A Telenort váratlanul érte az érdeklődés, mint FKF-et a hóesés decemberben, úgyhogy hivatalos közleményben kér elnézést az ügyfélszolgálatain kialakult sorok miatt, és meghosszabbítja a kétoldalú szerződésmódosítással kapcsolatos jelentkezési határidőt, olvastuk az Indexen.
„A Telenort váratlanul érte a hatalmas érdeklődés a július elsejei tarifaváltozással kapcsolatosan, a szokásos napi forgalom többszöröse jelentkezett ügyfélkapcsolati csatornáinkon, ezért az ügyfeleknek az elmúlt időszakban a társaság ügyfélszolgálatain hosszabb ideig kellett várakozniuk. A Telenor ezúton is elnézést kér érintett ügyfeleitől.
Az ügyfelek érdekében kedden a társaság a kétoldalú szerződésmódosítással kapcsolatos jelentkezési határidőt is meghosszabbította, így minden érintett ügyfélnek lesz ideje jelezni döntését és nem a május végi ügyfélértesítőben szereplő július 1-jei dátummal kell számolniuk."
És itt van egy cikk arról, hogy levélben is szólhatunk, ha nem akarunk magasabb mobilszámlát.
atörökkk 2015.07.01. 06:48:59
venszivar 2015.07.01. 06:49:51
hilda! ne igyál annyit...pénzért ad "öntet" a Meki
Napszúrásra még nem lehet ráfogni, hacsak tényleg nem Tunéziában vagy...
AtiSnatch 2015.07.01. 07:18:24
igi1 2015.07.01. 07:33:50
igi1 2015.07.01. 07:34:53
Szemét scientológus postasbanda
zooDoo 2015.07.01. 07:50:43
Manyecska 2015.07.01. 08:01:23
atörökkk 2015.07.01. 08:24:36
joska61 2015.07.01. 08:38:17
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.07.01. 08:51:09
Miféle érdeklődés?
Talán felháborodás!
OK akik nem értenek egyet az ÁSZF-fel azokkal mi lesz, marad, meddig marad a régi tarifa?
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.07.01. 08:56:31
Mivan?
Ha van egy fizetési vita, fizetem a díjat továbbra , esetleg ügyvédi letétbe teszem, is ameddig egyezségre nem jutunk, igy vagy úgy.
Aztán majd vagy fizetem az emelt díjat vagy elköszönok
További magyar hang 2015.07.01. 09:22:44
Dezsike 2015.07.01. 10:39:47
Ezek hülyék? Azt hitték, hogy az emberek szó nélkül benyelik? Így is drága a szogláltatás.
lobster thermidor 2015.07.01. 11:00:29
"A Telenornak egy nagy lófax a seggébe! Játsszák a hülyét, miközben pontosan ki van találva, hogy hogyan szívassák meg az előfizetőiket.
Én a T. ügyfele vagyok. Ez itt nem reklám, mert olykor velük is tele van a hócipőm, de az aktualitás jegyében egy ügyintézéssel kapcsolatos pozitív ellenpélda következik!
Ma ránéztem a honlapjukra, hogy az interneten volna - e lehetőség a szerződéssel kapcsolatos ügyben eljárni, amikor felugrott egy chat - ablak. Írtam rá, azonnal válaszolt egy M. nevű hölgy. Ezen a módon a sorban állás, és reménytelen telefonos várakozás helyett otthonról, k.b. 5 perc alatt, kávézás közben kényelmesen a gép előtt ülve, udvarias hangnemben elintéztem a dolgot. A chat - folyamot kinyomtattam, így ha valami véletlenül nem fog működni, akkor megvan a bizonyítéka annak, hogy mikor, hol, és melyik ügyintézővel bonyolítottam a szerződésmódosítás elutasítását."
atörökkk 2015.07.01. 12:27:38
Nem értem, miért nem lehetett ezt megcsinálni három nappal ezelőtt. Eleve ezt a gusztustalan, sunyi díjemelését sem értem a cégnek, miért gondolták, hogy benyelik az ügyfelek? Alapvetően utálom az erőszakot, de lehet, ha a következő ilyen akciójuk után felgyújtanák egy-két bemutatótermüket, talán átgondolnák a jövőbeni ügyfélkiszolgálási stratégiájukat.
Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2015.07.01. 12:57:16
Aureliano Buendía 2015.07.01. 16:32:52
Black Hole 2015.07.01. 18:37:19
igi1 2015.07.01. 18:55:54
Black Hole 2015.07.01. 19:30:43