Tékozló Homár

Akkor hajnal 4-kor bedobnám az ebédet, problem?

2014.10.29. 14:09 | Homár Hilda | komment

ek.png

Az étel-házhozszállítós helyek a kajákat nyilván éjjel csinálják, de, hogy hajnali 4-kor meg 5-kor akarják átadni, én még ilyet nem hallottam. Sőt, szerintem tönkre is menne az, amelyik ezt rendszeresen műveli. Vagy lehet, hogy az Egészségkonyha titokban valami komplex spártai programot is tol az arra vevő kuncsaftoknak, csak levélírónk apukája volt puhány hozzá?

Kedves Homár!

Az Egészségkonyha ételfutárral kapcsolatos nagyon rossz tapasztalatunkról szeretnék beszámolni.

Néhány hónapja kitaláltuk, hogy apámnak, aki éppen két hétig egyedül volt otthon, mivel anyám kórházba került, naponta ételt fogunk rendelni (én nem lakom ott). Az Egészségkonyhát választottam, és megrendeltem az első három napra az ebédet. Felhívtam őket előtte, hogy tisztázzam, minden nap délelőtt hány órakor fogják kiszállítani az aznapi ebédet, mire azt mondták, hogy reggel 8 óra körül. Ebbe bele is egyeztünk, bár már ezt is furcsállottuk.

Másnap tényleg jött is az ételfutár reggel 8 körül, persze nem vitte fel az ételt a lakásajtóhoz, hanem 82 éves apámnak kellett a porckopásos térdével le- és felmenni a körülbelül 200 lépcsőfokon, hogy átvehesse az utcán az ételt. Az ételfutár lusta volt lemenni, és felvinni a társasház 1. emeletére az ételt.
Ezen kívül bejelentette apámnak, hogy másnap hajnali 5-kor szeretné kihozni az ételt, és apám akkor fogadja őt. Apám jóhiszeműen, a maga jámbor és segítőkész hozzáállásával bele is ment ebbe, bár kissé furcsállotta az egészet., pláne, hogy az ételfutár kész tények elé állította. Én pedig mondtam apámnak ezután telefonon, hogy másnap tisztázza, hogy ez nem fog így menni tovább.

Az ételfutár a következő napon hajnali 4-kor csengetett be apámhoz, és megkérte, hogy jöjjön le az utcára, és ott vegye át saját maga az ételt (kb. 200 lépcsőfok oda-vissza porckopással és 82 évesen). Erre megkérdezte apám a futárt, hogy nem lehetne-e ezt másképp intézni. A válasz az volt, hogy adja meg az ételfutárnak a ház belépési kapukódját, és ő akkor majd felviszi minden nap az ételt hajnali 4-kor, és leteszi az ajtó elé a lábtörlőre, Ennek fejében pedig az apám tegye mindig az ebédpénzt a lábtörlő alá, és a futár azt majd onnan elviszi. Apám teljesen jóhiszeműen ebbe is belement, és megadta a társasház belépési kapukódját neki.

Amikor apámtól ezeket meghallottam, annyira felháborodtam ettől a horror-bánásmódtól, attól, ahogyan egy idős embert hülyének próbálnak nézni, és kihasználni, és még a társasház kapukódját is kicsalják tőle, hogy reklamáltam az Egészségkonyhánál, ahol csak védték a futárjukat. Azóta a társasházi kapukódot is meg kellett változtatnunk, mert ki tudja, kikhez jutott el azóta az ételfutáron keresztül...

Ennyi elég is volt nekem, soha többet nem rendelünk tőlük. Úgy látszik, az Egészségkonyha megengedheti magának, hogy ennyire rosszul bánjon az ügyfeleivel, és ennyire nem professzionális, simlis módon kezelje az ételkiszállítást!!!

Azt gondolják, hogy az ügyfél van értük, és nem ők az ügyfélért???

Üdvözlettel

Judit

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AtiSnatch 2014.10.29. 14:18:40

reggelizz úgy, mint a királyok, ebédelj akkor, mint a pék.

Leadfoot 2014.10.29. 14:23:36

"a társasház kapukódját is kicsalják tőle"

Miért kell mindig átesni a ló túlsó oldalára?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.10.29. 14:32:41

LOLLEEER
Ide a melóhelyre is reggel hozzák a kaját, de nem 5kor, hanem 8 körül, és 0-24 portaszolgálat van, az átveszi :D

gabors 2014.10.29. 14:35:45

sajnalom a poszt-tolo edesapjat !!!

ez azert kicsit meglepett ez:

"társasház 1. emeletére"

milyen elso emelet ahova 100 (oda vissza 200) lepcso vezet???

ez kicsit bizzar ... atlagban 18-20 lepcso egy emelet !!!

Martinicske 2014.10.29. 14:37:38

3 méteres belmagasságot feltételezve 1,5 cm -es lépcsőfokoknak kell lenniük abban a házban, ha nagyapónak 200 lépcsőfokot kell mennie a porckopásos térdével, közben a futár lustaságánál úgy olvasom a társasházban az első emeletre kellett volna vinni a kaját.

Én egy másik cégnél néha szoktam rendelni ebédet a munkahelyemre, 8 óra körül ott van általában. Néha korábban. Én nem csinálok ebből ügyet. Biztosan megvan az oka, valószínűleg egy útvonalat kell bejárni a futároknak amivel ebédidő táján végeznek és egy ilyen körnek valahol van egy eleje.

Martinicske 2014.10.29. 14:38:59

Illetve ha oda-vissza számít a 200 lépcsőfok akkor lehetnek 3 cm -esek is a lépcsőfokok.

Szarhurka Béla · http://szarhurka.atw.hu 2014.10.29. 14:40:40

Tisztázzuk! Ki szánja a poszt tolót?

Én igen!

ptspts 2014.10.29. 14:43:38

Szerencsére hamar és olcsón kiderült, hogy mire számíthat a vevő az Egészségkonyha futáraitól, és a posztoló még időben tudott más megoldást keresni. Köszönjük a posztot, a leírtak alapján ki-ki eldöntheti, akar-e az Egészséghonyhától rendelni.

Fing Lee 2014.10.29. 14:45:10

Szívből sajnálom a posztoló apja térde kalácsát!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.10.29. 14:46:56

@gabors: "milyen elso emelet ahova 100 (oda vissza 200) lepcso vezet???
ez kicsit bizzar ... atlagban 18-20 lepcso egy emelet"

Nem mindenki putriban lakik, mint te. Nálunk is 80 lépcső az első emelet. Legalábbis annyinak érzem.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.10.29. 14:49:13

Mi a kapukódot a Nemzeti Bank széfjében tároljuk, senki nem juthat hozzá.

Der Sün!! 2014.10.29. 14:49:41

Kéccáz lépcső az első emeletre?
Hasztamannyana!!4!
Há mibű van az a ház, legókockábú tán?

Komojtalan 2014.10.29. 15:05:20

Nem ismeritek a házat, akkor minek szóltok bele? Nagyapónak előbb fel kell menni a tetőre és onnan vezet lépcső a bejárathoz, ezt nem érteni :-). Azért érdekelne milyen minőségű az étel evéskor, ha hajnali 4 -re már ki is van szállítva, meg egyáltalán mikor főzik meg?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.10.29. 15:05:59

@ptspts: Egészséges a koránkelés? AZ! Akkor igaz! :D

buzicska 2014.10.29. 15:06:11

Jelezném, hogy zokogva gyászolom a posztolót.
200 gyertyát gyújtottam érte.
Minden lépcsőfokért egyet.

Der Sün!! 2014.10.29. 15:14:59

Még egyet tudok elképzelni.
Mozgólépcső vezet az emeletre, ami mindig ellenkező irányba működik.
Ha lefele megy az ember, akkor fölfele megy a lépcső, és vica verza.
No, így má összegyühet a kéccáz!44!

faszpinageci 2014.10.29. 15:20:31

Én is rendeltem már ettől az aljas cégtől, nekem egy évvel hamarább hozták ki az ebédet, és sajnos csak a gízai Kheopsz-piramis tetejére bírták kézbesíteni, így mindennap meg kellett másznom tízezer lépcsőfokot!

Tony Almeida 2014.10.29. 15:32:06

Jókat vigyorogtam, pedig nem vicces.

Azért egy kicsit túlzás a poszt... A papának jobbulást, szívből. Szedjen zöldkagylókivonat kapszulát, nekem nagyon bevált, sőt, csodát tett.

2014.10.29. 15:36:15

1 emelet = 200 lépcsőfok. Ez 3 méteres belmagassággal számolva 1,5 centis lépcsőfokok. Ezt én már inkább nevezném rámpának mint lépcsőnek.

PITTA 2014.10.29. 15:38:24

Ezé ez nem így van, mi is onnan rendelünk. Ha neked nem jó az az időpont vissza kell jönnie később. Valószínű közel lakik az elosztóponthoz és így optimalizálná az útvonalat, ezért kezdett (volna) az idős úrnál...

töpörtő 2014.10.29. 15:42:01

bekel fizetni az illetékes önkormànyzatra nyugger ebédet és a szocgondozók kiviszik 9-13h közt kell kijutatni az ebédet.Plusz pénzért felöltöztetik,tisztàba teszik,megborotvàljàk,bevàsàrolnak neki.

ne olvasd el 2014.10.29. 16:04:52

b+ én is sajnálom a posztolót. ja és a kapukódot az nem lesi el aki nem akarja, kb nulla jelentősége van h vki tudja. ja és igen, a kajákat mindenhol éjjel csinálják, és igen, nem tud a futár mindenhol reggel 8-kor ottlenni

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.10.29. 16:05:36

Jaj.. mégis milyen aljas dolgot tudnak elkövetni egy kapukóddal?

Minden házban van legalább 2 olyan lakó akihez ha becsöngetnek bárkit beenged.

2014.10.29. 16:14:06

@Tony Almeida: miért nem vicces ?
az télleg szürreális hogy hajnalban hozzák a kaját, de a futár megoldotta volna háborgatás nélkül, felvitte volna. Ez a posztolónak nem volt jó. Miért is ?
Az is baj, ha nagyapónak le kell gyalogolni háromezer lépcsőfokot, de az is baj, ha felviszi a futár. Hát én nemértem, már a szar is büdös !!!???

Tony Almeida 2014.10.29. 16:26:15

@Kulics: A papa egészségi állapota nem vicces.
Egyébként igazad van.

szita szita péntek 2014.10.29. 16:28:12

Ez úgy működik normáliséknél, hogy aszonnnyák, hogy "Micsoda? Hajnali 5-kor? Nem ez nem megfelelő, nem kérem a további kiszállítást" és ezzel a lendülettel keresnek egy másik céget. No persze mindég kerül valaki, aki szereti felb*szni magát olyan dolgokon is, amin nem kéne.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.10.29. 16:34:30

@Kulics:
"Az is baj, ha nagyapónak le kell gyalogolni háromezer lépcsőfokot, de az is baj, ha felviszi a futár."

Az, hogy felviszi, az nem baj, de ne hajnali négykor.

És az sem poénos, hogy majd ő otthagyja az ajtó előtt a kaját csak úgy, meg hogy a pénzt tegyék a lábtörlő alá.

És szerintem a kapukód kiadása sem vicces - mégha igaz is az, hogy egy tolvaj tényleg be tudja engedtetni magát akárkivel (még a poszter apjával is - ahogy kitűnik a levélből... .(

2014.10.29. 16:52:08

@Hoppácska: ugyammá, paranoiás vagy. egy kapukód nem titkos dolog, millió ember tudhatja, postás, gázszámlás, plusz bárkit beengednek a lakók is.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.10.29. 17:08:59

@Kulics:
"ugyammá, paranoiás vagy. egy kapukód nem titkos dolog, millió ember tudhatja, postás, gázszámlás, plusz bárkit beengednek a lakók is."

1. én is ezt írtam, hogy bárkit beengednek, de attól még ezt rosszul teszik, és ÉN nem fogok beengedni másokat. Van aki szemetel, de én nem fogok. Van aki az utcán vizel, de én nem fogok. Gondolom érted.

2. attól hogy a postás és a gázszámlás tudja, még nem fogom megadni egy olyan embernek, aki
egyrészt tahó, ahogy a szövegéből látszik
másrészt akármikor kirúghatják - mert ugye az ételszállítás nem nyugdíjas állás. Lehet, hogy már másnap nem ő jön...
3. minden kód titkos dolog, azért kód.
ha nem lenne titkos, akkor kiírnák az ajtóra. De nem teszik, tehát igyekezzünk mi is megőrizni.

4. "millió ember tudhatja" -írod. Millió? És még ti poénkodtok a levélírón, aki 200 lépcsőt írt...

A hozzászólásom többi részével egyetértesz?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.10.29. 17:17:27

@Hoppácska: "az ételszállítás nem nyugdíjas állás"

Mert a postás és a gázszámlás nyugdíjas állás, mi? Na, haggyál már!

"Van aki az utcán vizel, de én nem fogok."

Gondolom, te vagy az az ember, aki nem hugyozik bele a Balatonba, hanem visszatartja, és a parton keres egy koszos budit. Tudtam, hogy létezel!

kakukk11 2014.10.29. 17:21:38

ááááá, hiteltelenné tetted a posztot ezzel a 200 lépcsős dologgal. Ezek után lehet hogy a hajnali négy óra is 7:55 igazából, ki tudja miben mennyit ferdítettél a dolgokon.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.10.29. 17:29:20

@atpijkamo:
""az ételszállítás nem nyugdíjas állás"

Mert a postás és a gázszámlás nyugdíjas állás, mi? Na, haggyál már!"

ja, ha szerinted nincs különbség ezek közt... írd ki nyugodtan a kódot a kapura.

""Van aki az utcán vizel, de én nem fogok."

Gondolom, te vagy az az ember, aki nem hugyozik bele a Balatonba, hanem visszatartja, és a parton keres egy koszos budit. Tudtam, hogy létezel! "

Öööö... mert te szoktál az utcán vizelni?

És szerinted az ételkihordónak volt igaza???

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.10.29. 17:44:26

@Hoppácska: "És szerinted az ételkihordónak volt igaza?"

Nem tudom, mi az igazság. Teljesen hiteltelen a történet. Nem akar az ételfutár felmenni a 200 lépcsős első emeletre, csak hajnali négykor. Életemben nem hallottam ekkora marhaságot. Ezt te elhiszed?

Aureliano Buendía 2014.10.29. 18:06:34

@atpijkamo: a szabványos lépcsőhátak (pl. panel, csúsztatott zsalus) 2x9 lépcsőfokkal dolgoznak emeletenként. + esetleg az előtérben pár lépcsőfok.

Angyalföldön körfolyosósban 25 lépcsőfok egy emelet. És még ott is ugyebár az előtérbe belépéshez pár fok. Szóval ez a 200 elég erős barokkos túlzás.

Kisember felborzolt igazságérzettel felnagyítja a problémát. Tipikus.

Aureliano Buendía 2014.10.29. 18:10:15

@posztoló:
-jobbulást a papának
-taníts egy kis érdekérvényesítést neki
-főzzetek le neki x adagot előre, az be a mélyhűtőbe, naponta egyet kiolvaszt
-ne ess ekkora túlzásokba, rontja a poszt(oló) megítélését

gabors 2014.10.29. 18:29:40

@atpijkamo: en ket emelet kozotti atlag 18-20 lepcsot gondolok .. hogy valaki-nel van 1/4 aztan fel-emelet 3/4 emelet es csak utanna lesz 1 emelet (kiirva) arrol nem tehetek ...

nem vagyok epitesz valaki biztos tudja de van valami szabvany de legalabb is ajanlat hogy egy lepcsofok kb mekkore emelkedest lehet min-max .... 100 lepcsofok foldszintrol elso emeletre nem mindennapos ... aki ilyen helyen lakik tartson komornyikot az akkor veszi at az ebedet amikor hozzak...

CsakMintTe 2014.10.29. 19:23:57

Wazeeeeg... Anyám is ezektől rendel, hozzá is elég ... hááát ... érdekes futár jár, de azért ilyet még sose engedett meg magának.

Egyébként önmagában azzal, hogy reggel jön (nem hajnalban, hanem reggel), semmi gond nincs. Nekem is kényelmes volt, hogy melóba indulás előtt át tudtam venni, amikor még olyan munkám volt, amiből nem tudtam volna csak úgy felugrani, ha jön a futár. Most már persze melóhelyre rendelem, nagy épület, sokaknak hoz, ha nem vagyok a helyemen, csak berakja a közös hűtőbe, oszt sanyi. Ja, és most már persze nem egészségkonyházom, mert nem bírom őket. Van jobb, nem is egy. Hagyni kell ezeket a fenébe, ha hülyékkel dolgoztatnak.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.10.29. 19:52:21

A leveles ládából pont délben ki lehet kanalazni!
De most tényleg... ha a lóti-futi felviszi a küszöbig, mi ott a probléma?
Ajtóba egy 100-as szög beverődik méter magosan, oszt még a kutya se brunyálja le!

Csimpi csumpi 2014.10.29. 19:52:47

Egyemeletes Empire State Buildingben lakik a kedves papa?

2014.10.29. 20:07:30

Én csak az idős bácsit sajnálom hogy éhen marad.

Aureliano Buendía 2014.10.29. 20:17:16

Én azt nem értem, ha akkora a házuk, hogy az első emelet 100 lépcsőfoknyi magasságban van, akkor miért nem küldik le az inast az ételért?

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.10.29. 20:17:30

Ha főznek fokhagymás abált szalonnát, jöhet hajnal 4-kor nem bánom!

Sandor Akarki 2014.10.29. 20:49:48

Hihetetlen, inkonzisztens írás.

melaena 2014.10.29. 21:29:24

en reggel 5 utan indulok meloba,rendszeresen talalkozom egy etelfutarral.persze lehetne azt is,hogy mindenki pontban delben kapja meg a kajajat es ahany vevojuk van,annyi futart vesznek fel.
egyebkent a kapukodot alap,hogy megadom a futarnak,minek szopassam magam azzal,h en engedem be?
penzt meg,ha okes a kaja es sikerult kialakitani az atvetelt,akkor kifizetem egy hetre/honapra atutalassal,vagy egyszer felkelek idoben.

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2014.10.29. 22:28:29

@poszter: Kocsonyát, zselét fogyasszonnapucid! Anyucimnak használ.

@atpijkamo: És a főpénztáros kísér haaza mindebkit a turiból. A kapu előtt jelzi a fiókvezető felé, hogy jöhet kódot pötyögtetni.Én sem vizelek Balcsiba! Nem vagyok én fogas!

Navarone 2014.10.29. 22:47:58

Az Egészségkonyha futárával nekem is volt gondom. Nem a Belvárosban történt ez az eset? És egy magas, bajszos, rosszkedvű alak a futár? Hozzánk is hajnali hatkor jött, és kérte a kapukódot.

Tiborfalvi Tibor 2014.10.29. 23:11:04

Tökre együttéreznék veled, ha a túlzásokat nem toltad volna bele. Nyilván elhisszük édsapád porckopását és a 82 évét sem vitatjuk, de az 1. emelet és a 200 lépcsőfok kicsit nem fér össze, de ezt nyilván már elmondta a keménymag párszor.

Innentől nem lesz hiteles a 4 óra sem...

endorfina 2014.10.30. 06:52:03

Én egy másik ételszállítóstól rendeltem. Ugyanígy működött; minden. Kora reggel (jó, nem 4-kor, hanem 5.30-kor) hozták a kaját, mire felébredtem, mert az ajtó előtt volt az ebéd. A fél év alatt, amíg rendeltem, egyszer találkoztam a kiszállítóval. Először furcsa volt nekem is, hogy beenged+lábtörlő, teljesen flottul ment minden.

Balogh Torrente Tibi de la Omlás (törölt) 2014.10.30. 07:23:01

Nem értitek, mikor az édesapjának kellett volna le, majd vissza mennie, akkor 200 (2*100) lépcsőfokot említ, hogy hangsúlyozza, mekkora megterhelés lenne az öregnek, mikor meg a futárról beszél, hogy mekkora lusta dög, akkor 1 emeletről beszél, hogy csak ennyit kellene felmennie, de ennyire sem képes. Lehet, hogy 2 emelet, 2*50 lépcsőfok van, ehhez képest túlzott mindkét irányba.

Egyébként számoljunk, ha viszonylag kicsik a lépcsőfokok és fél emeletenként van 9 belőle (valaki írta, hogy ez szabványos), akkor egy átlagos társasházban, mivel magasföldszint a jellemző, 3*9 lépcsőfok az első emelet, azaz 27, és ugye ez kétszer, az 54. Az lehet még, hogy a társasház egy hegyoldalban van, és a kapucsengő lent van a külső kapunál, ehhez viszont 73 lépcsőfoknak kellene lennie külső bejárattól a belső bejáratig. Lehet, valami várban vagy hegytetőn lévő templomban lakik az öreg.

dani27bpbp 2014.10.30. 07:59:04

És számlát adtak-e? Mert ételfutáros cégtől SOHA nem kaptam számlát.

anarch 2014.10.30. 08:34:42

A belvárosban vannak ilyen házak: a belmagasság 4-5 méter, és utána még csak a félemelet jön.

232323 2014.10.30. 09:01:32

A papát ha meglátogatja a kislánya, unokája akkor tudnak neki vinni minden nap finom házikoszt és akkor a tál lencsébe se forgatta senki meg a szaros hüvelyujját titokban.

Vagy vigyenek 2 naponta egy jó adagot és papó megmikrózza. Tuti jobb, egészségesebb, finomabb mint a futár-moslék.

Ez a Nevem 2014.10.30. 09:01:48

@gabors: Léteznek meredek telekre épült házak, ahol bizony csak a lépcsők megmászása után éred el magát a házat.

Muad\\\'Dib 2014.10.30. 09:08:22

Azért az a csodás, hogy ebben a balkáni patkánytanyában, a többség vidáman érvel amellett, hogy az a csodálatos, ha a futár a lábtörlőre bass*a le a kaját hajnalban, amiért ő fizetett. Szánalom ez az ország.

Balogh Torrente Tibi de la Omlás (törölt) 2014.10.30. 09:12:12

@anarch:
A 200 lépcsőfok akkor is túlzás. Ha 3 m-es belmagassággal 1 emelet 18 lépcsőfok, akkor 5 m-es belmagassággal 30 lépcsőfok. Ha magasföldszint van, akkor ez 45 lépcsőfokot jelent, az oda-vissza 90.

Balogh Torrente Tibi de la Omlás (törölt) 2014.10.30. 09:15:53

@Ez a Nevem:
5 méteres belmagasságú, magasföldszintes házban még mindig 55 lépcsőfok kellene lépcsőházon kívül a telken, ami 9-10 méter, hogy kijöjjön a 100 méter. Nem mondom, hogy nem létezhet ilyen, de valószínűbb, hogy költői túlzás volt, különösen abból kiindulva, hogy a futár esetében hangsúlyozta a csak egyetlen emeletet, a faterjánál meg a nagyon sok lépcsőt.

zizi77 2014.10.30. 09:17:30

Nyilván költői túlzás a 200 lépcsőfok, de ennyi idősen, ha már nehezen tud járni, valóban érezheti annak az öreg, főleg ha egyébként nem nagyon mászkál már el otthonról. 7h előtt pofátlanság zargatni bárkit otthon. Nyilván más a munkahely, ahol viszonylag ritkán alszik az ember.
Kapukódot én sem adnám meg, mert ilyen házakban szoktak a folyosón is tartani cuccokat, bringát, banakocsit, stb. A gázleolvasó meg a postás bizalmi állás a kiszállítóhoz képest, így nem összehasonlítási alap. Szvsz.

joska61 2014.10.30. 09:32:46

200 lépcsőfokkal van a többség elfoglalva, látom. Azért azt ne feledjük el, hogy pl Budán van egy nagy marék olyan ház, ahol nem a földszintig is rohadt sok lépcső vezet fel, hiszen az épület egy másik ház mögött van.

vitalis06 2014.10.30. 10:09:52

az a baj a 200 lépcsőfokkal, hogy többször is le van írva és amennyiben költői túlzásnak veszem, akkor elhitelteleníti a hajnali 4 órát is.
(egyébként egy lépcsőfok átlagosan 16 cm körül van, ez ha csak 100 fokot veszek, akkor is 16 méter...még 4 méteres belmagasságnál is 4. emelet. Ha már költői túlzunk, akkor az "millió lépcsőfok" jobb lett volna)
Valóban szeretik a szállítók még a reggeli csúcs előtt, vagy az után kihozni az ételt, de szerintem reggel 4-kor még javában főznek.
Ha valóban négykor hoznák ki, akkor elég egy telefon az ÁNTSZ-nek, ugyanis az ebéd nem állhat hűtetlenül órákig, márpedig, ha pl egy munkahelyre 4-kor viszik ki, pl ott csak tízkor nyitnak, akkor akár 6 órát állhat a küszöbön...de a nyugdíjasnak se kötelessége hatkor ébredni és hűtőbe tenni, mi van, ha alszik 11-ig?

Martinicske 2014.10.30. 10:24:49

Adva van egy idősebb ember számára élhetetlen ház, ahol állítólag a kapuig is keservesen lehet eljutni 200 lépcsőfokon át. Valószínűleg a parkolás se lehet rózsás, lehet nem véletlen akarják korán vinni az ételt.

Oké, hogy előfizetnek a nagyapónak, de a nyomorult ételfutár nem fogja megoldani az öreg minden gondját, mert kb. 80-100 címre kell egy ilyen futárnak egy nap eljutni.

Nyilván ha fél órát rászán minden esetre és csak ebéd előtt viszi ki az ételt éppen időben akkor egy nap 4 db -ot fog tudni kivinni. Ezzel sincs semmi gond, de egy ilyen szolgáltatáshoz 5-8.000 Ft -os napi végösszeg passzol.

Valljuk már be legalább magunknak, hogy ezek az ételek kiszállítva azért kerülhetnek annyiba amennyibe, mert abból készülnek amiből, ott főzik ahol és úgy van kiszállítva ahogy belefér a körbe. Valamennyit lehet ezeken változtatni akár a cég is bele tud nyúlni a körbe, de akár a futár is ha kap egy ezres borravalót.

Van még körbelül 10 másik hasonló ételszállító, meg kell próbálni egy másikat.

Macropus Rufus 2014.10.30. 10:52:03

ez a 200 lépcső kicsit soknak tünik. :)
20cm-es lépcsőfok magassággal számolva ez olyan 40m lehet felfelé :) 3m-es belmagassággal számolva ez kb. 13 emelet. Ez az igazi magasföldszint. Egyből a 13-on kezdődik.

Egy emelet kb. 15 lépcsőfokból áll. Ez 30 lépcsőfok oda-vissza. Bár beteg izületekkel 2db lépcsőfok is baszott sok tud ám lenni.

Robiekin · http://megfizethetetlenegeszseg.blogspot.hu/ 2014.10.30. 10:56:21

Ki korán kel aranyat lel :)

Vagy ebédet....

zizi77 2014.10.30. 11:34:05

A cég szerint 6-13:30-ig van kiszállítás. A reggel 4h sehogy se fér ebbe bele!
www.egeszsegkonyha.hu/index.php/info-tudnivalok/hogyan-rendelhet

_B_ 2014.10.30. 11:50:01

A kulcs: KIFŐZDE!
Ha papónak úgyis le kell mászni a bejárathoz, elballaghat a közeli kifőzdéig délben, mindenhol van menü annyiért, mint ételfutárok. Ott MELEG ÉTELT kap, porcelán tányérban, nem műanyagban mikrózva. És még nem is unatkozik annyira.

2014.10.30. 12:32:31

a 200 lépcsőfok megvolt már ?
és a kétharmad is ?
meg a románok lovai ? fospunpa ?

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2014.10.30. 12:32:40

200 lépcsőfok az első emeletre? Az egri minaret tetejére 97 lépcsőfok vezet fel...

élhetetlen 2014.10.30. 13:02:22

@Muad\\\'Dib: Nem könnyű kényelmesen megszervezni az életet. Én is rendelek, ha nem is rendszeresen. Az első kiszállítás nálam is reggel hétkor volt, azt hittem, elsírom magam, de kiderült, hogy a földszinten egy néni fia kérte ezt az időpontot, mert úgy gondolta, hogy akkor még be tudja vinni a mamájának az ajtó elé letett árut. Viszont a szállító fölajánlotta, hogy akkor ezentúl visszajön az én kajámmal tíz fele. Én mondtam, hogy nehogy már kétszer jöjjön ugyanarra a címre (ő is ember, és ettől nem keres többet), felszereltem az ajtómra egy szamáretetőt (kosarat), abba teszem ki a heti első szállítás előtt este a pénzt, a pasas meg lábujjhegyen hozza fel a kaját, még egyszer sem ébredtem fel a matatásra. Tehát nem ciki ez, ha kényelmes. (mikor a néni kajáját másodszor láttam a földön még délben is, felszereltem neki is egy kosarat, ha már a fiának nem volt ennyi esze. Akkor derült ki, hogy a néni az ajtót sem tudja kinyitni, tehát a futár nem sokat tehetett volna. A néni már öregotthonban van, de én nem változtattam a módszeren.)

Alaister Grand 2014.10.30. 13:37:57

Milyen bájos cég ez.
Kíváncsi vagyok, mennyi idő, mire reagálnak valami arrogáns, posztolót szapuló köcsögséggel, amivel magyarázzák, miért tök okésak is ők.

nyugatnepe.blogter.hu 2014.10.30. 14:33:20

@Tiborfalvi Tibor: birom az ilyen tagokat, de ne a lépcsőfokon akadj ki hanem a kiszolgáláson... és ha neked ettöl nem hiteles akkor te egy idióta vagy

Tiborfalvi Tibor 2014.10.30. 14:58:14

@nyugatnepe.blogter.hu: Sírjál csak, egy szóval nem mondtam, hogy ez innentől kamu sztori, csak nem mindegy, hogy mennyire próbálja sajnáltatni magát. Ha mindent, sarkítás nélkül leírt volna, teljes vállszélességben kiállok a porckopásos apuka mellett - így meg fogalmunk sincs, hogy mennyire hiteles a történet többi része, mivel poszter szeret füllenteni - ettől még egy futár lehet belátással és az alapelve siralmas a munkájára nézve.

Remélem jól alszol ezek után, nem venném a szívemre!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.10.30. 15:30:29

@Tiborfalvi Tibor: "@nyugatnepe.blogter.hu: ...így meg fogalmunk sincs, hogy mennyire hiteles a történet többi része, mivel poszter szeret füllenteni - ettől még egy futár lehet belátással és az alapelve siralmas a munkájára nézve."

Lehet, hogy éppen a futárt füllenti, és az egy áldott jó ember. Nem tudhatjuk, mikor hazudik. Sokszor van a Homáron, hogy mikor meghallgattatik a másik fél is, kiderül, hogy a történet elenkezője se igaz.

Orszag 2014.10.30. 17:09:06

@gabors: Nálunk 38 lépcsőfok vezet az elsőre, bár ez itt nem egy csóró ház Angyalföldön. A másodikra vezet még 28, azaz 63*2=126 a másodikra oda-vissza. Lássuk be, kis jóindulattal ez kijön 200-ra.

Orszag 2014.10.30. 17:11:37

Amúgy remélem, azt tudjátok, hogy senki sem vette szó szerint a 200 lépcsőfokot, csak azzal trollkodik.

Aureliano Buendía 2014.10.30. 17:22:16

@Orszag: Angyalföld, körfolyosós (Árpád híd környéke.

Kapuban 2 lépcsőfok, majd még 4 a tulajdonképpeni földszintig. Onnan egy LE az udvarra, majd egy FEL magába a lépcsőházba, és onnan félkörben felfelé 25 fok az első emeletig.

Tehát 2+4+1+1+25=33 lépcsőfokon lehet elérni az első emeletet. Retúrban is csak 66, még hiányzik 134;)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.10.30. 19:36:05

@Orszag: "senki sem vette szó szerint a 200 lépcsőfokot"

Senki se olyan fasz, hogy szószerint vegye, hogy 200 lépcsőfokot kell mennie a bácsiak, vagy hogy hajnali 4-re jön a futár. Baromság az egész.

mozesapo 2014.10.30. 22:20:19

Na okostónik. Szerintetek itt hány lépcsőfok az utcáról az első emelet?
https://www.google.hu/maps/@47.5278443,19.0311154,3a,26.3y,265.38h,89.42t/data=!3m4!1e1!3m2!1sNdYHvqxNq3UaF4aU0inxmA!2e0
Oda vissza megvan a 200.

Orszag 2014.10.30. 22:56:04

@atpijkamo: Ja,ja, de ez nekem úgy tűnik, nem mindenkinek esett le.

Tiborfalvi Tibor 2014.10.31. 00:58:08

@atpijkamo: Ha neked ez így nem ein hundert procent hiteles, akkor egy idióta vagy! megmondta nyugatnépe!!!44négy

Tiborfalvi Tibor 2014.10.31. 01:05:44

@Orszag: jajvárjá, akkor én is írok így homárposztot

Kedves Homár!

Az Egészségkonyha ételfutárral kapcsolatos nagyon rossz tapasztalatunkról szeretnék beszámolni.

Több száz hónapja kitaláltuk, hogy apámnak, aki éppen kétszáz hétig egyedül volt otthon, mivel anyám kórházba került, naponta ötször ételt fogunk rendelni (én nem lakom ott). Az Egészségkonyhát választottam, és megrendeltem az első háromszáznegyvennégy napra az ebédet. Felhívtam őket előtte, hogy tisztázzam, minden nap délelőtt hány órakor fogják kiszállítani az aznapi ebédet, mire azt mondták, hogy reggel 3 óra körül. Ebbe bele is egyeztünk, bár már ezt is furcsállottuk.

Másnap tényleg jött is az ételfutár reggel 3 körül, persze nem vitte fel az ételt a lakásajtóhoz, hanem 782 éves apámnak kellett a nem létező térdével le- és felmenni a körülbelül 225235200 lépcsőfokon, hogy átvehesse az utcán az ételt. Az ételfutár lusta volt lemenni, és felvinni a társasház 1. emeletére az ételt.
Ezen kívül bejelentette apámnak, hogy már tegnapelőtt hajnali 2 órakor szeretné kihozni az ételt, és apám akkor fogadja őt. Apám jóhiszeműen, a maga jámbor és segítőkész hozzáállásával bele is ment ebbe, bár kissé furcsállotta az egészet., pláne, hogy az ételfutár kész tények elé állította. Én pedig mondtam apámnak ezután telefonon, hogy másnap tisztázza, hogy ez nem fog így menni tovább.

Az ételfutár a két héttel ezelőtti hétfői napon hajnali 1-kor csengetett be apámhoz, és megkérte, hogy jöjjön le az utcára, és ott vegye át saját maga az ételt (kb. 225235200 lépcsőfok oda-vissza porckopással és 782 évesen). Erre megkérdezte apám a futárt, hogy nem lehetne-e ezt másképp intézni. A válasz az volt, hogy adja meg az ételfutárnak a ház belépési kapukódját, és ő akkor majd felviszi minden nap az ételt hajnali 1-kor, és leteszi az ajtó elé a lábtörlőre, Ennek fejében pedig az apám tegye mindig az ebédpénzt a lábtörlő alá, és a futár azt majd onnan elviszi. Apám teljesen jóhiszeműen ebbe is belement, és megadta a társasház belépési kapukódját neki.

Amikor apámtól ezeket meghallottam, annyira felháborodtam ettől a horror-bánásmódtól, attól, ahogyan egy idős embert hülyének próbálnak nézni, és kihasználni, és még a társasház kapukódját is kicsalják tőle, hogy reklamáltam az Egészségkonyhánál, ahol csak védték a futárjukat. Azóta a társasházi kapukódot is meg kellett változtatnunk, mert ki tudja, kikhez jutott el azóta az ételfutáron keresztül...

Ennyi elég is volt nekem, soha többet nem rendelünk tőlük. Úgy látszik, az Egészségkonyha megengedheti magának, hogy ennyire rosszul bánjon az ügyfeleivel, és ennyire nem professzionális, simlis módon kezelje az ételkiszállítást!!!

Azt gondolják, hogy az ügyfél van értük, és nem ők az ügyfélért???

Üdvözlettel

Judit/Tibi

Akinek ez nem hiteles, hát nyugatnépét tudom idézni, csak egy idióta lehet

LallR 2014.10.31. 17:10:00

@nyugatnepe.blogter.hu: ez a tipikus.. keressed akkor a hiteltelenséget, de nem hiszem hogy valaki ok nélkül írogatna ide ilyennel kapcsolatban...

SarahConnor 2014.10.31. 19:35:45

Én már attól is ki voltam akadva, mikor rokonnak (akinél nem szólt a csengő) reggel 6-kor hozták az ebédet nyáron. Én diák voltam, és az egész nyári szünetben hat előtt kellett kelnem, hogy a hülye kaját átvegyem. Akárhogy rimánkodtunk, hogy tegyenek minket a sor végére, vagy kifizetjük előre és csak akasszák be a kapun az ételt, nem vállalták, sőt le lettem cseszve, hogy "most azért, mert én délig aludnék?" Pofátlanságból meg rosszmájúságból nem volt hiány, megértésből annál inkább.

Namost ha négykor hozná valaki, lemennék, átvenném, és a fejére önteném. Itt minden szolgáltató megszokta, hogy a vevő van értük, és mindenkinek fát lehet hasogatni a hátán, úgy látszik.

biorobot (gyönyörű fosbarna) 2014.11.01. 23:40:26

Csak nekem tűnt fel a logójukban egy fasz és egy munkavédelmi sisakos nyányó?

Nívea 2014.11.03. 11:51:51

Régen röhögtem ilyen jót mint ezeket a kommenteket olvasva.
Abszurd dráma. A 200 lépcsőfok is és a hajnali 4 is. A pénz a lábtörlő alatt-ról nem is beszélve.
süti beállítások módosítása