Bármit is mond a Gigamatrac, ha huplik meg ázásnyomok vannak az ágykereten, az nem oké, hacsak nem kifejezetten huplisat és ázásnyom-dekoráltat szeretetett volna a vevő, de ez láthatóan nem az az eset. És vajon miért nem válaszolnak a panaszra lassan két hónapja? Megkérdezzük. Az biztos, hogy M. barátunk nyugodtan küldhetne nekik az ügyben egy az eddigieknél sokkal határozottabb hangvételű levelet.
Tisztelt Tékozló Homár,
az alább vázolt történetemmel kapcsolatosan szeretném a segítségüket kérni. Milyen lehetőségeim vannak, hogy minél előbb kicseréljék az ágykeretemet?
2015. augusztus 25.-én megrendeltem egy Anton ágykeretet (bükk, 140x200 natur+lakk) ágybordával és matraccal a Gigamatractól, amit 2015. szeptember 17.-én (pénteken) ki is szállítottak a budapesti lakásomra. A feleségem vette át a terméket, a szállítóval abba a szobába vitette be, ahol a későbbiekben használni szerettük volna, és ezután a hétvége folyamán nem bontottam ki a csomagolásból az ágykeretet.
2015. szeptember 19-én (vasárnap) este amikor hazaértem, kicsomagoltam a terméket, észrevettem,hogy az ágykeret csomagolása belül vizes volt, és a keret egyik oldala fel is hólyagosodott a magába szívott víz miatt. Össze lehetett szerelni viszont esztétikailag nem szép és nem tudom, hogy a későbbiekben funkcionális hibát okozhat-e a vizesedés. Felvettem a bolttal a kapcsolatot. Kérték,hogy e-mailben írjam le a problémát és mellékeljek fényképet is, amit meg is tettem. Azt ígérték továbbítják a panaszt a gyártónak és orvosolják a hibát.
Azóta több alkalommal érdeklődtem, de nem tudtak érdemi információt adni arról hol tart az ügy, folyamatosan csak hitegetnek, úgy érzem csak az időt húzzák és arra várnak, hogy csak megunom előbb-utóbb a reklamálást. Többször azt a visszajelzést kaptam, hogy még a mai nap folyamán visszahívnak, de ez azóta egytlen egy alkalommal sem történt meg. Korábbi email-emben kértem, hogy cseréljék ki az ágykeret felázott oldalát.
2015. szeptember 21. 21:08
Tiszelt Gigamatrac,
Múlt hét pénteken (2015.09.17.) délután kiszállításra kerültek az Önöktől rendelt termékek, köztük az Anton bükk natúr ágykeret (140x200) is. Az ágykeret csomagolófóliában érkezett, amit a futár a feleségem kérésére abban a helységben helyezett el, ahol az ágyat a jövőben használni tervezzük. A csomagolófólia a termékről nem lett eltávolítva. A csomagolófóliát vasárnap távolítottuk el az ágykeretről, és ekkor állítottuk össze először az ágykeretet. A csomagolóanyag belülről és kívülről is erősen nedves volt. Ezután vettük észre, hogy az ágykeret egyik oldalsó elemének (ami a csomag legalján helyezkedett el) végén sötét színű elszíneződés található. Az elszíneződésen kívül "hólyagossá" is vált a faanyag. Másnapra a sötét elszíneződés kivilágosodott, de a hólyagosság megmaradt.
Szeretném kérni a megázott ágykeret elem cseréjét! A keretről készült képeket az alábbi linken tekinthetik meg: https://www.dropbox.com/sh/g3k18gk88ef2vzw/AADt8OP_4WzCXAhAVRS8h6Mra?dl=0
Mielőbbi válaszukat és segítségüket előre is köszönöm!
M.
2015. szeptember 26. 10:09
Tisztelt Gigamatrac,
kérem, hogy az ezen a héten hétfőn küldött lenti levelemben vázolt problémámmal kapcsolatosan minél előbb reagálni szíveskedjenek!
Csütörtökön dél körül felhívtam Önöket, és a kollégájuk szóban azt ígérte, hogy még aznap válaszolni fognak. Ez a mai napig nem történt meg.
Köszönettel,
M.
2015. szeptember 26. 10:35
Tisztelt M.!
Garanciális igényét továbbítottuk a gyártó felé. Annak kivizsgálásához kérjük szíves türelmét. Amint a gyártó válaszát megkapjuk értesítjük Önöket.
További szép napot!
Üdvözlettel/best regards/Mit freundlichen Grüßen:
Az utolsó levél óta nem történt semmi. A Gigamatrac sem keresett engem semmilyen csatornán, de én sem kerestem őket azóta. Most fogyasztóvédelmen gondolkodunk, ezért írtam Önöknek, hogy tudnak-e javasolni esetleg valami ötletet, hogy merre induljunk tovább, hogy megoldódjon a problémánk.
Üdvözlettel,
Máté
Az utolsó 100 komment: