Tékozló Homár

Megszűntethetetlen Vodafone szolgáltatás

2015.09.09. 09:43 | Homár Hilda | 84 komment

vodafone_text_011808587147_640x360.jpg

Gergő nem hiába dolgozott 4 évig a UPC ügyfélszolgálatán és állítja magáról, hogy türelmes ember. Olyan higgadt hangon írja le a Vodafone-nal folytatott kiábrándító ügyintézését, mintha nem arról szólna, hogy az elmúlt 2 hónapban ő időről-időre lemondta a szolgáltatást, a mobilszolgáltató meg úgy tett, mintha..., de aztán nem.

Tisztelt Tékozló Homár Szerkesztőség!

Gondoltam megosztom Veletek is kedves történetemet, amely a Vodafonos mobiltelefon előfizetésemmel történik éppen. (Nem tudom nálatok megüti-e a szintet, én alapvetően egy türelmes ember vagyok, 4 évig dolgoztam a UPC telefonos ügyfélszolgálatán, láttam sok mindent, de ez kezdi nálam is kiverni a biztosítékot, és még nincs úgy tűnik vége)

Kezdődött az egész azzal, hogy úgy döntöttem megszabadulok a Vodafone-os mobil előfizetésemtől a hűségszerződésem lejárta után szolgáltatóváltás okán. Alapvetően elégedett voltam a szolgáltatással, de család/flotta/céges telefon miatt így lett volna optimális.

Először 2015.06.30-án telefonáltam a szolgáltatónak, hogy megszüntetném a szolgáltatást, ahol az ügyintéző tudomásul is vette ezt a dolgot az ilyenkor szokásos kedvezmények felsorolása után, és megbeszéltük, hogy megszűnik a szolgáltatásom 2015.07.08-án, tehát 8 nappal az igény bejelentése után.

2015.07.13-án kiállították a következő számlát, a várakozásaimmal ellentétben viszont nem a végelszámolást kaptam meg, hanem a következő hónap havidíját. Másnap, tehát 14-én fel is hívtam az ügyfélszolgálatot, ahol jeleztem ezt a problémát. Az ügyintéző közölte, hogy bár ő nem látja, hogy én megszüntettem volna a szolgáltatást, de utána néznek, "lehet, hgy még ma délután jelentkezik egy munkatársa". Hát ezért azt sejtettem, hogy ebből nem lesz semmi, de mindegy, vártam.

Vártam egészen 2015.08.04-ig, amikor ismét felhívtam az ügyfélszolgálatot. A válaszon, amit kaptam most már meg sem lepődöm, nem látják, hogy le akartam volna mondani a szolgáltatást, de azt sem látják, hogy azóta egyszer már megkerestem őket emiatt. Megkérdezték, hogy akkor most le akarom-e mondani. Mondtam, hogy nem most akarom lemondani, hanem már lemondtam régen, csak szüntessék meg, és írják jóvá a később kiszámlázott díjakat, továbbá kértem, hogy kezeljék bejelentésemet panaszként. Ezt is tudomásul vették természetesen, miért is ne tették volna.

Aztán megint vártam. Míg végül múlt hét csütörtökön gondoltam, hogy bár még nem telt el a 30 nap, ami a panasz kivizsgálására, és megválaszolására jár nekik, 2015.09.03-án megkérdezem, hogy jutottak-e esetleg valamire. Csodák csodájára, nem látták, hogy én meg szerettem volna szüntetni a szolgáltatást, illetve hogy azóta bejelentéseket tettem, de ígéretet tett az ügyintéző, hogy akkor most már tényleg meg fog szűnni.

Óvatosan rákérdeztem, hogy és akkor mi lesz a jóváírásokkal? Enyhe meglepődéssel fogadtam a kolléga válaszát, hogy azzal most nem tud mit csinálni, erről nem egyeztetett akárkivel, akivel beszélt közben, írjak e-mail nekik, és akkor majd kivizsgálják, és jóváírják, hogyha tényleg lemondtam. Kérdeztem, hogy akkor esetleg lehet-e, hogy a korábbiakhoz hasonlóan ismét telefonon keresztül a saját hangommal jelzem, hogy nem fizetnék ki annyi pénzt, közölte, hogy nem lehet, és kész, de a szolgáltatás megszűnik 48 órán belül (Nem tudom, hogy megtörtént-e, mert a SIM kártyát már rég nem használtam)

Nem tudom, hogy ennek a cégnek milyen munkafolyamataik vannak, de azt sikerült megállapítani, hogy igen szegényes, és hiányos a rendszer, vagy egész egyszerűen nem jár monitor a munkaállomásokhoz, és azért nem lát senki semmit.

A hab a tortán az, hogy ez alatt az egész procedúra alatt egyetlen e-mail, telefonhívást, vagy levelet sem kaptam, pedig többször is kértem, hogy ugyan küldjenek már valamit, pláne hogy a panaszkezelési eljárásnál vagy muszáj küldeni, vagy legalábbis rá kellene kérdezni, hogy szeretnék-e kapni pl. jegyzőkönyvet).

Egyelőre nem tudom mi tévő legyek, elküldtem a hírközlési biztosnak a panaszomat (ahol egyébként 3-szor töltöttem ki az online bejelentő úrlapot, majd telefonon mondták, hogy postán küldjem, mivel az nem működik).

Ha érkezik eredmény, küldök updatet.

Köszi hogy meghallgattatok
Üdv

Gergő

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.09. 09:50:11

" szolgáltatóváltás okán."
->
", és egy másik szolgáltatóval kötök szerződést."

"..., és még nincs úgy tűnik vége"
->
"..., és úgy tűnik, nincs még vége."

Azért remélem, csinált hangfelvételt.

sáros_tehén 2015.09.09. 10:00:18

Az ilyenek miatt IS telepítettem egy rögzítő programot a telefonomra. Én is felveszek minden beszélgetést. Ha gond van egyből elő tudom venni.

lófaszhajtású bukákkeszimulátor 2015.09.09. 10:01:56

@sarostehen_: ez így törvénytelen, szólnod kék a disputa elején.

lófaszhajtású bukákkeszimulátor 2015.09.09. 10:10:45

"majd
telefonon mondták, hogy postán küldjem, mivel az nem működik)."
Azért ez se gyenge.
A Vodka a legféregebb. Emléxünk még arra, mikor kártyások egyenlegeit apasztották csakúgy? Ripsz-ropsz, simán a semmire vagy 1-2 sms-forgalomra is jött az értesítés, hogy mindjárt vége az egésznek.
Ki mikor küldött sms-t utolyára?

napalm 2015.09.09. 10:15:40

" Mediator_07 2011.03.17. 22:57:14
Itt ragadtam, és úgy látom, hogy még nem mindenkinek esett le, hogy nem szükséges figyelmeztetni. Ezért kicsit bővebben kifejtve:
A jogtudomány mind a mai napig igen óvatosan közelít a jogosulatlan hangfelvétel témájához. Egyes tankönyvekben a joghallgatók még mindig azt olvashatják: vitatott, hogy az érintett hozzájárulása nélkül készített kép-és hangfelvételek vajon felhasználhatóak-e a polgári eljárásban bizonyítékként. Úgy tartják, helyesebb, ha az ilyen bizonyítási eszközöket kizárjuk a bizonyítás megengedett fajtái közül.
A joggyakorlat ettől sokkal bátrabb. A Bírósági Döntések Tárának 2009/11. számában közölt határozata ugyanis nem előzmény nélküli, tulajdonképpen a korábbi ítélkezés megerősítésének is tekinthető. A Legfelsőbb Bírósági egy 1985-ben született, eseti döntése értelmében „nem lehet a bírósági vagy szabálysértési eljárásban hangfelvétel felhasználását visszaélésnek tekinteni, ha ez a hangfelvétel felhasználójával szemben elkövetett jogsértéssel kapcsolatos bizonyítás érdekében történik” (BH 1985. 57). Néhány évvel ezelőtt pedig rögzítésre került, hogy más nyilatkozatát tartalmazó hangfelvétel akkor is felhasználható a polgári perben bizonyítékként, ha személyhez fűződő jogok megsértésével keletkezett, vagy jutott nyilvánosságra (BH 2001. 110).
Fenti határozat tehát csak megerősíti a korábbi bírói gyakorlatot. Eszerint a jogosulatlanul rögzített hangfelvétel perbeli bizonyítékként felhasználható az igazság kiderítése és érvényesítése érdekében.
A bíróságok feladata évszázadok óta - mint ahogyan azt a szó nyelvtani jelentése is mutatja - nem más, mint az igazságszolgáltatás. Az igazság kiderítése azonban nem is olyan egyszerű, habár a felek a bírótól az abszolút igazságot várják, valójában minden ítélet relatív. Az ítélőtábla az idézett határozatában felhívta a figyelmet arra, hogy az igazság érvényesülésének biztosítása közérdek, maga a bizonyítás is ezt a célt szolgálja.
Érdemes megjegyezni, hogy a hangfelvétel bár jogosulatlanul - a felperes tudta nélkül - készült, mégis nagyobb szolgálatot tett a perben, mint bármilyen okirat vagy akár egy tanúvallomás. Mint minden más bizonyítási eszköznél, itt is felmerülhetnek bizonytalanságok. Sokan úgy vélik, a modern technika eszközeivel ma már gyerekjáték egy hangfelvételt manipulálni. Ennek ellenére egy ilyen felvétel sokkal konkrétabban alátámasztja a perben tett nyilatkozatokat, mint mondjuk egy tanúvallomás (persze megfelelő szakértői véleménnyel alátámasztva). Az egyik tanú mondhatja: a felperes tartozik, a másik állíthatja: nem. Egy állítás és egy tagadás áll egymással szemben és bírói mérlegelésre van bízva, vajon melyiknek van igaza. Ráadásul a közismert római mondás szerint „unus testis nullus testis” (egy tanú nem tanú ). "

zugugyved.blog.hu/2011/03/17/egyoldalu_hangrogzites?fullcommentlist=1#c12933983

napalm 2015.09.09. 10:18:36

Ja, ez lófasznak ment ;)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.09. 10:34:28

@lófaszhajtású bukákkeszimulátor: Felvételt készíteni a másik beleegyezése nélkül nem törvénytelen. Publikálni törvénytelen, de pl. a bíróságon bemutathatod bizonyítékként.

Hasonló téveszme forog a zenék, filmek letöltésével kapcsolatban. Letölteni szabad, feltölteni nem. A torrentezők vannak ilyenkor nagyon megzavarodva.

lófaszhajtású bukákkeszimulátor 2015.09.09. 10:35:35

@napalm: köszi. Bíróságon oké, legyen. Azzal mi van, ha felvesznek valakit hangilag, aztán mutogatják a hanghullámját akarata ellenére?

lófaszhajtású bukákkeszimulátor 2015.09.09. 10:39:36

@atpijkamo: ha
személyhez fűződő jogok megsértésével keletkezett, vagy jutott
nyilvánosságra (BH 2001. 110)ha
személyhez fűződő jogok megsértésével keletkezett, vagy jutott
nyilvánosságra (BH 2001. 110)
Tkp. nincs is mit megsérteni akkor? Mirõl beszél itt? Vegyük külön a többedik félnek kiadást és a szimpla rögzítést, mert szerintem önmagában az is aggályos, de majd valaki belinkolja az idevonatkozót.

mikimackó 2015.09.09. 10:48:12

mindenféle colgáltatást írásban mondunk le, annyaneve 3x, mert különben csak copás van ! még a mai világban isssssss !

joska61 2015.09.09. 10:49:32

Már elnézést, de aki lusta felemelni a seggét, bemenni az ügyfélszolgálatra, és egyszerre elintézni mindent, ráadásul délutáni visszahívás teljesületlen ígéretével 2 hétig várakozni, majd újra csak telefonálni, hát.... Így járt.

Antalbaba 2015.09.09. 10:53:27

Aki ilyesmit telefonon/online akar elintézni, az a vadász. Az ÜGYFÉL "befárad", rászán egy napot és addig veri a pultot, amíg nem távozhat egy nullás végszámlával - amivel majd kezdheti a pár hónapos ajánlott levelezést ;-)

AtiSnatch 2015.09.09. 10:55:17

Vodkafone - power to kocsma

sarostehen 2015.09.09. 11:04:06

@joska61: Nem ilyen egyszerű. Telenornál NEM lehet személyesen lemondani. Csak postai úton, vagy emailben. Pont ezt járom most végig.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.09. 11:06:11

@lófaszhajtású bukákkeszimulátor: A faszba a törvényekkel, értelmetlenek. Ha lefényképezed a Bazilikát, és van a téren egy járókelő, akkor az engedélyét kell kérned a fénykép készítés előtt. De ha a villámnál lasabban csinálod, közben mások is belemennek a képbe.

Csinálsz hangfelvételt. Nem szólsz, mert akkor leteszi. Ha nem kell, törlöd. Ha kell, felhasználod. Mindenki elmehet a búspicsába.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.09. 11:22:55

Egyébként nem értem a mobilosokat. Lehet emberekkel találkozni, és csacsogni. Ha másik városban, másik kontinensen vannak, akkor meg lehet rendes telefonon (illetve VOIP) telefonálni. A feltöltőkártyás mobil arra jó, hogy útközben is tudjam egyeztetni a találkozót, figyu kések, figyu merre vagy... Most ha én emberekkel akarok beszélgetni, fizessek valakinek havi díjat meg percdíjat? Jó, fizetek hetven fillért percenként, nem probléma. De FORINTOKAT?

lófaszhajtású bukákkeszimulátor 2015.09.09. 11:53:08

@atpijkamo: ja. Csoportnák nem kell engedély, egyénnél igen. Két ember már csoport?
Mobil: de hát olyvagány az embi, mikor mobilzik. Hajlandó csengetni is. Mindenki boldog. Nameg a kényelem, a rendelkezésreállás. Skype-pal szemben hanghívásnál nincs veszély, hogy anyós orrszõrzetével wolfszemet nézel, mármegérte.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.09. 11:56:16

@lófaszhajtású bukákkeszimulátor: A legújabb kutatások szerint a csoportok egyénekből állnak.

Azt imádom, mikor van valakinek mobilja, de csak ritkán kapcsojja be. Ha meg kicsöng, nem veszi fel.

Manyecska 2015.09.09. 11:58:13

@lófaszhajtású bukákkeszimulátor: miért felvették hogy aszondod romlott a párizsi..v.mi?:D

CID 2015.09.09. 12:09:23

Szóbeli szerződésbontás volt, a voda elállt tőle 16 naponbelül :)

CID 2015.09.09. 12:11:31

@sarostehen: Ha jól tudom, ha személyes csatornán megkötheted, fel is mondhatod.

Bombaló 2015.09.09. 12:22:08

@sarostehen: Ó kisleány, ki mont'á néked ezt?

Nesze idézem:
"Személyesen: bármelyik Telenor értékesítési ponton fogadjuk írásbeli kérésedet, melyhez a helyszínen egy nyilatkozatot kell kitöltened."

Forrás:
www.telenor.hu/ugyfelszolgalat/ugyintezes/megszuntetes

ui.: nem vagy te sarosvadasz?

Bombaló 2015.09.09. 12:23:11

ui.2: Gugli keresés 20 mp. Bonyolult?

lófaszhajtású bukákkeszimulátor 2015.09.09. 12:44:04

@atpijkamo: vagy nem horgya magánál. Vagy zsebtelefonnak hívja, mert öreg. Egyének, jó. Egyéniségek csoportosulási helyeit oszd meg velem.
@Manyecska: nem, de szeretem tudni mi hogy. A párom is szereti tudni. Múltkor elmentünk és az úúgy vooolt... ésakkor nagyon dx&olx volt mindenkilol. Aztán megláttam a saját államat a napfénytelóban és kurvaszexi volt és dé.

A mosónők korán halnak 2015.09.09. 12:46:11

@lófaszhajtású bukákkeszimulátor: múltkor elfelejtettünk-miattatok és más miatt is- védekezni félidőben /meccs volt/, majd rakok fel cuki 4D-s képeket amennyiben és ha, de most tényleg! APAKEZDŐŐŐDIK :DDD

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.09. 13:15:13

@lófaszhajtású bukákkeszimulátor: Mondjuk a Homár. Ennél színesebb egyéniségek helyét keresve se találnál.

PITTA 2015.09.09. 13:20:34

Androidra ACR. Ingyenes, és rögzít és rögzít :-)

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2015.09.09. 13:27:24

"Nem tudom, hogy ennek a cégnek milyen munkafolyamataik vannak, de azt sikerült megállapítani, hogy igen szegényes, és hiányos a rendszer, vagy" csak mondjuk szeretnék beszedni a lóvét a szolgáltatásokért :)
Díjakat nem befizetni, aztán ha követelik, akkor megmutatni, hogy te már lemondtad.

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2015.09.09. 13:28:39

@atpijkamo: Akkor jó hogy van neki.

De lassan én is rászokok erre, mert kényelmesebb, hogy szarunk mindenkire, csak én vagyok olyan hülye, hogy ha hívják, vagy írnak neki, válaszol.

C64 2015.09.09. 13:31:25

@lófaszhajtású bukákkeszimulátor:

Nem értem a problémát. Tőlem nyugodtan rögzítheti a telefonbszélgetést a másik fél akivel beszélek.
Nem kell a másiknak olyat mondani, hogy abból baj származzon.

Általában az szokott valami ellen nagyon tiltakozni, aki tudálékos, szeret okoskodni, vagy van "vaj" a füle mögött hasonló ügyben...
Vagy esetleg jogi területen tevékenykedik.

Megvan a nyúl kecsegek! xd 2015.09.09. 13:37:58

@ColT: ja, az meg érdekes hogy neked írnak aztán ha válaszolsz felszívódik.OLX igényes felhasználó.szívlapáttal átrendezni.xd

CID 2015.09.09. 13:41:15

@ColT: Édes Istenem, mit mutasson be nekik?

A mosónők korán halnak 2015.09.09. 13:52:17

ON @lófaszhajtású bukákkeszimulátor: ezt próbáltad már? olyan mint a bukákke csak egyedül is lehet..:www.riasztoszerek.hu/spd/fk504906/Elemes-Pokszivo
:D röKtön eszembe jutottál. élvefogó egércsapdát keresek épp.

lófaszhajtású bukákkeszimulátor 2015.09.09. 13:56:31

@C64: olyan is van. De férjen mellé az eredõ kíváncsiság is. Különben nem kell ahhoz neked vajasnak lenned, hogy a másik a magas EQ-jával félreértsen vagy magyarázzon valamit, majd úgy "bizonyítékként" tálalva a többinek közreadja. A többi meg elfejti felülvizsgálni. Ha eleddig nem sikerült megismerni az embert, mint olyat, hát majd eztán.

Manyecska 2015.09.09. 14:03:03

Nincs újposzt? Vagy újhold? Szenvedek már.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.09. 14:05:44

@Manyecska: Nyugi, maj szólok, ha lesz. Addig szívj egy kis friss levegőt! Hónapok óta először van 18 és 34 fok között a hőmérséklet. Eddig csak meg lehetett sülni vagy fagyni.

Manyecska 2015.09.09. 14:10:08

@atpijkamo: reggel aszt énekelték a rádióban hogy a "raszta szív.." ..márhogy örökké dobog.xdxd

Manyecska 2015.09.09. 14:14:11

@atpijkamo: dobogott.az egér tegnap a lábasoknál.amikor benyúltam kiugrott mellettem nagy ívben és visszapattant a földről bár én akkor már szintén egy méter magasságig szökkeltem kecsesen:P

lófaszhajtású bukákkeszimulátor 2015.09.09. 14:43:01

@Manyecska: de hogy a picsában van ott egér? Azt hittem elit vagy, nem jobbágy.

Manyecska 2015.09.09. 14:45:27

@atpijkamo: :DDDDD csinálok!! a pááárom báttya úgyis a legjobb operatőr volt annó.xd...@lófaszhajtású bukákkeszimulátor: úgy hogy a cirkó miatt lukat kellett csinálni a falba, szellőzés címszóval, tegnap esett le a tantusz, onnan simán bejönnek. Mászik a falon. saját szememmel láttam. régi ház, szeretik, mellettünk étterem..

Artech 2015.09.09. 15:33:18

@napalm: majdnem jó..."
A bíróságok feladata évszázadok óta - mint ahogyan azt a szó nyelvtani jelentése is mutatja - nem más, mint az igazságszolgáltatás."
Magyarországon, sajnos, olyan gazságszolgáltatási rendszer van, hogy nem az igazságnak, hanem a jognak kell megfelelni. Tehát jogszolgáltatás van.
De erről több alkomátnyjogász többet tud mondani.

CID 2015.09.09. 16:00:05

@atpijkamo: Írta, a poszter, hogy van hangfelvétele, írta a poszter, hogy kikérte a hangfelvételt ( call centereskent tudhatná, hogy a szolgáltatónak egy évig kötelessége megőrizni, és az első alkalommal ingyenesen az ügyfél részére kiadni), a panaszról semmi interakció azonosítója?

Ez a lofasz meg egy megkeseredett degenerált fasz, eszem nincs, hogy lehet diplomás, és lexarom, hogy a védelmed alatt áll.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.09. 16:04:36

@CID: :)) Ne is áll a vdelem alatt.

ColT azt írta, hogyan kell csinálni, nem azt, hogy a poszter hogyan csinálta.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.09. 16:37:36

@lófaszhajtású bukákkeszimulátor: Ja, rádgondolt? Aszittem a poszterról beszél.

Bocsásd meg CID-nek, kissé rusztikus a stílusa.

peppe83 2015.09.09. 16:51:04

Újabb vadász.
Tértivevényes levél. Jaaa, az úpécé ügyfélszolgálatán (is) ez a szó tiltott lehet...

CID 2015.09.09. 17:22:29

@atpijkamo: Fenét.

@lófaszhajtású bukákkeszimulátor: elnézésedet kérem , de rajtad kívül elég sok lófasz van a világban :)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.09. 17:27:02

@CID: "rajtad kívül elég sok lófasz van a világban"

:)) Na de diplomás?

lófaszhajtású bukákkeszimulátor 2015.09.09. 17:45:43

@atpijkamo: á, csak vicceltem (ez volt a szkenárió nemleges válasz esetén :) )

Aureliano Buendía 2015.09.09. 18:28:19

segitunk@nmhh.hu :)

Hangfelvételeket kikérni, NMHH részére megküldeni.

Amúgy meg az nem egyszerűbb, ha az új szolgáltatót bízza meg a váltással? Majd az leboxolja a vodkával.

CID 2015.09.09. 18:36:33

@atpijkamo: Ha egy kézilabdaedző dísztoktor lehet, akár egy diploma is járhat egy lófasznak :D

@Aureliano Buendía: Mivel, nem kért számhordozást, lehet nem vállalnák ;)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.09. 18:39:28

@CID: Attól meg agyfaszt kapok. Nem csak díszdoktor, hanem az alapján doktor meg dékán. Nembaj, majd átírják a kedvéért az alkotmányt.

Aureliano Buendía 2015.09.09. 18:43:08

@CID: ja, hogy nem akarja vinni a számot.

Akkor egyszerű. Nem fizeti a számlákat, hisz már felmondta a szerződést, és reklamál, hangfelvételt kikér. Aztán csak vár és vár és vár.

CID 2015.09.09. 19:21:38

@atpijkamo: Azzal semmi gond, gyorsabban új alkotmányt írnak, mint én egy kommentet :(

Gastroger 2015.09.09. 22:39:32

-Jóestét kíváno xy szokgáltató. Tájékoztatjduk, minőségbiztosításí okokból rögzítjük a beszélgetést. Miben segíthetek?
.
Tehát nem a hozzájárulásom kéri, tényként közli. Azt, hogy később mire haszmálja fel, az nekem irreleváns, ha joga van, megteheti.
.
- Jó estét Gipszi Lárd vagyok, -tájékoztatom, hogy beszélgetésünket fogyasztóvédelmi okokból rögzítem.
.
Na itt szoktak kiakadni...
-Nem teheti. -De, mert tájékoztattam, a fogyasztóvédelem pedig felül áll az önök belső minőségvédeldi politikáján
- Nem veheti fel, nem teheti közzé! - Nem is akartam, csak vitás ügy eseténa bíróságnak kiadhatom
- Nem veheti fel, személyes adatvédelem miatt - Én egy cég ügyfélszolgálatát hívtam, nem személyes csevegésre. Én viszont magánszemély vagyok, a nevem Gipszes Meralda, a telefonszámom ezmegez, látja az összes adatom a rendszerben, azt is hány éves vagyok.
- Jó de nem lehet
.
.
Ezért inkább néha el se mondom.
Közzé se teszem. De vitás ügy esetén, ha véletlenül nekik nem lenne meg a felvétel, tudok segíteni.
Még nem kellett, és idővel törlöm is őket, saját felhasználásra ideiglenes tárolom.
Akkor ez jogilag / erkölcsileg kifogásolható?

CID 2015.09.10. 07:46:47

@Gastroger: Van az tovább is ( legalábbis a Telekomnál ), amennyiben a beszélgetés rögzítéséhez nem járul hozzá, kérem fáradjon be személyes ügyfélszolgálati irodánkba.

Mityu Addideapénzt kft LE 2015.09.10. 08:51:14

Azt meg kell említeni, hogy sokan abban a tévedésben leledzenek, hogy a személyhez fűződő jogokat egyfajta takaróként alkalmazhatják, s bármit tehetnek, állíthatnak, majd később letagadhatják, illetve annak ellenkezőjét mondhatják. :)

Csak azt sokan nem ismerik, hogy a személyhez fűződő jogokkal szemben elsőbbséget élvez az igazság kiderítésének joga. Tehát ha képi-, vagy hangfelvétel van egy adott perben és ez a per döntését elősegíti, abban az esetben a személyhez fűződő jogokat felesleges lobogtatni. :D

Ezt egyik ismerősöm se tudta, amikor üvöltve közölte velem, hogy ne mondjam má', hogy jogszerű a rendőrség által készített traffipax felvétel... Pedig jogszerű. :D

S bármennyire furán hangzik a Pétéká ezen része nem változott semmit. Függetlenül attól, hogy beharangozták a tudatlan újságírók. :) :)

joska61 2015.09.10. 09:30:43

@sarostehen: "Gyári" képviseletre gondoltam, nem ilyen himihumi alvállalkozósra. A többség az utóbbihoz tartozik... Valós saját képviseletük már alig van. Azokon sem? Mert azon csodálkoznék, bár nem lehetetlen. Mindazonáltal a postai út meg a mail sem telefonálgatás.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.09.10. 16:13:29

A Vodafone Ügyfélszolgálat (lakossági ügyfél panaszok) faxszáma: 061288 – 4270
Szerződésbontások, szerződés hosszabbítások: 061288 – 3393

Továbbá:
12. az előfizetői szerződés megszűnésének esetei és feltételei, azon határidő megjelölése, ameddig
az előfizető díjfizetési kötelezettségének eleget tehet anélkül, hogy a szolgáltató a szerződést
felmondaná
Az Előfizetői Szerződés megszűnésének esetei:
12.1. Közös megegyezés: Az Előfizetői Szerződés megszűnik a Felek által megállapított időpontban, ha a
szerződő felek közösen ebben megállapodnak, és azzal a feltétellel, hogy a Felek a ráutaló magatartással
kötött előfizetői szerződést ráutaló magatartással, kifejezett szóbeli vagy írásos nyilatkozattal, a szóban
kötött előfizetői szerződést kifejezett szóbeli vagy írásos nyilatkozattal, míg az írásban kötött előfizetői
szerződést kifejezett írásos nyilatkozattal szüntethetik meg.
12.2. Az Előfizetői Szerződés megszűnik az Előfizető halálával, jogutód nélküli megszűnésével, valamint a
Szolgáltató jogutód nélküli megszűnésével.
12.3. Az átadó szolgáltatóval fennálló Előfizetői Szerződés megszűnik a számhordozásra vonatkozó szabályok
szerint a számhordozás megvalósulásával, amennyiben az nem módosul.
12.4. A határozott időtartamú Előfizetői Szerződés a meghatározott idő elteltével megszűnik. A szerződés
megszűnését megelőzően a Szolgáltató az Előfizetőt a számlalevél mellékletében, számlalevél
hiányában írásban, postai úton vagy a szolgáltatás jellegéhez igazodó elektronikus úton legalább 30
(harminc), de legfeljebb 60 (hatvan) nappal korábban tájékoztatja a határozott idejű szerződésből
hátralévő napok számáról és a szerződés megszűnésének időpontjáról. A felek a határozott időtartamú
Előfizetői Szerződésben szabadon megállapodhatnak a határozott időtartamú Előfizetői Szerződés
megszűnését követő új Előfizetői Szerződés szerződéses feltételeiről, amely esetben a létrejövő új
szerződés csak határozatlan időtartamú lehet. A felek a határozott idejű szerződés időtartamának
meghosszabbításáról a szerződés megkötésekor és az Előfizető kifejezett nyilatkozata esetén a
határozott idő elteltét megelőzően szerződésmódosítással dönthetnek.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.09.10. 16:16:29

12.5. Az Előfizető felmondása
Az Előfizető az Előfizetői Szerződést szóban vagy írásban jogosult felmondani. A ráutaló magatartással történő
felmondás nem értelmezhető.
A szóbeli felmondási jog a Központi Ügyfélszolgálat telefonos elérhetősége útján gyakorolható, míg az írásbeli
felmondási jog a Szolgáltató Központi Ügyfélszolgálatán, márkaképviseletein, viszonteladói hálózatában, illetve
internetes honlapján keresztül.
A szóbeli felmondás esetén Előfizető köteles a következő adatokat megadni: felmondani kívánt előfizetés(ek)hez
tartozó hívószám és ügyfélbiztonsági kód, előfizető neve. A Szolgáltató kérheti továbbá az Előfizető felmondási
jogosultságának ellenőrzéséhez, hogy az Előfizetői Szerződésen megadott egyéb adatokat, valamint az
ugyanazon ügyfélszámhoz tartozó másik telefonszámát, vagy egyéb olyan telefonszámot, ahol azonnal
visszahívható.
Írásbeli felmondás esetén Előfizető köteles a felmondást ellátni saját kezű aláírásával és az azonosítás
érdekében a következő adatokat megadni: felmondani kívánt előfizetés(ek)hez tartozó hívószám és
ügyfélbiztonsági kód, előfizető neve.
Az Előfizető köteles a felmondás Szolgáltatóval való közlés időpontjában fennálló, valamennyi esedékes, illetve
lejárt tartozását azonnal kiegyenlíteni. Az írásban történő felmondás (felmondási idő) kezdő időpontjának az a
nap számít, amely napon az Előfizető felmondását a Szolgáltató átveszi, szóbeli felmondás esetén, amikor a
felmondást Előfizető a Szolgáltatóval közli (amikor a Szolgáltató tudomására jut). A felmondási időtartam – azaz
a felmondás Szolgáltatóval való közlésének időpontja és az előfizetői jogviszony megszűnésének időpontja
közötti időtartam – alatt keletkező díjakat (a havi előfizetési díj illetve egyéb havidíj időarányos részét és a
forgalmi díjakat) a Szolgáltató az Előfizetőnek kiszámlázza.
Az Előfizető az Előfizetői Szerződést egy általa megjelölt határnapra is felmondhatja. Ebben az esetben az
Előfizető a felmondásról szóló nyilatkozatában köteles megjelölni azt a határnapot, amely naptól a nyújtott
128
szolgáltatást nem kívánja igénybe venni. E határnap a felmondás megtételétől, vagy megküldésétől számított
nyolcadik és harmincadik nap között lehet. A Szolgáltató e határnapon köteles a szolgáltatás nyújtását
megszüntetni.
A felmondás megtételének napja az a nap, amikor az Előfizető által szóban megtett felmondás azonnal a
Szolgáltató tudomására jut, így különösen a személyesen vagy távollévők között távbeszélő útján szóban
megtett felmondási nyilatkozat.
A felmondás megküldésének napja az a nap, amikor az Előfizető által postai úton vagy elektronikus levél útján
küldött írásbeli felmondást a Szolgáltató kézhezveszi.
Amennyiben a megtétel vagy megküldés napja munkaszüneti napra esik, abban az esetben az azt követő
munkanap minősül a megtétel vagy megküldés időpontjának. A határidő számítása szempontjából a határidő
első napjának a megtétel vagy megküldés napját követő első munaknap minősül.
12.5.1.Határozatlan idejű Előfizetői Szerződés rendes felmondása
Az Előfizető a határozatlan idejű Előfizetői Szerződést jogosult legfeljebb 8 (nyolc) napos felmondási
határidővel bármikor, indoklás nélkül felmondani.
(...)

1. Általános adatok, elérhetőség
1.1. A szolgáltató neve és címe
A Szolgáltató neve: Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Székhelye: 1096 Budapest, Lechner Ödön fasor 6.
1.2. A szolgáltató központi ügyfélszolgálatának elérhetőségei (cím, telefonszám, egyéb
elérhetőség, nyitvatartási idő) és annak a helynek, elérhetőségnek, internetes
elérhetőségnek a megnevezése, ahol egyéb ügyfélszolgálatainak elérhetőségei
naprakészen megismerhetők
A Központi Ügyfélszolgálat
(a) ügyfélforgalom előtt nyitva álló helyiségének címe: 1062 Budapest, Váci út 1-3. (Westend City
Center);
(b) telefonszáma: 1270, amely a Szolgáltató hálózatán belül belföldről díjmentesen hívható; vagy +36
1 288 1270, mely a hívó fél tarifacsomagja szerint számlázódik;
(c) nyitvatartási ideje: hétfő-szerda: 10.00-21.00, csütörtök: 08.00-21.00, péntek-szombat: 10.00-21.00;
(d) postacíme: 1476 Budapest, Pf. 350.;
(e) faxszáma: +36 1 288 4270;
(f) e-mail címe: ugyfelszolgalat.hu@vodafone.com.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.09.10. 16:18:44

Ha a poszt toló faxszal rendelkezik, az is olyan jó, mint a tértivevény.

________________________

Más: Szerintetek is nagyobb az egérinvázió, mint a korábbi években?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.10. 17:07:10

@Kitalátor (másként) gondolkodó: Itt a városban nincs egér. Viszont ilyen csótányok röpködnek. Pár éve jelentek meg. Napi rendszerességgel fogok egyet. Nem szeretem elpusztítani még a rovarokat se, de ezeknek nem kegyelmezek.

cink.hu/megvan-milyen-csotany-bandazhat-a-rozsadombon-1640282266

McZozo 2015.09.10. 18:07:59

@napalm: De amit te irsz az inkabb olyan esetre all mikor mondjuk anyuka vagy apuka felveszi a beszelgeteset a masik fellel hogy aztan a perben elohuzza. Ilyen szolgaltatoval tortent beszelgetes felvetele tiszta sor, mert mikor kozlik hogy beszelgeteseteket rogzitik akkor te is bemondod hogy en szinten rogzitem. Innetol kezdve tajekoztattad szerintem, max leteszi ha nem tetszik de ez mondjuk erdekes lenne hogy ok felvehetik de te nem. Azt sugalna felem hogy ok elegeg szabadon kezelik a hangfelveteleket es h nemkik jo akkor van ha nekik nem jo akkor nem lessz

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.10. 18:18:00

@McZozo: "erdekes lenne hogy ok felvehetik de te nem"

Pedig így van. Te beleegyezel, mert meg akarod oldatni a problémádat. Ők nem egyeznek bele, legfeljebb ennyivel kevesebb munkájuk lesz.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.09.11. 08:13:49

@atpijkamo: Bevándorlók. Már ezekkel is bajod van? Mi lesz, ha repülőszőnyegek ezrei fognak esténként suhanni? ;)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.11. 10:42:28

@Kitalátor (másként) gondolkodó: A bevándorlókat majd jól megrugdosom. A repülőszőnyegeket is.

A zorbán virtuálisan megrugdosta a bevándorlókat a plakátkampányával. Most nem kell azon csodálkozni, hogy még a sajtómunkások is róla vesznek példát.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.09.11. 11:01:13

@atpijkamo: Na, hagyjál lógva! Aki elhiszi, hogy egy profi futballista nem tud kikerülni egy lábat, és elesik az első eléje botorkáló kameramanci lábától, az azt is elhiszi, hogy a sarki kurva néni 15 év strichelés után pont akkor vesztette el a szüzességét, vagy akkor fogant szűzen, amikor egy milliárdos/országos politikus kocsijába ült be.
"Színház az egész világ"
A 600 db kirakott plakát, amelyeknek a tartalmával a magyar lakosság 80%-a (a németek 85%-a)egyetért, csak egyfajta lélegzetőgépnek kellett a parlamenti küszöb és a statisztikai hibahatár közötti társadalmi elfogadottságú liberálbolsevik-liberálsoviniszta (létszámukhoz képest külhatalmi támogatással óriási véleményformáló erejű) pártocskáknak. Akiknél érdekes jelenségek kezdenek látszódni. Egyszerre zajlik a választópolgárok, a lakosság lecserélése iránti tevékenység és a meglévők megtartásáért folytatott populista demagóg propaganda. Olyannyira, hogy veszettül DK-s aktivista ismerősöm mostanában (a forrást gondosan eltüntetve) egyre gyakrabban osztogat meg a Pofakönyvön alfahíres-kurucinfós plakát-kollázsokat...

MacskaÖsszeZavaróKft 2015.09.11. 11:59:46

A megszüntetni szó rövid ü, javítsátok, mert kiba báncsaja szememet. Üdv és köszönöm: Dr. Grétsy Macskás

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.11. 12:25:27

@Kitalátor (másként) gondolkodó: Bazmeg, válsághelyzetet hirdet a kormány. Beveti a katonaságot. És ezek akarnak olimpiát rendezni. Mekkora válsághelyzet lesz, ha bejön párszázezer olimpiai néző.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.09.11. 12:36:47

Hát, ha ők is határokat áttörve lépnek be, okmányok nélkül, és követelőzni fognak, mint a mostaniak, hogy nekik nem jó a külvárosi motel, hanem belvárosi hotelt akarnak ingyen (Németországban), akkor az lesz.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.11. 13:08:26

@Kitalátor (másként) gondolkodó: Hát az európaiak legfeljebb személyit fognak magukkal hozni. És követelőzni fognak rendes közlekedésért, ellátásért, szállodáért, akkora kuplerájt még magyar nem látott, amekkora itt lesz. Ehhez hozzájön, hogy a legtöbb létesítmény csak egy hónappal a játékok lezárulta után készül el, bár már többször hivatalosan átadták őket. És háromszor többe kerülnek, mint a pályázatban kiírt kétszeres ár. Illetve nem lesz pályázat, mert az idő rövidségére hivatkozva (lásd aug20 tüzijáték) sima megbízások lesznek. És akkor még ott lesznek a sokmilliárdos tanulmányok, országimázs építés. Ugye az ezeréves országimázst a menekültkérdés kezelésével leépítettük, hát megint fel kell azt építeni...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.09.11. 14:05:11

@atpijkamo: Menekültkérdés utoljára a jugoszláv polgárháború és a NATO-bombázások alatt volt nálunk, most per definitionem migráns- azaz bevándorlási / népvándorlási válság van. A menekült fogja a családját, és addig rohan, amíg ki nem ér a tűzvonalból. Amint békés országban van, van valamiféle fedél a feje fölött, hozzájut a létfenntartásához szükséges ivóvízhez, élelemhez, esetleg gyógyszerhez, akkor megáll, és vár türelemmel. Közben esetleg megpróbál rokoni-baráti kapcsolatokon és jószolgálati szervezeteken, nagykövetségeken keresztül beutazási és munkavállalási vízumot keríteni egy szerencsésebb sorsú és gazdagabb országba. Pont úgy, mint a magyarok '56-ban Ausztriában a lágerekben.
De úgy látszik, egyeseknek az az érdekük, hogy összemossák a szart a májjal, mások meg nem a szemüknek, fülüknek és orruknak hisznek, hanem a sértődött, kizsákmányoló, inter- és multináci monopóliumok által támogatott, létükért sarokba szorított patkányként küzdő, acsarkodó szocioparazita, liberálsoviniszta megmondóembereknek.
;)
Na, jó hétvégét! Majd mesélj, mi történik az Ali Ağca téren a hétvégén! ;)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.09.13. 17:03:50

@atpijkamo: Jó neked! Te csak egyet nem értesz,de én nagyon sokat...

j311 2015.09.14. 00:34:38

Kedves Gergő,

Ügyfélszolgálaton dolgoztál és ilyen hülye vagy? Nem tanultál semmit?
Tegyük fel, hogy az első kísérletnél jóhiszemű vagy és megszünteted a szerződést telefonon.
A következő számla érkezésére, ami ugye egyértelmű bizonyíték, hogy nem szüntették meg, viszont tértivevényes ajánlott levéllel kellett volna válaszolni. Ebben közölni velük, hogy:
- a szerződést x időpontban, y ügyintézőnél telefonon felmondtad és ezt a írásban is megerősíted,
- ennek alapján nem fogadod el a számlát, állítsanak ki helyes számlát (végelszámolást),
- írásban kéred a szerződés felmondásának megerősítését tőlük is,
- meg szeretnéd hallgatni a beszélgetésről készült hangfelvételt.
A levélből egy másolatot megtartasz magadnak.