Kedves kaJó, el ne hidd, hogy az úgy rendben van, hogy az Office Depot utalvánnyal kártalanít! Jóhogynem játékpénzt adnak. Megkérdezzük, hogy ez tényleg rendszeres gyakorlat-e náluk vagy csak valami helyi kilengés.
Kedves Homár!
Ma kissé kiakadtam az Office Depot egyik üzletében. A történet rövidek a következő:
Vettem náluk egy mobiltelefont, aminek nem működött a GPS-e. Gyári hibás volt, de kicsúsztam a 3 napos bolti cseréből, így szervizeltetve lett a készülék (A leadás ideje 2015.10.22).
A szerviz segítőkészen és korrekten 3 hét alatt megállapította, hogy a készülék gazdaságosan nem javítható (felfedeztek a tesztelésük során egyéb hibát is), ezért kiadták a csereigazolást.
Csereigazolásom birtokában 2015.11.16-án átvettem az új készüléket, amely, mily rossz széria, ugyancsak hibás volt.
A mai napon (2015.11.17.) visszavittem az üzletbe a készüléket, hogy elállnék a vételtől, hibás teljesítés miatt. Kisebb súrlódás után beleegyeztek a visszavételbe, de minden erősködésem ellenére vásárlási utalványban fizették vissza a készülék árát. Mit kezdjek 4x ezer HUF értékű vásárlási utalvánnyal. A kedvesség itt ért véget, náluk ez a szabály! Azért kíváncsi leszek panaszom hivatalos válaszára, amit a helyszínen megtette.
Kinek kellenek az OD-s utalványok? Készpénzre csrélem őket!
Üdv.:
-kaJo-
UPDATE nov. 26.
A posztot elküldtük az Office Depotnak. Válaszolni nekünk nem válaszoltak, de kaJo jó hírrel jelentkezett:
Kedves Homár!Megérkezett az Office Depot válasza. Visszakapom készpénzben a termék árát! :) A választ mellékelem.További szép napot!-kaJo-
Az utolsó 100 komment: