Olvasónk a hoteltől a jegyzőn át a fogyasztóvédelemig mindenhova elküldte az alábbi panaszt, és teljesen érthető módon, mert, ha a léghoki kattogásán és a falról hiányzó képen akár túl is léphetett volna, a címbeli mondat egyértelműen az elfogadhatatlan kategória.
Tisztelt Címzettek!
Az alábbi panaszommal fordulok Önökhöz, mivel a MenDan Hotelban (8749 Zalakaros, Gyógyfürdő tér 8.) töltött pár nap során sajnos nem egy **** wellness hoteltől elvárt színvonalt tapasztaltunk és nagyot csalódtunk. Az ajánlatban szereplő "igazi spa menedék", "exkluzív környezet", "luxus hotel eleganciája" "modern fürdőszoba" "elegancia és stílus" sajnos csak hangzatos szavak maradtak.
Néhány pontban igyekszem összegezni a tapasztaltakat:
1. A szobába bekészített fürdőköpeny lyukas volt.
2. A wellness részlegen tapasztalható túlzsúfoltság miatt a medencék környékén nem volt szabad fekvő pihenőhely a szaunánál többször is előfordult, hogy nem volt tiszta szauna lepedő kikészítve.
3. Masszázs közben megszólalt a masszőz mobil telefonja, ami az egész masszázs élményemet tönkre tette.
4. Masszázs előtt egy sötét, meglehetősen hűvös és dohányfüstös folyosón kellett várakoznom, mivel a dohányzó terasz ajtaja nem záródott rendesen.
5. A szobában (2292) szakadt a tapéta és hiányzik a kép a falról, csak az üres csavar áll ki a falból, ami elég lehangoló látványt nyújt.
6. A szoba bejárati ajtón egy kb 20Ft-os nagyságú lyuk található.
7. A fürdőszoba ajtajának alja teljesen szét van ázva, igencsak cserére szorul.
8. A szobában kellemetlen szag volt, de szellőztetni nem nagyon tudtunk, mivel a szemközti erkélyen gyakran dohányoztak és a cigifüst bejött a nyitott erkély ajtón keresztül.
9. Az "óvodában" a gyerekprogramok papíron hangzatosak voltak de a legegyszerűbb (mondhatni primitív) módon voltak megvalósítva.
10. A szobában a szőnyeg több helyen foltos és koszos.
11. Az ütögetős "léghoki asztal?" játék kattgó hangja este felhallatszott a szobába és zavaró volt.
12. A TV antenna kábel el volt szakadva, ki kellett cseréltetni, és hiányzott a MiniMax csatorna.
13. Nem működött normálisan a wi-fi a szobában, pedig több eszközön is próbáltuk.
14. A fürdőszobában nem volt pipere (kézmosó szappan, tusfürdő, sampon) kikészítve.
Fentiek alátámasztásaként, kérem tekintsék meg a csatolt fotókat!Fenti panaszomra az alábbi választ (kivonat) kaptam a hotel Sales Director -ától:
" mentségére szóljon, hogy én is elég frusztrált szoktam lenni ha az anyósommal együtt nyaralok "
Kérem fentieket kivizsgálni és a szükséges intézkedéseket megtenni szíveskedjenek!
ÜdvözlettelXY.
UPDATE nov. 11.
A posztot elküldtük a hotelnek, ezt a választ kaptuk:
Tisztelt Homár szerkesztősége!Köszönöm a lehetőséget a megszólaláshoz.
Véleményem van a történetünkről de azt, jobban járok, ha megtartom magamnak. Én inkább időrendben elmondom azt amit én tapasztaltam.
Egy Vendégünk felrakott egy rólunk szóló anyagot a facebook-ra. Erre mi reagáltunk. Reagálásunkra a Vendégünk megsértődött és a recepción fennhangon reklamált már nem csak a rendőrök, hanem egyéb problémák miatt is. Az erős hangra felfigyeltem, odamentem és felajánlottam a segítségemet. Apa, anya (és a kislány) különböző vehemenciával szidott minket. Szobacserét, éttermi szolgáltatást és újabb, már csengetést mellőző masszázst ajánlottam. Én meghallgattam a vendégeket, ők engem nem igazán. Amikor negyedszer javasoltam a masszázs elfogadását, az úr azzal hárított el, hogy köszöni, de neki az is élég, hogy meghallgattam.
Ez délután volt, majd meghallgattam ugyanezt (már csendesebb kivitelben) a vacsora után is. A Vendég távozott. Aztán meghallgattam telefonon is. Aztán írtam egy levelet amit Ő megköszönt. Korábban más is írt levelet a témában, de nem Neki, hanem az Őt ideszervező cégnek(ez a sérelmes hangnemű levél).
Üdvözlettel.
Czimondor Nándor
szállodaigazgató
Az utolsó 100 komment: