Ahogy zajlik az élet devizahitel-fronton, úgy jönnek a panaszok. Ezúttal az elszámolós résszel minden rendben volt, a kfiizetéssel viszont vannak problémák.
Kedves Hilda!
Eddig csak lelkes rajongója voltam az oldalnak és a kommentelők jó részének, most azonban eljött az én időm.
A múlt héten (17. naptári hét) megkaptam a Ráfázen banktól egy 2006-os személyi kölcsönöm "Ügyfélértesítő"-jét. Mivel a törlesztési időszakban kicsit elúszott anno a CHF a forinthoz képest elég kedves kis összeget, kicsivel több, mint 60.000 forintot állapítottak meg részemre, "tisztességtelenül felszámított összeg"-ként. Mivel nem is számítottam rá így nagyon jól esett.
Be is fáradtam a legközelebbi bankfiókba, ahol a végtelenül kedves ügyintéző hölgy közölte, hogy alá kell írnom egy "Nyilatkozat"-ot, amiben arról adok tanúbizonyságot, hogy mit is óhajtok kezdeni az összeggel. Egy megadott számlára óhajtom utaltatni, avagy készpénzben szeretném felvenni. Mivel ez a legolcsóbb készpénzfelvételi mód, a pénztári kifizetést választottam. Bár ez a történet szempontjából majdnem mindegy is. Ekkor feltettem a kérdést, hogy mikor is juthatok ugyan a pénzemhez. A válasz az volt, hogy a belső szabályzatuk azt tartalmazza, hogy a nyilatkozat aláírásától számított 16. naptól, de ha biztosra akarok menni, akkor banki munkanapot számoljak (ámbár én úgy tudtam, ha nincs külön jelölve, hogy munkanap, akkor naptári napról van szó).
Gondoltam magamban jól kihúzzák a dolgot (értsd: jó sokat csücsülnek az emberek pénzén). Közben a hölgy még pötyörészett a számítógépén, én addig részletesen elolvastam a nyilatkozatot. Ekkor ért a meglepetés. Pontosan idézek a dokumentumból: "A túlfizetés összegének pénztárból történő készpénzkifizetését kérem. *"
- kicsivel lejjebb -
"* Az 55/2014. (XII.10.) MNB rendelet 10. § (2) bekezdésében foglaltaknak megfelelően a készpénzkifizetésre irányuló kérelmet a Bank a bejelentéstől számított 15 napon belül teljesíti."Az én olvasatomban ez azt jelentené, hogy akár azonnal is kifizetik. Mikor rákérdeztem megint a hölgytől, hogy akkor hogy is van ez, csak szabadkozott, hogy éppen tegnap kapták meg a belső szabályzatukat abban "16. naptól" van előirányozva.
Ezen kicsit ledöbbentem. Az egy dolog, hogy a belső szabályzatuk szemben áll a hatályos MNB rendelettel, de hogy két saját dokumentumuk sem összeegyeztethető felettébb különös. Még gyorsan a fiókban írtam egy panaszt erre vonatkozólag, de mivel minimum 30 nap a kivizsgálása nem sokat ér.
Nem ebből az összegből kell szerencsére kenyeret vennem és szexuális kapcsolatot sem óhajtok vele fillérbacás címén, de szerintem ez az eljárás felháborító. Szegény ügyintézőt sajnáltam a legjobban, mert szerencsétlenen láttam, hogy azt sem tudja hányadikan van elseje.További kellemes napot mindenkinek!Üdv: Bánatos
A pénzt megkaptam hiánytalanul e-hét hétfőn (május 11.). A fiókban tett panaszra még nem jött válasz. Szép napot!
Bombaló 2015.05.13. 09:35:07
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.05.13. 09:35:08
Javaslom, hogy azonnal monnyon le!!44
ne olvasd el 2015.05.13. 09:36:43
Antalbaba 2015.05.13. 09:40:24
AtiSnatch 2015.05.13. 09:42:56
Az "eddig"-en van a hangsúly :)
Trollie 2015.05.13. 09:52:15
atörökkk 2015.05.13. 09:56:10
Ez el fog múlni.
Modorosságért faszkorbács.
atörökkk 2015.05.13. 09:57:28
Elment az idő a pötyörészéssel.
killerkaller 2015.05.13. 10:17:52
Nem értem mi a gond a 16 nappal.
Józsi, a migráns köcsög 2015.05.13. 10:26:06
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.13. 10:44:21
Modorosság a köbön. Facé nem tudják emberi szavakkal leírni mibajuk.
"Egy 2006-os személyi kölcsön után visszajárt még hatezer forint. Az alárni való papíron az szerepelt, hogy a törvény alapján 15 napon belül fizetik ki, az ügyintéző viszont belső utasításra hivatkozva azt mondta, csak valamikor a 16. naptól jutok a pénzemhez. Felháborító!"
És még írhatnék 4487 karaktert, amibe beleférne egy terhes kismama, és két kutyakölyök.
FDToth 2015.05.13. 10:53:14
egyik nem rászoruló rokonom is naponta telefonál a bankjába h mikor utalják neki vissza 130k-t...
fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.05.13. 11:00:33
Manyecska 2015.05.13. 11:01:18
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.13. 11:03:38
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.05.13. 11:06:02
Naív-e az ügyfél? Ha van egy cégenk 15 napja, akkor nem fog azonnal fizetni, kb. egyik se nem.
atörökkk 2015.05.13. 11:06:06
Manyecska 2015.05.13. 11:37:54
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.05.13. 11:51:06
Okoska4444 2015.05.13. 11:57:11
killerkaller 2015.05.13. 12:07:07
Ha ez nem történik meg, Bánatos akkor lehetne bánatos. Így csak türelmetlen értetlenkedő.
Manyecska 2015.05.13. 12:11:35
hobbitroll 2015.05.13. 12:24:44
hiába a nyalás, ez nem segít:P
"... most azonban eljött az én időm."
Na, ezt lyól látod, itt a zideje, hogy megkapd a téged megillető savazást :P
Manyecska 2015.05.13. 12:26:44
Bánatos Teknősbéka 2015.05.13. 12:27:56
Hanem, hogy bankon belül sem tudják eldönteni, hogy akkor mi is van tulajdonképpen. hiszen az egyik papírjukon X van leírva, az ügyintéző viszont Y-t mond belső szabályzatra hivatkozva.
Dehát (már használható egyben) ezért szeretlek benneteket. A sok kukacos, megkeseredett, frusztrált, fukcionális analfabéta. Komolyan lélekmelegítő. És a combos keménymag még itt sincs...
És én tényleg sajnálom a posztolót!
igi1 2015.05.13. 12:28:54
60.000 * 4 = 240.000 ft és ebből visszajár a 60.000 forint
tehát még mindig a tripláját fizette vissza
k@rvára nem éri meg a bankkal szóba állni, se a pénzedet odatenni, se a hitelt felvenni
ha tehetném, még a bankkártyámat is megszüntetném, de az sajnos kell a családba, egy darab minimum a külföldi vásárlások miatt
Manyecska 2015.05.13. 12:29:55
Manyecska 2015.05.13. 12:31:06
igi1 2015.05.13. 12:37:43
4-5 éve lehetetlen bárminemű pénzügyeket a bankkal intézni.
Most megérte megdögleni 300.000 forintér!? Hogy nyamvadt 60.000 forintot adnak, holott a négyszeresét fizetted vissza!?
Minimum 120.000 forintot kellene, hogy visszakapjon a poszter, plusz egyéb költségeket, vagyis 130.000 forintot.
S még mindig maradna a banknak bevétele.
igi1 2015.05.13. 12:43:31
Pedig már a választások után rebesgették, hogy hiába kampányoltak a devizahitelesekkel, azok csak jobban rá fognak b@szni.
Annyira lemennek kutyába már itt néhányan, nem csodálkozunk a fahéj szagolgatásán se, szerintem fel is d@ghatták volna a seggükbe ennyi erővel.
Mennyire csóró és ingyenélő a magyarok 80%-a, az hihetetlen.
Érdekes ez a Marcsika meg a lányai biznisze is, de ezzel a lóvé kivétellel elárulták magukat. Semmi közük a szüleik ügyletéhez, de azért b@sztak Ausztráliába kimenni, amikor tudták, hogy ki fog robbanni a botrány.
Értem én, hogy el kellett tüntetni a pár milliárdocskákat, de ezért megdögleni is felesleges, most jó az, ha egész életedet úgy töltöd, hogy rettegsz, mikor találnak rád!?
Marcsika helyébe hazajönnék, leülném az öt évet, oszt b@sznék lelépni 600 millióval, mint a biztonsági őr tette.
Ő is megfizeti az árát, a lányát is eladták prostinak, de az sem volt elég fontos a lóvéhoz képest.
Itt már mindenki menekül, mindenki lenyúlja a lóvét, menekítik ki a lóvét a patkányok a süllyedő hajóról.
Az ország államadósságának felét kimentették már.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.13. 12:47:59
"mivel minimum 30 nap a kivizsgálása nem sokat ér."
Tehát nem az izgatja a posztolót, hogy valamikor összeegyeztetik-e a saját dokumentumaikat. Az a baja, hogy nem kapja meg hamar a pénzt, ez a kérdés 30 nap múlva már okafogyott lesz.
"Nem ebből az összegből kell szerencsére kenyeret vennem"
Ez is azt mutatja, hogy a posztolót a pénz felvételének időpontja foglalkoztatja. Örül, hogy a 16+ nap késedelem nem dönti romba a gazdálkodását.
Dehát ne csüggedj, szeretünk.
igi1 2015.05.13. 12:50:51
Pedig én az MNB helyébe, minden napra felszámolnék kamatot, majd motiválva lesznek a minél gyorsabb ügyintézésbe.
Nehogy már én fizetek késedelmi kamatot, a bankok meg b@sznak dolgozni.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.05.13. 12:52:13
AtiSnatch 2015.05.13. 12:54:58
Bánatos Teknősbéka 2015.05.13. 12:56:09
AtiSnatch 2015.05.13. 12:57:33
Már meging egy nick 2015.05.13. 13:03:35
Egy csöppnyi modor, semmi több nem kellene.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.13. 13:11:12
Már meging egy nick 2015.05.13. 13:11:51
Ugyanez az unióval. Szidják, szar, uralkodik rajtunk, ránkkényszeríti a bűnözők életben tartását most éppen, de azért az uniós pénzek azok jók és kellenek. Főleg a haveroknak hogy jusson.
Hogyan jutottunk idáig?
Bombaló 2015.05.13. 13:12:24
300.000 Ft 48 hónapra, mondjuk 2009. januártól 2012. decemberig fizetve.
Éves infláció: 2009-4,2%; 2010-4,9%; 2011-3,9%; 2012-5,7%. Kamatos kamatszámítással a felvett összeg 0 Ft befizetésével: 360126,43 Ft-ot ér.
Ekkor a bank 4 év után még nullán van. Most vegyünk a jegybanki alapkamatokat éves átlagban jó közelítéssel: 8,4; 5,6; 6,1; 6,8. Ezzel megtoldva az inflációs értéket tehát: 2009-12,6%; 2010-10,5%;2011-10%;2012-12,5%.
Újra számolva ezzel az alaptőkét zéró törlesztés esetén: 461920 forintnál járunk. Ebben még nincs sem kezelési költség, hitelbírálat, árfolyamrés, az alapkamat feletti rész stb. (Ez így 53,97% többlet.) Számoljunk még, vagy robbantsuk fel a pénzügyi rendszert?
AtiSnatch 2015.05.13. 13:12:39
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.13. 13:13:31
Lehet róla bemutatót is tartani.
Bemegy egy csinos nő a szexboltba. Megveszi Bubut, a szexkutyát. Az eladó
elmondja, hogyan kell használni:
- Csak mondja azt neki asszonyom, hogy: Bubu, hopp! - és meglátja Bubu
érti a dolgát. A nő hazaviszi a kutyát. Levetkőzik és kipróbálja:
- Bubu, hopp!
Nemtörténik semmi. A kutya csak bámul és csóválja a farkát.
- Bubu, hopp! Semmi...
A nő dühösen viszi vissza kutyát. Az eladó hitetlenkedve néz a kutyára.
- Asszonyom, feküdjön fel kérem arra az ágyra! Te meg, Bubu figyelj, most
utoljára mutatom meg!
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.13. 13:14:37
atörökkk 2015.05.13. 13:16:15
Elég csúnyán kevered a naposcsibét az atomreaktorral, a többi stimmel.
AtiSnatch 2015.05.13. 13:16:29
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.13. 13:18:13
Bazmeg, 5. éve én is ezt kérdezem. Pedig közben volt egy választás is.
@AtiSnatch: "15 napon belül teljesíti =/= nyilatkozat aláírásától számított 16. naptól"
Nekem is pont ugyanez jött ki.
Manyecska 2015.05.13. 13:18:43
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.13. 13:22:57
AtiSnatch 2015.05.13. 13:24:02
igi1 2015.05.13. 13:26:09
dögölne meg mind
de az IMF még a bankoknál is sokkal rosszabb volt
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.05.13. 13:27:10
@atpijkamo: Egy volt kolléganőm egyszer "meggyőzött", hogy az optimális az ideális és a reális átlaga...
atörökkk 2015.05.13. 13:27:42
Hazánk a tízmillió pénzügyi guru országa IS.
@AtiSnatch:
De most akkor poszter aláírta a nyilatkozatot 15 napon belül, ami nem egyenlő a tizenhatodikkal?
igi1 2015.05.13. 13:28:25
vagy tán szerinted az nem úgy működik, hogy 1/3-ot ad, de neked 2/3-ot kell felmutatnod!?
oké, hogy vissza nem térítendő támogatás, de azt is fel kell venni valamire b+.
AtiSnatch 2015.05.13. 13:30:01
igi1 2015.05.13. 13:30:28
1. banki munkanap nem egyenlő a rendes munkanappal (5 nap) szombat nincs
2. 16 NAPTÓL, vagyis csak ezután kezdik meg a zsé kifizetését ami nem jelenti, hogy rögtön akkor meg is kapod
míg a poszter azért reklamál mert
15 NAPON BELÜL akarja a lóvét
atörökkk 2015.05.13. 13:30:49
Manyecska 2015.05.13. 13:31:08
igi1 2015.05.13. 13:31:52
atörökkk 2015.05.13. 13:32:42
Mondom, hogy 16, ami nem egyenlő se tízzel, se tizenöttel! Mert a rendeletben egyik átlaga sincs!
Már meging egy nick 2015.05.13. 13:32:58
Én azt gondolom, hogy ha minden ügyfelet orálisan kielégítenének amikor bemegy a bankfiókba akkor sokkal kellemesebb légkör lenne a bankfiókokban és kevesebb ilyen poszt lenne.
igi1 2015.05.13. 13:33:06
hát pottyannak, csak nem mindig azok, amirke számítasz
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.13. 13:33:32
A bank nem adja ki időben a pézt, ÉS ezzel ellene megy a törvénynek, ÉS még a saját dokumentumai sem illeszkednek egymással. Erről még panaszt is ír, ami "nem sokat ér", mert 30 nap múlva már okafogyott az alapproblmája
@Kitalátor (másként) gondolkodó: :)) A levezetés érdekelne. Fogadnék egy libába, hogy nullával osztott.
@atörökkk: Ez az egész egyre szürreálisabb. Meg lehet fellebbezni az elszámolást, de sem a felhasznált alapadatok, sem a számolás módszere nem ismert.
atörökkk 2015.05.13. 13:34:35
Elszámolást kristálygömbbel vállalok!
igi1 2015.05.13. 13:35:31
Hogy még mindig nem jutott el a zemebrek agyáig, hogy akkor is jól meg fogják szívni, ha akarják, ha nem.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.13. 13:37:21
Manyecska 2015.05.13. 13:37:52
igi1 2015.05.13. 13:39:55
Most már a törökk is jósoltatni akar, mikor már azt is lenyúltam magamnak szakértőként.
Bombaló 2015.05.13. 13:39:55
Roppant egyszerű. A pénz értékét nem fogja elengedni a bank. De ha feltételezzük, hogy a kamatláb feladata fedezni az értékállóságot is, akkor számoljunk szimplán és egyszerűen egy kedvező 20%-os THM-mel. Az 4 év alatt zéró törlesztéssel 622080 Ft. Mert a mocskok dupla pénzt szednek be. Igaz, ezt tudni lehetett már az aláíráskor is...
AtiSnatch 2015.05.13. 13:41:44
atörökkk 2015.05.13. 13:46:46
Kérdés: ha egy kőműves óránként 3 sört iszik meg munka közben, akkor a két faluval arrébb a közértben az eladó percenként hány vevőt vág át?
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.13. 13:47:16
Szerintem jól kalkuláltak. 14% forintkamatnál a 6% CHF kamat sokkal előnyösebb, beleszámítva még egy pár combos CHF erősődést is. Amivel nem számoltak, az a banki oldalról egyoldalúan módosítható szerződés. Ez utóbbi folyománya, hogy a bankok a saját elbénázásukat is rálőcsölték az adósokra, így megduplázva a terhek emelkedését.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.13. 13:49:07
atörökkk 2015.05.13. 13:49:33
Az tény, hogy a szerződésmódosítások össze-vissza, követhetetlenül, gyakran egyoldalúan történtek. Viszont ezredszerre is leírom: nincs olyan, hogy "bankok saját elbénázása", amit az adósokra lőcsöltek.
Manyecska 2015.05.13. 14:00:22
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.13. 14:01:14
Hosszútávú (20 év) kölcsönnél egy 10%-os árfolyamnövekedés 10%-kal növeli a törlesztőt. Egy 1%-os kamatcsökkenés 10%-kal csökkenti a törlesztőt. Tehát egy 30%-os CHF árfolyamnövekedés és egy egyidejű 3%-os CHF kamatcsökkenés pont nem változtat a törlesztőn.
Ekkor kell kiugrani a CHF hitelből - ha van elfogadható forint hitel kiváltás -, mert az árfolyamnövekedés még többször megismétlődik az évek során, a közel 0% kamatszint is csak növekedni fog...
Bombaló 2015.05.13. 14:02:01
Manyecska 2015.05.13. 14:04:47
atörökkk 2015.05.13. 14:05:32
egyszer már megbeszéltük (többször), hogy e témában hülyeségeket írsz, el kéne fogadnod. Önmagában a CHF-kamatnak semmi köze, hogy egy adott országban a bankok, így az ügyfelek milyen kamattal jutnak chf-forráshoz, így hitelhez.
"Egy 1%-os kamatcsökkenés 10%-kal csökkenti a törlesztőt. " Ez nettó ökörség.
"008 végén hirtelen megemelkedett a kölcsön kockázati felára. Ez a bankok sara,"
Ez is nettó ökörség. Ha úgy jobban érted, nettó hagymaság.
igi1 2015.05.13. 14:10:47
Manyecska 2015.05.13. 14:10:59
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.05.13. 14:20:53
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.13. 14:22:19
kamat = CHF alapkamat + hitelező haszna + adós kockázati felára
(Valójában szorzás, nem összeadás, de mindegy.)
"Egy 1%-os kamatcsökkenés 10%-kal csökkenti a törlesztőt."
Ez így van. Számolj már utána!
"Ez a bankok sara,"
1. ha a bank a saját CHF pénzéből ad, akkor irreleváns, a 20 év alatt micsinál a CHF.
2. ha a bank 20 éves CHF kölcsönnel fedezi az ügyletet, akkor is irreleváns, a 20 év alatt micsinál a CHF.
3. ha a bank rövidlejáratú CHF kölcsönökkel fedezi az ügyletet, és azok jelentősen megdrágulnak a BANK SZÁMÁRA, akkor megszívta a bank. Nem az adósra kéne terhelni.
Ha érved van, meghallgatom, személyeskedésre nem válaszolok.
atörökkk 2015.05.13. 14:24:24
El kéne fogadnod, hogy ehhez nem értesz és alapvető fogalmakat és összefüggéseket értelmezel rosszul. Megpróbáltam helyretenni, hiába, szóval lóval nem sakkozok, bocs. Arra nincs időm.
atörökkk 2015.05.13. 14:26:22
Egyetlen dolgot gondolj át. Oké, a bank odaadta a CHF-et. Az ügyfél viszont FORINTBAN törleszt, mit minden törlesztéskor beváltanak CHF-re. Vagyis az ügyfél minden hónapban vesz CHF-et. Segítsek még, vagy menni fog?
igi1 2015.05.13. 14:27:03
Ja, arra nincs.
Mondom, akkor bocsi.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.13. 14:31:14
A Nemzeti Bank és a péeszáef kiadott több figyelmeztetést, hogy nagy az árfolyamkockázat. Egy mukkal se szóltak róla, hogy kockázati felár is létezik.
A bankok 3 helyen cseszték el. 1. rövidlejáratú kölcsönökkel fedezték az ügyleteket, és az megdrágult. 2. ekkor nem a németországi anyabankjukkal vetettek fel előnyös kölcsönöket, hanem maguk drágákat. 3. Ezt a kárt nem nyelték le, hanem az adósokra terhelték.
Ha a 3.-at nem lépik meg, az adósok fizették volna az árfolyamváltozás miatt megemelkedett terheket. De a kétszeres terhet már nem tudták, és dőltek be tömegével. Ez a banknak se volt jó pedig. Szóval ki a hülye?
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.13. 14:40:00
Igen, ez az árfolyamkülönbség, illetve árfolyamkockázat. Ezt írtam. Ha drágább lesz a CHF, több forintot kell fizetni. Durván 10% árfolyamnövekedés 10% törlesztő növekedéssel jár.
1M Ft a tőke (=mittomén mennyi CHF), 10e a törlesztő. 10% árfolyamváltozás, a tőke 1,1M Ft (=mittomén mennyi, de változatlan CHF), 11e innentől a törlesztő.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.13. 14:41:28
atörökkk 2015.05.13. 14:43:36
Manyecska 2015.05.13. 14:50:34
www.youtube.com/watch?v=kNUv-Woc-58
igi1 2015.05.13. 14:59:34
Manyecska 2015.05.13. 15:02:51
:D
RS-MBIK 2015.05.13. 15:22:33
igi1 2015.05.13. 15:24:06
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.05.13. 16:07:14
Gondolom mert a németek szartak az egészre, és azt mondták, hogy mindegy, mit csinálnak, csak legyen lóvé.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.13. 16:10:59
* illetve csak nem döngölte volna őket a földbe
hobbitroll 2015.05.13. 16:36:20
encir 2015.05.13. 17:14:30
Manyecska 2015.05.13. 17:32:23
Aureliano Buendía 2015.05.13. 17:39:06
Mókás, mikor egy bármilyen cég felülírja a belső szabályozásában a törvényi előírásokat.
De megkapta a pénzét, szuper.
Aureliano Buendía 2015.05.13. 17:40:44
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.13. 17:41:17
2013 január 240 Ft
az 50%
és a kamatláb 2,5% -> 0,5%
tehát a törlesztő jogosan ment volna fel 30%-ot 7 év alatt.
De ha már 2010-ben esze és lehetősége van forintra váltani, még jobban jár.
Persze lehet sokkal rosszabb pillanatokat is kifogni.
De ez csak elmélet. Ahelyett, hogy az lett volna a szerződésben, hogy azt egyoldalúan változtathatja a bank, az kellett volna, hogy a 12 havi CHF Libor felett 4%-ot fizet az adós, és jónapot.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.13. 17:43:14
Aureliano Buendía 2015.05.13. 17:47:06
atörökkk 2015.05.13. 17:48:30
Én már szóltam, hogy fejezzék be a hagymáskodást, de be kellett látnom, fejet kell hajtanom a magasabb szintű univerzális dilettantizmus előtt.
Aureliano Buendía 2015.05.13. 17:48:40
Az én olvasatomban ez azt jelentené, hogy akár azonnal is kifizetik.”
Nem. Ez azt jelenti, hogy akár ki is fizethetik. Vagy nem.
Aureliano Buendía 2015.05.13. 17:50:33
Igizán ihatnál már valamit;)
atörökkk 2015.05.13. 17:55:56
Én kérek elnézést ponttá zsugorodva száraz tápon egyenes derékkal két órát térdelni, de ilyesmivel foglalkoztam, na nem sokat, úgy majd' 10 évet, ezáltal releválva akartam hozzászólni, mert kezdett fájdalmassá válni a sok hagymaság!
Aureliano Buendía 2015.05.13. 17:58:11
Majd jön valami idióta, aki meg a te kedvedért fog regisztrálni, és majd te is masszírozhatod a lelkivilágát;)
atörökkk 2015.05.13. 18:17:30
Addig álljon vívóállásban...
vprof 2015.05.14. 00:23:01
Végül amúgy 12 naptári nap lett belőle.
joska61 2015.05.14. 10:50:22
2015.05.14. 14:34:59
az embereknek NINCS pénze. orbán most tíz évre visszamenően megváltoztatott szabályai miatt a bankoknak össze kell kaparni ezt a pénzt a külföldi anyabankuktól. Ez a pénz nem létezik, nincs. Tudvalevően egy bank nem ül rajta a pénzen, hanem kihelyezi.
Ócskaszarposzt, demagóg populista.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.14. 15:02:34
Akkor kellett volna az anyabanktól kaparni a pénzt, mikor felment a kölcsön ára a leány számára. Nem az ügyfeleket basztatni, hogy minél hamarabb bedőljön a hitel.
A többi stimmel.
Majmász Gedeon 2015.05.14. 15:40:05
www.youtube.com/watch?v=GpHthE8q-XE
2015.05.14. 20:34:00
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.14. 20:37:08
lutria 2015.05.14. 21:37:47
vprof 2015.05.15. 03:38:31
2015.05.16. 09:37:18
Ez ugyanis valamilyen formában az elmaradt kamat hasznukat kompenzálná...
vprof 2015.05.16. 11:36:37