Tékozló Homár

Telekom-matek FRISSÜLT

2015.07.20. 09:59 | Homár Hilda | 81 komment

telekom.jpg

Krisztián tanár úr szép levezetéssel bizonyítja, hogy nemcsak olvasni, de számolni sem árt, ha az ember vásárlásra adja a fejét. Az egyszeri jóváírás külön érdekes, amivel a Telekom szerette volna lehiggasztani az izgága matekost. Kérje mindenki azonnal, ha egyszer jár!

Tisztelt Tékozló Homár!

A mellékelten beküldött sorok alapján kiderül, hogy a hűségidő fogalma mit is jelent a magyarországi szolgáltatónál. A matematikai tudásukba is nyerhetünk bepillantást, mellyel fordítottan arányos a megmagyarázási képességük. Leginkább csak téjékoztató jelleggel írnám meg az alábbi tapasztalataimat a Magyar Telekomról, mert szerintem minden előfizetőjüknél ugyanígy trükköznek az „észre nem vett pénzek befizettetésével“.

A velük folytatott több órás és több alkalmas beszélgetés alapján a következő matematikai alapismereti problémákat vélem felfedezni a „számítástechnikai“ hátterüknél - mivel állításuk szerint a „gép" határozza meg az árakat, és ezen Ők nem tudnak módosítani.

A kiválasztott esetben a Telekom 3 otthoni szolgáltatást értékesít:
- vezetékes telefon (IP vagy analóg)
- Internet (kábel vagy optika)
- TV (Kábel vagy IP)

A szolgáltatások 3 féle hűségidővel vehetők igénybe:
- hűségidő nélkül
- 1 év hűségidővel
- 2 év hűségidővel

Az alábbi kedvezmények érvényesíthetők az előfizető részéről:
- Duppla (20%) vagy Tripla (25%) kedvezmény az egy előfizetői számon szereplő szolgáltatások esetében,
- valamint a lakhely szerinti kedvezmény, mely adott és a lakhelye szerint mindenkinek jár eltérő összegben.

A fenti információk alapján bárki, aki matematikai alapismeretek birtokában van, ki tudja számolni a havidíját, ha ismeri az egyes szolgáltatások árát és a lakhely szerinti kedvezményét.

Mivel volt egy kis összetűzésem a havidíjjal kapcsolatban így hosszas utánajárásba kezdtem és a következő információkat sikerült megtudnom:

Hűségidő nélkül az alábbi árakon köthető szerződés (Az árak több ügyintéző által megadott árak, melyek egyeztek minden beszélgetés alkalmával.):

Telefon 3.920 Ft,
Internet 7.360 Ft,
TV 950Ft,
tripla kötés esetén 25% kedvezmény
lakhely szerinti kedvezmény -1.000Ft, .

A fenti díjakra hozzájön a 40párezer forintos telepítési díj, ha hűségidő nélkül kérjük a szolgáltatást, de mivel már kiépített, működő rendszerről van szó, ezért ez nem kerül felszámításra. Számításaim szerint ez minden kedvezménnyel összesen 8.172,5 Ft-ba kerül havonta.

Viszont a marketingesek és az ügyfélszolgálatosok unszolására ugyanezen előfizetés megköthető 2 éves hűségidővel 8.550Ft-ért, mely egyedi kedvezményt is tartalmaz. Ezek alapján nem tudom, hogy is van a kedvezményrendszer.

Több alkalommal próbáltam levezetni mind telefonon, mind személyesen, ezen nem túl bonyolult matematikai dologt az ügyfélszolgálatosoknak, de Ők csak annyit válaszoltak, hogy "nem gondolom hogy emiatt a 400Ft miatt most panaszt fog felvenni, mert nekik simán beleférne ha a saját előfizetésükről lenne szó…“ Csak annyit tudtam válaszolni ha belefér, akkor nekik is beleférhetne hogy kevesebbet számláznak. Ezt minden esetben felháborodva fogadták.

Mai napon egy ismételt felháborodás alkalmával annyit mondtak, hogy akkor egyszeri jóváírásként levonnak a számlámból 5.000Ft-ot, ha szeretném, mert ez minden előfizetőnek jár.

A fenti tényeket csak okulásként szeretném megosztani azon embertársaimmal akik azt hiszik, hogy minden akciót és ez így ennyibe kerül“ dolgot el kell fogadnunk, mert a szolgálató szerint ez így van.

Köszönettel,

Pintér Krisztián

UPDATE július 22.8:45

A posztot elküldtük a Telekomnak, ahonnan ezt a választ kaptuk:

A Telekom részéről szeretnénk jelezni, hogy ügyfeleink érdeklődésére minden esetben a szolgáltató nyilvánosan elérhető, hatályos általános szerződési feltételei, annak vonatkozó pontjai alapján adjuk meg a tájékoztatást, illetve ismertetjük az ajánlatokat és az azok igénybevételéhez kapcsolódó feltételeket, beleértve a díjszabást is. Nincs lehetőségünk arra, hogy ezeket tetszőlegesen módosítsuk ügyfeleink vagy munkatársaink egyéni megítélése, esetleg matematikai ismeretei, sajátos számításai szerint.

Amennyiben ügyfelünknek nem felel meg az adott szolgáltatás aktuálisan érvényes díja, munkatársaink szívesen ajánlanak neki kedvezőbb díjú vagy éppen akciós terméket. Ha pedig úgy véli, hogy a számlája téves adatot tartalmaz, javasoljuk, hogy azt haladéktalanul jelezze ügyfélszolgálatunknak telefonon, email üzenetben vagy személyesen, hogy észrevételét mielőbb tisztázhassuk.

Üdvözlettel

Telekom

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2015.07.20. 10:17:54

szép számolás, de nyilván az 1000ft kedvezmény a 25% kedvezmény előtt kell levonni, és így már "csak" 8422,5 lenne a havidíj.
egyébként meg meg drága. 4 ropiért telefon? vicc....

Rosszindulatú Vászka 2015.07.20. 10:30:57

Minek 2015-ben vezetékes telefon?
Kinek elég a közszolgás tévé?
Akkor már minek?

Poszter nem sikeres ember.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.07.20. 10:31:02

Kedves Krisztián!
A különbözeti összeg nem esetleg netalán az "üzletszerző" marketinges részesedése?
Mert aki fogdos egy ügyfelet annak jut is marad is.

FDToth 2015.07.20. 10:32:53

A telekom dárga lett. nagyon. és a szonoval egyre rosszabb. kéételen normálsian válszolni egyszerű kérdsekre, képtelen normálsian számlázni. tárgyalni velük egyedi díjcoaamgokról?M áhh, cak fújják a magukét. 92 óta voltunk náluk céges előfiezéssel, de itt a vége. a vodafone elvileg jobb, gyorsabb és jóval olcsóbb (nem vezetékes szolgálataások)
A másik h telefonon kell megálpodni veük árabn. ott bemondanak vmit, és ha többet számáznak, akkor csak vissa hell halgatni és mivel a szerződés azo az árpn köttete, int mait az üygfélszolgáato s(hibás) számolt, így nem számázhatnak többet. persz a legötbben nem kérdeznek ré telfonba h menyi is éesz a havi díj, íg aztán káspbb tehetelenek.

Manyecska 2015.07.20. 10:44:19

Úgy van, hogyha árat emelnek nem emelkedik a havidíjad mi ezen olyan nehéz?:D

Antalbaba 2015.07.20. 10:51:36

@AtiSnatch: szoktam én ilyet kiejteni a klaviatúrámon? ;-)

AtiSnatch 2015.07.20. 10:53:14

@Antalbaba: csak foglaltam neked a helyet :)

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.07.20. 10:56:59

@FDToth: Burundi nyelven ne írj inkább!
Én csak 10 újjal keresem a bötűket de érthetőbbnek tűnök, vagymem, vagyde...

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.07.20. 11:00:23

@Antalbaba: Átadhatnád a helyet pl. Hagymának! Náluk még hajnal van.

igazságos 2015.07.20. 11:05:53

mindenki megbolondult

még megamen is váltott pináról f@szra

Ajjaj

Vajh mit fognak szólni a benyújtott kártérítési igényemre!?

Komojtalan 2015.07.20. 11:12:15

Gondolom nem Budapesti az illető, de ahogy már írták előttem: 4k telefonra? 8k net is drága szerintem, de 1k TV? Azon mi jön? Csak nézhetetlen műsor. Diginél 6k összesen, ebből 200 forint a csak "reklámokat fogadó" telefon (ki más hív vezetékest ma), tehát ez is pénzkidobás csak lusta vagyok lemondani. Ja persze a TV az 130 csatornát takar, de ebből vagy 20 HD, azaz 110 csatorna.

igazságos 2015.07.20. 11:14:38

@Komojtalan: én a 8k neten akadtam ki

ne röhögtessenek már XD

igazságos 2015.07.20. 11:18:16

Hatalmas ez a poszt, köszönjük. :)

ALW 2015.07.20. 11:21:29

Két egyforma számlát nem kaptunk még ugyanazért a szolgáltatásért...

igazságos 2015.07.20. 11:22:56

@Komojtalan: meglepődsz, az öregek nagyon szeretik a digit

elegük lett a T-ből, a diginél lehet csak telefon meg tévé is

tévét azért mert minek fizessenek elő 3000-ért 60 csatornára, amikor úgyis csak a dunatv-t nézik

telefon szintén, vagy digi, vagy egyházi telefon (az is népszerű)

ha elhagyják a t-home-ot, akkor a digi vagy egyházi jöhet szóba

de ha kell tévé is, vesznek mindigtv-t

attól függ, mi kell, sokaknak nem kell internet sem, mert nincs számítógép

az idősek fontos tényezők, sok van belőlük, a cigók után ők a második legnagyobb előfizetői csoport

igazságos 2015.07.20. 11:25:31

kis ország vagyunk, nem válogathatsz, vagy ez van, amit eléd tolnak, vagy mehetsz, amerre látsz

nem kötelező megdögölni az előfizetőért a t-nek

neked kell szolgáltatás, nekik az előfizető nem annyira

LatexMátrix 2015.07.20. 11:33:15

Hát ez elég gyermeki reakció ügyfélszolgalina részéről: ha az ő pénzéről lenne szó ténylegesen, felháborodik, ha a cég körülölelő védelmében kell dumálni, hátt perszehogy belefér! Mindig ilyenkor én annyit mondok, akár összetett pénztáros, akár más, szerencsétlen, emberből lezüllött állatfaj ül ott: akkor ennyi meg ennyi (szóban forgó) összeget adjon már nekem, ide a kezembe, illetve havi rencerességgel adjon. Annyira, annyira de nagyon nem szokták érteni/értékelni, pedig hát ugyanaz van, csak az irány más. Az emberek szarok, éljünk bitekként!
@FDToth: ha valamiben megállapodnak az mi, ha nem a havidíj? Nem kötöttem még szóban szerződést, de elképzelhetetlennek tartom, hogy ez ne kerüljön szóba (kivéve ha mindkét vonalvég-oldalon folyik a nyál a ketamintól és a tudatok be vannak lassulva, szűkülve), vázolhatnál pár ilyen szitut nekünk. Különben meg fordíts 2 nanoszekkel több időt a kommented írására, továbbit 2-kettőt (tőtőtőt) (-őt) (tót) az utólagos átnézésére (NEM ÉRDEKEL, HA TELEFON IS), mert ez így szörnyű és szörnyűposzterekkel egyenértékű lórúgást ér.
A Voda nem tudom miért lenne a legjobb, ma is előferdül még áthallás a vonalak között, fos hangminőség.

igazságos 2015.07.20. 11:40:51

Egyszer még én is el fogok beszélgetni azzal a pattogós csajjal, aki a hibabejelentésen van.

Nagyon keményen tolja, amíg egyszer pofán nem fogja b@szni valaki.

Aki én leszek.

Antalbaba 2015.07.20. 11:41:12

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: tekintve a mai éjszakát (meleg + szélvihar = ablakzárás, fullasztó hőség) nekem még hajnal sincs:-(

igazságos 2015.07.20. 12:05:40

@Antalbaba: szóval neked sincs pasid, párod, férjed.

igazságos 2015.07.20. 12:07:01

@Antalbaba: a helyedben elfogadnám snaccsot

Manyecska 2015.07.20. 12:16:33

@igazságos: ennél már csak egy mélyen tapadó méhlepény jobb.

AtiSnatch 2015.07.20. 12:36:04

@Homár Hilda: mióta használom a szűrést, megértem a lázadókat, hogy szart se ér. Szűrök valakit a következő posztnál meg megint ott van. A radarról nem is beszélve... Üdvözlöm a fejlesztő(haha)csapatot.

igazságos 2015.07.20. 12:37:07

@AtiSnatch: hiába, no. Udvarolni méltósággal kell.

igazságos 2015.07.20. 12:42:31

Mondjuk a szűrés gombot is miattam találták fel, de hagyjuk is inkább. :)

Ha már a mellselfiet is én találtam fel.

Harmadszorra randihomár szolgáltatást akarom feltalálni.

T-home MONNYON LE.

LatexMátrix 2015.07.20. 12:44:46

@AtiSnatch: én szerencsésen szűrtem ezt a szart, csak akkor jelenik meg, ha az oldal teljes betöltődése előtt kezdek el olvasni, ha 100% (szászáza-lék) akkor elrejti az idiótát, szóval nem értem nálad hogy jelenhet meg megint. Mondjuk arra nyilván ügyelsz, hogy attól a böngészőtől várod el ezt, amelyikben tiltottad.

A mosónők korán halnak 2015.07.20. 12:45:58

@igazságos: randihomár, mi??:D Tese tanulsz látom..

igazságos 2015.07.20. 12:47:01

@Agresszív étcsokinyúl: most mér, mondd, hogy nem lenne rá igény XD

AtiSnatch 2015.07.20. 12:48:28

@LatexMátrix: akkor se jelenik meg, ha kilépsz meg belépsz a blog.hus userből?

igazságos 2015.07.20. 12:50:13

@AtiSnatch: @LatexMátrix: bizonyos embereknél nem hat a szűrés gomb

Manyecska 2015.07.20. 12:52:31

@igazságos: őőőőőőő nekem öt évig nem volt itt ilyen igényem, de hátha levadásznak téged ez igaz!! Ha más nem lenyilaznak, ahogy itt látom. Asszonta Hilda fogadd vissza, ebben a szellemben járj el:D küldök egy Jimmy-számot..:P

igazságos 2015.07.20. 12:55:03

@Manyecska: megköszönni a szívességet már az is baj!?

szerintem az egyszer megjavulok én tökéletes lenne számomra

Manyecska 2015.07.20. 12:56:15

@Józsi, a köcsög: gondoltam már én is rá de az öngyilkosság soha nem megoldás!!

igazságos 2015.07.20. 12:57:49

@Manyecska: a futás is szégyen, de néha mégis hasznosabb lenne

Józsi, a migráns köcsög 2015.07.20. 12:59:03

@Manyecska: olyankor nem lefelé köll ugrani, hanem fölfelé. inverz öngyitechnika.

A mosónők korán halnak 2015.07.20. 12:59:59

@igazságos: még pár közhelyet el kéne itt pufogtatni asszony!:D

LatexMátrix 2015.07.20. 13:00:15

@AtiSnatch: bevallom, ezt nem szoktam próbálgatni, csak én használom a gépem.
@Manyecska: neked is mindenkivel szóba kell állnod. Ettől lesz értéktelen a lényed, hogy fecsegésben és korlátlanságban, válogatás nélkül tudsz megnyilvánulni csak, pedig amúgy lehetne nívója is az egész jelenlétednek. Na de hát ez már csak így van. Farkasvonyításos-teliholdas fákjúúúúúúúú.:D Múltkor hívtam egy személyt, x idő múlva kellett újrahívni a számt, hogy a lényegiekben előrejuthassunk, ennek kiderüléséhez persze 15 másodpercben el kellett kúrnom egy egész percnyi percdíjat, örülök... Mondjuk nem véletlen PERCdíj.

igazságos 2015.07.20. 13:04:09

@Agresszív étcsokinyúl: ez a baj a mai világban, mi nem érünk rá, de te igen. :)

ő is ráér rohadtul

igazságos 2015.07.20. 13:05:27

@LatexMátrix: most mér, ha valaki egy bombanő, akár fél éven át is pofázhat telefonon, nem számít, mennyitekbe kerül

az online pornót is fizetni kell valakinek (torrent, adatforgalom, t-home)

LatexMátrix 2015.07.20. 13:06:46

@Agresszív étcsokinyúl: aha, szóval 2 nick. Nem baszogattalak sosem. Kéne egy újposzt. Brékelek is egyet a Dolorósán, hogy az így imaként hat és akkor téleg lesz újposzt. Közben persze sírnak a szűzanyák, de vért, rendesen, ahogy kell, na, azt hagymával meg jól kisütöm. A paraszt feltalálja magát mindenhole.

Atörökk 2015.07.20. 13:09:47

Mindenkinek joga hülyének lenni. Problem?

Manyecska 2015.07.20. 13:10:04

@LatexMátrix: Nő vagyok. Feltűnhetett már.:D

igazságos 2015.07.20. 13:16:14

@Atörökk: mindenki nem lehet kurvaokos

megamenn 2015.07.20. 13:36:41

a T jó! érteem?
és ha sokat pofáztok -kibaszott banda- nem kaptok a zúúnijjótól több fíínom térkövet a mocskos tetves kis várositokba! és ha mégegyszer szórakozni mertek balog tibivel és a brigádjával, kinyírjuk a szaros életeteket! VILÁGOS VOLTAM, HÜLYEGYEREKEK!!!!

Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2015.07.20. 13:50:49

A T egy vicc.
Nekem a mobil előfizetésem még abból az időből való amikor még Westel900 voltak, emiatt már platina kártyás előfizető vagyok.
Ennek ellenére semmiféle előnyt láttam ebből.
Amikor letelt a készülékem hűségideje felhívtak, hogy nem akarok-e kedvezményesen készüléket cserélni?
Pont rácsesztek mert épp az előtte való hetekben néztem meg a T oldalán.
Mondtam a kishölgynek:
Drága hölgyem az önök kínálatában a Honor 6 készülék a jelenlegi díjcsomaggal egy év hűségidővel 110 000 forint.
Ha bemegyek az edigitalba akkor ugyanezt megkapom kártyafüggetlenül hűségidő nélkül legálisan garanciával stb. 95 000 forintért.
Nekem ebben mi az üzlet?

igazságos 2015.07.20. 13:57:39

@megamen: HA ECCER NINCS MÁS, B@SZOD, CSAK A T.

igazságos 2015.07.20. 14:06:29

Sokan mondják is vissza a tévét, egyre többen. Minek tartsanak fenn tévét, mikor úgyis mindegyiken ugyanaz megy, a közszolgálatiból van már 6 darab csatorna, a maradékon meg a cigányok.

Ami érdekli a népet, azt meg letöltik a netről.

A telefonvonal meg egy az egyben a T-é, mi az, hogy csak az oszlopig az ő felelősségük, az már nem, ami a lakásba van.

A szolgáltatást mi csak béreljük, a lakásban is, nem a miénk a lakásba vezetett vonal, akkor minden hiba, karbantartás, a T- felelőssége kéne, hogy legyen.

Nekem mi közöm ahhoz, hogy a T-nél az alvállalkozók b@sztak rendesen bevezetni a vonalat, 10 évente más technológia, most már nincs analóg vonal, csak digitális.

Akkor küldjenek valami értesítőt, térítsék meg a telefonálás miatti károm (mivel vodás vagyok, telefonvonalon nem lehet hívni az ügyfélszolgálatot, ezért a KÉK szám hívása NEM INGYENES), ennek következtében lett szép kis 15 ezres mobilszámlám, ami csak a T-hívása miatt adódott.

Ezen kívül, a 30 napból 20 napon át nem volt szolgáltatás, ami egy havi díj teljese elengedését foglalná magába, hiszen ha nem volt se tévé, se internet, se telefon, akkor mire fel kérik az alapdíjat is egy hónapra.

Most, a hálózat javításával és a digitálisra átállással tudtak 20 megás netet adni, annyit, amennyiT VALÓBAN FIZETTEM, az M-es csomagot.

Ezek szerint korábban tehát b@sztak még szolgáltatni is, 13 megás nettel, amikor 20-ért fizettem.

Ezt a kárt ki fogja nekem megtéríteni!?

Nem is beszélve arról, hogy elsőre visszavitt modemet tukmáltak rám, ami persze nem működött.

A gond az, hogy 1-1 napra állt le a net, fél napig működött, megint 1-1 napon át nem volt net, mindez 20 napon át folyamatosan. Tehát 25 napig nem volt semmilyen szolgáltatás, erre adtak 1000, azaz ezer forint kedvezményt.

Az sem érdekel, hogy én éppen dolgozok, s nem érek rá egész nap a szerelőt várni, ezek nem csörögnek rá az emberre, hogy ugyan otthon lesznek-e, amikor ők kijönnek, megjelennek, aztán az én hibám, ha nem vagyok otthon egész nap őket várni.

igazságos 2015.07.20. 14:09:28

Volt is 50 darab hívásom, próbálkozással együtt. Amiből 30-szor kaptam vonalat, de még a szerelős csókának se sikerült elérnie este 6 után a megrendelés menüpontot, amit pedig mindig azonnal fel szoktak venni.

igazságos 2015.07.20. 14:11:11

Utolsó tanács:

ÚGY NEM RENDELÜNK MEG SEMMIT SEM, HOGY A SZERELŐ HÍVJA FEL AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLATOT, ott helyben, rögtön, a szemünk előtt!

Nekünk szerencsénk volt, nem tudta elérni az ügyfélszolgálatot fél órás várakozás után sem, egyébként rosszul jártunk volna, ha a szerelő rendeli meg a csomagot.

LatexMátrix 2015.07.20. 14:49:13

@Di622: pont a legjobb résznél hagytad abba, mit mondott a kishölgy?

Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2015.07.20. 14:51:53

@LatexMátrix:

Semmit szépen elbúcsúztunk egymástól.
Azóta nem akarnak kedvezményes csomagot vagy készüléket eladni :-)

Aureliano Buendía 2015.07.20. 17:52:47

@AtiSnatch: szűrjenek a buzik, én már kifejlesztettem a szelektív olvasás képességét. Bizonyos nickeknél automatikusan görgetek:)

Aureliano Buendía 2015.07.20. 17:55:25

vezetékes telefon? A XXI. században? Gramofon is van még otthon?

A Té kurvadrága, akárhogy is nézzük.

AtiSnatch 2015.07.20. 19:02:43

@Aureliano Buendía: van úgy, hogy megörül az ember 30 komment látványának a radaron, de csak lenyitás után döbben rá, hogy egy agyhalott írta... Amúgy sajnálom a görgetést a homárra :D

Aureliano Buendía 2015.07.20. 19:05:53

@AtiSnatch: azt nem szoktam nézni mennyi a komment, de akkor szoktam örülni, mikor a szentháromság telefossa a képernyőt, mert csak görgetnem kell, hamarabb ki tudom alakítani a véleményem.

Amúgy is elég sok dolgot el kéne olvasnom.

Gubachy 2015.07.20. 20:09:28

Én a T-nél dolgozom, vannak trükkös kedvezmények, csomagok... konkrétan az értékesítő a T pontban azt állít be amit akar. Általában csak a jó ismerősöknek, családtagoknak szoktak zsíros, akár a csomag eredeti vagy hűségidős árához képest akár 70-90% kedvezményt adni (pl. mezeinek egy 50net, telefon és HD adásos felvevős IP TV 8500-9000 HUF, ugyanez zsírozva 3000 körül...)..... ha nem viszi túlzásba az értékesítő (havonta 1-2) akkor még az állása is megmrad (persze nem is érdeke a zsíros kedvezményt, mert akkor nyista a jutalék....).
Ha egy ilyen pultban ülő droidnak van ügyfélköre rendesen és nem csak a boltba bejárókat pumpolja, hanem ajánlják, beszélget az ismerősökkel, családdal stb--- vissza fognak járni hozzá... ellenben minden panasszal is őt találják be elsőnek. Meg ott a sok paraszt ügyfél, reklamálás... azért elviselhető, egy bp-i, forgalmas belvárosi Tré Pontban így akár nettó 250-500.000 HUF is összejöhet...

Gubachy 2015.07.20. 20:11:10

@Gubachy: Havonta, persze. Adózva, tisztán számlára.

Aztán vannak nem túl forgalmas T pontok, pl. kint a halál valagán Auchanba, Tescoba, vagy vidéken, ott jó a nettó 80-100/hó :D

Atörökk 2015.07.20. 20:47:20

@AtiSnatch: @Aureliano Buendía: nem is értem, miről beszéltek. Amióta komoly fogyasztóvédelmi blog lett a homárból, kizárólag értékes, releváns hozzászólások vannak.

Vidéki Apuka 2015.07.21. 06:50:25

@Gubachy ha valóban a T-nél dolgoztál, nem beszélnél ekkora baromságot. Ha mégis ott dolgozol, akkor viszont fogalmad sincs a valóságról. Vannak gondok T-nél, de legalább szándékosan ne beszélj baromságot a saját munkáltatódról és a kollégáidról.

A mosónők korán halnak 2015.07.21. 08:41:01

@Escaped: hát nincs is mit, neked kéne valami bár.., ez a jáccónikkem folyton kibhaxnak innen mostanában:DD van még.

joska61 2015.07.21. 08:56:03

Tessék végre megtanulni. Telekom = NEM.

Escaped 2015.07.21. 09:26:59

@AtiSnatch: Perelj! Ki fog kopni a scroll.

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2015.07.21. 09:44:47

Kurvára bírom, amikor a posztolók megpróbálják befeketíteni az ügyfélszolgákat ilyen szöveggel, hogy azt mondták, hogy "nem gondolom hogy emiatt a 400Ft miatt most panaszt fog felvenni, mert nekik simán beleférne ha a saját előfizetésükről lenne szó…“

Értem a poszter problémáját, csak jó lenne, ha nem vetítene.

ihasz laci 2015.07.21. 10:46:07

@Atörökk: ,,Mindenkinek joga hülyének lenni. Problem?''

no problem! orulok, hogy elsz a jogaiddal.

Manyecska 2015.07.22. 12:31:08

@Escaped: lehecc hülye te is de ne reklámoznád, legalább.. xdxd

CID 2015.07.22. 21:05:49

@Vidéki Apuka: nem hinném, hogy az a 250000-500000 hülyeség lenne

CID 2015.07.22. 21:10:15

@Di622: kicsit feljebb van egy ED- poszt, pl. az;)

Vidéki Apuka 2015.07.22. 22:56:35

@CID az nem feltétlenül. Az viszont nettó hülyeség, hogy egy ügyintéző a 8-9000-es csomag árát be tudja állítani 3000-re. Nem tudja.

Vidéki Apuka 2015.07.23. 21:24:53

@CID :) csak nem? :) Viszont ha tudod mit jelentenek ezek, akkor Te is tudod, hogy egyiktől sem lesz 3000 Ft egy fent említett 9000es csomag.

CID 2015.07.26. 10:29:30

@Vidéki Apuka: Hát de;) Viszont nézd meg az erre használatos kalkulátort, s csodálkozni fogsz :D