Krisztián tanár úr szép levezetéssel bizonyítja, hogy nemcsak olvasni, de számolni sem árt, ha az ember vásárlásra adja a fejét. Az egyszeri jóváírás külön érdekes, amivel a Telekom szerette volna lehiggasztani az izgága matekost. Kérje mindenki azonnal, ha egyszer jár!
Tisztelt Tékozló Homár!
A mellékelten beküldött sorok alapján kiderül, hogy a hűségidő fogalma mit is jelent a magyarországi szolgáltatónál. A matematikai tudásukba is nyerhetünk bepillantást, mellyel fordítottan arányos a megmagyarázási képességük. Leginkább csak téjékoztató jelleggel írnám meg az alábbi tapasztalataimat a Magyar Telekomról, mert szerintem minden előfizetőjüknél ugyanígy trükköznek az „észre nem vett pénzek befizettetésével“.
A velük folytatott több órás és több alkalmas beszélgetés alapján a következő matematikai alapismereti problémákat vélem felfedezni a „számítástechnikai“ hátterüknél - mivel állításuk szerint a „gép" határozza meg az árakat, és ezen Ők nem tudnak módosítani.
A kiválasztott esetben a Telekom 3 otthoni szolgáltatást értékesít:
- vezetékes telefon (IP vagy analóg)
- Internet (kábel vagy optika)
- TV (Kábel vagy IP)A szolgáltatások 3 féle hűségidővel vehetők igénybe:
- hűségidő nélkül
- 1 év hűségidővel
- 2 év hűségidővelAz alábbi kedvezmények érvényesíthetők az előfizető részéről:
- Duppla (20%) vagy Tripla (25%) kedvezmény az egy előfizetői számon szereplő szolgáltatások esetében,
- valamint a lakhely szerinti kedvezmény, mely adott és a lakhelye szerint mindenkinek jár eltérő összegben.A fenti információk alapján bárki, aki matematikai alapismeretek birtokában van, ki tudja számolni a havidíját, ha ismeri az egyes szolgáltatások árát és a lakhely szerinti kedvezményét.
Mivel volt egy kis összetűzésem a havidíjjal kapcsolatban így hosszas utánajárásba kezdtem és a következő információkat sikerült megtudnom:
Hűségidő nélkül az alábbi árakon köthető szerződés (Az árak több ügyintéző által megadott árak, melyek egyeztek minden beszélgetés alkalmával.):
Telefon 3.920 Ft,
Internet 7.360 Ft,
TV 950Ft,
tripla kötés esetén 25% kedvezmény
lakhely szerinti kedvezmény -1.000Ft, .A fenti díjakra hozzájön a 40párezer forintos telepítési díj, ha hűségidő nélkül kérjük a szolgáltatást, de mivel már kiépített, működő rendszerről van szó, ezért ez nem kerül felszámításra. Számításaim szerint ez minden kedvezménnyel összesen 8.172,5 Ft-ba kerül havonta.
Viszont a marketingesek és az ügyfélszolgálatosok unszolására ugyanezen előfizetés megköthető 2 éves hűségidővel 8.550Ft-ért, mely egyedi kedvezményt is tartalmaz. Ezek alapján nem tudom, hogy is van a kedvezményrendszer.
Több alkalommal próbáltam levezetni mind telefonon, mind személyesen, ezen nem túl bonyolult matematikai dologt az ügyfélszolgálatosoknak, de Ők csak annyit válaszoltak, hogy "nem gondolom hogy emiatt a 400Ft miatt most panaszt fog felvenni, mert nekik simán beleférne ha a saját előfizetésükről lenne szó…“ Csak annyit tudtam válaszolni ha belefér, akkor nekik is beleférhetne hogy kevesebbet számláznak. Ezt minden esetben felháborodva fogadták.
Mai napon egy ismételt felháborodás alkalmával annyit mondtak, hogy akkor egyszeri jóváírásként levonnak a számlámból 5.000Ft-ot, ha szeretném, mert ez minden előfizetőnek jár.
A fenti tényeket csak okulásként szeretném megosztani azon embertársaimmal akik azt hiszik, hogy minden akciót és ez így ennyibe kerül“ dolgot el kell fogadnunk, mert a szolgálató szerint ez így van.
Köszönettel,
Pintér Krisztián
UPDATE július 22.8:45
A posztot elküldtük a Telekomnak, ahonnan ezt a választ kaptuk:
A Telekom részéről szeretnénk jelezni, hogy ügyfeleink érdeklődésére minden esetben a szolgáltató nyilvánosan elérhető, hatályos általános szerződési feltételei, annak vonatkozó pontjai alapján adjuk meg a tájékoztatást, illetve ismertetjük az ajánlatokat és az azok igénybevételéhez kapcsolódó feltételeket, beleértve a díjszabást is. Nincs lehetőségünk arra, hogy ezeket tetszőlegesen módosítsuk ügyfeleink vagy munkatársaink egyéni megítélése, esetleg matematikai ismeretei, sajátos számításai szerint.
Amennyiben ügyfelünknek nem felel meg az adott szolgáltatás aktuálisan érvényes díja, munkatársaink szívesen ajánlanak neki kedvezőbb díjú vagy éppen akciós terméket. Ha pedig úgy véli, hogy a számlája téves adatot tartalmaz, javasoljuk, hogy azt haladéktalanul jelezze ügyfélszolgálatunknak telefonon, email üzenetben vagy személyesen, hogy észrevételét mielőbb tisztázhassuk.
Üdvözlettel
Telekom
AtiSnatch 2015.07.20. 09:59:27
fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.07.20. 10:02:43
fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2015.07.20. 10:17:54
egyébként meg meg drága. 4 ropiért telefon? vicc....
Rosszindulatú Vászka 2015.07.20. 10:30:57
Kinek elég a közszolgás tévé?
Akkor már minek?
Poszter nem sikeres ember.
fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.07.20. 10:31:02
A különbözeti összeg nem esetleg netalán az "üzletszerző" marketinges részesedése?
Mert aki fogdos egy ügyfelet annak jut is marad is.
FDToth 2015.07.20. 10:32:53
A másik h telefonon kell megálpodni veük árabn. ott bemondanak vmit, és ha többet számáznak, akkor csak vissa hell halgatni és mivel a szerződés azo az árpn köttete, int mait az üygfélszolgáato s(hibás) számolt, így nem számázhatnak többet. persz a legötbben nem kérdeznek ré telfonba h menyi is éesz a havi díj, íg aztán káspbb tehetelenek.
Manyecska 2015.07.20. 10:44:19
Antalbaba 2015.07.20. 10:51:36
AtiSnatch 2015.07.20. 10:53:14
fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.07.20. 10:56:59
Én csak 10 újjal keresem a bötűket de érthetőbbnek tűnök, vagymem, vagyde...
fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.07.20. 11:00:23
igazságos 2015.07.20. 11:05:53
még megamen is váltott pináról f@szra
Ajjaj
Vajh mit fognak szólni a benyújtott kártérítési igényemre!?
Komojtalan 2015.07.20. 11:12:15
igazságos 2015.07.20. 11:14:38
ne röhögtessenek már XD
igazságos 2015.07.20. 11:18:16
ALW 2015.07.20. 11:21:29
igazságos 2015.07.20. 11:22:56
elegük lett a T-ből, a diginél lehet csak telefon meg tévé is
tévét azért mert minek fizessenek elő 3000-ért 60 csatornára, amikor úgyis csak a dunatv-t nézik
telefon szintén, vagy digi, vagy egyházi telefon (az is népszerű)
ha elhagyják a t-home-ot, akkor a digi vagy egyházi jöhet szóba
de ha kell tévé is, vesznek mindigtv-t
attól függ, mi kell, sokaknak nem kell internet sem, mert nincs számítógép
az idősek fontos tényezők, sok van belőlük, a cigók után ők a második legnagyobb előfizetői csoport
igazságos 2015.07.20. 11:25:31
nem kötelező megdögölni az előfizetőért a t-nek
neked kell szolgáltatás, nekik az előfizető nem annyira
LatexMátrix 2015.07.20. 11:33:15
@FDToth: ha valamiben megállapodnak az mi, ha nem a havidíj? Nem kötöttem még szóban szerződést, de elképzelhetetlennek tartom, hogy ez ne kerüljön szóba (kivéve ha mindkét vonalvég-oldalon folyik a nyál a ketamintól és a tudatok be vannak lassulva, szűkülve), vázolhatnál pár ilyen szitut nekünk. Különben meg fordíts 2 nanoszekkel több időt a kommented írására, továbbit 2-kettőt (tőtőtőt) (-őt) (tót) az utólagos átnézésére (NEM ÉRDEKEL, HA TELEFON IS), mert ez így szörnyű és szörnyűposzterekkel egyenértékű lórúgást ér.
A Voda nem tudom miért lenne a legjobb, ma is előferdül még áthallás a vonalak között, fos hangminőség.
igazságos 2015.07.20. 11:40:51
Nagyon keményen tolja, amíg egyszer pofán nem fogja b@szni valaki.
Aki én leszek.
Antalbaba 2015.07.20. 11:41:12
igazságos 2015.07.20. 12:05:40
igazságos 2015.07.20. 12:07:01
Manyecska 2015.07.20. 12:16:33
Homár Hilda 2015.07.20. 12:26:16
igazságos 2015.07.20. 12:32:42
AtiSnatch 2015.07.20. 12:36:04
igazságos 2015.07.20. 12:37:07
igazságos 2015.07.20. 12:42:31
Ha már a mellselfiet is én találtam fel.
Harmadszorra randihomár szolgáltatást akarom feltalálni.
T-home MONNYON LE.
LatexMátrix 2015.07.20. 12:44:46
A mosónők korán halnak 2015.07.20. 12:45:58
igazságos 2015.07.20. 12:47:01
AtiSnatch 2015.07.20. 12:48:28
igazságos 2015.07.20. 12:50:13
Manyecska 2015.07.20. 12:52:31
Józsi, a migráns köcsög 2015.07.20. 12:54:11
igazságos 2015.07.20. 12:55:03
szerintem az egyszer megjavulok én tökéletes lenne számomra
Manyecska 2015.07.20. 12:56:15
igazságos 2015.07.20. 12:57:49
Józsi, a migráns köcsög 2015.07.20. 12:59:03
A mosónők korán halnak 2015.07.20. 12:59:59
LatexMátrix 2015.07.20. 13:00:15
@Manyecska: neked is mindenkivel szóba kell állnod. Ettől lesz értéktelen a lényed, hogy fecsegésben és korlátlanságban, válogatás nélkül tudsz megnyilvánulni csak, pedig amúgy lehetne nívója is az egész jelenlétednek. Na de hát ez már csak így van. Farkasvonyításos-teliholdas fákjúúúúúúúú.:D Múltkor hívtam egy személyt, x idő múlva kellett újrahívni a számt, hogy a lényegiekben előrejuthassunk, ennek kiderüléséhez persze 15 másodpercben el kellett kúrnom egy egész percnyi percdíjat, örülök... Mondjuk nem véletlen PERCdíj.
A mosónők korán halnak 2015.07.20. 13:03:06
igazságos 2015.07.20. 13:04:09
ő is ráér rohadtul
igazságos 2015.07.20. 13:05:27
az online pornót is fizetni kell valakinek (torrent, adatforgalom, t-home)
LatexMátrix 2015.07.20. 13:06:46
Atörökk 2015.07.20. 13:09:47
Manyecska 2015.07.20. 13:10:04
igazságos 2015.07.20. 13:16:14
megamenn 2015.07.20. 13:36:41
és ha sokat pofáztok -kibaszott banda- nem kaptok a zúúnijjótól több fíínom térkövet a mocskos tetves kis várositokba! és ha mégegyszer szórakozni mertek balog tibivel és a brigádjával, kinyírjuk a szaros életeteket! VILÁGOS VOLTAM, HÜLYEGYEREKEK!!!!
Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2015.07.20. 13:50:49
Nekem a mobil előfizetésem még abból az időből való amikor még Westel900 voltak, emiatt már platina kártyás előfizető vagyok.
Ennek ellenére semmiféle előnyt láttam ebből.
Amikor letelt a készülékem hűségideje felhívtak, hogy nem akarok-e kedvezményesen készüléket cserélni?
Pont rácsesztek mert épp az előtte való hetekben néztem meg a T oldalán.
Mondtam a kishölgynek:
Drága hölgyem az önök kínálatában a Honor 6 készülék a jelenlegi díjcsomaggal egy év hűségidővel 110 000 forint.
Ha bemegyek az edigitalba akkor ugyanezt megkapom kártyafüggetlenül hűségidő nélkül legálisan garanciával stb. 95 000 forintért.
Nekem ebben mi az üzlet?
igazságos 2015.07.20. 13:57:39
igazságos 2015.07.20. 14:06:29
Ami érdekli a népet, azt meg letöltik a netről.
A telefonvonal meg egy az egyben a T-é, mi az, hogy csak az oszlopig az ő felelősségük, az már nem, ami a lakásba van.
A szolgáltatást mi csak béreljük, a lakásban is, nem a miénk a lakásba vezetett vonal, akkor minden hiba, karbantartás, a T- felelőssége kéne, hogy legyen.
Nekem mi közöm ahhoz, hogy a T-nél az alvállalkozók b@sztak rendesen bevezetni a vonalat, 10 évente más technológia, most már nincs analóg vonal, csak digitális.
Akkor küldjenek valami értesítőt, térítsék meg a telefonálás miatti károm (mivel vodás vagyok, telefonvonalon nem lehet hívni az ügyfélszolgálatot, ezért a KÉK szám hívása NEM INGYENES), ennek következtében lett szép kis 15 ezres mobilszámlám, ami csak a T-hívása miatt adódott.
Ezen kívül, a 30 napból 20 napon át nem volt szolgáltatás, ami egy havi díj teljese elengedését foglalná magába, hiszen ha nem volt se tévé, se internet, se telefon, akkor mire fel kérik az alapdíjat is egy hónapra.
Most, a hálózat javításával és a digitálisra átállással tudtak 20 megás netet adni, annyit, amennyiT VALÓBAN FIZETTEM, az M-es csomagot.
Ezek szerint korábban tehát b@sztak még szolgáltatni is, 13 megás nettel, amikor 20-ért fizettem.
Ezt a kárt ki fogja nekem megtéríteni!?
Nem is beszélve arról, hogy elsőre visszavitt modemet tukmáltak rám, ami persze nem működött.
A gond az, hogy 1-1 napra állt le a net, fél napig működött, megint 1-1 napon át nem volt net, mindez 20 napon át folyamatosan. Tehát 25 napig nem volt semmilyen szolgáltatás, erre adtak 1000, azaz ezer forint kedvezményt.
Az sem érdekel, hogy én éppen dolgozok, s nem érek rá egész nap a szerelőt várni, ezek nem csörögnek rá az emberre, hogy ugyan otthon lesznek-e, amikor ők kijönnek, megjelennek, aztán az én hibám, ha nem vagyok otthon egész nap őket várni.
igazságos 2015.07.20. 14:09:28
igazságos 2015.07.20. 14:11:11
ÚGY NEM RENDELÜNK MEG SEMMIT SEM, HOGY A SZERELŐ HÍVJA FEL AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLATOT, ott helyben, rögtön, a szemünk előtt!
Nekünk szerencsénk volt, nem tudta elérni az ügyfélszolgálatot fél órás várakozás után sem, egyébként rosszul jártunk volna, ha a szerelő rendeli meg a csomagot.
LatexMátrix 2015.07.20. 14:49:13
Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2015.07.20. 14:51:53
Semmit szépen elbúcsúztunk egymástól.
Azóta nem akarnak kedvezményes csomagot vagy készüléket eladni :-)
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.07.20. 14:53:30
Aureliano Buendía 2015.07.20. 17:52:47
Aureliano Buendía 2015.07.20. 17:55:25
A Té kurvadrága, akárhogy is nézzük.
Escaped 2015.07.20. 18:17:51
AtiSnatch 2015.07.20. 19:02:43
Aureliano Buendía 2015.07.20. 19:05:53
Amúgy is elég sok dolgot el kéne olvasnom.
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2015.07.20. 19:47:03
Gubachy 2015.07.20. 20:09:28
Ha egy ilyen pultban ülő droidnak van ügyfélköre rendesen és nem csak a boltba bejárókat pumpolja, hanem ajánlják, beszélget az ismerősökkel, családdal stb--- vissza fognak járni hozzá... ellenben minden panasszal is őt találják be elsőnek. Meg ott a sok paraszt ügyfél, reklamálás... azért elviselhető, egy bp-i, forgalmas belvárosi Tré Pontban így akár nettó 250-500.000 HUF is összejöhet...
Gubachy 2015.07.20. 20:11:10
Aztán vannak nem túl forgalmas T pontok, pl. kint a halál valagán Auchanba, Tescoba, vagy vidéken, ott jó a nettó 80-100/hó :D
Atörökk 2015.07.20. 20:47:20
Vidéki Apuka 2015.07.21. 06:50:25
A mosónők korán halnak 2015.07.21. 08:41:01
joska61 2015.07.21. 08:56:03
Escaped 2015.07.21. 09:26:59
Escaped 2015.07.21. 09:30:08
Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2015.07.21. 09:44:47
Értem a poszter problémáját, csak jó lenne, ha nem vetítene.
ihasz laci 2015.07.21. 10:46:07
no problem! orulok, hogy elsz a jogaiddal.
Manyecska 2015.07.22. 12:31:08
CID 2015.07.22. 21:05:49
CID 2015.07.22. 21:10:15
Vidéki Apuka 2015.07.22. 22:56:35
CID 2015.07.23. 21:20:59
Vidéki Apuka 2015.07.23. 21:24:53
CID 2015.07.26. 10:29:30