Hát az szuper, hogy az Emag a törvény szerint kötelező 14 napos elállási jogot megfejelte eggyel és náluk 15 napig küldhetjük vissza a nem tetsző cuccot, de talán jobb lenne, ha maradnának a minimumnál, viszont egyből visszaadnák az árát. Tibor 6 hete rendelt egy notebookot, 5 hete várja vissza a pénzét.
Szervusztok,
Én azzal a problémával állok szemben emagéknál, hogy 2014 nov. 25-én rendeltem meg egy notebook-ot. A terméket online fizettem ki. November 27-én 13:05-kor vettem át a csomagot. A kibontottam nem volt összetörve minden tartozéka megvolt bekapcsolt, így nem izgultam.
Este vettem jobban szemügyre amikor fel szerettem volna telepíteni az általam használt porgramokat, hogy ez bizony nem magyar billenytűzetes. Ekkor egy kicsit felszisszentem, mert ajándékba szántam apámnak, akinek igen hiányzottak volna a magyar ékezetes betűk. Ekkor azért még nyugodt voltam, mert online vettem (15 napos elállási jog és csókolom).
Írtam az emagnak, hogy nem magyar billenytűzetes a gép, ezért szeretném visszaküldeni és egy másik notebook-ot kérek majd helyette, ha letudjuk rendezni, karácsony előtt. Vissza is kaptam egy RMA számot, és hogy jön majd a futár csomagoljam be mindenével együtt. Csomagolás megvolt, futár jött december 4-én és vitte.
December 10-ig semmi. Nyomkövetve a csomagot 10-én már rég az emagnál, volt amikor írtam egy levelet, hogy mikor óhajták jóváírni az összeget és rendezni a továbbiakat. Erre automata válasz érkezett csak. Ekkor írtam a fogysztóvédelem központi email címére, hogy ilyenkor mit tudok tenni. Nagyvonalúan leráztak azzal, hogy hagyjak közjegyzőnél fizetési meghagyást. Mivel továbbra sem írtak így dec 16-án vettem egy másik gépet a laptop.hu-tól és vártam, hogy jelentkezzen az emag.
Dec 17-én kaptam egy jóváíró számlát amin szerepel, hogy mennyivel tartoznak és hogy fizetési határidő dec 17. Ekkor felcsillant bennem a remény, hogy hátha visszautalják.
Vártam január 6-ig, hogy visszaérkezzen a pénz, de semmi nem történt. Ekkor próbáltam felhívni az ügyfélszolgálatukat 20 perc várakozás után letettem. Ekkor elborult egy kicsit az agyam és írtam egy szívhezszólót, hogy vagy legyenek kedvesek visszautalni a xyz bankszámlaszámomra vagy a fizetésnél használt kártya szerinti számlára az összeget vagy bírósági végrehajtást fogok kérni az összegre annak minden felmerült kamatával és költségével együtt. Eddig semmi válasz.
Természetesen fenti állításaimat a levelezéssel és számlákkal tudom igazolni. Jelenleg várok még 5 munkanapot utolsó felszólításom után és jogi orvoslatot fogok kezdeményezni.
Persze az emag azóta és úgy reklámozza magát hogy: “15 napos díjmentes áruvisszaküldési jog. A vásárlástól számított 15 napon belül visszaküldheti az árut, és mi felesleges kérdések nélkül visszafizetjük Önnek a vételárat. Ez akkor is érvényes, ha Ön már használta a terméket, csak a kiegészítőket és a csomagolást is juttassa vissza a termékkel együtt.” ez mind szép és jó csak a pénzt nem látja viszont….
Csak azért írom meg a történetem, mert a megrendelés és kiszállítással tényleg semmi baj nem volt, de ha bár mi bonyodalom adódik közben…. Soha többet nem fogok rendelni az emagtól és barátaimat ismerőseimet is erre kérem.
Köszönöm, hogy megírhattam
UPDATE jan. 19. 09:11
Mea culpázó levél kíséretében jutott megoldásközeli állapotba olvasónk.
Sziasztok,
Újabb fejlemények történtek közben az ügyemben...
Január 16-án csörög a telefonom egy pesti szám (olyan ismerős) felveszem, bemutatkozom, hölgy visszakérdez, hogy kivel beszél elmondom ismét a nevem, majd ismételten kérdi, hogy kivelbeszél (ekkor már kicsit pipa vagyok, mert már másodjára is elég artikuláltan és szép lassan mondtam el), ezután mondja, hogy az emagtól keres. Na itt megörültem, hogy csak volt értelme írnom nektek. Szíves elnézésemet kéri és, hogy visszautalták a pénzt megkaptam? Mondtam neki, hogy még nem. (Igazából nem visszautalták, hanem törölték a tranzakciót a payu rendszerében erről kaptam email-t is.) Aztán folytatja, hogy igen kérnek egy pár napot mire a számlavezető bankom jóváírja és ha szeretnék még az emagnál vásárolni akkor egy 7000 Ft-os voucher-t tud felajánlani, jóvátételként, amiért ennyit kellett várnom a pénzre. Természetesen elfogadtam meg is érkezett emailben. Hogy fel használom vagy sem azt még meglátjuk... Mindenesetre örülök, hogy vette a fáradságot az emag és próbálja jóvátenni azt, amit nagyon nehéz a bizalmat.
Üdvözlettel:
Tiborui
idézet a levélből amit kaptam:"Mindenekelőtt elnézést kérünk Öntől a kellemetlen helyzetért, mely a megrendelt termék vételárának késői visszautalását illeti.
Meg vagyunk győződve arról, hogy ilyen helyzetek teljesen egyéni karatkterűek és nem tükrözik szolgáltatásaink minőségét az ügyfeleinkkel szemben.
Ezen helyzet a Black Friday, illetve az “Emag szülinap” akció keretén belül felgyűlt rendelések fokozottan nagy száma miatt alakult ki. Azonban ezen hibánkból tanultunk és a közeljövőben igyekszünk elkerülni az efféle problémákat.
Az okozott kellemetlenségekért kérjük fogadja el kárpótlásul 7000 Ft értékű ajándékkártyánkat, melyet egy jővőbeli rendelés során használhat fel weboldalunkon. A részleteket az alábbi sorokban találja.
* Érvényesség: 17.01.2015 – 28.02.2015 (az ajándékkártya utolsó érvényességi napja)
* Bármely eMAG által forgalmazott termékre érvényes
* Bármely eMAG által forgalmazott akciós termékre érvényes
Kérem jelezze, ha bármi másban segíthetnénk Önnek!
Az eMAG.hu csapata hálás az irántuk szánt időre és állandó segítséget nyújt ügyfeleinek a cég szolgáltatásairól."
Az utolsó 100 komment: