Tékozló Homár

Telenor, a rugalmas FRISSÜLT

2014.11.26. 14:32 | Homár Hilda | 46 komment

Telenor_logo.png

A számlázási cím az számlázásra szolgál, slussz-passz - mondja a Telenor. Nem-Telenorként sejtésem sincs, mért ne kérhetné valaki a komplett levelezését egy postacímre, ha a számláknál ez megy, de megpróbáljuk megtudni, mi ennek a nagy szigorúságnak az oka.

Kedves Homár! 
Problémám akad a Telenorral. Egyszerűen képtelenek minden levelet a postázási címemre küldeni. Telefonon már tettem ezzel kapcsolatban panaszt, de ott is a lentebb látható választ kaptam. Egyszerűen nem tudom, hogyan lehetne rávenni a szolgáltatót, hogy minden levelet az ÉRTESÍTÉSI címre küldjenek. 

Telenor.png

UPDATE: nov. 28. 17:11
A Telenor válaszától sokkal okosabbak nem lettünk, de valami olyasmi lehet szerintem a háttérben, hogy az minősül hivatalos értesítésnek, ami a bejelentett címre megy, és ez nekik fontos. Mondjuk, ha tényleg ilyen messze van a bejelentett és a tényleges lakcím, és nincs senki, aki kezelje az ügyeket, az átjelentkezés meg valamiért nem megy, akkor érdemes legalább a postával átirányíttatni  a leveleket. És nemcsak a telenorost. Különben előbb-utóbb egyéb meglepetések is be fognak ütni.

A hatályos jogszabályokkal összhangban határoztuk meg folyamatainkat, ennek értelmében a számlaküldési címre kizárólag a számlát tudjuk küldeni (ezt nem kell igazolvánnyal igazolni, bármit megadhat ügyfelünk). A díjtartozással kapcsolatos felszólítások kizárólag az előfizető hatósági igazolvánnyal igazolt (tehát valós) lakcímére/tartózkodási helyére, illetve az általa megadott hívószámra/e-mail címre kerülhetnek megküldésre. A díjtartozás miatti felmondás tértivevényes levélként kerül kiküldésre – szintén ezen címre.

Ha ügyfelünknek további kérdése van ezzel kapcsolatban, akkor örömmel állunk rendelkezésére.

Telenor 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

yaksi 2014.11.26. 14:35:31

Nem értem, mi a probléma. Számlázási címről beszélünk, nem levelezési címről.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.26. 14:39:51

A számlázási cím számlázásra szokott szolgálni, de mióta kell oda is küldeni a számlát? Ilyen kitoszott buta könyvelési rendszer a világon nincs!
Mondjuk a Facebookon ügyintézni nem sikeresség, az is biztos.
Panaszt tenni vastagon.

Manyecska 2014.11.26. 14:47:48

Próbálom lekaparni ezt a nagy kék intimbetétet a monitorról de nem megy..

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.11.26. 14:54:47

Hehe.. telenor ERP rendszer.. maga a csoda.. Volt szerencsém hozzá.
Egy magára valamit adó rendszerben van számlázási cím, és postacím is külön. tehát a számlázási címre megírják a számlát majd szépen elpostázzák a postázási címre.
telenornál ez azért is nehéz, mert ablakos borítékkal dolgoznak. Így a számlán lévő cím látszik. Ezért tudják csak oda küldeni.

Manyecska 2014.11.26. 15:05:20

Ez a Bálint gyerök az ikejában dolgozott??:))

napalm 2014.11.26. 15:13:07

b@ssz@ meg, ez a telenyor is tegez??!!!
tiszta vodafone!

killerkaller 2014.11.26. 15:19:55

@napalm: "b@ssz@ meg, ez a telenyor is tegez??!!!
tiszta vodafone!" Meg IKEA

Atörökk 2014.11.26. 15:48:31

Nekem taxin küldik ki a számlát, amit a taxis az ágyrácsba tűz.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.26. 16:05:12

@amsz: Ez azért gáz, nem hiszem el hogy nem szántották volna be a Telét az ezzel elégedetlen ügyfelek, ha ez 10-15 éve így lenne...

Der Sün!! 2014.11.26. 17:04:03

De legalább lehet minuszba menni!!4!

hüpike 2014.11.26. 17:07:42

Van levelezési cim, a menüjében sk. lehet módosítani. Ez most nem a telenor hibája.

FDToth 2014.11.26. 17:35:15

A problema konnyen megoldhato: elektronikus szamlazas. Legkenyelmesebb, legegyszerubb.

Aureliano Buendía 2014.11.26. 18:14:37

@amsz: a nagyon buta SAP-rendszerben pedig, ahol szintén ablakos borítékba csomagolt számlát állítanak elő, lehetőség van eltérő levelezési címet beállítani, ahova a számlákat is tudják küldeni.
Nem akkora ördöglakat.

Aureliano Buendía 2014.11.26. 18:16:32

És mi lenne, ha átjelentkeznél oda, ahol valóban tartózkodsz?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.26. 18:58:17

@amsz: "mert ablakos borítékkal dolgoznak. Így a számlán lévő cím látszik."

Semmi probléma, az ablak helyére a levelezési címet írják, attól még elfér a számlázási cím is mellette.

igi1 2014.11.26. 19:11:42

@atörökk: kuss úgyis én fizetek mindent a szãmláidat is

megamenn 2014.11.26. 20:56:35

ez a poszt kibírhatatlanul hosszú. ki bír ennyit olvasni ? csak olyanról tudom ezt elképzelni, aki legalább tíz évvel le van maradva.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.11.26. 21:41:17

@igi1:
Má melyik számlájit?
Páleszfogyasztás, óder vasz?

Black Bride 2014.11.26. 22:11:29

@Aureliano Buendía: Albérletbe nem jelentkezhet be állandóra. Azért.

Dr. Panasz Muki 2014.11.26. 22:14:51

Hú a Telenor tényleg egy tök dilettáns cég. Nekem egy volt barátom (akivel már semmi kontaktom nincs, problémás az ember) csinált egy új szerződést, és a számlát lazán az én címemre küldette. A Telenornak betelefonáltam, írtam, hogy teljesen fölösleges, és nekem ez zaklatás, és ne küldjék ide... Hiszen nem fogja megkapni a srác, nem tartom vele a kapcsolatot, stb.
De továbbra is ide jönnek ezek a számlák, és persze landolnak azonnal a kukában. Csak az értelmét nem értem.

igi1 2014.11.26. 22:18:14

@Aureliano Buendía: akkor nem ott keresné a NAV b@szod

Mé kérdezel te is baromságokat!?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.11.26. 22:52:38

@igi1:
Hűbakker, ez a törökk kemény pórázon van!4!!
Na ezé nem akarok nősünni!

igi1 2014.11.26. 23:09:31

@dr. phil. Sün‼ ツ: dehogy van az kemény pórázon, titeket pasikat lehetetlen felügyelni. Én se pesztrálom a töeökk pasijait, mer a női úgyis rajtavesztenek akkor meg minek.

De ha fizetni kell, én fizetek mer én tartom el.

Amúgy meg má ez a poszt is rinya, nem kell adót csalni, oszt mindegy lesz a számlázási, levelezési, tartózkodási, meg a szállítási cím is.

igi1 2014.11.26. 23:26:41

@dr. phil. Sün‼ ツ: azbiza jó feleség és jó fêrj csak kevés embeből lesz.

nehéz ügy a házasságosdi, nem piskóta

te is elvagy így, de már nem fogod sokáig egyedül tengetni a zéletedet :)

A nem hivatalos, nem bejelentett albérletedben. :)

no.nick.today 2014.11.27. 03:05:53

Be kell jelenteni az albérletet, mint ideiglenes lakcímet, és a frissen laminált lakcímkártya alapján a szolgáltató módosítani fogja a levelezési címet. (Ha az embernek nincs rendes bérleti szerződése, akkor már az okmányirodában el fog vérezni a dolog.)

Ha az állandó lakcíme nincs,aki átvegyen, felbontson, ügyintézzen, akkor nem kell erőltetni a dolgot.

ebella 2014.11.27. 07:59:18

A Telenor kirúgta az ügyfélpanaszokkal foglalkozó emberek nem kis részét. Olyanokat is, akik húsz éve ott voltak. Most ilyen az ügyintézés. Biztos megéri nekik.

Atörökk 2014.11.27. 08:06:18

@ebella:
Az ügyintézés előtte is olyan volt, e téren minden nem változott.

2014.11.27. 09:22:15

@amsz: milyen érdekes hogy nem tudsz olvasni kedves szexvideós !
Leírta a pannonos csóka, hogy a számlázási címre megy a számla.
Más hivatalos levelek, meg az állandó címre. Erre hatósági előirás kötelezi őket, nem ők a csirkefarhátak.
Ennek semmi köze az ablakos borítékra, mert a papírra azt nyomtatnak amit akarnak.

