A Mall.hu fura csomagkövetési rendszeréről volt már szó, ezúttal Gábor nyüstöli őket egy gyerekülés miatt. Levelét mintha egy bencéseknél nevelkedett Hulk írta volna. Reméljük ma megjött a cucc és megúszta agyvérzés nélkül ezt a vásárlást.
T. mall.hu!
A mai napon sem sikerült információt kapnom a telefonos ügyfélszolgálatukon a megrendelt és előre utalással kifizetett gyereküléssel kapcsolatban. Kérem, hogy erre az e-mailre a cég egy vezetője válaszoljon, mert számomra úgy tűnik, hogy az ügyfélszolgálatuk nem képes hatékonyan tájékoztatni, sem a problémás eseteket kezelni. Meggyőződésem, hogy számukra csak az új ügyfél (megrendelés) a fontos, a már kifizetett csomagok (az ügyfél részéről a megelőlegezett bizalom) nem számít. Gyanítom ez valamiféle jutalékos rendszernek az átka lehet.
Hogy a problémámat mindenki megértse íme a történet:
December 7 (vasárnap): Leadtam a megrendelésem a mall.hu-n. Az oldalon választható lehetőségek közül az "előre utalást választottam". A visszaigazoló e-mailben azt írták "A szállítmányozónak való átadás előrelátható időpontja: 08.12.2014".
December 8 (hétfő): Az előző napon beállított banki átutalás elment. Részemről a termék ki lett fizetve. A bizalom meg lett előlegezve. (Hatalmas hiba volt!!!)
December 9 (kedd): Az ügyfélszolgálaton e-mailben rákérdeztem, hogy miért nem reagált már a mall.hu a befizetésemre. Vártam volna egy visszaigazolást a befizetésről és a csomag átadásáról a szállítmányozónak.
December 10 (szerda): Választ kaptam az ügyfélszolgálatukról e-mailben : "Hamarosan átadjuk a terméket a futárszolgálat részére! Szíves türelmét".
December 14 (vasárnap): E-mailben jeleztem az ügyfélszolgálatuk felé, hogy még mindig semmi hír a szállításról. (Ez az e-mail válasz nélkül maradt!)
December 16 (kedd): E-mailen visszaigazolták, hogy megkapták a befizetésemet. (Ez több mint 1 hétig tartott!)
December 17 (szerda): Telefonos ügyfélszolgálatukon érdeklődtem, hogy karácsony előtt még megoldható-e a kiszállítás? Azt a választ kaptam, hogy a csomag át lett adva a DPD-nek december 16-án. Én jeleztem már ekkor telefonon, hogy semmilyen visszaigazolást sem kaptam (se e-mail, se sms).
December 19 (péntek): Telefonos ügyfélszolgálatukon jeleztem, hogy nem kaptam meg a csomagot és szeretném tudni a kiszállítás dátumát. A hölgy azt mondta, hogy a mall.hu már átadta a DPD-nek a csomagot, de utánakérdez a raktárban, hogy mi történt. Megígérte, hogy visszajelez (telefonon vagy e-mailben). Ez nem történt meg!
December 20 (szombat): A telefonos ügyfélszolgálatukon megtudtam, hogy a csomag mégsem került átadásra december 16-án a DPD-nek (!), viszont december 19-én már tényleg átadták a szállítmányozónak. Ez egy nagyon érdekes fejlemény és innentől hiteltelen az önök csomagkövetési rendszere!
December 22 (hétfő): A telefonos ügyfélszolgálatukon megtudtam, hogy a csomag át lett adva december 16-án (???) a DPD-nek. Jeleztem a hölgynek, hogy ez valószínűleg nem történt meg, mivel ezt már egyik kollégája nekem megerősítette december 20-án. Ő azt ajánlotta, hogy e-mailen jelezzem ha problémám van. Megemlítettem, hogy még a december 14-i e-mailem is válasz nélkül maradt, úgyhogy ez nem tűnik járható útnak.
December 23 (kedd): E-mailen az ügyfélszolgálatuk leírta ugyanazt, amit előző napon telefonon elmondtak: "...nem volt kötelező előre utalással fizetni..." (Ezt én csakis úgy tudom értelmezni, hogy a cég nem érdemelte meg a megelőlegezett bizalmat.) "...a csomag a DPD-nél van és náluk érdeklődjek..."
December 23 (kedd): A telefonos ügyfélszolgálatukon egy úr megígérte, hogy ő utánanéz a csomagnak a DPD-nél és visszajelez (telefonon vagy e-mailen), de valószínűleg csak karácsony után. Ez nem történt meg.
December 29 (hétfő): A telefonos ügyfélszolgálatukon ismét megtudtam, hogy a csomag át lett adva december 16-án (???) a DPD-nek és náluk kell érdeklődnöm. Az ügyfélszolgálat még mindig vár a DPD válaszára.
December 31 (szerda reggel): A telefonos ügyfélszolgálatukon ismét megtudtam, hogy a csomag át lett adva december 16-án (???) a DPD-nek és náluk kell érdeklődnöm. Az ügyfélszolgálat még mindig vár a DPD válaszára.
December 31 (szerda délelőtt): A mall.hu felhívott (ez először történt meg): a csomag a DPD-nél van és január 6-án lesz kiszállítva.
Kíváncsian várom, hogy mi fog történni január 6-án (1 hónappal a rendelés leadása és a csomag kifizetése után). Nem vagyok túl optimista!
A történethez még az alábbi kiegészítés tartozik:
- A mall.hu ügyfélszolgálatán december 31-én többször lenyomták nekem a telefont.
- Az ügyfélszolgálat soha nem akart vagy nem tudott nekem egy vezetőt kapcsolni. Amikor egy vezető visszahívását kértem azt a választ kaptam, hogy úgysem fognak visszahívni és írjak egy e-mailt és ha úgy ítélik meg akkor majd válaszolnak. (!!!)
- Az ügyfélszolgálatosok minden egyes hívásnál megpróbáltak lerázni, hogy érdeklődjek a DPD-nél. Ellenben semmilyen egyéb adatot a csomaggal kapcsolatban nem tudtak megadni. Én minden alkalommal jeleztem, hogy én a mall.hu-nak fizettem.
- December 31-én kértem a mall.hu-t hogy küldjön nekem valami bizonyítékot, hogy ők átadták a csomagot a DPD-nek, ezt ők megtagadták.
- Abból a visszajelzésből, hogy "...nem volt kötelező előre fizetni..." meg kell állapítanom, hogy a mall.hu-nál amint a pénzt megkapják az ügyfél másodlagos lesz!
- Egyetlen egy telefonos beszélgetéskor illetve e-mailes válaszban nem találtam, hogy a mall.hu (vagy egyik képviselője) elnézést kért volna!!! (Ebből számomra az következik, hogy ez egy teljesen normális ügymenet náluk.)
- Amikor a vételár visszautalását kértem (többször is), azt a választ kaptam, hogy csak akkor tudják visszautalni a vételárat, ha visszakapják a terméket (a kolléga a "visszakap" szót használta többször is). Jeleztem, hogy nálam nincs a termék és soha nem is volt. Sajnos fenti történetet tekintve a "visszakap" szó és főleg ahogyan ez az ügyfélszolgálatosoktól elhangzott, erősen arra utalt, hogy én loptam (átvettem és most problémázok) el a terméket. Ez nagyon felháborító!!!
- A DPD-vel 4-szer beszéltem és minden alkalommal egy csomagszámot kértek tőlem, amit a mall.hu soha nem tudott nekem megadni.
UI: Ezennel kérem, hogy az e-mail címemet töröljék a hírlevél listájukról. Gondolom, megértik miért.Tisztelettel,
J. Gábor
UPDATE
Gábor írt nekünk a fejleményekről. Végül egy nekünk is csatolt nagyon udvarias szabadkozó levél és 5000 forintos utalvány ígéretével megoldódott az ügy.
Meggyőződésem, hogy az e-mailem másolatának köszönhetően gyorsultak fel az események. Köszönöm Önöknek !T. Homar!Igen megérkezett a csomag a tegnapi napon. Csak most vettem eszre, hogy a Homár e-mail címe valahogy kikerült a masolatok közül a mall.hu válaszában. Gondolom ez nem a véletlen műve :-)UI: A legrosszabb a történetben, hogy karácsonyi ajándékozásnál ott álltunk a fa alatt es mi kaptunk ajándékot, viszont meg azt sem tudtuk megmondani, hogy mikor érkezik az általunk rendelt ajándék :-(
ÜdvözlettelGabor
ne olvasd el 2015.01.06. 15:24:45
hobbitroll 2015.01.06. 15:26:27
ancsika 2015.01.06. 15:28:25
a posztoló meg tarkón lett baszva a szenvedő szerkezet miatt...
hobbitroll 2015.01.06. 15:31:03
vadász ... vadász ... jah, ez is volt már
akkor lapozzunk. kéremkaccsojjaki
AtiSnatch 2015.01.06. 15:32:35
Freddy a Krüger 2015.01.06. 15:37:54
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.06. 15:58:53
A magyar websopokból kifogyott, hogy már a csehekkel szopatja magát?
"vezető visszahívását kértem"
Én se álok le az ügyfélszolgálattal harcolni, mindig csak a főnökökkel állók szóba. Sokkal kellemesebb az ilyen dolgokat golfozás közben megbeszélni.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.01.06. 16:04:55
Thule 2015.01.06. 16:29:52
Megannyi ilyen helyzet van még. Nem kell rögtön azt feltételezni, hogy 500 Ft kedvezmény miatt utalgatnak az emberek előre. Sokszor másképp nem megoldható az átvétel. Nem mindenki otthon rohad a futárt várva napokon át reggeltől estig... :)
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.06. 16:48:42
sarostehen 2015.01.06. 16:55:00
sarostehen 2015.01.06. 16:58:14
Van ilyen a weboldalon:
" Amennyiben a tranzakció mégsem jön létre, az átutalt összeget haladéktalanul visszautaljuk számlájára."
1 hónapja nem kaptad meg a terméket. Miért nem kérted a pénzed visszautalását?
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.06. 17:05:02
sarostehen 2015.01.06. 17:07:10
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.06. 17:12:22
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.01.06. 17:23:35
killertom24 2015.01.06. 17:24:22
Manyecska 2015.01.06. 17:32:25
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.01.06. 17:36:38
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.06. 17:42:40
Manyecska 2015.01.06. 17:45:52
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.06. 17:47:30
Manyecska 2015.01.06. 17:49:09
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.01.06. 17:58:14
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.06. 17:59:12
Ilyet csinál a többi is...
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.06. 17:59:16
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.06. 18:04:45
www.facebook.com/kilatas/photos/a.252840271415645.69152.138994429466897/883249928374673/?type=1¬if_t=like
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.01.06. 18:08:17
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.01.06. 18:22:55
Egy úlyabb állat a zoo-ban?
Aureliano Buendía 2015.01.06. 19:04:12
Első hiba
Az oldalon választható lehetőségek közül az "előre utalást választottam".
Második hiba.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.01.06. 19:10:34
Banderász úr:
Az első hibád, hogy odaát nem is jáccó!4!
A második az lesz, ha ezután se néző be!4!!
Én szótam!
Uff!4!!
Aureliano Buendía 2015.01.06. 19:38:06
Aureliano Buendía 2015.01.06. 19:40:39
Ennyi idő és energia belefeccölésével bement volna a Brendonba, megvesz, fizet (kártyával), csókolom.
Aureliano Buendía 2015.01.06. 19:43:32
Aztán háziasszonykodtam (mosogatás, kenyérsütés), meg közben toltam egy vacsorát is.
Aureliano Buendía 2015.01.06. 19:45:15
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.01.06. 20:03:01
Hábbammeg, te egy igazi háziasszony vagy!4!
Csak ne felejcsed el a kisujjadat eltartani....
Aureliano Buendía 2015.01.06. 20:13:53
Freddy a Krüger 2015.01.06. 20:19:36
HeJes, vadászposztokat szeressük óvasni :3
Manyecska 2015.01.06. 20:20:05
gabors 2015.01.06. 20:21:07
tovabb nem is olvasom ...
egy kerdesem lenne :
ugyan miert ??????????
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.01.06. 20:25:32
Az a minyimum!4!!!
Ha a tüllszoknyádat is fölveszed...az a beszarás!4!!
Manyecska 2015.01.06. 20:28:21
Aureliano Buendía 2015.01.06. 20:30:28
igi1 2015.01.06. 20:40:53
Freddy a Krüger 2015.01.06. 20:46:32
És az Oscar díj átadás.
igi1 2015.01.06. 20:55:38
Szóval megnyugodhacc.
amúgy meg a tehén se nem szaros se nem sáros
kikérik maguknak a tehenészlányok
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.01.06. 20:58:22
Háppedig ez naonnagy gáz, szivem, mer akkó nem gyün be neki a zájfonod!4!!
Azé még dugunk?
@Aureliano Buendía:
Mér, másképp szégyelled?
igi1 2015.01.06. 20:59:48
de aztat nagyon ki kell érdemelni
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.01.06. 21:05:12
A Hildával?
Há nem vaok én perverz!!!4!
igi1 2015.01.06. 21:06:17
mind azt szeretnétek titokba :)
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.01.06. 21:06:24
Inkább asztat mongyad meg, hogy lány vagy-e, vagy fijú?
Mer ez má érdekelne....
Aureliano Buendía 2015.01.06. 21:20:33
Aureliano Buendía 2015.01.06. 21:31:39
igi1 2015.01.06. 22:01:02
most mé vagy maradi, halaggyá mán a korral ott a zerdőbe
látod, aurélió is mobillal rendeli már a piát házhoz
Csimpi csumpi 2015.01.06. 22:10:29
Legkozelebb a poszt tolo se nem fogja a penzt elutalni elore, illetve talan felemeli a feneket es inkabb elmegy megvenni rendelgetes helyett.
Gondolom kurvara megerte 1 honapot varni es ossze-vissza telefonalgatni.
Nem eleg magas az a kerites...
igi1 2015.01.06. 22:40:42
Milyen jövője lesz így itthon a webes kereskedelemnek!?
nem erre találták ki, hogy átutald, oszt utána itt legyen a rendelt áru, időre, vagy akkora, amikor én kérem!?
ha ezt egy webshopos cég nem képes teljesíteni, akkor hirdesse mán ki nagy betűkkel
SZ@R, TOLVAJ CÉG VAGYUNK, ÚGYSE ÁRULUNK SEMMIT, CSAK LÓF@SZT AZ ELŐREUTALT PÉNZÉR.
EZ LOPÁS, nem más.
Nehogy már személyesen kelljen elplattyognom és megvennem, nem arra találták fel a webshopot.
gabors 2015.01.06. 23:48:01
webshop azert nem egyenlo az "eloreutalassal" es avval hogy atbasznak (legalabbis normalis helyen)
Csimpi csumpi 2015.01.07. 00:02:13
Black Hole 2015.01.07. 01:01:03
Black Hole 2015.01.07. 02:00:25
Rosszindulatú Vászka 2015.01.07. 08:18:51
Most már mindent értek.
joska61 2015.01.07. 09:43:03
phantomas 2015.01.07. 11:09:20
igi1 2015.01.07. 16:06:54
Black Hole 2015.01.07. 16:12:17
Így most akkor előrébb léptem a skálán? :-)
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.07. 19:19:32
www.facebook.com/kilatas/photos/a.252840271415645.69152.138994429466897/883236918375974/?type=1&theater