, ajánlatot a javításra nem adtak, viszont ráírták angolul, hogy törött a kijelző. A kijelzőnek semmi baja sem volt, hibátlanul működött a telefon, eltekintve ugye a kamera lila képeitől. Felvettem a kapcsolatot a HTC ügyfélszolgálatával chat-en angolul. A hivatalos válasz az volt, hogy küldjem be a szervízbe, garanciában a kamerát javítják. Okulva az első felesleges körből, megkérdeztem, hogy a beszélgetésünket kinyomtathatom-e, ehhez hozzájárult. 

Telefont újra a T-Mobile-on keresztül adtam le, mellékeltem az ügyfélszolgálattal történt egyeztetést kinyomtatva, újra kértem árajánlatot a hátlap cseréjére, plusz kértem egy akku tesztet, mert nekem már gyengének tűnt az aksi. 15 nap után kaptam vissza a telefont, ugyanúgy, semmit sem csináltak vele. Ismét a kijelző törött megjegyzéssel…

Miután ezt számonkértem a T- Mobile-os kollégán, ő persze hárított, hogy ő csak egy közvetítő, a HTC az, aki mindezért felel, de forduljak bizalommal a Fogyasztóvédelemhez, még az elérhetőségüket is megadta. Úgy gondoltam, hogy ezzel még várok, mert én elsősorban telefont szerettem volna, nem pedig egy hónapokig tartó ügyet. Sem időm, sem energiám nem lett volna rá. Ma már látom, hogy ekkor döntöttem rosszul.

Újabb kapcsolatfelvétel a HTC ügyfélszolgálatával, ahol végre tudtam egy magyar operátorral beszélni, ő segítőkész volt, de mást nem tudott felajánlani, mint hogy újra küldjem be a telefont, megcsinálják garanciában, és a sok kellemetlenség miatt kicserélik a hátlapot ingyen. Mi mást tehettem volna (azonkívül, hogy felgyújtom a telefont), újra leadtam a T-Mobile-nál, ahol már szinte hülyének néztek, hogy még mindig előkerülök.

Újabb két hét mire visszakaptam a telefont. Kamerát megjavították, de a házhoz nem nyúltak, hasonló állapotban volt, mint ahogy beadtam. Újra HTC-s egyeztetés következett. Elküldtem a képeket, amin tökéletesen látszott, hogy nem csináltak a házzal semmit, sőt, több helyen volt kopás és ragasztásnyom, mint annakelőtte. Az ügyfélszolgálatos úr kedves volt és készséges, de a cserére irányuló kérésemre nem volt nyitott. Egyetlen megoldás van csak, ha újra beküldöm, de most ne a T-nél tegyem, gyorsabb, ha az ő felvevőpontjukat használom a Körúton, menjek a Smartshopba.

A saga a következő szakaszába lépett, a változatosság kedvéért az általa javasolt ponton, a Smartshop-nál adtam le a telefont, ahol már cseretelefont sem tudtak adni, igaz ezt előre jelezték is. Itt már szinte minden mindegy volt, gondoltam egy hét (mert ugye ez nem tart majd addig mint a T-Mobile-nál)nem a világ, megoldom valahogy. Ez szeptember 2-án volt, azóta sincsen telefonom.

Amikor érdeklődtem a felvevőponton elhajtottak, hogy ők csak átvevők, érdeklődjek a HTC ügyfélszolgálatánál. Az operátor megadta a magyarországi szervizt(!?), a Telemaxot, hogy ott érdeklődjek, ahonnan persze elhajtottak azzal, hogy csak akkor tudnak segíteni, ha ott náluk adtam le a telefont….ez ekkor már tragikomikus volt, de itt már nem adtam fel. Újra telefon a HTC-nek, hogy mi a helyzet, hol a telefon? Szerintük kész van, hamarosan megkapom. Ez volt szeptember 11.-én, azt az infót adták, hogy 18.-án lesz a Telemaxnál(ezen az egy héten vajon mi történt a telefonnal?), de ők csak 22.-én adják ki, addig adminisztrációs(!) feladataik vannak a telóval.

Hab a tortán, hogy azon a héten hétfőn és kedden nem mentek a Smartshop-ból Budaörsre, így csak  szerdán, azaz 24-én kaptam meg. Kicseréltek rajta mindent, tehát azt kell mondjam, hogy a vége happy end. Más vonalon, de eljutott a HTC-hez a levelem, ők lezártnak tekintik az ügyet azzal, hogy ingyen kicserélték a házát a telefonnak. Nehéz azonban megítélni azt, hogy ez értékarányos-e a sok kellemetlenséggel.

Ez az egész nem történhetett volna meg, ha a HTC-nek van Magyarországon szervize, ahova be lehet vinni a készüléket, amit azért nem tudtam máshova vinni, mert nem hivatalos szervízben buknám a garanciát. A HTC a T-Mobile-ra, a T-Mobile a HTC-re mutogat, a Smartshop csak átvevőpont felelősség nélkül, a Telemax pedig nem nyilatkozik. Néha a szerepek felcserélődnek, de soha sem úgy, hogy valami jól süljön el. Mindenki próbál segítőkésznek tűnni, de érdemi beavatkozás ebbe a katasztrófálisan felépített rendszerbe egyszer sem történt, a HTC pedig nagyon sajnálja, de egyebet nem tehet, mint hogy kicseréli a hátlapot grátisz.

Biztosan én vagyok a hülye, naív ügyfél, hogy hagytam idáig fajulni a dolgokat, vállalom, de abban a hitben voltam, hogy ha mindig az előírásoknak megfelelően azt teszem, amit egy korrekt ügyfélnek tennie kell, ennek meg lesz az eredménye, hát meg is lett, és óriási csalódás lett a vége!

Aki a jövőben HTC készüléket szeretne vásárolni,  jól gondolja át, mert a szervizszolgáltatás azt kell mondjam, hogy kritikán aluli, az ügyfélszolgálat és a folyamatban részt vevő szereplők semmiféle ráhatással sincsenek a dolgok alakulására. A szerviz pedig nemes egyszerűséggel maga Mordor. Én már nagyon bánom, hogy a ezt a márkát választottam, ígérem, többet ilyet nem teszek.

Üdvözlettel:
Gyuri

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.30. 14:52:40

Nagyon sajnálom a posztolót!

A szerviz mindig rövid i.
A mindig mindig rövid i.
A szerviz mindig rövid i.
A mindig mindig rövid i.
A szerviz mindig rövid i.
A mindig mindig rövid i.
A szerviz mindig rövid i.
A mindig mindig rövid i.
A szerviz mindig rövid i.
A mindig mindig rövid i.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.30. 15:01:10

A latin nyelvben a servitium szó (és nem servítium) eredetileg szolgálatot jelentett, és a szó értelme többszörös jelentésváltozással jutott el a mai javító szolgálatig. Semmi köze a vízhez, legfeljebb, ha beázik a telefon. Rövid i-vel ejtjük, írjuk.

CsakMintTe 2014.09.30. 15:10:39

Ííííí...

Történt valami jó is a posztban?

Brrrrrrrrrrrrr 2014.09.30. 15:18:39

@CsakMintTe: Igen ingyen cserélték a user által szétcseszett házat és a törött kijelzőt.
Egyébként hiába van hazai szerviz a legtöbb a telmaxnál köt ki az meg a szervizek pokla....Elég rájuk guglizni.

Brrrrrrrrrrrrr 2014.09.30. 15:21:39

@Brrrrrrrrrrrrr: A post írojának meg.Egy HTC one ház cseréje kb 30 szervizben indul szóval ....

Leone_510 2014.09.30. 15:37:18

a htc korrekt volt, a többi résztvevő cég fos, a posztoló mindent megtett de nem tehet róla , hogy a hazai szervizek balkáni mentalitásúak

venszivar 2014.09.30. 15:37:18

NEM érÍnt!:) ha érÍntene se mennék szervÍzbe.:)

AtiSnatch 2014.09.30. 15:40:33

1.Szervizkalandok
2.szerviz
3.szervizrendszeréről
Ez eddig Hilda volt.

4.szakszervízben
5.szervízbe
6.szervízes
7.szervízbe
8.szervizt(!?) - itt kezdett valami derengeni?
9.szervize
10. szervízben - nem, én tévedtem.
11.szervizszolgáltatás
12.szerviz

Csak kihozta egy döntetlenre. :)

Darth Revan 2014.09.30. 15:48:53

nem ertem a problemat.
ingyen kicsereltek neki mindent a telefonjan, erre neki all feljebb. egyeseknek semmi se jo.

zdanee 2014.09.30. 15:50:05

Telemax... hát ők megérnek egy misét. Vajon miért nincs másik cég, akik jó üzletet látnának mobilszervizelésben? Pedig nem kis biznisz, lassan alanyi jogon a születési anyakönyvi kivonat mellé jár a 2 év hűséggel akciós mobil mindenkinek.

AtiSnatch 2014.09.30. 15:51:52

@Darth Revan: mondjuk azért annak nem örülnék, ha majd két hónapra nem lenne telefonom :D

venszivar 2014.09.30. 15:53:12

@AtiSnatch: ADDIG vegyél egy ugyan olyan másikat!:) biznicc az biznicc :):D

Atörökk 2014.09.30. 15:59:42

Cseh szervÍzbe, mi? A pina is mindig rövid "i", te idióta!

FDToth 2014.09.30. 16:05:44

Magyarországon mindenütt ez van kb. (ahol nem: Apple, LG, HP, Toshiba). Mindenki segít, de senki sem segít. Mindig a másik a hibás.
Ebben az esetben a T-mobile-nál a felelősség, nem hiszem el, hogy nem tudnak asztalt verni egy ügyfelük miatt!

lumiére 2014.09.30. 16:38:38

pont ugyanilyen telefont vasaroltam egy éve a "helyi vateran", hasznaltan.
eleinte tökéletesen müködött, késöbb szintén a kamera hibasodott meg, a képmezö fele életlen maradt fokuszalas utan.

szamlat, garancia papirokat nem kaptam a telefonhoz vasarlaskor, viszont az IMEI szam alapjan szo nélkül atvette a szerviz, mivel a garancia még érvényes volt, attol függetlenül, hogy nem is én voltam az eredeti tulajdonos.

legnagyobb meglepetésemre javitas helyett a készüléket kicserelték egy kartyafüggetlen vadiujra... örültem neki.

ja, majdnem elfelejtettem hozzatenni: mindez zürichben történt.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.09.30. 16:58:08

@atpijkamo: "A latin nyelvben a servitium szó (és nem servítium) eredetileg szolgálatot jelentett, és a szó értelme többszörös jelentésváltozással jutott el a mai javító szolgálatig."

És ennek mi köze ahhoz, hogy mi manapság hosszú í-vel mondjuk és írjuk?

További magyar hang 2014.09.30. 17:09:10

Végül meg lett javítva a kamera és ki lett cserélve a ház.
A "buknám a garanciát"-hoz annyik fűznék hozzá: ez szerintetek garancia?
Én már úgy vagyok a telefonokkal, hogy simán berendelem óccsóért gar nélkül. Ha elromlik veszek újat. 2-3 évig bírja mind, jómagam a Motorolát preferálom, abban még sosem csalódtam, ennélfogva zéró ismeretem van a hazai szervizéről, mert még nem volt rá szükség.

Aureliano Buendía 2014.09.30. 17:14:05

@atpijkamo: nekem az az érdekes, hogy felváltva használja mindkettőt. Tehát kurvára nem tudja, mi a helyes.

Vajon miért nem lehet egyből bekapcsolt szövegszerkesztővel írni?

Aureliano Buendía 2014.09.30. 17:17:49

@Hoppácska: de nem írjuk úgy. Lásd még: Magyar Helyesírás Szabályai sokadik kiadás.

Homár Hilda 2014.09.30. 17:26:12

@Aureliano Buendía: igaza van Atinak, én csesztem el, mert elkezdtem kijavítani, csak nem fejeztem be. de nem lehetne leakadni végre erről a szervizdologról? értem h küldetés meg minden, de elég lenne, ha posztonként egyikőtök írná be, hm?

Aureliano Buendía 2014.09.30. 17:28:09

@Homár Hilda: ja, hogy nem a posztoló írta fele-fele arányban?

Nincs köztünk megállapodás, beosztás arról, hogy melyik napon ki említi fel a helyesírást, azaz hiányát, így mindenki megteszi, aki úgy érzi:)

venszivar 2014.09.30. 17:37:37

@Homár Hilda: Tán jelöld ki, hogy KI LEGYEN az az EGY!!!

:))):D beszarás.........!

LÉPEM!

Black Bride 2014.09.30. 17:38:00

@lumiére: Mi meg itt élünk Magyarországon és most a poszt magyarországi szervizhelyzetről íródott. Felesleges ötezredjére is az orrunk alá dörgölni, hogy külföldön minden fasza és kolbászból van a kerítés.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.30. 17:54:25

@Hoppácska: "mi manapság hosszú í-vel mondjuk és írjuk?"

Mármint ti, a pirézek? Egészségetekre!

Mi magyarok nagy többségben tudunk magyarul beszélni és írni.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.30. 18:06:50

@Homár Hilda: Szerintem nem lehet elég sokszor ismételni a helyes formát. Vannak itt sötét tömegek (és energiák), akik csak olvasnak, és hibásan rögzülhet bennük. Lásd @Hoppácska:

Gyakori hiba az ige kötők egybe/külön írása, természetesen mindig pont fordítva mint kellene, általában a híbás hószú ékezetek elharpódzása. Össze tett szavak külön írása. A központozás!!! is, tragikus!! Dehát neked magyarázzam? Látsz elég félanalfabéta levelet.

Én világéletemen hármas voltam helyesírásból. Csak itt a nagy nyilvánosság előtt erőltetem meg magam, inkább kiguglizom a helyes formát, minthogy szegénységi bizonyítványt állítsak ki magamról, és feleslegesen terjesszem a hülyeséget. Így is becsúszik sok hiba, igyekszem állandóan fejlődni.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.30. 18:09:17

@Black Bride: "Felesleges ötezredjére is az orrunk alá dörgölni"

+

Pláne, hogy tőlünk nyugatra is vannak horror esetek, de ezek az életművészek arról nem regélnek.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.30. 18:12:23

Különben nagyon hasznos, ha valaki figyel. Én már olvastam sok jótanácsot itt a Homáron. Befektetéstől kezdve az ínhüvelygyulladásom kikúrálásáig.

Csimpi csumpi 2014.09.30. 18:33:18

Bezzeg ha a poszt toló epült vett vóna, akkor ez nem fordult volna elő...!!4

Aureliano Buendía 2014.09.30. 18:42:09

@atpijkamo: jah, nem kéne annyit masztizni, mondtuk eleget:)

Anomalocaris (törölt) 2014.09.30. 19:02:03

@atpijkamo: ' "Felesleges ötezredjére is az orrunk alá dörgölni"

+'

Azt hittem, ezt a szerviz-szervízre mondod, és megzavarodtam.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.30. 19:18:46

@Nattramn: Nem.

A helyesírást nem felesleges ötezredjére is elismételni, mert a 8 év általános még nem volt elég.

Az, hogy nyugaton kolbászból van a kerítés, nettó hülyeség, egyszer is sok.

@Aureliano Buendía: :)) NEM ez volt a jótanács.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.30. 19:27:36

Nyújorkba vannak ilyen csilivili felhőkarcolók, toronyházak. De nem hogy csináltak volna hozzájuk egy víztornyot, hanem minden ház tetején építenek egy fa hengert, valami 4 méter magas és átmérőjű, és abba pumpálják fel a vizet, és onnan jön vissza a csapba. És persze néhány év alatt szétrohad az egész, és mikor már bűzlő víz folyik a csapból, akkor lebontják a fa hordót, és építenek egy újat. Kolbászból a kerítés? Nem, kőkorszak.

lutria 2014.09.30. 19:42:24

Amikor leadnak egy telót a szervizben(leadóponton)nem vesznek fel valami jegyzőkönyvet az állapotról hogy hány karc van rajta,törött-e a kijelző stb.?Mert ezek szerint nem ártana...

Sandor Akarki 2014.09.30. 19:54:43

Aki nem javít Magyarországon és nem lehet bemenni a szervÍzbe traccsolni a munkafelvevővel, attól nem veszünk semmilyen készüléket. Ilyen egyszerű. A kugli jó barátod.

Sandor Akarki 2014.09.30. 19:57:00

Amúgy miért kell úgy írni, hogy szerviz szervíz helyett amikor mondani meg úgy kell (angolul meg szörvisz, köze nincs hozzá, meg nekik amúgy sincs hosszú íííííjük)? ?? ???

Sandor Akarki 2014.09.30. 20:01:44

@atpijkamo: Ez a fahordós dolog mítosznak tűnik. Korrozióálló acélhordó (esetleg horganyzott) ezüst baktériumszűrővel, vagy kb. ihatatlan vizet tud csak, by spec. Hordóhoz is sok vas kell hacsak nem egy rönkből vájod ki, áhh, nem olvasok utána, hihetetlennek tűnik. Persze, hogy ha van buffer meg gravitáció, node a ház saját szivattyúja nem bírja? Vagy a városi rendszerben nincs elég nyomás, hogy csúcsidőben is szolgáljon minden lakót?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.30. 20:04:59

@Sandor Akarki: Annyira mítosz, hogy cégek a fahordó készítésből élnek. Nézegessél jó felbontású légifotókat, akkor megtalálod a fahordókat, ott van minden ház tetején.

Sandor Akarki 2014.09.30. 20:09:04

@atpijkamo: Lehet, hogy csak fának látszanak. :) A rozsda is barnás színű.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.30. 20:12:23

@Sandor Akarki: Láttam ahogy bontják, építik. Hidd el, hogy fa deszkákból van, vaspántokkal körülfogva.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.30. 21:46:22

"i, mert nem hivatalos szervízben buknám a garanciát. "
De lenne egy működő telód.

gabest1 2014.10.01. 05:51:34

Az auto is rövid o, mert semmi köze a tóhoz!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.10.01. 07:13:27

@gabest1: Autó, de automata.

Euró, de a hivatalos európai iratokban Euro.

Vicces dolog a nyelvtan, mert nem minden szabálya mechanikusan egyértelmű.

Házi feladat:
Alumínium edény vagy alumíniumedény?
Selyem nyakkendő vagy selyemnyakkendő?
Egybe kell írni az "egyszót" vagy a "két szót"?
Egy szó vagy kétszó az "egybeírni"?

A hejes megfelytők között egyéves Homárelőfizetést sorsolunkki.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.10.01. 08:52:09

én a szervízt azért írom hosszúval, hogy nyomatékot adjak neki!!!!!!!!!!!!
:PP
bibibibiiiiiiiii

AtiSnatch 2014.10.01. 09:05:24

@batgirl: légy stíhlszerű: bíbíbíbííííííí. :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.10.01. 09:15:12

@AtiSnatch: igaz: tehát:
bíbíbíbííííííííííííííííííííííííí

AtiSnatch 2014.10.01. 09:17:47

@batgirl: és az ígaz az smafu??? :D

_____________ 2014.10.01. 09:35:11

@Black Bride: Ha valóban kolbászból lenne a kerítés akkor a sok búza egész nap a kerítésen ücsörögne... :-D

lumiére 2014.10.01. 09:38:14

@Black Bride: nem dörgöltem semmit sehova, föleg nem ötezerszer, mivel elsö hozzaszolasom volt a blogon (:
csupan leirtam rövid történetemet egy ugyanilyen telefonnal kapcsolatban. ezek szerint neked nem szolt a szivedhez, nem kötelezö reagalni...
és megnyugtatlak, külföldön is csak a kolbasz van kolbaszbol.

@atpijkamo: latom, a helyesiras mar jol megy, de annak is nezz utana, hogy mi az a vas, és milyen folyamatok kellenek ahhoz, hogy acélpant lehessen belöle ("vaspant" ugyanis nem létezik)...

Martinicske 2014.10.01. 09:56:53

Sajnos egy tipikus példa arra amikor a technológia nem boldogságot okoz. Akkor meg minek?

braue 2014.10.01. 09:57:51

Nekem épp tegnap jött ki a szerelő három és fél hónap után légkondit javítani. Megállapította, hogy a készülék jó. Én vagyok a hülye, hogy nagyobb hűtést várok egy géptől, mint harminchárom fokos kinti hőmérséklet mellett, huszonhétre lehűtést. (A távirányító tizenhatra van kalibrálva. Ha annyi nem is kellene, de huszonkettő igen. Most gondolkodom, mit is tegyek, emrt ők ajánlották ekkora belmérethez ezt a teljesítményt.)

És mindezt június közepi bejelentésre.

Donjon 2014.10.01. 10:21:59

Én is megírtam a sztorimat a homárra, de úgy látom, hogy nem annyira érdekes mint a fenti.
Dióhéjban annyi, hogy a tavaly vásárolt HTC ONE X+ telefonom idővel elkezdett kilépni a mobil hálózatból úgy, hogy csak PIN ellenében tudtam kilépni, tehát nem a jel esett le, hanem teljesen megszakadt a kapcsolat. Egy ponton túl már nem tudtam tolerálni és visszavittem a gsmline.hu szervizébe. Befogadták és garanciában 3 hét alatt kicserélték az antennakeretet. Megígérték, hogy nem lesz már gond és 3 héttel meghosszabbították a garanciaidőt is.
Majd egy ideig nem volt gond, de május környékén megint jelentkezett a hiba, visszavittem és mivel 1 év és 3 héten belül voltam joggal számítottam garanciális javításra. Vissza is vették és ráírták a munkalapra, hogy garis javítás.
Azóta Csehországban dekkol a telefon, a gsmline közben megszünt, gsmvonal néven fut, más cég vette át a szerviz feladatokat.
Közel 4 hónap alatt annyit sikerült kideríteni, hogy alaplapot cseréltek és egy aktiváló kódra várnak, hogy működésre bírják a telefont. Ha ez meglesz visszaküldik.
A garancia kérdése még függőben, van mert nem mondtak egyértelmű verdiktet. Volt olyan aki szerint ők nem fogják lenyelni a javítást, de a legutóbb már kedvezőbb infót kaptam. ami szerint valaki lebeszélte a dolgot a cseh HTC-vel és gariba fog menni a dolog.
Elég gáz a helyzetem, mert így is rengeteg időt veszítettem. (Közel 4 hónap)
Mit javasoltok, ha az új cég mégis rám akarja terhelni a javítást?

Eudocimus Ruber 2014.10.01. 12:45:05

Használják ezentúl a poszterek a javítóműhely kifejezést a szerviz helyett, azt talán nehezebb helytelenül írni.

AtiSnatch 2014.10.01. 12:48:40

@Eudocimus Ruber: az nem jó, mert javitóműhely :)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.10.01. 13:36:20

@lumiére: "acélpant"

Látom, töröd a magyart, okoska. De nincs ien szó.

Tudom, hogy mi az a vas (Fe, rendszáma 26, atomtömege 55,845 g/mol), és leszarom az acél millió gyártási módját.

Azt mondjuk, hogy vaspánt, nem pedig Siemens-Martin-acélpánt, pedig lehet, hogy ez a pontos megnevezés. Azt mondjuk, hogy vaskor, nem pedig vas-szén-és-millió-szennyezőanyag-kor. :))

Black Bride 2014.10.01. 13:59:42

@atpijkamo: Felesleges ezen vitatkoznotok. Vaspánt, mint kifejezés: VAN.
Vita lezárva.

AtiSnatch 2014.10.01. 14:19:54

@atpijkamo: alumíniumlaposvas, vaskapufa, fábólvaskarika.

Aureliano Buendía 2014.10.01. 17:44:10

@atpijkamo: a személyes kedvencem: vasbeton talpfa.

Donjon 2014.10.02. 07:55:57

@atpijkamo: És milyet érdemes szerinted Mr. Közhely?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.10.02. 09:26:21

@Donjon: Nem nekem szólt, de azért válaszolok. Túlárazott szarokból érdemes mindig használtat venni. A hülyeségi felárat már megfizette az előző tulajdonos, és meglehetősen letesztelte. Ha eddig nem romlott el, most már nem fog.

Donjon 2014.10.02. 11:18:17

@atpijkamo: És az én helyzetemben hol segített volna, hogy ha használt, de lejárt garanciájú a készülék?
Én is simán eladhattam volna egy gyári állapot visszaállítása után a készüléket, ahelyett, hogy küzdök vele. Ugyanis az rövid időre megoldotta a problémát. (kb 2 hónap)
Tehát egy használt kevésbé túlárazott használt készülékkel is megvan a kockázat. Nem mindenki azért adja el, mert újat akar. Előfordulhat, hogy rejtett hiba van és azért akar megszabadulni tőle.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.10.02. 11:24:34

@Donjon: "az én helyzetemben hol segített volna"

Ott, hogy ha nem tudsz vele zöld ágra vergődni, akkor szívbaj nélkül eldobod, és veszel másikat.

"Előfordulhat"

Bármi előfordulhat. Előfordulhat, hogy egy meteor eltalálja a földet, és kihal az emberiség. Olyan tanácsot ne várj, ami minden élethelyzetben jokerként segít.

Donjon 2014.10.02. 12:50:22

@atpijkamo:

Én egy piacrakerüléskor 180-at érő, de két év után 60-80-ra mérséklődő készüléket sem dobnék ki, ha elromlik, hiszen akkor is kiadtam rá pénzt. Nagyon alacsonyan van az a szint amit én eldobható kategóriába sorolnék.

Értem én, hogy szerettek szavakba kapaszkodni, könnyebb trollkodni, de én egy teljesen konkrét élethelyzetet vázoltam fel teljesen konkrét problémával.
Gondoltam hátha valaki járt már hasonlóan és tud tippet adni. A vegyél másikat meg a dobd el a szemétbe nem épp építő javaslat.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.10.02. 12:57:59

@Donjon: Akkor konkretizálom, vegyél tizenötér, és nem romlik el. Mégis van egy 5% esélye, hogy elromlik, de akkor eldobod fájdalom nélkül. Átlag 750 Ft. Ne verjen már földhöz.

A konkrét esetre nem volt különleges javaslatom, te szólítottál meg. Minden esetben érvényes: ha valóban úgy érzed, hogy igazad van, ne hagyd, hogy kibasszanak veled. Budapesti ügyvédet tudok ajánlani, ha magánban megkérdezed.

CID 2014.10.02. 18:34:11

Én múlt hét csütörtökön küldtem el asszonypajtás HTC telóját szervizelni, ma jöt vissza fődarabcserével. És igen, ez itt történt Magyarországon, ráadásul Telekomon keresztül :D

2014.10.06. 12:11:03

@atpijkamo: egyszer jól írta, de a dátumok még nem mennek...
süti beállítások módosítása