Dani meglehetősen szarkasztikus levélre ragadtatta magát amiatt, hogy a Díjbeszedő Holding megszüntette az emailes óraállás-bejelentést. Szerintem vicces, de kicsit túlreagált a nyervogás, mert azért messze nem arról van szó, hogy ezentúl egy A és B hét rendszerben, napi nettó 16 és fél percet nyitva tartó irodába kell Rákosborzasztóra zarándokolnia az ügyfeleknek (a telefonos és díjnetes megoldástól az appig egy csomó megoldás maradt még). A Díjbeszedő Holding nyilván gyászolja a Vízművektől kapott megbízást, azért kommunikálja ilyen hülyén azt, hogy egy megoldás megszűnik, de sebaj, mert van ezer legalább olyan kényelmes.
Tisztelt Díjbeszedő Holding Zrt.
Engedjék meg, hogy gratuláljak, sikerült még tovább bonyolítaniuk a rendszert, és ezúton kérném Önöket, hogy mindenképpen küldjék még ki 20 x ezt az értesítést, úgy, hogy közben pontosan tudják h már jelenleg is a Díjneten jelentem be az óraállást (hiszen ez az Önök felülete). Praktikus lenne talán az 1956-ban emigrált, jelenleg Ausztráliában élő rokonaimnak is kiküldeni ezt az értesítést, mert - bár szerencséjükre sosem éltek Budapesten - mi történik, ha egyszer hazalátogatnak, és csak úgy kedvük támad egy szabadon választott vízóra állását bejelenteni? Komoly veszélyt jelenthet ez a rendszernek!
Másik javaslatom, hogy a MÁV-ot is vonják be a rendszerbe, és a jövőben a vonatok előrelátható késését sem hangosbemondón, hanem a díjneten jelentsék be. Opcionálisan bővíthető még a rendszer coming outokkal (az aztán a bejelentés!), eljegyzésekkel, sőt, ki-, be- át- és feljelentésekkel is.
Ugyanakkor ha már írok, azt is szeretném megtudni, hogy egyebekben az Önök cégéhez való felvételnél szűrési paraméter az IQ egy bizonyos értéket meghaladó szintje? Ha igen, akkor egy az érték több mondjuk kb. 5-nél? Másik fontos kérdés, hogy kapnak-e valamilyen tréninget bürokratikus fogyasztó elüldözésből, vagy ösztönös, Istenadta tehetséggel teszik mindezt? Vajon minden Díjbeszedős felső fiókjában van egy kis Sztálin vagy Alexander Bach szobrocska, és reggelente ahhoz fohászkodik, hogy "ma se kelljen értelmes munkát végeznem"?
Vagy hogyan alakul ki egy ilyen döntés? Reggeli meetingen felmerül valakiben, hogy eddig még volt pár olyan fogyasztónk, aki pontosan jelentette be az óraállásait, és pontosan is fizetett, hát nem lehetett rájuk késedelmi sarcot tenni?
Első ötlet: "Ne lehessen kényelmesen bejelenteni az óraállást, csak úgy, hogy ha azt egy egyszarvú könnycseppjével áztatott hajnali liliomlevélre Superman lézerszemével gravírozzák fel."
Főnök lehurrog: "De akkor mi lesz azzal a mérőállás bejelentő rendszerrel, amit igen kedvezményesen, pár millióért készített el nemrég a szomszéd gimis srác? Még a végén - természetesen teljesen alaptalanul - korrupcióval vádolnak meg!"
Kreatív munkatárs (ebben a kontextusban az, aki egyszerre nem ért a marketinghez, pr-hez, hr-hez, minden egyéb, a 60+-os vezetés számára érthetetlen angol eredetű rövidítéshez, és TERMÉSZETESEN az informatikához, ellenben mivel más sem, ezért soha nem bukik le): "Rendben, akkor spammeljük azokat, akik véletlenül ezt használják halálra úgy, hogy egy életre elmenjen a kedvük a Díjnet.hu-tól!"
A javaslatot pedig végül elfogadják, mert valójában senki nem tudta, hogy mit jelent az a szó, hogy spammelés.
Természetesen a fentiek csak egy kissé szarkasztikus elme képzeletének szüleményei, ám kérem vegyék észre a mögöttes mondanivalót, és egy - akár közösségi - műelemzés alkalmával derítsék ki, hogy vajon mire gondolhatott a költő. A - maguknál, sok-sok pénzt el - költő.
Üdvözlettel:
Dániel
U.I.: Ha kiküldenek levélben egy fizetési felszólítást, praktikus lenne feltüntetni rajta azt, hogy az milyen szolgáltatóhoz tartozik. De ez már egy másik történet...
U.I. 2: Meg lehetne hirdetni cégen belül a versenyt, arra vonatkozóan, hogy ki találja meg elsőként a sértően durva helyesírási hibát az idézett levél tárgyában.
Tisztelt Ügyfelünk!
>
> Mint bizonyára Ön előtt is ismert, a Fővárosi Vízművek Zrt. folyamatosan saját hatáskörbe vonja a mellékvízmérők leolvasását, ezzel párhuzamosan megváltozik a leolvasás gyakorisága is (erről bővebb információt többek között Társaságunk központi telefonos ügyfélszolgálatának automata menürendszerében, honlapunkon, illetve a www.vizmuvek.hu honlapon is találhat).
>
> Az említett folyamattal párhuzamosan a mellékvízmérő-állások fogadásában Társaságunknál is változás áll be.
>
> 2015. augusztus 1-jétől kezdődően nem áll módunkban az e-mailen beérkező mérőállásokat fogadni, a jövőben Önnek kizárólag az alábbi elérhetőségeken lesz lehetősége a számlán feltüntetett diktálási időszakokban a mérőállások bejelentésére:
>
> Társaságunk honlapján megjelölt lehetőségek igénybevételével, többek között telefonon a (06-1) 414-5000-es központi számunkon keresztül, illetve online módon, a Díjnet rendszeren keresztül (www.dijnet.hu), valamint a Fővárosi Vízművek Zrt. (www.vizmuvek.hu) honlapján megjelölt csatornákon keresztül.
>
> Az egyéb csatornákon (e-mail-ben, telefaxon, postai úton, kirendeltségi gyűjtőládákba elhelyezve, stb.) érkező, illetve a nem megfelelő időszakban bejelentett mérőállások feldolgozására 2015. augusztus 1-jétől nincs lehetőségünk, azokról visszajelzést sem küldünk Ügyfeleink részére.
>
> Felhívjuk továbbá szíves figyelmét arra, hogy az éves leolvasás hónapjában nem áll módunkban mérőállását elfogadni.
>
> Amennyiben a fenti tájékoztatással kapcsolatban további kérdése merülne fel, ügyfélszolgálati munkatársaink Társaságunk ismert elérhetőségein készséggel állnak rendelkezésére.
>
> Tisztelettel:
> Díjbeszedő Holding Zrt.
Az utolsó 100 komment: