Tékozló Homár

Pellengér: Nyugi a Hun utcában FRISSÍTVE 2X

2014.11.19. 13:42 | Homár Hilda | 46 komment

nyugi.png

Piszlicsáré, de bosszantó rovatunkban a Nyugi nevú hamburgeres a mai alany. Nem azért, mert nagy ügy, hanem mert FB-ot kozmetikázni nagyon ciki.

Kedves Homár!

November közepén, egy pénteki napon hamburgerezni indultam egy a munkahelyemhez közeli, a neten sokat dicsért pub-ba, a Nyugiba a Hun utcában. Tudtuk, hogy sokat kell várni, ezért éltünk az előre rendelés lehetőségével, de 40 perc helyett így is 70 perc alatt készült el a szendvics.

Mivel nem vagyok egy ideges típus, megvártuk, fizettünk és elvittük a csomagolt szendvicseket. Várakozás közben láttuk, mekkora a helyben fogyasztók adagja (tányér saláta, szépen megpakolt hamburger).. A csomagokat kibontva viszont elcsodálkoztunk. A szendvics egy iszonyat sós húst és egy 1cm*3cm nagyságú kb fél centi széles camambert csíkot tartalmazott, nem túlzok 3 szál salátával....

A panaszt telefonon nem tettük meg, mivel nem vették fel a vendéglátó egységben, ezért a korunk lehetőségéhez a Facbookhoz fordultam. A hely értékelésénél objektív véleményt írtam, ebben az étel mennyiségét és ízét kritizáltam (a tisztaságot, várakozási időt nem említettem) "Korrektség" fényében a kedves Nyugi töröltette a kommentemet és reportálta az oldalamat a közösségi oldalon. Itt lettem igazán ideges.

Természetesen a cég és a tulajdonos a vendéglátó egység mögött nem egyszerűen fellelhető, így nem tudok hogy fellépni az engem ért sérelem és az inkorrektség ellen. 

Üdv:
Egy mélyen felháborodott fogyasztó
UPDATE 21:36
Először panaszosunk jelentkezett egy levélben, azzal, hogy "A megjelenés óta a vendéglátóhely megtalált (a facebook-os értékelésem alapján) egy rendkívül udvarias bocsánatkéréssel, elismerték, hogy rosszul kezelték a helyzetet.", majd hamarosan mi is kaptuk választ a citált helytől. Tök korrekt levél, bár a FB-os részt nem teljesen értem, mert tudtommal nincs nem tetszik gomb, de lehet, hogy a csillagozós részre értik, amit írnak. Ettől függetlenül, bárcsak mindenki így reagálna egy panaszra!

Kedves Homár Hilda!

Jómagam lennék az elmúlt órákban pellengérre került Nyugi Pub üzletvezetője és a megjelent cikkükhöz szeretnék egy-két dolgot hozzáfűzni.

A csalódott vendégünk múlt hét pénteken rendelt hamburgert kollégáival telefonon, és a helyszínen valóban várniuk kellett. Munkatársaink meglátása szerint ez biztosan nem volt több, mint 25 perc. A hamburgereket a konyhánkon készítjük (beleértve a bucit is), ezért ebédidőben előfordul az, hogy várni kell 25-30 percet. Egyébként be kell ismernem, hogy az elmúlt héten volt olyan, hogy csúcsidőben akár 40-50 percet is. Ezt mindig közöljük a vendégekkel, akik eldönthetik, hogy ezt kivárják vagy sem.

A vállalkozásunk fél éve indult, és az elmúlt két hétben jelentősen megemelkedett a forgalmunk. Ehhez a megnövekedett forgalomhoz igyekszünk felnőni, annak megfelelni. Mostanra kijelenthetem, hogy többé-kevésbé tudjuk hozni csúcsidőben is a max. 20-25 percet.

A hölgy az eset után írt véleményt az oldalunkra, amire mi rögtön válaszoltunk is. Megítélésünk szerint véleménye eléggé szubjektívnek tűnt (most belemehetnénk, hogy 780ft-ért adott, helyben sütött buciba 12dkg-os tiszta marhahús pogácsa, mártással, a hamburgerbe járó zöldséggel, mellé görög saláta paradicsommal, feta sajttal, olívabogyóval, jégsalátával, uborkával, pontosan hányszor hányas camamber sajtért kiállt, de ezt majd esetleg egy másik cikkben részleteznénk), leírtuk, hogy nagyon sajnáljuk az esetet, konzultáltunk a szakácsunkkal és levontuk a szükséges következtetéseket. Ezen felül, meghívtuk a hölgyet és kollégáit egy grátisz hamburgerre, amit ő visszautasított.

Ezek után 2-3 nappal kaptunk egy levelet tőle, amiben mélységes felháborodását fejezte ki, hogy miért töröltük az ő véleményét. Erre a levélre is rögtön válaszoltunk: 

"Kedves XY!
A facebook oldalról az oldal üzemeltetője nem tudja törölni az értékeléseket, éppen ezért van értelme írni őket. Nem értek személy szerint annyira a facebookhoz, de ahogy tanulmányoztam, valószínűleg az történt, hogy facebook közönségünk kattintott annyiszor a nem tetszik gombra, amire a rendszer automatikusan leszedte az értékelését. Mindenki véleménye számít, így az Öné is, tehát az eset után a szakácsunkkal hosszasan átnéztük, hogy mi lehetett ebben az esetben a probléma. Sajnálom, ha a hamburgerünk Önből és társaságából ekkora ellenérzést váltott ki, továbbra is bízom benne, hogy esetleg egyszer majd vendégünk lehet egy hamburgerre és elégedetten távozhat tőlünk.
Üdvözlettel,
Nyugi Pub"

Azaz leírtuk neki, hogy mi nem töröltük a véleményét, ami amúgy sem lehetséges, hanem átgondoltuk a kritikát, és meghívtuk őket egy-egy grátisz hamburgerre. A kritika eltűnése valószínűleg azért történt, mert a facebook oldalakról adott szöveges véleményeknél van egy olyan opció az olvasók számára, hogy jelezzék, ha nekik az nem tetszik, és felteszem, hogy a facebook elegendő ilyen "nem tetszik"-re reagálva veszi le az adott pontozást és véleményt.

A beszélgetésünk itt válasz hiányában megszakadt, majd az Önök blogján láttuk viszont sajátos szemszögből megvilágítva.

Kedves Hilda, kérném, hogy amennyiben van rá mód, fenti válaszunkat mielőbb legyen kedves közzétenni az általunk is kedvelt Tékozló Homáron, hiszen elégedetlen vendégünk túlzó véleménye egy induló vállalkozás életében jelentős károkat okozhat.

Tisztelettel: Nyugi Pub

 

UPDATE nov. 20. Az alábbi kiegészítés érkezett még a Nyugitól.

Kedves Homár Hilda!

Nem szeretnénk sokáig húzni még a történetet, de a Frissítésüket olvasva a kollégákkal, felmerült még bennünk egy-két dolog.

"Először panaszosunk jelentkezett egy levélben, azzal, hogy "A megjelenés óta a vendéglátóhely megtalált (a facebook-os értékelésem alapján) egy rendkívül udvarias bocsánatkéréssel, elismerték, hogy rosszul kezelték a helyzetet.", majd hamarosan mi is kaptuk választ a citált helytől."

Ez a bevezetés azt a sejteti, hogy a Homár cikk után kerestük meg az illetőt, és kértünk bocsánatot a rossz helyzetkezelés miatt. Lehet, hogy az előző levelünkből nem lett egyértelmű, de mi a hölgynek rögtön a vélemény megjelenése után a facebookon mindenki számára elérhető módon válaszoltunk, kértünk elnézést és hívtuk meg grátisz hamburgerre, amit ő ott frissiben megköszönt, és visszautasított.
Majd a vélemény törlődése után írt az oldalunknak privát levelet, amire szintén válaszoltunk már az idézett módon, amire ő nem válaszolt, hanem Önöknek írt:

"Természetesen a cég és a tulajdonos a vendéglátó egység mögött nem egyszerűen fellelhető, így nem tudok hogy fellépni az engem ért sérelem és az inkorrektség ellen."

Igyekeztünk nyitott partnerek lenni a kommunikációban,aminek a csatornája a facebook volt. A személyes konzultációt is felajánlottuk, de ez az igény az ő részéről nem merült fel. 

Ezek után, vagyis az Önök cikke után mi nem kerestük újra az illetőt, mert a kommunikáció az ő részéről szakadt meg, és nem kívánt élni a konzultáció, sem a grátisz hamburger lehetőségével, azt a tényt pedig, hogy az oldal üzemeltetője nem tudja törölni az értékelést, figyelmen kívül hagyta.

Kedves Homár, nagyon sajnáljuk, hogy még mindig ezt a témát húzzuk, és köszönjük, hogy esetleg foglalkozol a mi kis problémánkkal újfent.

Üdvözlettel,
Nyugi Pub

U.I: A facebook véleményezési rendszerét áttanulmányozva mi úgy láttuk, hogy az adott szöveges értékelésnél van egy kis lehajtható fül, hogy "nem tetszik az értékelés"

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eMM2 2014.11.19. 13:49:00

Legalább találó a neve.
Ja eellsőőőő!

2014.11.19. 13:57:18

valaki rendel egy boltban hamburgert és ott helyben ácsorogva 70 azaz hetven percet képes várni rá ?
vagy 70-40=30 percet várt ? Az is bődületesen sok.
Ez most komoly vagy vicc ?
Mert viccnek elég durva.

Sajnálom a teheneket.

ColT · https://www.boredpanda.com/author/hcl/ 2014.11.19. 14:06:11

" Nyugi töröltette a kommentemet és reportálta az oldalamat a közösségi oldalon."

Panaszkezelés egyszerű megoldása :D

Trunkel 2014.11.19. 14:08:17

70 perc. 1 hamburger.
Én ideges lettem volna.
Csak hogy egy klasszikust idézzek: "Gyorsétterem mib@zmeg?!"

killerkaller 2014.11.19. 14:11:41

A gasztronómiai élményvesztés elkerülésének érdekében javaslom a helyben fogyasztást.

Der Sün!! 2014.11.19. 14:15:24

Mijaz, hogy reportálni?
Igi, hun vagy?

Vörös Szonja, a tetovált lány 2014.11.19. 14:17:29

Camembert a hamburgerben? Én attól lennék igazán ideges :)

A Facbook szó viszont teccik.

Manyecska 2014.11.19. 14:26:29

@Vörös Szonja, a tetovált lány: eskü, nem vagyok prűd de tegnap a cukrászdában vihogva lapozgattam az Erotikus torták c. portfóliót..:DD sajnos kimerevedett a kép. ill. akadt, na.

Der Sün!! 2014.11.19. 14:30:32

Szvsz nem véletlenül lett Nyugi a neve a helynek...

Atörökk 2014.11.19. 14:31:23

Érdekes stílusban lett ez a sérelem idereportálva. Modorosabb, mint magyartalan.

hobbitroll 2014.11.19. 14:50:11

Engem az érdekelne, ketchup volt e benne?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.19. 15:07:20

Én csak arra vagyok kivácsi, miért nincs a kaubojon csizma?

mikimackó 2014.11.19. 15:44:45

bammeg, nem is voltál éhes !!!

2014.11.19. 16:26:58

@Manyecska /kűdtem levélt!/: édes vagy !
olyan kis süldőlányka vagy? 12 éves?
mondjuk pisi kaki és máris kuncogunk ?
de könnyű téged boldoggá tenni :-))

Artech 2014.11.19. 16:30:49

Most szendvics, vagy hamburger?
De mindegy is. 70 perc?????????????,
Hülye vagy??????????,, Ha ingyen lenne, akkor sem várnék rá annyit.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.19. 16:34:47

"ezért éltünk az előre rendelés lehetőségével"

???? Előre megrendeltétek? És így is 70 perc???

Telefonon rendeltétek meg előre? Mert ugye aztán a telefont már nem vették fel...

Manyecska 2014.11.19. 17:25:45

@Kulics: neked viszont elkelne már egy emse, minimum..:DD

igi1 2014.11.19. 18:01:49

Mi az, hogy iszonyat sós egy hamburgerhús.

Mér, édes legyen!?

b+

Aureliano Buendía 2014.11.19. 18:46:58

Keress másik hambist.
Nekik meg farfekvéses sünt.

Aureliano Buendía 2014.11.19. 18:48:46

Nyugis hely. Nem sietnek sehova.

Gastroger 2014.11.19. 19:05:51

Mi az hogy 40perc helyett? Alapból ennyi a várakozási idö? Akkor minek mentél oda???

Aureliano Buendía 2014.11.19. 19:25:23

Én mondjuk 20 perc után úgy otthagytam volna őket, mint Szent Pál az olájokat.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.19. 19:33:33

@Aureliano Buendía: @Gastroger: "Mi az hogy 40perc helyett? Alapból ennyi a várakozási idö? Akkor minek mentél oda?"

Mert most nagy divat a "slow food".

igi1 2014.11.19. 20:30:20

A hamburger meg nem szendvics. Szokjunk le màr erről.

ptspts 2014.11.19. 22:47:35

Itt www.facebook.com/nyugi/reviews minden értékeléstől jobbra van egy szürke, lefelé mutató v betű, rákattintva előjön az ,,I don't like this review'' (,,Nem tetszik ez az értékelés'') gomb. Lehet, hogy azért tűnt el a posztoló értékelése, mert sokan kattintottak erre a gombra.

ptspts 2014.11.19. 22:49:18

Nem tudom, hogy mi számít elégnek, hogy eltűnjön a Facebookról az értékelés. Ha 10 már elég sok, akkor akár az üzletvezető is megteheti, hogy ő maga és 9 rokona rákattintanak.

lomposfarkas 2014.11.20. 02:09:15

"Megítélésünk szerint véleménye eléggé szubjektívnek tűnt"
Nyugi, hát mint adjon az a nyomorult éhes ember, ételvegyészeti mérésekkel szinesített doktori értekezést? Még szép, hogy szubjektív. De ezeken a várakozási időkön jókat lehet röhögni :))

Trunkel 2014.11.20. 09:51:40

Riszpekt a reakcióért a helynek! Ritka.

joska61 2014.11.20. 10:18:06

Panasz volt. Jogos. Belátták, elnézést kértek, kárpótlást ajánlottak. Szép kerek történet.

2014.11.20. 11:22:23

"Nem értek személy szerint annyira a facebookhoz, de ahogy tanulmányoztam, valószínűleg az történt, hogy facebook közönségünk kattintott annyiszor a nem tetszik gombra, amire a rendszer automatikusan leszedte az értékelését. "

ekkora lolt

Metamorfi 2014.11.20. 12:22:57

Pont tegnap voltam a párommal a Nyugiban (először).

800 Ft-ért olyan mennyiségű és minőségű hamburgert + burgonyát + salátát kapsz, ami máshol a belvárosban 2200 - 2500 Ft. Tudom, hogy ennyi, mert szenvedélyem ez a "hamburgerezgetés". Ráadásul az italárak is 50-75%-a a belvárosi trendeknek.

Korrekt, kedves kiszolgálás volt, nagyjából 25 percet vártunk a menüre.

Egyetlen negatívum, de nem a helyé, hanem a környezeté:
Én kocsival érkeztem és a parkolás fizetős övezetbe esik, pedig egy lakótelepi már-már külvárosi övezetről van szó.

Ajánlom nektek is, ha tehetitek próbáljátok ki!

Metamorfi 2014.11.20. 12:28:19

Ja és ez nem fizetett hirdetés volt :D

dailyvicodin 2014.11.20. 12:37:18

@joska61: de azér a poszter kapja be.

Aureliano Buendía 2014.11.20. 17:36:54

A Nyuginak piros pont, visszavonom a sünt.
Ellenben így más a leányzó fekvése, pláne akkor, ha még hisztis is.

igi1 2014.11.20. 22:13:42

Szerintem meg akkor is jogos a poszter panasz, a nyugi pub meg csak most mentheti a menthetőt.

@Metamorfi: te szemèlyesen mentél oda

Itt meg elvitelről volt zó

igi1 2014.11.20. 22:17:48

Ez meg egy fizetett hirdetés volt, hiszen mindenre fel vannak készülve, persze, ingyen hamburgert felajánlani, amit nem fogadtak el.... Értem én, hogy birka a nèp, de nem kell asüket duma.

A BP Burger után ahol megint fizetett hirdetessel nyomulnak, itt is elterjesztik a reklámot. Lehet még a poszter is pénzt kap r
ezért. :)

Ügyes. Attól még mindig kinaba nyissanak nyugi pubor, hogy a kib@szott messze levő lakótelepre még véletlenül se lehessen odajutni,oszt jóvan.

joska61 2014.11.21. 09:28:06

@dailyvicodin: Nem tudom. Nem ismerem a posztert, és elég válogatós vagyok ;)

Csimpi csumpi 2014.11.21. 11:54:41

Szarok a hamburgerre. Azt itt azusaban jobban csinaljak, jozsi.

McZozo 2014.11.21. 15:25:45

@Kulics:
#Szerintem elorendelte es az elorendelestol szamitotta a 70 percet

Csimpi csumpi 2014.11.21. 17:57:36

@atpijkamo: ugy-ugy :D

Bar az a hájfej mekit zabal az pedig minden csak nem rendes burger :D

2014.11.23. 10:45:20

ilyen nyivákoló p****-nak max szívlapátot adtam volna

Krisz101 2014.11.30. 11:35:36

Posztolónak úgy köllöt! Ősi román burgert csak az zaldibú :-D