2014.11.27. 09:24:40

@Dr. Panasz Muki: te okostojás, szerinted akárki dilettáns betelefonálására majd módosítják egy másik előfizető adatait.
Miért ki vagy te ? A telenor tóbiás személyesen ?

ne de tényleg nem lehetsz ennyire faék egyszerű.

mert rögtön betelefonálok és veszek a nevedre egy ájfónhatost.

2014.11.27. 09:26:07

@Aureliano Buendía: te se olvasod a posztot kedves sztálinelvtárs?
a számlákat a számlázási cimre küldik most is.
olvasss !!!! meglátod, kitárul a világ előtted !!!!!

joska61 2014.11.27. 09:58:27

A telenor olyan rugalmas, mint a kínai váza.

Bombaló 2014.11.27. 14:37:30

@Dr. Panasz Muki: Nagyon értelmes megoldás a kukába dobni a leveleket.
Ehelyett legalább egy levelet megfogsz és beadod a postára, hogy "címzett ismeretlen" felirattal küldjék vissza. Ebből megtudja a cég, hogy rossz helyre postáz.
Ellenben az is jó szórakozás, ha kuka helyett bármelyik utadba eső postaládába dobod be például...

Aureliano Buendía 2014.11.27. 17:33:34

@Kulics: most vagy én nem fogalmaztam jól, vagy a te szövegértéseddel van probléma, de itt arra gondoltam, hogy az SAP nevű csoda meg tudja oldani, hogy minden küldemény (számla, levél, felszólítás, stb.) ugyanoda érkezzen.

Aureliano Buendía 2014.11.27. 17:34:45

@Black Bride: van olyan, hogy ideiglenes lakcím, rákerül a lakcímkártyára, oszt helló.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.27. 17:42:36

@Aureliano Buendía: "SAP nevű csoda"

Voltak elképzeléseim, hogy a német programozók milyen pöpecül megírták. Aztán szembesültem vele, hogy össze van gányolva az egész, és indiai félanapfabéták reszelik tovább. A fele bagázs csak azon dolgozik, hogy javítgassa a hibákat. Mindenkinek van olyan 10-20 hosszú feladatlistája, sose érnek a végére.

Aureliano Buendía 2014.11.27. 17:47:12

@atpijkamo: én sem írtam azt, hogy a világ legjobb rendszere. Sok benne a kókány, mert mindenhol értenek hozzá persze:)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.27. 17:53:40

@Aureliano Buendía: Bazmeg, nincs hozzá specifikáció. A kódból próbálják kitalálni, hogy mi lehetett az eredeti funkciója, hogy arra javítsák. Vannak kódrészletek, amik tuti soha nem futottak még le, mer fasságot csinálnának. Egy kibaszott rémálom. Ezer soros automatikusan generált programrészletek, 24 karakteres azonosítókkal. Ha valami nem mőködik, akkor tölts le néhány javítást, ami másoknak már bevált, lehet, hogy a te bajodon is segíthet. Nincs két egyforma rendszer. Egy év alatt vezetik be, addig működtesd a régi rendszert, taníttasd be az újat, és a termelés se álljon le, mert ki is kell még fizetni, meg lefizetni a tanéácsadók hadát, akik méretre faragják neked.

2014.11.27. 19:31:14

@Aureliano Buendía: no comprendo Commandante !
Nem technikai probléma, hanem törvényi előirás az oka, hogy a hivatalos levelek csak a hivatalos állandó lakcímre mehetnek, nem a levelezési címre.

2014.11.27. 19:34:13

@atpijkamo: ez így van ! én több világhires multinál is dolgoztam, de MINDENHOL ilyen gányolás megy !
dokumentálatlanul, teszteletlenül hemzsegnek benne az ismeretlen kódok. Ha a megbízók csak a felét tudnák mire alapul egy vállalatirányítási rendszer akkor hanyathomlok menekülnének.
Nem véletlen hogy a repülésirányító rendszerek még fortran meg cobol kódokkal vannak tele és nem merik őket "korszerüsíteni".

Irgun 2014.11.27. 21:45:29

@Kulics: igy van felszolito level csak bejelentett cimre megy..

Black Bride 2014.11.28. 15:59:25

@Aureliano Buendía: Itt nem erről volt szó pont. A Telenor csak az ÁLLANDÓ lakcímére hajlandó a számlákon kívüli leveleket küldeni. Értőolvasás egyes.
süti beállítások módosítása