Más is találkozott ezzel a megoldással? Mi ez a jelenség? Egyszerűen a szegény Lajos közelében működő Nemzeti Trafik kapott egy selejtes szállítmányt? Vagy nyerészkedni próbál a Philip Morris, de elfelejtették lenyesni a hüvely végét, és így jól lebuktak? Esetleg egy váratlan újítás, ami felkészületlenül érte a dohányzó népet? Mi ez?
Tisztelt Homár!
Nem tudom, hogy cigarettával kapcsolatban egyáltalán közzé lehet-e tenni bármit is, bár az alábbiak senkit sem fognak cigaretta vásárlására ösztönözni.
Tudom, a dohányosok minél előbb dögöljenek meg, mert annál kevesebbe kerülnek a társadalombiztosításnak. Azonban ez egy legálisan kapható, szó szerint méregdrága termék, és ha már erre költöm a pénzem, akkor nem szeretem, ha szervezetten átvernek. A legutóbb vásárolt dobozban a cigaretták füstszűrő felöli vége hiányzott (annak idején a Szovjetunióban láttam ilyet utoljára). Azt hittem, hogy ez valamilyen gyártási selejt, és kidobtam az egész dobozt. De tegnap ismét egy ilyen dobozt sikerült vennem, és visszamentem vele a dohányboltba.
Az eladó azt mondta, hogy sajnos a gyártó megváltoztatta a terméket, és ő nem is tudja ezt visszavenni, mert már felbontottam a dobozt, csípkedjem le az üres részt, és akkor majdnem olyan lesz, mint volt. A doboz egyébként teljesen megegyezik a korábbival, és nem is lehet felbontás nélkül megállapítani, hogy mi van benne. Nem is amiatt írok, hogy kicserélik-e vagy sem, hanem hogy a dohánygyártók úgy gondolják, hogy bármit megtehetnek. Kezdődött azzal, hogy változatlan áron, változatlan csomagolással egyszercsak 19 szál került egy dobozba. Ezt Európa egyetlen más országában sem merték megtenni. Most azzal folytatódik az átverés, hogy a cigaretta egy része hiányzik. Kis része, de ezek összességében milliárdos tételek, és így ez egy óriási csalásnak néz ki.
Végezetül azt tanácsolom, hogy senki ne szokjon rá a cigarettára, mert keveset fog élni, és a ravatalánál csak a dohánygyárosok fogják a kezüket tördelni, mondván, hogy "kár volt érte, hogy ilyen fiatalon elment. Még sokat kereshettünk volna rajta".
Üdv,
Lajos
UPDATE
Megkerestük a Philip Morrist, és rákérdeztünk a jelenségre. Nem fogjátok elhinni: fejlesztés.
Elnézést kérünk a csalódott Multifilter fogyasztótól. A dohánytermékek reklámozása tilos Magyarországon, még abban az esetben is, ha az kizárólag termékinformációk megosztására irányul. Éppen ezért, amikor a fogyasztói igények figyelembevételével a Multifilter termékcsalád filterének fejlesztése mellett döntöttünk, sajnos nem volt lehetőségünk arra, hogy a fogyasztóknak tájékoztatást adjunk arról, hogy milyen fejlesztést és miért hajtottunk végre.
Az említett filter-technológia a gyártó cég tudatos fejlesztése, amelynek semmilyen szempontból nem célja és nem is eredménye a fogyasztók megkárosítása. Az AIR-PLUS filter-technológia lényege, hogy a füstszűrő cigarettaszálba történő süllyesztésének köszönhetően a filtert borító papír pereme és a filter vége között kialakul egy légkamra, ahogy azt az alábbi kép is szemlélteti. A filter ezen kívül a piaci igényeknek megfelelően aktívszenes résszel is rendelkezik. A légkamra és a megerősített filter kombinációja hozzájárul a higiénikusabb dohányzási élményhez. A hazánkban újításnak számított filter egyébként számos európai országban már évek óta alkalmazott technológia.
Fontos tényező, hogy semmiképpen nem a költségcsökkentés vezérelt minket, hiszen az új filter előállítása egy jelentősen drágább technológia az előzőnél. A jogszabály adta lehetőségeinkkel élve a termékek csomagolásán egyértelműen feltüntetésre került, hogy a termékek új filterrel vannak ellátva. Azon felnőtt fogyasztók, akik kipróbálják a terméket, de az új filter nem nyeri el a tetszésüket, számukra a Multifilter Classic termékcsalád továbbra is változatlan formában, a normál filterrel érhető el.
További kérdés esetén a dohánytermék-kiskereskedők bővebb tájékoztatást tudnak adni a terméket érintő fejlesztés hátteréről. Észrevétellel, panasszal a Philip Morris Magyarország Kft-hez közvetlenül is fordulhatnak a 06-40-918-919információs vonalon, vagy az eszrevetel@pmi.com email címen.
Sajnáljuk, hogy van olyan fogyasztó, akinek csalódást okozott az új filter, valamint bízunk benne, hogy a Multifilter továbbra is élvezheti vásárlói körének bizalmát.
Üdvözlettel,
Philip Morris Magyarország Kft.
Az utolsó 100 komment: