Tékozló Homár

Hányszor mondtuk, Neveddmeg.hu!

2015.07.20. 14:06 | Homár Hilda | komment

screenshot_2015-07-16_16_55_09.png

Azt nem tudom, hogy a germánium zuhanyrózsa vagy a benzines láncfűrész oké-e a megveszed.hu kínálatából, de az biztos, hogy a drónjukat trükkösen árulják. Olvasónk elég kemény leckét kapott az élettől, de ha már volt annyi vér a pucájába', hogy megírta az esetét mások okulására, kéretik nem osztani, inkább vonja le és terjessze a tanulságokat mindenki.

Kedves Homár Olvasók, 

Szeretném megosztani Veletek, hogy jártam a megveszed.hu webshoppal.

Megláttam egy remek facebookos hirdetést, miszerint a megveszed.hu -n most féláron kapok HD kamerás quadcoptert. Az oldalt böngészve először nem tűnt fel, hogy sehol nem szerepel a termék márkája, még a fotón sem látszik, miről van szó. A leírás végén volt egy videó linkelve, ami az állítólagos drón kamerájával készült, a címe az volt, hogy Syma X5C camera test, természetesen együgyű vásárlóként így már az ragadt meg bennem, hogy én bizony egy Syma x5c-t fogok megkapni, 39 000 Forint helyett 19 000 Forintért. Nem is tévedhettem volna nagyobbat. A csomagot természetesen csak készpénzzel lehet kifizetni átvételkor a futárnak, így nem marad semmilyen nyoma, de ekkor még mindig nem volt gyanús az ügy. 

A futár megérkezett, hozta a dobozt, fekete fóliába csomagolva, hogy ne látsszék a gyártmány. Átvételkor számla nuku, futár elmegy, én örülök, és mint jóllakott ovodás bontom a csomagot, szerelem össze, lelkendezek, és indulás repülni. 

Valami nem kóser, a quadcopter korántsem hozza a leírásban ígérteket, instabil, egyszóval rossz, nézzünk utána, mi lehet, nézem a dobozt, realizálom, hogy ez bizony nem az, amire az optimista vásárlóként gondoltam, tényleg ügyes, nem írták oda sehova a márkát, persze a videóból az ember automatikusan asszociál a paraméterekre, fel sem tűnik neki, hogy egy kínai hamisítványt rendel.

Gyors google, kutakodás, máris kiderül, hogy a Syma X5C helyett egy olcsó kínai hamisítványt küldtek, ami a Koome gyártásában készült, és K300c a jelzése. Gyors ebay keresés, no lám, ez bizony 14000 Forintba kerül, hol van itt a hatalmas akció?

Közben újra feltölt az akkumulátor, irány repülni, nézzük meg akkor, hogy szuperál a kamera, de természetesen csalódnom kellett, a leírásban szereplő "HD" kamera 360p-s felvételt készít, rettentő zajosat, tkp. használhatatlan. És egyszer csak, repülés közben a drón megtáltosodik, elkezd dőlni az egyik irányba, nem korrigálható, nem pilótahiba, a gyroscope bizony eddig bírta, elvégre ez egy kínai hamisítvány.

Azonnal írtam az ügyfélszolgálatnak, akik biztosítottak róla, hogy visszaválthatom a terméket 14 napon belül (a hibáról még nem szóltam nekik), persze a postaköltséget én állom, és majd jelentkeznek, mikor jön érte a futár. Persze ekkor kapcsoltam, hogy a számlám nélkül bizony amúgy sem mennék semmire, a készüléket is elvesztem, és a pénzemet is.

Ez 2 hónapja volt, azóta nem jelentkeztek a drónért, de nem is adnám oda nekik, már nem is lenne miért, egy újabb próbálkozás után a zuhanástól megsérült.

Rögtön írtam a facebook oldalukra a termék alá kommentet, hogy a jövőben vásárlókat figyelmeztessem, udvariasan, kultúráltan leírtam, hogy ez bizony nem syma x5c, egyáltalán nem hozza a paramétereket, amik a leírásban szerepelnek, és egyáltalán nem féláron van. Szinte azonnal törölték a hozzászólásomat, így újra beírtam, erre letiltottak az oldalon, hogy ne tudjam figyelmeztetni a többi potenciális madarat, akikről a kommentekben egyértelműen látszott, hogy bedőltek a trükknek, ahogyan én.

20000 kidobott Forint, egy rossz drón, és egy kellemetlen tapasztalat kellett, hogy megtanuljam a leckét, nem elég minden alaposan elolvasni, ha valami nem teljesen kerek, nagyon alaposan utána is kell nézni a dolgoknak, és a facebookos kommentek alapján még vajmi keveset lehet következtetni az adott shop megbízhatóságáról. Sajnos nyilvános eszközeim nincsenek arra, hogy figyelmeztessem a leendő átejtett vásárlókat, így ez az áldásos webshop gond nélkül folytathatja a lehúzást és átverést, így gondoltam, legalább a Tisztelt Homár olvasókat óva intem, a megveszed.huegy etikátlan, gusztustalan banda!

I.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.07.20. 17:31:37

@További magyar hang: na kivancsisagbol raklikkeltem
azert a napelemes vakondriaszto 3 rugoert meggondolando

Aureliano Buendía 2015.07.20. 17:58:24

@poszter: van német márkám, neked féláron megszámítom.

Escaped 2015.07.20. 18:01:02

@hagyma: Nem riaszt. A beasott sorospalack jobban bevalt.

Aureliano Buendía 2015.07.20. 18:04:00

azért mindig lenyűgöz a fillérbaszásba oltott emberi naivitás.

Aureliano Buendía 2015.07.20. 18:05:16

@Escaped: inkább drachmára, nemsokára szezonja lesz:)

@ColT: giccst én is gyártottam a múlt héten. Nekszt tálym:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.07.20. 18:06:30

@Escaped: nem baj mert nincs vakondom
de ennyiert...
napelemes!!

Rosszindulatú Vászka 2015.07.20. 18:09:54

@hagyma: olyan állat, hogy vakond, magyarul nincs, csak és kizárólag a Kisvakond (Kertek.

Olyan van, hogy vakondok, többes számban vakkondokok. Csaxólnák.

Mer itten ám igényesek vagyunk úgy anyánk nyelvit illetően :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.07.20. 18:14:30

@Rosszindulatú Vászka:
"A közönséges vakond vagy régiesebb nevén vakondok az emlősök (Mammalia) osztályába, a cickányalakúak (Soricomorpha) rendjébe és a vakondfélék (Talpidae) családjába tartozó faj. A régebbi hagyományos rendszerbesorolások a rovarevők (Insectivora) rendjébe sorolták."

de ha regiesen akarod
nekem nincs vakondokom
sot nincsennek vakondokaim

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.07.20. 18:17:05

de regen szigethalmon a nyaralonkban a kertben volt egy
turt rendesen
en lesben alltam es a turas pillanataban asoval alaastam a vakondoknak
kiemeltem
betettem egy vodorbe es elvittem az erdobe
soha tobbet nem talalkoztunk
de mennyivel egyszerubb let volna ilyen napelemes izevel vagy sorosuveggel

Atörökk 2015.07.20. 18:48:01

@Aureliano Buendía: erős a mezőny, utazási szezon java még előttünk, ettől függetlenül posztolót felterjesztem az Év Vadásza díj jelölőlistájára.

További magyar hang 2015.07.20. 18:55:13

@hagyma: tetőtérben lakom, inkább denevér-riasztó kellene :)

Aureliano Buendía 2015.07.20. 19:04:03

@Atörökk: az arany lófasz díj tiszti keresztjét a tölgyfakoszorúban már most kiérdemelte, az tény.

Viszont baromi rég volt OW poszt. Ellenben a Trékom szinte minden héten akad egy.

De várjuk a nyaralós posztokat nagyon.

Csatos Bambi 2015.07.20. 19:18:10

"A csomagot természetesen csak készpénzzel lehet kifizetni átvételkor a futárnak, így nem marad semmilyen nyoma, de ekkor még mindig nem volt gyanús az ügy. "

Dehogy nem marad.

A futártól kapsz egy aláírt, lebélyegzett szállítólevelet, plusz a kezedbe kell, hogy adja a számlát, amin rajta van, hogy FIZETVE van a termék ára.

fda 2015.07.20. 19:41:40

@Csatos Bambi: Lehet, hogy nem rendeltél még semmit, amit futár hozott ki? Miféle számlát adna a kezedbe? Azt se tudja, mi van a dobozban, nem kell tudnia, legfeljebb annyit, hogy "törékeny".

Ő egy szállítólevelet ad át, és ha pénzt vesz el, akkor arról egy elismervényt. Ezzel lehet igazolni, hogy kifizetted.

Ha küldtek számlát, annak meg a dobozban kell lennie.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.07.20. 20:30:40

Remélem itt egyik okoskodót sem baszták még át soha életében...

Te meg arc, menj a Fogyasztóvédelemhez, nekem már volt velük jó tapasztalatom. Lehet, hogy 99 panasznál még nem mozdulnak meg, de 100nál már igen. Egy e-mailt megér.

Atörökk 2015.07.20. 20:33:30

@fda:
Valóban? Mesélj még.

Fánkevő Fáncsi 2015.07.20. 20:35:22

Hát Hilda, a többiek is mondták, de én is csak csatlakozni tudok: tényleg piszkosul nagy balek vagy.
Ott kezdődik baj, hogy bedőlsz az "...50% kedvezmény csak a készlet erejéig..." tipusú hirdetésnek, aztán túllépsz a számla/garancia nincs problémán is lazán, aztán a megtévesztő videón és a kínai fos terméken ami két perc után elromlik.

A 80 éves néni aki egy termékbemutatón szuper porszívót nyer és mindösszsesen kedvezményesen 400e forintért viheti, de csak most, na az a néni egy zsenibogyó tudatos várárló hozzád képest.

Szerintem ez gyanúsan hamis kitalált sztori, ilyen nagy balekok nem nagyon vannak a való életben. Ráadásul a legtöbb amit ellene teszel, hogy homáron viccet írsz róla. Hatóság eszedbe sem jutott ? Ez az oldal nem tud segíteni, itt a bebetonozott örök hozzászólók élik a szociális életüket, nem igazán fogyasztóvédelem az ami itt megy, hanem inkább lelkisegély egyedülállóknak.

Igazságos1 2015.07.20. 20:42:40

Egy kis technikai szünet, bocsika.

Szóval.

Ajjaj.

Vedd úgy poszter, hogy hasznos helynek adományoztad a pénzed.

Igazságos1 2015.07.20. 20:44:46

Sokan próbál(t)nak meg tönkretenni, ám erre én magam is befizetnék, hogy lesz-e olyan, akinek sikerül is.

Egy húszezressel.

Fogadunk, hagyma?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.07.20. 20:56:40

@További magyar hang: nem, neked dron kell
remekul lehet dronozni tetoterbol, de normalisat vegyel olcso dron lezuhan

@abdul hackeem: napsutesben onnalloan as

Black Hole 2015.07.20. 21:15:11

Az ember már drónt se vehet nyugodtan, kényelmesen hátradőlve, mert mindig átcseszik! Szegény poszter még akkor is jobban járt volna, ha vesz egy fasza kis kompakt fényképezőgépet, és megtanul repülni!

Troppauer_Hümér 2015.07.20. 21:19:37

@Black Hole: Biztos kurva jó csaj lehet a szomszédja és imád meztelenül napozni a kertben, ha már a poszter kibacott ennyi pénzt az ablakon. Más értelmes indokot nem tudok elképzelni.

Black Hole 2015.07.20. 21:29:09

@Troppauer_Hümér: mondjuk a ház előtt tollasozó csaj dekoltázsába én is bele bámultam volna mélyen, de drón segítsége nélkül.

Netuddki. 2015.07.20. 21:34:32

Ha már tanulság vazzeg!

EU-s Banggood-on 17ezer szállítással együtt az X5C. Tehát nem jön rá már se vám se áfa.
eu.banggood.com/Wholesale-Warehouse-Syma-X5C-Explorers-2_4G-4CH-RC-Quadcopter-Mode-2-With-Camera-wp-Uk-913827.html
Ha problémád van vele akkor nem tudnak csak úgy simán lerázni. Meg nem is akarnak.

Ha meg azt akarod megszívatni aki átvert, küldd rájuk a NAV-ot és a fogyvédet! Kulcsszó, nincs számla, ergo adót se fizetnek. Erre tuti ugranak. Kivéve ha valami vidaildis rokon, fideszes fasszopók üzemeltetik...

Netuddki. 2015.07.20. 21:39:00

@bértrollbosszantó_kovi1970: Ja, és olyan helyről nem vásárolunk, ahol a kapcsolat alatt se cím, se telefonszám nincsen. De még egy kibaszott E-Mail cím se.

Mellesleg, lúzer levélíró! A csomagodat honnan adták fel? Valami feladónak kellett rajta lenni, különben hova fizeti ki az utánvét összegét a futárszolgálat?

the crow 2015.07.20. 21:49:39

a syma x5c kb.50USD szokott lenni bárhonnan, persze Magyaro-t kivéve, és remek játék, aki nem érti miért próbálja ki ha teheti

Netuddki. 2015.07.20. 21:51:43

A sorozat angol. Akinek még nem esett volna le.
Kicsit az Utópiara emlékeztet. Lehet pár színész abban is szerepelt. Szóval az angol SciFi sorozatok egész jók manapság...

gabors 2015.07.20. 21:54:30

@bértrollbosszantó_kovi1970: "Kivéve ha valami vidaildis rokon, "

sajtot nem csak enni de olvasni is erdemes vida ildi ket honapja lemondott .... matol mar nem is o NAV-os gore igy rokonanak lenni amugy simicska geci-zese ota amugy sem volt egy gazdasagi eletbiztositas ....

Igazságos1 2015.07.20. 21:56:20

@gabors: hát két hónap arra is elég, hogy betanuljon az új főnök

HgGina 2015.07.20. 21:58:07

De sajnálom. Brühühü...

HgGina 2015.07.20. 22:02:11

@bértrollbosszantó_kovi1970: na te se vagy egy gyakorló futáros csomagküldő.
Az utánvétösszeg kifizetési helyének (ami utalás) semmi köze a feladás helyéhez vagy a feladó székhelyéhez.

gabors 2015.07.20. 22:04:58

@Igazságos1: betanulni ??? mit ??

fidesz parttagkonyvon megszaradt a tinta ??

igen ... tokeletes NAV fonok lesz belole

amugy hirek szerint egyelore a helyettes "vezeti" tovabb kemenyen dolgozva a NAV-ot

Taxomükke (UK) 2015.07.20. 22:06:43

@Troppauer_Hümér: Végre egy értelmes hozzászólás.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.07.20. 22:10:03

@Tiszteltetem Brüsszelet: jelentem, hogy engem még sose basztak át. bizonyára valami egészen különleges képességekkel rendelkezem vagy fortuna tart a karmaiban.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.07.20. 22:20:24

@sugargiraffusplumps.: Nyilván még soha nem vettél semmilyen akciós terméket soha életedben.

Mert ha de, akkor már át is basztak.

Igazságos1 2015.07.20. 22:47:16

@gabors: ilyenkor a patkányok is mind repülnek, Vida emberei

ne tudd meg, ilyenkor milyen fúrás kezdődik ott

az okosabbik meglapul, a maradék meg fúrja egymást

ilyenkor az új ember hozza az embereit, azok is betanulnak

a régiek között csak az marad, aki nem hagyja magát, meg elég régóta van ott

Igazságos1 2015.07.20. 22:48:41

@sugargiraffusplumps.: hm, ismerős a szöveg

de a te fajtád a legveszélyesebb, mert neked fogják eladni a 400 ezres hologramos széket

amikor is a fiaid, lányaid lepasszolnak egy lengyelnek

Igazságos1 2015.07.20. 22:51:16

igi vagyok, mondtam már!? ez a harmadik nevem

ja, Hilda megint kitiltott

valaki dugja már meg azt a nőszemélyt mert unom

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.07.20. 22:53:08

@Igazságos1: van nyolc darab mágneses matracom, szerinted jó vétel volt? 200 kilóhuf, akciós darab mind!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.07.20. 22:55:05

@Igazságos1: en semmiert ki lettem tiltva a comment comrol, meg abelsosegrol
ott ott olyanok irnak akik mindent mondhatnak es csinalhatnak, nade ha neked mas a velemenyed akkor troll vagy
hehe:)
mondjuk en nem megyek vissza hagyma2-kent
de neha beleolvasok, belehallgatok
kezd elfaradni

gabors 2015.07.20. 22:58:03

@Igazságos1: öröm az ürömben hogy most fideszisták fogják furni egymást más nemigen maradt a nyoccc évböl :-)

szerencsére nem érint a dolog se ismerösöm se rokonom nem dolgozik a NAV-nál (tudtommal)....

(na eleg mar az ekezetekbol is )

adot direktbe a NAV-nak meg nem fizetek (mar nehany evtizede)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.07.20. 22:58:46

@Igazságos1: amugy nem fogod elhinni, kitalaltam, hogy igi vagy:)

nekem olyan matracom van, hogy megszolal
mikor vettuk az agyat, mondtam az eladonak, hogy a szomszedban van matracbolt, azt onnan vennem, mert job es olcsobb
majdnem ramzarta az ajtot es a legjobbat ideadta felaron /nem felaron 50 % minusz/
magnes nincs
faj is a derekam

sese 2015.07.20. 23:22:40

1) Fogyqasztóvédelem
2) rendelj tőlük sok sok mindent több különböző címre is, amit aztán senki ne vegyen át. Lassú de biztos és jogszerű törlesztés.

Igazságos1 2015.07.20. 23:50:29

@sugargiraffusplumps.: most mér nem hagynak már békén a nők.

Igazságos1 2015.07.21. 00:16:01

@hagyma: egy jó masszőr megoldaná

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.07.21. 00:33:16

@Igazságos1: @Troppauer_Hümér:
masszor is van
Remington is
korral jar es csaladi problema
de ez legyen a legnagyobb bajom az eletben

Manyecska 2015.07.21. 04:32:29

@hagyma: megyek is àt most a pasimhoz..munka elott jol fog esni egy masszazs hmm.p xd fizetni kell a parkolasert vicces lesz xd olx remelem nyolcig nem

Manyecska 2015.07.21. 04:56:44

@Igazságos1: na.buszke kehecc ram.tegnap egy orat uvoktoztem a pasim haverjavall szamon kert vaze.szte nem szabadna senkinek csaladdal boldognak lenni inkabb onmaga teljesedjek be es nincs gond az eletben! xd nem sokon mulott hogy nem rugdostam neha ki az ajton.ha dron ha nem dron.lkiwi vagyok mi less most..

potter03 2015.07.21. 08:00:19

Hogy te levélíró mekkora egy gyökér vagy! Micsoda átbaszás...19e-ért vettél egy drónt, amit külföldi oldalon 14e-ért is kínálnak. Te balf@sz! Gondolom inkább az fáj te kis proli, hogy olcsóbban is megkaphattad volna...

Manyecska 2015.07.21. 08:27:24

OFF 270 Ft/h a parkolás, Magyarország, így szeretlek! emmá védelmi pénz..

megamenn 2015.07.21. 08:38:17

na, akkor csak (cask) annyit az itt okoskodó sok faszkalapnak, akik még életükben nem röptettek drónt, de az észt azért osztják:
- Hubsan H107
- Syma X3 ( a CORA-s verzió is )
- Syma X5
- VlToy V911 ( ez helikopter )
- Stb

mindegyik 20k alatt van.

2015.07.21. 08:43:18

Mire jo egy dron? Mire hasznalod? Kukkolasra?

potter03 2015.07.21. 08:43:36

@Manyecska: na igen, 500huf a diákok órabére.

A mosónők korán halnak 2015.07.21. 08:44:25

@megamen: van női verzióban is?? khmm. :D
átnyújtott a pááárom egy ezrest reggel, igaz cigire.:DD

Manyecska 2015.07.21. 08:47:47

@potter03: :) átmegyek a páromhoz és lemegyek kétóránként mondjuk főzés közben vagy zuhanyzás után..?:DD dobálni az automatába vagy nemtom:D..:(( ON

joska61 2015.07.21. 08:54:59

Aki olyan bűnbandától vásárol, aki sima e-mailen terjsztett spam-mel hirdeti magát roppant változatos domain-nevek alól, az kurvára megérdemli, hogy bepalizzák.

peter3374 2015.07.21. 09:12:26

@hagyma: Én meg aztr nem értem, hogy egy amerikába ragadt wc pucolónak mi a fenéért kell mindig mindenbe belepofázni....
Azt vesz mindenki amit akar, képzeld van aki legoból épít helikoptert az még csak nem is repül, azzal az emberrel mit csinálnál? bezáratnád.
Ez a cucc egy játék quaddrocopter, pont arra való amire, fillérekből játszani egy kicsit, de még ha nem is lenne jó erre akkor is mi a fene közöd van hozzá? Ez a webshopos baromságod is nagyon unalmas, tudom te annyira okos meg előrelátó vagy, hogy soha nem veszel semmit a neten, ha meg mégis előfordul, akkor meg a teljes adóbevallását, cégdokumentációját kikéred...
Azt kéne elfogadni a hozzád hasonló iq betyároknak, hogy ha valaki akar venni egy összetört porceláncsirkét, és ha a bolt egy egész csirkét szállít, akkor nem a posztolót kell hülyézni, hanem a boltot, mert nem azt szállította és utáőna meg nem is cseréli normálisan. de gondolom ez a fajtádnak már túl magas...

A mosónők korán halnak 2015.07.21. 09:31:23

@Escaped: hát kérlek igazi férfihez/hoz nem kell sokat dobálni hamár kérded:D
Nem lehetne hogy VÉGRE leszakaggy rólam??

Manyecska 2015.07.21. 09:37:49

@peter3374: ez már sajnos nem az ekézhető kategória:(...

Már meging egy nick 2015.07.21. 09:43:50

Az én szememben a drón is valami olyasmi mint a tablet. Ha nem veszi meg az ember a megfelelő minőségű terméket a sajnos hozzá kapcsolódó magasabb áron akkor az nem fogja hozni amit az ember elvár.

Itt hiába a hasonló propeller, ott hiába az X processzormag, mégsem.

Lordmotor 2015.07.21. 09:47:21

fogyasztóvédelem.. azonnal....

Számla nélkül meg sosem veszünk át semmit, ez alap. Ha mégis, akkor annak tudatában tegyük, hogy sanszosan átb@sznak....

azértezszánalmas 2015.07.21. 11:02:32

Azért a nagyok is szemetek tudnak lenni!
Nekem az emag küldött egy 6000 forintos számtech kiegészítő helyett egy pár száz forintos gumialátétet....
A telefon csak várakoztat, az emailre jött egy válasz, hogy jó hogy írtam a lehető legrövidebb időn belül orvosolják a gondot.
Ez volt októberben.
Mivel karácsonyi ajándék lett volna a februári válaszuk nem sokat segített.

Addigra megvettem máshol, mert hülye azért nem vagyok....

Soha többé nem vásárolok náluk.

Bobby Newmark 2015.07.21. 11:46:50

Én csak azt nem értem, hogy miért hívunk újabban minden fostos RC helikoptert drónnak.

Drón az én értelmezésem szerint ott kezdődne, ami legalább programozható, de még inkább tökautomata, repülő robot.

Cseber Lajos 2015.07.21. 11:48:35

Rendeltem én is egy akciós drónt Kínából. Volt nagy izgalom, amikor meghozta a postás. Ki is mentem vele az erkélyre, aztán bekapcsoltam. Valahogy beleakadt a kezem a sok biszbaszba, a drónban meg akkor bika erő volt, hogy engem is magával ragadott. Most éppen Madagaszkár felett járunk. Elég ideges vagyok, mert Kenya felett leejtettem a távszabályozót, éhes is vagyok, és egy sör is jól esne. Szoktam integetni repülőgépeknek, de egy sem áll meg.

Terézágyú 2015.07.21. 11:49:26

És ha egy drón száll a kertembe, akkor azt lecsaphatom egy kapával, a tulaj nem szólhat semmit?

Bobby Newmark 2015.07.21. 11:51:22

@Kuoni pásztor: Ha normális kamera van rajta, akkor légifotózásra.

Egészen sokáig úri mulatság volt ez, mert repülő kellett hozzá, most viszont már a plebsnek is elérhető lett ezekkel a cuclikkal.

Na mondjuk azért nem annyira elérhető még, mint ahogy azt a poszter gondolta.

levi009 2015.07.21. 12:17:13

Küldd el a shop elérhetőségeit a fogyvédelemnek és a navnak.
Utána rendelj tőlük különböző kamu nickekről dolgokat. A futár költségeket fizetniük kell a szélhámosoknak.

Netuddki. 2015.07.21. 12:24:00

@gabors: "sajtot nem csak enni de olvasni is erdemes vida ildi ket honapja lemondott"

Ja, bazmeg! Még 20-an kössetek bele a viaildi lemondásába! Aztán mi van? Lett helyette egy másik rosszarcú aki ugyanott folytatja ahol abbahagyta.
A lényeg meg az érinthetetleneken volt nagyokos. Egy ilyen fos webshop miért működik még mindig?

Egysimaegyfordított 2015.07.21. 12:26:48

Minek valakinek drón, de most őszintén???? Fotózni?? De mi a francot demosttélleg!!??

Bobby Newmark 2015.07.21. 12:51:08

@Egysimaegyfordított: Pl nekünk itt az irodában van, hidakat szoktunk vele légifotózni. Azokat viszonylag nehéz jól lefényképezni földről, főleg, ha Duna vagy kurvanagy vasútállomás van útban.

Bombaló 2015.07.21. 13:21:09

Noname termék, noname minőség.

"HD kamerás quadro copter (Drón). 50% kedvezmény a készlet erejéig"
Sehol egy márkanév, de fb hírdetés alapján ráharaptál. Gratulálok.

potter03 2015.07.21. 13:28:58

Szerintem tök nevetségesek vagytok!
Ez a webshop hírdet egy drónt, sehol egy márkanév viszont egy kép található a tényleges termékről. Feltettek egy videot is, amire te azt hitted, hogy ezzel a drónnal készült. Nem az.

És akkor most mi büdös búbánat van? Azért megy tényleg a hiszti, mert az ebayen 14000-ért lehet megvenni 19000 helyett?

Baszod, amikor kiraknak egy több száz ezres szicíliai utazást, balin készült képekkel, azon nem háborodik fel senki?

Bobby Newmark 2015.07.21. 14:18:05

@megamen: Attól még százezer alatt fostaliga szarok, elfújja őket a szél, nem lehet velük normálisan videózni.

Van itt dji Phantom 2 is, meg szarfos húszezer forintos is, és kb annyi bennük a közös, hogy fehérek meg négy rotor van rajtuk.

gabors 2015.07.21. 14:53:33

@bértrollbosszantó_kovi1970: hat a blogolas az olyan sok szalon futo dolog (highly paralel flows) aztan van hogy kb egyszerre valaszolnak ugyanarra illetve nem olvassa el az ember a vegeig hanem adott posztra reagal ...

talaltam valamit egy posztban ami azert nem egy eldugott kis hir az uborkaszezon kozepen foleg ha valaki kicsit is koveti a dolgokat es a NAV-val peldalozik ...

azert megharagudni nem kell .... a homar az homar

gabors 2015.07.21. 14:54:45

@sugargiraffusplumps.: " van nyolc darab mágneses matracom, szerinted jó vétel volt? 200 kilóhuf, akciós darab mind! "

hat mar hogyne lett volna jo vetel nagyon jo vetel volt annak aki eladta neked :-)

Egysimaegyfordított 2015.07.21. 15:20:52

@Bobby Newmark:
Van egy kósza érzésem, h ez egy mezei posztoló, nem hidak fotózására vette...:)

gabors 2015.07.21. 17:37:18

@Bobby Newmark: na de biztos nem egy 19k kinai jatek dronrol van szo :-)

amugy ez mennyire szabalyozott Mo-on ?

az USA-ban csak ervenyes FAA pilota engedellyel lehet hasznalni ezeket barmilyen uzleti tevekenyseg eseten (jozsi otthon roptetheti de penzert nem csinalhat vele kepeket sem egyelore) ja hadseregre/rendorsegre/ meg a tudjuk kikre masok a szabalyok :-)

Amazon es masok is eleg erossen lobbiznak hogy ne legyenek ilyen durva szabalyok es vegre uzleti tevekenyseguk resze lehessen (talan jovore kicsit lazitanak )

Aureliano Buendía 2015.07.21. 18:43:07

egy dolog azért elgondolkodtatott. A posztoló elég nyugisan vette tudomásul azt, hogy átbaszták egy húszassal. Szóval az anyagi helyzetét nem ingatta meg a dolog. Akkor viszont nem értem a szekszuális gerjedelmet, amit a fillér iránt érez.

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2015.07.22. 02:14:48

Csak a buzik vesznek drónt.

Amúgy ha a közelembe röpül egy ilyen, én még le is verem lapáttal (a drónt).

Vagy hurokkal, és akkor elmondhatom, hogy drónt rontott a drót.

hobbitroll 2015.07.31. 18:13:34

@Lordmotor: 0% esély. A domain külföldi kézben van. A hosting szintén tengeren túli. Egy megoldás van csak. "Reklámozni" kell őket.
Ill. szivatni (rendelni és nem átvenni, kamu címre rendelni, akárhogy de szivatni)

Olivér Oláh 2015.12.04. 15:55:03

A k300 C is ugyan olyan mint a SYMA x5 C. !
süti beállítások módosítása